Jump to content

635d


bobi11

Recommended Posts

  • Replies 241
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

...asta cu garantia la remapare e cam la ghici, nu da nici un tuner garantie pe motor, da doar pe lucrare....:)

 

Si indirect asta presupune in cel mai rau caz defectarea componentelor aflate sub modificare adica:parametrii injectiei in motor ,presiunea in turbine crescuta , in privinta cutiei cred ca duce,asta i functie de cat de des abuzezi..

Tunerii importanti ofera aceasta garantie cine nu o face , o face pe pielea si banii sai.

Si lipsa unei garantii denota neprofesionalism,atata timp cat iti asumi o modificare care costa bani teste pe multe masini in diverse conditii nu poti spune ca ce se intampla dupa este din cauza ta, ca poate ramai in mijlocul campului cand ti-e lumea mai draga sau mai rau cand este vreo urgenta.

Din cauza acestor principii nu am vrut sa-mi cipez masina aici,sa las pe oricine sa se joace cu parametrii masini ca apoi eu sa suport costurile defectiunilor.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

OFF TOPIC : aseara m am dat cu TEFF si 0-120,130 si am stat una langa alta.a mea X6 35d stock a lui X5 4.8i cu evacuare si chip .El avea si jante de iarna eu aveam de vara pe 20 .deci care e mai buna dieselu sau benzina?????

 

Eu chiar nu inteleg care mai e discutia aici???

Link to comment
Share on other sites

Trebuia sa mergeti pe autostrada sa faceti si pana la 200 ca sa fie mai concludent cred ca acolo s-ar fi vazut diferenta de putere.

Pai care sa fie concluzia,multora nu le vine a crede ca dizelul chiar a facut pasi uriasi si ca poate tine piept cu usurinta benzinarelor.

daca masina este noua nu are de ce sa nu tina pasul .

Cu Range Rover Sport 3.6 tdv8 ai incercat Allex?

Link to comment
Share on other sites

Poate tine piept benzinarelor ASPIRATE.

Daca eu vin cu un benzinar TURBO sau BI-TURBO, dieselul e la 1 km behind.

Sa fim seriosi, dieselul e un mare rahat fara turbo. Benzinarul e beton si fara turbo, cu turbo s-a incheiat.

 

Si sa fim seriosi allex18.

Eu cu 328i e36 te manc pe 400m, cu tot cu 286 de cai ai tai.

Stai linistit in banca ta cu dieselul tau cu tot.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

nu dar sunt cam slabe range-urile .

M am mai dat cu porsche cayenne S facelift 4.8 v8 385cp 80-230 am stat la fel [masina mea avea 20km la bord :))]

m am dat cu 120d cu chip 0 -100 il las mult in spate . 140-180 la viteze mai mari e diferenta mica intre ele

ml 320 cdi slab. honda type r 0-100 pe care l am facut .

q7 3.0 tdi 120-180 si 100-240 l am facut rau

ar mai fi cu 335d dar el cam pierdea aderenta

 

:lol:))))) eu zic sa ai grija cu e36 sa nu se dezintegreze la 200 :)) eu nu mi am luat masina pt liniutze ci doar asa ocazional cu prietenii. nu sunt asa "pasionat" ca voi

Link to comment
Share on other sites

My Friend, conteaza si soferu + ca X6 fata de X5 are DPC [ dinamic performance control care imparte cuplu ] si asta pe linie dreapta se simte mult mai bine , este si mai aerodinamica eu am mers si cu X5 3.5d si sincer este diferenta intre X5 35d si X6 35d de aia si mi am luat X6

Eu plec cu masina dsc off / in 1600rpm

 

daca treci prin buc te astept la un ceai :)))

Edited by Allex18
Link to comment
Share on other sites

M-am luat si dupa datele de pe net, eu fac 0-200 in 24 sec.

400m in 14.5 sec.

KM in 26.7 sec

0-100 6.8 sec ( cel mai bine am scos 6.8, e greu)

Testate cu accelerometru

la tine am vazut 400m in 15.7 sec pe un site, nu stiu cat e de real.

 

Mai stiu ca tu ai 129 CP/tona, iar eu 153cp/tona

Poate ne vedem, vreau sa-mi iau bataie de la o masina adevarata :)

Link to comment
Share on other sites

...cum vine aia cu dieselul e la 1 km "behind"..? :)..ia check this: 335d vs. 335i..deci diesel biturbo vs. benzina biturbo :lol:)

 

 

:> si o benzina biturbo cu soft :), scrie ca ambele au soft, 335i avand in jur de 400 cp si 335d avand cam 350 cp. Edited by Dizlpower
Link to comment
Share on other sites

eu zic totusi sa te mai uiti pe datele alea ca nu scoti 6.8 cu a ta .Totusi e o masina cam veche si prin modificarile aduse nu cred ca ai adus o nici macar la 193 cp cat are ea stock .

328i 2,793 cc (2.793 L; 170.4 cu in) 6cyl DOHC 24V Petrol 193 PS (142 kW; 190 hp) @5900 rpm 280 N·m (210 lb·ft) @3950 rpm M52B28 7.4 240 km/h (150 mph) 1994–1998 .

 

Ma rog stii vb aia " masina mea e cea mai tare" . De curiozitate cu ce te ai cronometrat????

 

Nu cred ca esti pilot sa scoti cu o cutie manuala cat scrie in manual. adik 7.4 pt e36 328i.

Un prieten cu 120d + chip scoate 7.6 cea mai buna plecare care nu stiu daca iti iese mereu. si masina aia are 1300kg si ~202 cp .

 

eu zic sa ne bucuram de masinile noastre cum putem mai bine :) fie ea diesel fie ea benzina

Link to comment
Share on other sites

stai linistit, am fise dyno sa ateste ce spun eu.

Nu compara ce am eu sub capota cu ceva stock.

NU zic ca a mea e cea mai tare, NU E.

Insa inaintea unui x6 3.5d SIGUR e.

Am un G-tech, daca ai auzit, si dynolicious pe 3gs

ambele au indicat exact ce spun eu.

Ma jignesti cand ma compari cu un 2.0 diesel, poate avea mama softului pe el.

Sunt atat de sigur pe mine incat.. desi nu sunt deloc genul, iti propun un pariu. alegi tu suma, maxim 2000e. Cine pierde da banul.

Nu sunt copil, nu vorbesc din reviste, daca crezi ca ai sanse sa ma bati, vino pe platou.

Stiu ce masina am, stiu timpii ei, daca esti fara soft, n-ai nici o sansa.

In afara de plecarea de pe loc(care e atuul tau), esti destul de slow.

 

Nu ma intereseaza parerea ta, crezi, nu crezi, nu ma laud, nu zic nimic. insa sunt si voi fi inaintea ta pe 400m.am vazut pe youtube cum urca un x6 ca al tau, nu e impresionant.

Me:

 

...cum vine aia cu dieselul e la 1 km "behind"..? :)..ia check this: 335d vs. 335i..deci diesel biturbo vs. benzina biturbo :))

 

 

:> si o benzina biturbo cu soft :), scrie ca ambele au soft, 335i avand in jur de 400 cp si 335d avand cam 350 cp.

 

Stai ca am si eu.

 

 

Dizlpower, unde e 335d? vreo 3 secunde in urma. :lol:)

masini stock, bone stock.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

...pai e 286 cp vs. 306 cp....mi se pare cat de cat normal :) deci ai mai lasat din kilometrul ala ? :)) din cat de tare umflai benzinarul biturbo, mai imi era rusine sa mai ies la sosea ziua :lol:) mie mi-a placut mult aia cu ambele chip-uite, dar e cam departe de ideile tale...

 

...de 330i nu are rost sa mai vorbim, cred :)

Edited by Dizlpower
Link to comment
Share on other sites

Pai cand vine vorba de o masina modificata, nu poti stii cat de modificata e din spatele monitorului, asa e? sau nu?

De aceea nu accept videoclipurile de pe youtube, in care doar arata 2 masini, si se scrie acolo asa din cap o suma, aia e.

Pai nu prea are cum.

Un 335d e in fata lui 335i cu 1-2 sec la 0-200 daca 335d are soft sa-l duca in 350-360 de cai.

Daca benzinarul are soft, ajunge si el la 350 de cai, vreme in care 335d... e in urma iarasi cu 1-2 sec.

 

Pai un 335i cu soft dinan, sta aproape lipit de m3 de 400+cai, ce-mi vorbesti tu mie de 335d aici.

Vise.

 

 

Un benzinar turbo, n-are limite omule, nu-mi mai da contre, m3 e46 turbo, 1600 de cai de la horsepowerfreaks, top THAT diesel engine!!

 

 

7.99sec pe 400 de metri world record era benzinar, deci nu vorbi ca benzinarul e slab la drag, la cox, la ce vrei tu.

Ramai te rog cu parerile tale, nu ai dreptate.

Dieselul e o masina perfecta de zi cu zi, trage fenomenal, e unde trebuie, are meritele lui, dar cand vine vorba de putere adevarata si de top speed, de accelerari spectaculoase, benzinarul e litera de lege.

Tu ataci o coroana luata din start de benzina.

N-ai cum, n-ai cu ce.

Adu-mi tu un diesel sa bata un veyron, sau un mclaren f1( are motor bmw, nu de alta)

Link to comment
Share on other sites

....ehh, ce sa mai zici si tu acum...normal ca nu accepti videoclipurile de pe youtube, daca nu sunt postate de tine... :)) ...bine ca le-am acceptat eu pe cele postate de tine :lol:

 

....ia tu masina aia de 1.600 cp si mergi in concediu cu ea (banuiesc ca nu mai este o masina de oras) :) probabil ca exista si aliaje care sa poata compune un bloc motor si ce mai trebuie, pentru un diesel ce sare de 1000 cp, problema care o vad eu e transmisia si nu motorul...

 

 

....parca e alta treaba diferenta de 1-2 secunde si nu de "ani lumina", diferenta care poate fi micsorata din carburant, anvelope, reactia soferului....

Link to comment
Share on other sites

Asa e, ai dreptate.

Nu prea poti da argumente clare pe internet.

Nici nu are rost, am dus topicul acesta spre diesel vs. benzina si nu e deloc bine.

 

Crede-ma, ca in locul tau, tot 535d imi luam si eu, pe e60, e pur si simplu ce trebuie acolo, pe x5, x6, doar am mentionat.

Insa raman la parerea ca dieselul nu e pentru sportivitate. Tine dieselul in ture mari, mult timp si il termini repede, benzinarul tocmai asta iubeste, turele.

Eu ma retrag aici, domnule Dizlpower. E fara sfarsit discutia asta.

 

Allex18, daca esti tentat de oferta mea, PM. putem face publica toata sesiunea.

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea daca vreti sa va distrati frumos fara sa o dati in arogante ca pana acum , gasiti un loc, un drum care nu prea e circulat si va dati pana va sar planetarele sau pe autostrada. :)

Si in cazu asta vin si eu cu obosita mea sa vad cum stau in fata unui 328i modificat X6 SD si etccc. :lol:

 

PS: aaa si era sa uit am si accelerometru G-tech Pro SS daca vreti sa calculam timpi 0-100 400 m.. da cele mai putine erori si este aproape la fel de exact ca cel de pe circuitele special amenajate.

 

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.