Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

318 i 143 cp (dupa test au rezultat doar 130 cp)


Recommended Posts

domnilor destepti(pt cei care nu cred in aditivi)

Domnule care vinzi metabond sau mai stiu eu ce dracie. Pastreaza discutia intr-un cadru civilizat.

Ai 2 avertismente :

Primul pentru jigniri la adresa membrilor forumului. daca nu te-ai prins aici combatem idei nu persoane.

Al doilea pentru reclama comerciala.

 

La urmatoarea jignire sau referire la acel aditiv ai direct suspend.

Link to comment
Share on other sites

Nu era o acuza ci o constatare. Ai mai multe posturi in care recomanzi acel aditiv.

Insa jignirea din partea ta ramane. Daca altii au alta parere nu inseamna ca sunt mai prosti sau mai destepti ca tine. Ca nici tu nu le stii chiar pe toate.

Link to comment
Share on other sites

parerea mea despre aditivi minune e urmatoarea:daca ar scadea consumul de carburant si ar merge mai rotund sau silentios motorul toti constructorii l-ar adopta(ar scrie in datele tehnice un consum mai mic si ar da o garantie mai mare la motor,ma refer la nr. de km)-daca nu esti de acceasi parere cu altii vino cu argumente ,nu jigni-marea majoritate ne dam cu parerea,putini cred ca sant specialisti in adevaratul sens al cuvantului
Link to comment
Share on other sites

am omis sa spun din experienta,venind de la arad la botosani,pe la oradea mi s-a defectat debitmetrul-am un 318 cu 118cp-spre cluj nu am putut sa-l depasesc pe unu cu solenta-cred ca mai aveam din toti caii vreo 70-la cluj cand am alimentat mi-am scos mufa de la debitmetru si a mers mult mai bine.
Link to comment
Share on other sites

@georgem: Sincer sa fiu nu inteleg cum o masina care are la arborele cotit 192 cp si la roata 187 cp poate sa scoata pe un dyno, care masoara puterea la  roata, 192 cp..

Pierderea de putere de la roti e cauzata de transmisie, cum ti-a spus si paul.

E imposibil deci sa-ti arate 192 cp daca tu ai la arbore atata si este tot imposibil ca la un motor de 12 ani sa nu se piarda putere.

Puterea pe dyno se masoara la roata, dar din cate am inteles se face o estimare a puterii care se pierde prin transmisie si se calculeaza puterea la volanta. Poate nu se face asta peste tot, sau poate nu am inteles eu bine.

N-am zis ca motorul de pe masina mea e ca atunci cand a iesit din fabrica, nici n-are cum dupa atatia ani si atatia km. Cuplul maxim nu a iesit in regula, in loc de 250 Nm la 4200 RPM (sau cam asa ceva) a scos 230 Nm la vreo 3500 RPM. Ce vroiam eu sa spun e ca daca la mine a scos pe dyno la autovit exact cat avea din fabrica, atunci nu e in regula daca la initiatorul topicului a scos 130 CP in loc de 143 CP pe acelasi dyno. Sigur masina are o problema.

Link to comment
Share on other sites

Cei de la autovit au presupus ca poate fi de la bujii, sau sa curat injectoarele, si sa ma intorc la un alt test gratis de data asta...

Am sa ma duc sa fac o verificare la service sa vad daca totusi trebuiesc schimbate.

Oare aceasta diferenta de PUTERE poate fi si din cauza ca uleiul actual are 10.000km si era mai subtire si un pic sub NIVEL pe joja???

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
domnilor destepti(pt cei care nu cred in aditivi)  in primul rand dc masina este second iar cel care a mers cu ea nu i-a schimbat niciodata uleiul(sa zicem)(sau a tinut-o in 6-7000ture)(sau fara apa,etc)....poate sa fie varza la 90.000km.....am zis intai sa se ia compresia motorului si pe urma dc e uzat sa bage aditiv in ea

in al doilea rand puteti face o fortare de 1-2mil lei si sa vedeti puterile unui astfel de tratament iar dupa sa vb.......deci luati o ,,dacie veche(orice masina) vedeti cati cai are...dupa bagatii metabond si masurati puterea,dupa......vorbiti cu mine(eu am facut asta la 3 masini iar voi vorbiti din auzite).....in al 2lea rand din debitmetru sau bujii nu scad caii loool....dar va las......sunteti,,mecanici" multi si buni pe aici..........in plus nu caii te intereseaza(poate nu stiu astia sa masoare bine) daca ai compresia buna este totul ok

 

ps...actualmente am un e34 525i  care a primit metabond si la care am constatat urmatoarele,,1...e mai bun ca duralube,,2....a scazut consumul de carburant cu 0.5-1%,,3...bateau cativa tacheti dimineata cam 1-3sec  acum nu mai bat,,4...ii dau oricand am ocazia 7300ture si inca nu am probleme,,5...inainte manca aproape 1l de ulei la 1000-1500km ,iar acum e pe 1/2(mers cu ea la forje)

296890[/snapback]

 

cum dracu ii dai frate 7300 rpm, dai turometrul peste cap sau cum ?

 

7000 este maxim pe cadran si oricum iti taie pe la 6500 - 6800 rpm !!!

 

:blink:

Link to comment
Share on other sites

lasa-l ca e un moderator pe aici care zice ca motoarele de M se pot tura pana la 19000rpm ca in F1 daca le scoti limitarea

ceaa ce nu stie moderatorul este ca F1 au supape vacumatice si nu au curea sau lant de distributie,si in afara de asta sunt cu MULT usurate

 

deci,se poate si mai rau

Edited by Tesio
Link to comment
Share on other sites

Supapele din formula 1 nu sunt vacumatice :blink: ci pneumatice. Acest aspect nu se refera la mecanismul de actionare al supapelor ci la revenirea supapelor. In locul arcurilor de revenire s-a introdus un sistem pneumatic care asigura revenirea supapei. Arcurile clasice nu sunt suficient de rapide si de rezistente pentru a functiona la 18000-19000 rpm.

 

Supapele sunt actionate tot prin intermediul unei axe cu came. Axa cu came este insa actionata de arbore prin intermediul unor roti dintate. Curelele sau lanturile nu ar face fata solicitarilor si nu ar fi suficient de precise.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.