Jump to content

Va rog mult, ajutor cu sfaturi utile!


lauclick

Recommended Posts

Salutare tuturor

 

De ceva vreme m-a prins si pe mine febra BMW si nu stiu cum sa scap de ea. Solutia ar fi sa-mi cumpar un BMW insa nu sunt sigur daca pretul de achizitie si intretinerea lui ulterioara imi va face viata mai plina si mai frumoasa sau din contra. Incerc sa ma documentez cat mai mult pe forum ce presupune intretinerea lui dupa achizitie.

 

Intrucat prefer sa am costuri de rezerva pentru intretinere sau surprize imprevizibile, m-am gandit ca pretul de achizitie sa nu fie foarte piperat.

 

Am gasit aceasta oferta si nu stiu ce sa cred despre ea, buna sau rea?

 

330 d

2002 decembrie

56.000km

 

7500 euro negociabil

 

ca optiuni mi-au fost furnizate prin telefon, interior piele, cotiera, cd,

comenzi pe volan oarecum full option.

 

Precizez ca masina se afla in italia in proprietatea unei persoane chineze, femeie, primul proprietar, acte la zi la reprezentanta, accepta orice test.

A fost lovita frontal (in urma unui furt abandonata si regasita ulterior de politie), are cele doua airbaguri frontale sarite.

 

Sunt singurele detalii care mi-au fost transmise telefonic astept si poze din interior ca sa le pot posta.

 

Intrebari:

1. Credeti ca se pot repara cele doua airgaburi? Sa functioneze si sa nu deranjeze vizual pe bord?

2. Avand in vedere taxa de inmatriculare 4700 euro cu transport cu reparatii cred ca as ajunge undeva pe la 15, 16 mii (sa ma corectati daca aberez) este mult in cazul unei revanzari?

3. Personal mi se pare cam suspicios de putini nr. de km. Exista posibilitatea unei pacaleli daca se fac testele (pe care sincer nu prea stiu exact care sunt) la o reprezentanta BMW, fiind sustinute si de cartea service?

4. Stiti cumva costurile pieselor care ar trebui schimbate? Ateliere sau locuri unde ma pot informa de ele? Airbaguri fata, capota, bara fata, probabil si far etc.? (rog a nu se furniza informatii nestiute, din auzite, sau pareri personale, caci pot influenta mult decizia achizitionarii).

5. Semnalati din poze si alte nereguli sau stiu eu lipsuri fata de modelul standard?

 

Va multumesc mult si astept raspunsuri!

post-6998-1192230832_thumb.jpg

post-6998-1192230847_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  1. Credeti ca se pot repara cele doua airgaburi? Sa functioneze si sa nu deranjeze vizual pe bord?

 

296317[/snapback]

 

 

Da, se repara cu altele+capsa de la baterie+centurile pirotehnice. :blink:

 

ps

 

La ce intrebari ai pus, iti sugerez sa nu iti cumperi masina lovita, no offence.

Link to comment
Share on other sites

La ce intrebari ai pus, iti sugerez sa nu iti cumperi masina lovita, no offence.

296320[/snapback]

 

 

Nu inteleg ce intrebari am pus!?

 

In primul rand m-a preocupat daca se poate aduce masina din punct de vedere estetic si al sigurantei la forma initiala in niste costuri firesti.

In al doilea rand daca datele (destul de incomplete care sunt pana acum) ar putea indreptati o masina "in regula" insa doar botita.

no offence too :blink: .

 

ps: sunt mai mult decat interesat de oferta

Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg ce intrebari am pus!?

 

 

296324[/snapback]

 

 

Ai pus intrebari puerile.

 

Cine cumpara o masina lovita se pricepe un pic la masini, stie de unde sa cumpere piese mai ieftine si unde sa repare masina la un pret rezonabil.

Daca nu ai mai facut asa ceva o sa fie destul de complicat, iar la sfarsit s-ar putea sa te coste cu totul, cat ai fi dat pe o masina nelovita.

 

Oricum, iti doresc succes :blink:

Link to comment
Share on other sites

Masina asta seamana leit cu a mea :blink: Ma refer la capota si bara lovite... La a mea (seria 5 e39), care a suferit un accident minor, ale carui rezultate seamana foooarte mult cu cele ale masinii din poza ta, reparatia ma duce la 1000, 1500 de euro. Daca acei kilometri sunt reali, si masina are optionalele de care spui...eu as lua-o. Nu-i mare lucru o capota si o bara.

Singura rezerva: airbagurile, nu stiu cat costa, si taxa de prima inmatriculare. Poate o cumperi de la anul!

Link to comment
Share on other sites

Masina asta seamana leit cu a mea  :blink:  Ma refer la capota si bara lovite... La a mea (seria 5 e39), care a suferit un accident minor, ale carui rezultate seamana foooarte mult cu cele ale masinii din poza ta, reparatia ma duce la 1000, 1500 de euro. Daca acei kilometri sunt reali, si masina are optionalele de care spui...eu as lua-o. Nu-i mare lucru o capota si o bara.

Singura rezerva: airbagurile, nu stiu cat costa, si taxa de prima inmatriculare. Poate o cumperi de la anul!

296404[/snapback]

 

in sfarsit o parere optimista :)

Ma gandeam la ceva similar. Sa o las inmatriculata acolo si la anul sa o inscriu aici. Am auzit ca va scadea taxa auto.

Unde ti-ai facut reparatiile sau unde vrei sa le faci?

 

merci mult

Link to comment
Share on other sites

Ai facut un calcul total ? 7500 Euro masina  + 4700 Euro taxa .... Crezi ca merita sa dai atatia bani aiurea la stat ? Plus cat vor mai costa reparatile ... din cate am auzit eu airbagurile sunt fff scumpe ..... Bafta !

296465[/snapback]

 

Salut

Din ce am vazut pe autovit valoarea unei masini similare se ridica pe la 16, 17 mii insa cu peste 100.000 km

-pretul 7500 negociabil = 7000

-4700 daca taxa va scadea la anul conform

http://www.romanialibera.ro/a105812/in-200...-taxa-auto.html

, va fi probabil pe la 4000 sau mai putin

- 2000 reparatii

ar rezulta un total de 12000 euro, crezi ca nu merita in conditiile in care totul functioneza ca inainte si arata ca inainte?

Link to comment
Share on other sites

Pai cum sa o lasi inmatriculata acolo? Ti-o radiaza cel care ti-o vinde, iei niste numere provizorii.

 

Nu te costa mult reparatia, dar nu e nici un business, mai bine iei una intreaga.

296602[/snapback]

 

Mi-o radiaza si o inscriu tot acolo.

Daca nu mi-ar fi teama de furt aici as putea sa o las inmatriculata acolo pe numele unei persoane cu acte in regula. Am vorbit lucrul acesta deja si se poate rezolva. Un RCA acolo m-ar ajunge cam 1000 pe an (este obligatorie pentru cei interesati experienta si vechimea in sistemul lor de asigurari altfel ar fi costat cam 2700 pe an).

O alternativa pentru furt ar mai fi achizitionarea unui GPS care m-ar mai costa 600 achizitionarea aparatului si un abonament lunar de 10,15 euro.

 

Este adevarat in cazul unor accidente sau pagube de alta natura, se complica lucrurile cred. Oricum ar fi o masura oricum temporara pana isi revin la cap politicienii cu taxa lor auto.

 

numai bine

Link to comment
Share on other sites

Ai pus intrebari puerile.

 

Cine cumpara o masina lovita se pricepe un pic la masini, stie de unde sa cumpere piese mai ieftine si unde sa repare masina la un pret rezonabil.

Daca nu ai mai facut asa ceva o sa fie destul de complicat, iar la sfarsit s-ar putea sa te coste cu totul, cat ai fi dat pe o masina nelovita.

 

Oricum, iti doresc succes :blink:

296325[/snapback]

 

Mai interesat as fi fost de un raspuns la ele si mai putin de critici.

 

Nu m-as fi bagat daca nu as fi avut si posibilitatea sau cunostintele de a o repara. Unchiul meu este tinichigiu iar fiul lui repectiv varul meu mecanic auto. Deci ar avea cine sa se ocupe.

In problema legata de airbaguri si de costurile acestei marci, nu au stiut cum sa ma sfatuiasca si m-a determinat sa apelez aici la cunoscatori.

Link to comment
Share on other sites

Am acelasi model, chiar de vanzare. Cred ca iti faci planuri prea mari cu 16, 17k euro...nu o sa o vinzi asa usor. Daca vrei sa o aduci sa o carpesti cat de cat sa iasa cat mai ieftin, probabil o sa merite sa-ti iasa acolo un 500-1000 euro. Subliniez POATE.

 

Daca o aduci in schimb sa faci masina din ea, adica reparatie serioasa...si aici nu ma refer la tabla ca acolo stie oricine sa dea un pic cu ciocanu, chit si o vopsea deasupra, ci la airbag-uri in special, atunci nu cred ca o sa renteze. Preturile la modelul asta la piese sunt marisoare.

 

Te-ai gandit sa o aduci si sa o dezmembrezi? Cred ca asa ai reusi sa scoti mai mult la ea. Din cate stiu daca le aduci ca si piese de schimb, nu mai trebuie sa platesti taxa. Un motor + turbina de 330d cu km aia ar valora cel putin jumatate din cei 7500 euro cat dai pe ea. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Salut

 

Cred ca inainte de toate iti trebuie o constatare completa, competenta; din poze nu se vede mare lucru, este multa plasticaraie in bara si nu stii ce anume a scapat neatins. O bara, ceva plastice, eventual un senzor, capota, nu este mare lucru, airbagurile costa ceva, nu exagerat dar suficient ca sa creasca pretul.

 

In alta ordine de idei, doar la o masina noua, din reprezentanta, ai certitudinea ca nu a fost vreodata lovita ...

Link to comment
Share on other sites

Am acelasi model, chiar de vanzare. Cred ca iti faci planuri prea mari cu 16, 17k euro...nu o sa o vinzi asa usor. Daca vrei sa o aduci sa o carpesti cat de cat sa iasa cat mai ieftin, probabil o sa merite sa-ti iasa acolo un 500-1000 euro. Subliniez POATE.

 

Daca o aduci in schimb sa faci masina din ea, adica reparatie serioasa...si aici nu ma refer la tabla ca acolo stie oricine sa dea un pic cu ciocanu, chit si o vopsea deasupra, ci la airbag-uri in special, atunci nu cred ca o sa renteze. Preturile la modelul asta la piese sunt marisoare.

 

Te-ai gandit sa o aduci si sa o dezmembrezi? Cred ca asa ai reusi sa scoti mai mult la ea. Din cate stiu daca le aduci ca si piese de schimb, nu mai trebuie sa platesti taxa. Un motor + turbina de 330d cu km aia ar valora cel putin jumatate din cei 7500 euro cat dai pe ea. :blink:

296632[/snapback]

 

salut

Chiar am vrut sa-ti scriu sa te intreb ce parere ai de masina ta si de ce o vinzi, pe urma ti-am gasit topicul si am inteles. Ultima data cand am citit erai pe la 14mii. Ai reusit pana la urma sa te desparti de ea? Daca nu, iti urez mult succes. Am vazut ca ai lasat la pret considerabil din lipsa de oferte. Crezi ca motivul acestei lipse de cereri de la noi ar fi motorizarea prea mare?

 

De observat totusi, modelul prezentat de mine este din dec. 2002 si a suferit un facelift fata de cel din 1999.

Oricum nu vreu sa o cumpar sa fac cu ea un bussines ci o iau pentru mine. Deci bara capota vor fi inlocuite nu carpite. Am deja cateva preturi orientative pentru ele. La airbaguri e inca problema.

 

Intrebare:

Explozia airbagului la copilot la acest model, produce spargerea bordului care trebuie ulterior inlocuit sau are un capac care se ridica si care poate fi fixat sau inlocuit local? Intreb caci inca nu am vazut poze din interior. La fiat stilo de ex. daca ai ghinionul sa-ti sara airbagul la copilot trebuie schimbat tot bordul si intradevar costa.

 

merci mult

 

ps: de dezmembrari nici vorba, nu sunt in domeniu si nici nu am timp pentru asa ceva.

Link to comment
Share on other sites

Salut

 

Cred ca inainte de toate iti trebuie o constatare completa, competenta; din poze nu se vede mare lucru, este multa plasticaraie in bara si nu stii ce anume a scapat neatins. O bara, ceva plastice, eventual un senzor, capota, nu este mare lucru, airbagurile costa ceva, nu exagerat dar suficient ca sa creasca pretul.

 

In alta ordine de idei, doar la o masina noua, din reprezentanta, ai certitudinea ca nu a fost vreodata lovita ...

296633[/snapback]

 

Salutare

 

Ne intalnim din nou :blink:

Crezi ca daca ii rog pe proprietari si merg cu ea intr-un service autorizat bmw imi pot face aceasta constatare completa? Nu ma refer doar la pagube ci si la km, acte, sau eventuale incidente avute anterior etc.

 

Merci mult si numai bine

Link to comment
Share on other sites

Salutare

 

Ne intalnim din nou  :blink: 

Crezi ca daca ii rog pe proprietari si merg cu ea intr-un service autorizat bmw imi pot face aceasta constatare completa? Nu ma refer doar la pagube ci si la km, acte, sau eventuale incidente avute anterior etc.

 

Merci mult si numai bine

296654[/snapback]

 

:)

 

Da. Cu km este ceva mai delicat, in sensul ca ce ti se poate spune este istoricul masinii prin service-uri BMW (aici intra km la numite date, schimbari de piese, eventuale incidente etc).

 

Bordul ar trebui sa fie clasicul E46, cu capac la airbagul pasagerului (am vazut ca ai intrebat mai sus).

 

Cu placere si toate bune.

Edited by CC23298
Link to comment
Share on other sites

@lauclick: am lasat intr-adevar considerabil la pret, exact din motivul ca nu sunt oferte. Daca ar fi fost o masina proasta, lumea ar fi venit, ar fi intrebat de ea, vedeau ca nu merita si plecau mai departe. Insa la mine n-am primit nici macar un telefon...nici chiar la 14.000 :blink: Concluzia este ca lumea nu cauta asa ceva, ii sperie motoarele mari mai ales la BMW pt ca au impresia ca o sa consume foarte mult si o sa-i coste enorm intretinerea. Total neadevarat.

 

Daca o iei pentru tine atunci s-ar putea sa merite. Daca nu ma insel e vorba de motorul de 204 cai nu ca al meu de 184, cutie in 6 trepte si parca e si euro4,nu?

 

Daca intr-adevar are km astia, masina merita banii cu siguranta, chiar daca o sa-i repari in prima faza doar exteriorul, urmand ca airbag-urile sa le repari ulterior cand o sa mai ai bani sau gasesti ceva ieftin pe la dezmembrari.

 

Eu din cate stiu daca sare airbag-ul la pasager, chiar daca pare ca un capac, ca sa il pui inapoi trebuie sa-l lipesti si o sa se vada cu siguranta. Singura sansa e coaja de bord schimbata.

 

Multa bafta, tine-ne la curent.

Link to comment
Share on other sites

un amic de al meu a avut accident cu un opel vectra C si iau sarit ambele airbaguri-pot sa-ti spun ca iau cerut 1500 euro pt inlocuire-cel mai bine intereseazate de preturi intii,la ce se vede din poze,sa nu ai surprize.

296794[/snapback]

 

salve

Cred ca folosirea componentelor din demembrari nu este un lucru rau. Daca vorbim de obiecte care nu se uzeaza, cu atat mai mult.

Airbagurile sunt de unica folosinta deci, sau noi sau din dezmembrari cred ca ar avea aceleasi calitati si prioritati. Evident daca sunt montate pe modelele pentru care sunt concepute. Si apoi stii, un petic nou pe o haina veche face mai mult rau dacat un petic vechi. :). Deci noi, no way!

Singurul inconvenient ar fi lasarea urmelor pe bord care ar deranja fie el client caruia i-a fost vanduta fie proprietar care a reparat-o.

 

Asta asa ca info, astazi am aflat ca un airgag de pasager sau de sofer costa in jur de 100euro cu conditia de a gasi masina in parcurile din dezmembrari. Deasemenea am gasit un site pentru cei interesati

http://www.airbagsforsale.com/identify?bm_...odsubmit=Search

dar care nu are si preturi din pacate.

 

 

Alte lucruri aflate

Bara cam 200

Capota cam 300

 

Deci s-ar putea ca reparatiile sa ma coste chiar mai putin decat ma asteptam. Manopera, nu se pune am specificat mai sus din ce motiv.

 

Si uite asa ajung cu ea sub 12000 :blink:

Urmeaza sa mai vad interiorul si ma decid!

 

numai bine

Link to comment
Share on other sites

Eu din cate stiu daca sare airbag-ul la pasager, chiar daca pare ca un capac, ca sa il pui inapoi trebuie sa-l lipesti si o sa se vada cu siguranta. Singura sansa e coaja de bord schimbata.

 

Multa bafta, tine-ne la curent.

296795[/snapback]

 

Salut

 

Pot sa-mi permit sa te rog un lucru. Daca inca nu ai vandut masina?

 

Sa te uiti putin la airbagul la pasager, sa vezi daca capacul si cu bordul sunt una si aceeasi piesa avand doar un sant sapat in plastic pentru a se rupe mai usor in cazul accidentului sau daca sunt parti separate si doar alaturate prin indemanarea baietilor de la BMW.

 

Merci mult si

si merci si pentru raspunsurile date! :blink:

 

numai bine

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.