Jump to content

precatalizator gaurit - help pls


Recommended Posts

Salut,

 

Am fost recent la AB sa-mi verific masina (320d e46) pentru ca motorul se auzea mai tare decat in mod obisnuit si masina vibra mai mult. EI mi-au spus ca "precatalizatorul este gaurit" si ca trebuie schimbat, insa unul nou costa 18 mil + tre' sa mai platesc manopera.

Stiti vreo alternativa? Pot lua ceva asemanator de la un magazin normal de piese auto, care sa ma coste mai putin? Din cate am inteles de la altcineva, doar inelul de etansare ar fi dus..

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am fost recent la AB sa-mi verific masina (320d e46) pentru ca motorul se auzea mai tare decat in mod obisnuit si masina vibra mai mult. EI mi-au spus ca "precatalizatorul este gaurit" si ca trebuie schimbat, insa unul nou costa 18 mil + tre' sa mai platesc manopera.

Stiti vreo alternativa? Pot lua ceva asemanator de la un magazin normal de piese auto, care sa ma coste mai putin? Din cate am inteles de la altcineva, doar inelul de etansare ar fi dus..

296388[/snapback]

 

Incearca sa-l sudezi, mergi la o firmacare se ocupa de esapamente.

Link to comment
Share on other sites

Salut, am rezolvat problema, sa va povestesc ce si cum:

Problema este la racordul flexibil din cadrul precatalizatorului, care scapa destul de mult fum -> de aici zgomotul mai mare. Am fost la un service de esapamente in Voluntari, si cand le-am povestit problema, mi-au zambit usor si mi-au zis ca erau siguri ca de asta venisem. Mi-au adus piesa (de la Borla), au montat-o in vreo 45 de minute, si m-a costat cu totul 280 RON!!

AB-ul ar fi schimbat precatalizatorul cu totul, de-aia era atat de scump.

Mai ramane sa imi schimb tampoanele de la motor, care sunt responsabile pentru vibratiile din masina. Ca idee am inteles ca ajung pe la 500 RON.

Va salut!

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

O sa reinvii topicul asta, ca sa nu mai deschid altul pe aceiasi tema. Mirosul urat de motorina arsa a revenit, asa ca m-am dus la baietii pe care i-am mentionat (acum vreo 2 saptamani) si s-au uitat sub ea si au constatat ca s-au dilatat sitele de la racordul flexibil, deci scapa pe acolo. Cica din cauza caldurii mari si a vibratiilor.. whatever.. mi l-au schimbat si mi-au pus altul la loc, la fel ca celalalt :|

Insa dupa 2 zile, surpriza, imediat dupa pornire, simt un miros asemanator cu cel de dinainte, insa un pic mai "dulce", dar tot urat si neplacut. La inceput, disparea dupa cateva minute. Acum insa ramane si chiar atunci cand merg cu ea, persista si e tare neplacut.

Am urcat-o pe rampa la MHS, s-au uitat pe sub ea si a zis ca n-are nimic, oricum nu erau prea interesati baietii, iar eu eram bucuros ca mi-am schimbat valva vacuum, si n-am insistat sa-mi desfaca la racordul flexibil..

Voi ce ziceti, s-o fi gaurit din nou, sau poate scapa prin alt loc?

Link to comment
Share on other sites

Vin cu noutati, si anume, cand merg mai incet (cu geamurile deschise evident) nu se simte mirosul, insa cum o calc un pic, incepe sa se simta. Cat am fost in weekendul trecut la un drum mai lung, cum deschideam geamul, se simtea destul de tare... Idei, ceva?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.