Jump to content

BMW E30


valmotor2

Recommended Posts

M-am uitat pe diverse site-uri de vanzare - cumparare. Pretu mediu care se invarte un ursulet este 1000 euro. Problema este inmatricularea!!!

 

Nu exista o cale de a evita inmatricularea, de exemplu am pe cineva care e sofer de tir si face cursele Rom-Italia- Germania, ma gandesc ca as putea ramane cu numerele de italia, etc si sa platesc doar asigurarea.

 

Ca inmatricularea ma ajunge la 5000-6000 euro.

 

Imi doreresc mult si ar fi o dezamagire pentru mine sa aflu ca nu exista nici o posibilitate.

Link to comment
Share on other sites

Salut,da intradevar in romania e greu de gasit unu bun,dar parerea mea alege un e30 parerea mea ca esti tanar in 2 usi,dar sa fie normal,nu cu bari de fibra ,suspensie sport,jante etc etc,pt ca in general astea ascund cateceva....,alege unul stok,bun la tabla,cauta si vei gasi man.
Link to comment
Share on other sites

La asta m-am gandit, un ursulet e 500-1000 euro afara, as sta linistit o perioada. Ramane sa caut o masina nemodificat in Romania . Dar la ce banii gasesc aici un ursulet deja peste 3000 euroace... Cele la 1500-2000 de euro sunt cam rare ...

 

 

Am o solutie, iau un ursulet de aici pana in maxim 1500-2000 inmatriculata in stare cat de cat, mai cumpar una de afara acelasi model si schimb piesele de la cea de afara la cea inmatriculata(defecte).

 

 

Acum urmatoarea problema, am 21 de ani ce imi place mult, este sa fie stabila pe drum, sa intre in depasire fara probleme, adica un demaraj cat de cat, sa nu fie prea mare costul de intretinere, maxim 10-15 mil . consumul acceptabil pentru circa 1000 km pe luna.Ce motorizare imi recomandati ?

 

Si inca o mica problema, ar fi rentabil disel? am inteles ca sunt puturoase?! e adevarat??? Difera consumul cel disel fata de cea benzina la aceeasi capacitate cilindrica?

Link to comment
Share on other sites

pentru recarosare din cate mam interesat eu se plateste taxa de prima inmatriculare din auzite poate ma insel.....se mai zice ca taxa de prima inmatriculare va scade treptat de la anul pana la scaoterea ei in celelalte state membre ue nu exista aceasta si ca statul roman ar fi fost dat in judecata de ue eeeee astea sunt auzite de mine...... acuma nush ce ne rezerva viitorul ,om vedea.

 

parerea mea cea ce probabil; voi face si eu in scurt timp va fi sa cumpar acte d la un ursulet sau rechin cu numere cu tot poate chiar si cu seria de caroserie si sa aduc de dincolo unul iar la 1000e gasesti dincolo e30 in stare impecabila.Nu poti sa compari nici drumurile de la ei cu ale noastre si zic eu ca conteaza si aia foarte mult la o masina.... SUCCES

Link to comment
Share on other sites

Flor3 nu ai inteles! Iau o masina aici in maxim 2000 euro, cumpar alta masina de afara doar pentru piese care sunt impecabile.

Nici nu imi vine sa cred cum arata in poze.

 

Iar cea cu acte in regula cumparata in Romania, daca are piese defecte o schimb de la cea cumparata de afara. Nu trebuie sa o recarosez... asta inseamna ca trebuie sa gasesc o caroserie buna in Romania.

Link to comment
Share on other sites

pentru recarosare din cate mam interesat eu se plateste taxa de prima inmatriculare din auzite poate ma insel.....se mai zice ca taxa de prima inmatriculare va scade treptat de la anul pana la scaoterea ei in celelalte state  membre ue nu exista aceasta si ca statul roman ar fi fost dat in judecata de ue eeeee astea  sunt  auzite de mine...... acuma  nush  ce  ne  rezerva viitorul ,om vedea.

 

parerea mea  cea ce probabil; voi face  si eu in scurt timp va  fi sa  cumpar acte d la un ursulet sau rechin cu numere cu tot poate  chiar si cu seria de caroserie si sa aduc de dincolo unul iar la 1000e gasesti dincolo e30 in stare impecabila.Nu poti sa compari nici drumurile de la ei cu ale  noastre si zic  eu ca  conteaza si aia foarte mult la o masina.... SUCCES

297325[/snapback]

Asa nu prea o sa mearga numai cu acte,se plateste si pentru recarosare nu stiu exact taxa,recarosarea presupune schimb de caroserie+vechiul motor binenteles urmind RAR apoi la un anumit timp se poate face schimbare de motor taxe ma gindesc si iar RAR.Dar probabil sunt colegi care au trecut prin asta si te pot ajuta cu sfaturi.

Link to comment
Share on other sites

Flor3 nu ai inteles! Iau o masina aici in maxim 2000 euro, cumpar alta masina de afara doar pentru piese care sunt impecabile.

Nici nu imi vine sa cred cum arata in poze.

 

Iar cea cu acte in regula cumparata in Romania, daca are piese defecte o schimb de la cea cumparata de afara. Nu trebuie sa o recarosez... asta inseamna ca trebuie sa gasesc o caroserie buna in Romania.

297326[/snapback]

Daca o sa gasesti o masina in stare f.buna afara si cu motor foarte bun o sa preferi si tu recarosarea.De aceea aici mai bine cumpara una chiar lovita dar cu motorul cit de cit si recarosare, nu costa foarte mult.

Link to comment
Share on other sites

Pai, pai ... e o idee dar trebuie sa ma documentez in privinta recarosari ca sunt in plop.

 

 

Citii pe cateva forumuri despre recarosare.

 

Pai sa fac un mic calcu`.

 

- 1000 euro urs afara + drumu 200+300 euro, vreau sa o aduc pe picioare pana in romania ca stiu ca pot circula cu ea 90 de zile .

- 500-1000 euro urs sifonat ( daca gasesc ) inmatriculat RO.

 

Cat ma costa mecaniu pe ora ? sa ziceam 50-60 pe ora + ajutor, eu.

 

ar mai fii de dat maxim sa zicem 500-600 de euro

 

 

Deci 2600 de euro numai sa fac masina.

 

Acum alta treaba, cat costa recarosarea, ce acte mai trebuiesc facute, alti bani alta distractie... Este totusi o idee, numai daca m-ar costa cel mult 10000 - 12000 RON.

 

Si la banii astia am macar pretentia de la masina sa ma tina apoi un an - 2 fara sa imi fluture buzunaru`.

Edited by valmotor2
Link to comment
Share on other sites

Pai, pai ... e o idee dar trebuie sa ma documentez in privinta recarosari ca sunt in plop.

297338[/snapback]

Saptamana trecuta a facut un cunoscut recarosare la un Nissan mai vechi a pus motorul vechi in caroserie si mi-a spus cat l-a costat dar nu mai retin inorice caz nu a fost o suma foarte mare.Succes.

Link to comment
Share on other sites

Deci parerea mea te complici cu recarosari si cu chesti din astea,pierzi timp,nervi etc,deci iei un urs din ro bunicel la vreo 2000 euro si te duci a-ti aduci unul din Germania,al duci la bunici la tara sau eu stiu intr-un loc si te apuci sa iei de pe ala din Germania si sa pui pe ursul din ro,adika aripi,capota,scaune,etc ce ti se pare tie ca ar trebui pus,apoi de ex daca ursul tau luat din ro este un 318i cu motor de 1.8 pe cel din germania preferabil sa-l iei 320i cu motor de 2000 ca sa poti face daca vrei transplantul de motor si sa-l poti omologa la rar,deci cam asta ar fi,salut.
Link to comment
Share on other sites

Ma uit pe diverse site-uri mai ales pe cele din Germania, un ursulet bun il gasesc la 1500 EURO.

 

Daca il cumpar de afara si intru in tara cu el il pot conduce 90 de zile, nu?

 

@bogdyy intr-adevar ocupa timp si nervi. Tu imi recomanzi un motor de 2000 cm3 benzina? Sunt tentat ...

 

Ma gandesc sa cumpar masina din Germania si sa o conduc 90 de zile in Romania apoi sa cumpar alt ursulet mult mai prost si ieftin si sa ma ocup cu partea mecanica si partea infatisata, apoi la rar sa fac modificari in talon.

 

Am aflat ca ma costa asigurarea pe 6 luni 900 EURO ca sa circul cu ea in alta tara, daca as avea pe cineva afara .... PREA MULT !

Edited by valmotor2
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu unde ai vazut tu astfel de asigurari, eu am facut asigurare la un 318is an 93 motor de 1790cc din Germania (inmatriculat acolo) si a fost 180 lei pe 6 luni. parerea mea, eu am un urs, fratele meu o pisica, credema ca sant foarte acceptabile piesele la urs. Nu stiu cat de ieftin crezi tu ca iei un urs de acolo, dar cu 2000 euro iti poti face ursul BOMBA, o aripa este 135 lei, placute frana fata 160 lei, grup max 300 lei, usa 150 lei, fete usi 100lei, scauze + banchete 200 euro RECARO, faruri 900 lei noi FKAutotmotive, stopuri 500 lei. Ma gandesc ca nu o sa fii si tu la fel de chior ca si mine sa cumperi cu 2000 euro o caroserie + o vopsea noua data de un vopsitor beat + ceva acte (momentan sant in libertate ca nu am fost la RAR), un morman de fire facute de un "electrician priceput" care a taiat mai tot ce insemna piese in plus + ca am tractat masina din Arad pana in bucuresti la coarda + ca poate prietena ta te va intelege mai mult decat pe mine si poate isi va da seama ce inseamna sa fii indragostit si de alte lucruri in afara de ea + ca in inima ta poate intra si o masina, nu numai ea. Gandeste bine, parerea mea 1 piesa noua face cat 50 piese din germania. Tu sa ai grija la caroserie ca articulatia..... totusi esti in Romania si pentru confortul tau mai bine pui totul nou. Lista de piese poate continua, crede-ma ca tot ce este important este sa ai seriile si actele OK, adik sa nu dai cu subsemnatul de n+1 ori pe la politie. Motorul mai trebuie sa fie in mintile lui si sa nu te duci la cunostiinta de-al unui prieten deal tau din nush ce clan de r@ceri ca te poate arde chiar tovarasul tau pentru cateva sute, sant patit, stiu ce inseamna sa fii ars, dar asta e, capul sus mana pe cheie si dimineata la munca ca trebuiesc produsi bani pentru URS. Bafta
Link to comment
Share on other sites

@mario.b - las-o pe prietena mea ca nu stiu daca ma mai iubeste la cat de badaran am fost in ultima vreme(offtopic).

 

Ma gandeam chiar sa imi cumpar un ursulet pana in 2000 de euro, momentan dispun doar de 1500 euro, o sa mai astept o luna - doua maxim pana reusesc sa strang cel putin 2500 euro si apoi o sa imi iau ursuletul.

 

Si sincer ma mai gandesc si la recarosare, dar ... am vazut un ursulet, aproape de intersectie, nu stiu zona, la statia Lucian Blaga, unul sifonat, nu o fii de vanzare??? Ca este inmatriculata! Ofer maxim 500EURO ( ma intereseaza doar actele) daca proprietarul este interesat .

 

Am gasit cateva anunturi dar in poza arata bine in fata locului groaznic. Probleme cu majoritatea ursiilor. Cele mai multe ori caroseria ruginita, articulatiile stricate.

 

Am sa o vreau sa o folosesc pentru o plimbare pe afara din cand in cand, pentru seara si pentru urgenta.

 

La traficul din Bucuresti prefer metroul ca ajung foarte repede oriunde.

Link to comment
Share on other sites

Salut,apropo daca a-ti iei urs sa al iei cu suspensie normala confortabila,deci sa fie si practic pana la urma,adika suspensia normala este practica si confortabila,eu am masina de 2 ani de zile e30 si atunci neavand experienta m-am grabit si l-am luat cu suspensie sport si....mi-a creat probleme si imi face incontinuare,sa al iei normal stok daca se poate,suspensia sport nu este practica,o face rigida,o face joasa,la denivelari si gropi pierzi controlul cand accelerezi,te limiteaza la marimea si latimea cauciucurilor,masina incepe sa a-ti faca probleme la partea mecanica datorita rigiditatii masinii cand dai prin gropi.
Link to comment
Share on other sites

Am sa o prefer stock, fara modificari sau alte chestii pe ea. In caz ca am sa ii fac modificari va fi doar de aspect, la motor si la alte lucruri nu ma bag ... doar cand e cazu` sa schimb ceva.

 

Mi-au placut cativa ursuleti cum arata cu aspectul de la mtech parca si m-as dori si eu kit-ul dar mai tarziu ... mai intai de toate sa am ursul.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.