Jump to content

Cati km are Bimul tau


aphedrone

Cati km are Bimul tau  

2210 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

<120k, per total, sunt multumit de masinuta mea. N-am schimbat decat basculele si butoanele pentru geamuri. Urmeaza sa schimb chederele, care am inteles ca sunt o problema des intalnita la coupe-uri. Un alt minus, sunt greierasii din bord care incep sa se faca auziti.
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

pixelii din bord zic 150.000. Pe bune, naiba stie cati or fi... important este ca nu am avut probleme cu ea.

 

In mare, ce am schimbat am schimbat nu pentru ca a fost stricat ci pentru ca asa am considerat eu necesar. Sonda lambda, amortizoare, bucsi, bielete si alte maruntisuri pe care am vrut sa le schimb.

 

Au picat: pompa de benzina si flansa de cardan. Altceva nu imi amintesc.

 

In rest, schimb uleiuiri, fluide si alte consumabile mai des decat ar fi cazul iar masina o exploatez la maxim.

 

Sunt foarte multumit.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Io n-am voie sa votez :blink:

 

Oricum < 60km. N-am schimbat nimic ca am tinut-o fix 7 luni. Maine imi iau banii pe ea si o sa stau cu Loganul lu' tata vreo 2 saptamani. 1.6 MPI :)

 

Probleme: un chitz-chitz in bord pe piatra cubica. Mi s-a desprins un plastic de la pragul interior, in spate. Ah, si un pic chederul de la portbagaj, vreun cm.

Link to comment
Share on other sites

Mi s-a desprins un plastic de la pragul interior, in spate.

297156[/snapback]

 

Si mie mi s-a desprins, de fapt mi-a desprins-o un prieten caruia i-a fost lene sa ridice piciorul cand a coborat din spate. De atunci nu exista persoana care sa coboare fara sa il desprinda :blink:

Edited by alecsutzu4u
Link to comment
Share on other sites

Pe bc arata 92.000.km.

Eu sunt putin perfectionist, deci masina trebuie sa mearga ca si una noua, deci am schimbat cam multe pe ea, chiar daca nu trebuia neaparat:

-Amortizoare+flanse(toate)

-Furtune+racorduri furtune de la motor

-Disa

-Valva PCV+futunul aferent

-Brate fata+bucse

-Curele

-Senzor axa came

-Un rulment, si poate ca ar mai fi cate ceva, dar nu-mi amintesc pe moment.

Link to comment
Share on other sites

Doar 394.453 km originali. Probleme? Au fost: Bara directie (center tie rod), sonda marchariere, set bucsi levier comanda, saboti frana mana, bielete si debitmetru. Masina a fost relativ intretinuta si de fostul proprietar, dar cu piese din dezmembrari, nu noi.

Eu nu m-am zgarcit si am pus totul nou sa nu am probleme la fiecare 10000 km.

Ce am mai pus pe ea, au fost pt. aspect si intro mica masura si pt. functionalitate:

xenon, parktronic, jante 17'', alt MP3, alta alarma, alt volan si cam atat.

Ma apropii de 8000 km de la schimb si constat ca a mancat doar vreo 400-500 gr. ulei, in ideea in care de cele mai multe ori schimb la 5000 - 5500.

Am nimerit un exemplar superb si totodata foarte rezistent. Sper ca ma voi putea folosi de acest E34 inca vreo 5 ani.

 

La multi km si voua! :blink:

Edited by nt98adu
Link to comment
Share on other sites

285.000km si e ca la prima tinerete...am reparat p'aci p'acolo o gramada..insa nu din motive de lipsa de fiabilitate ci din proasta intretinere si bataie de joc din partea fostilor proprietari..o am de la 207.000km si cred ca BMW facea masini fiabile..cu siguranta ca daca ii faci revizia la timp nu te lasa nici peste 350.000..a mea care a trecut printr-o gramada de belele inca da randament ma intreb cum e una care a fost ingrijita de la inceput! Peace! Edited by bimmer_girl
Link to comment
Share on other sites

A mea are 93 000 de km. Intr-un an jumatate de cand o am o singura problema notabila, cea cu potentiometrul de acceleratie .

Desi nu era nevoie si din cauza ca am pitici pe creier i-am schimbat :

 

- bucsile pe fata, mai duceau cateva mii de km, dar am zis sa nu astept

- toba finala, avea un zanganit usor, nu l-am investigat , am schimbat-o cu totul

- revizii la 9-10 000 de km cu toate filtrele + flitru epurator la 88 000 de km.

- 1 bec pe faza scurta :)

 

Sunt foarte multumit de ea, sa-mi arate mie cineva masina noua la 13 000 cat am dat pe ea si care sa arate si sa merga ca E46 :blink:

Edited by ovidiu_s
Link to comment
Share on other sites

hmm..adevarul e ca e46 e39 au cam fost ultima generatie de bmw tzepene..desi nu se compara cu e36, e34 etc care n-au moarte..nu pot sa zic ca bmw nu mai face masini fiabile..face insa nu si pt drumurile din Romania..sunt sigura ca in Germania sau alte tari unde infrastructura este bine pusa la punct, dealar-ii bmw nu se confrunta cu problemele d'aici..
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.