Jump to content

Cati km are Bimul tau


aphedrone

Cati km are Bimul tau  

2210 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

E91 LCI 2011 - 184 mii Km

Am achizitionat-o la final de Aprilie cu 163 de mii - si da, incredibil pt mine cel putin, dar pana acum am facut 20 de mii.

Ce i-am facut de cand am luat-o:

1. 2 revizii, una completa cu filtre aer, ulei, combustibil, atunci cand am luat-o si inca una doar ulei si filtru ulei dupa 10.000, si urmeaza a3a acum dupa alti 10 mii, cand voi schimba doar ulei si filtru ulei

2. distributia schimbata, preventiv, pt a scapa de stres.

 

Alte probleme nu am avut pana acum. Am o buba mica, dar merge si asa, stergator spate gripat. Poate la priimavara ma voi ocupa si de el :)

Link to comment
Share on other sites

e46 320d 150 cp euro 4 din 2004 340 000 km ( il am de 2 ani si nu am schimbat decat consumabile. Clapeti galerie admisie anulati)

f10 530d xdrive 10/2011 258 cp 266000 km ( o am de 1 luna , am schimbat ulei in cutie si ulei plus filtre motor , pana acum in 3000 km nu am avut nicio pb )

Link to comment
Share on other sites

E34 525i - m50b25 - minim 252.000 km (atata arata bordul)

 

Dupa 23 de ani relevant nu cred ca este ce piese am schimbat ci cum e starea generala a masinii. Nu are rugina prea multa, putina si de suprafata pe dedesubt. Zgomotele din interior nu sunt multe dar recunosc faptul ca nu se compara cu o beemerele mai noi care sunt cevamai silentioase, in special cred datorita rigiditatii sporite a caroseriei.

 

Ca fiabilitate (care tinde sa fie scopul topicului) pot spune ca nu are probleme deloc la motor, tren de rulare, frane sau alte domenii importante - pare in general o masina bine construita. NIci cu electrica nu a avut probleme mari inca (am schimbat senzorii de detonatie, bujiile si sonda lambda).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

E90 2005 diesel am luat-o la 258 de mii și o am la 323 mii și am schimbat fulie accesorii, role, turbo recondiționat un injector ĂŽn afara de consumabile la fiecare schimb...

 

E90 2005 diesel am luat-o la 258 de mii și o am la 323 mii și am schimbat fulie accesorii, role, turbo recondiționat un injector ĂŽn afara de consumabile la fiecare schimb...

Plus telescope fata spate toate acestea ĂŽntr-un an de zile

Link to comment
Share on other sites

520D E60 LCI 177CP, 2008, cumparata de o ruda din reprezentanta Romania de noua, eu sunt al doilea proprietar, acum am adus-o la 211.000km.

Probleme:

- in 2012, la aprox. 100.000km motor distrus (N47) datorita distributiei; schimbat motor dupa o maxima tiganeala cu reprezentanta. Pana la urma s-a schimbat motorul in regim "fifty-fifty" (am factura cu care s-a platit juma-juma motorul nou). Acum a inceput iar sa zornaie distributia. Motorul are 111.000km. Urmeaza "chirurgia" de schimbare a distributiei in primavara.

- schimbat rulment roata spate stanga pe la vreo 200.000km (uruia la peste 50km/h de ziceam ca e turbina de avion la decolare). Cel mai dificil lucru a fost sa extrag rulmentul vechi. Piulita lui de prindere era atat de ruginita incat nu s-a putut desface in niciun fel, a trebuit taiata milimetru cu milimetru ca sa nu stric planetara. Munca de chinez batran pe plantatie de orez.

Edited by RaresM
Link to comment
Share on other sites

520D E60 LCI 177CP, 2008, cumparata de o ruda din reprezentanta Romania de noua, eu sunt al doilea proprietar, acum am adus-o la 211.000km.

Probleme:

- in 2012, la aprox. 100.000km motor distrus (N47) datorita distributiei; schimbat motor dupa o maxima tiganeala cu reprezentanta. Pana la urma s-a schimbat motorul in regim "fifty-fifty" (am factura cu care s-a platit juma-juma motorul nou). Acum a inceput iar sa zornaie distributia. Motorul are 111.000km. Urmeaza "chirurgia" de schimbare a distributiei in primavara.

- schimbat rulment roata spate stanga pe la vreo 200.000km (uruia la peste 50km/h de ziceam ca e turbina de avion la decolare). Cel mai dificil lucru a fost sa extrag rulmentul vechi. Piulita lui de prindere era atat de ruginita incat nu s-a putut desface in niciun fel, a trebuit taiata milimetru cu milimetru ca sa nu stric planetara. Munca de chinez batran pe plantatie de orez.

la 130 de mii am schimbat si eu rulmentii spate,aceiasi poveste,erau praf facuti
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.