Jump to content

Cati km are Bimul tau


aphedrone

Cati km are Bimul tau  

2210 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

La bord arata 105.000, nu stiu daca sunt reali. A fost masina de ambasador, a intrat in tara in '93 si banuiesc ca mai mult a stat.

Probleme : a trebuit reincarcat freonul, schimbata aeroterma. In rest consumabile. A... eu am luat-o la 78.000. La inceput, nu avea

viata de BMW, si-a dat drumul cam dupa 5-6.000km, nu bag decat +99 Petrom, sau 95 de afara, Castrol sintetic la 8-9k, si merge absolut

superb.

Link to comment
Share on other sites

87300km(din care 12800km am facut eu cu ea)

Super multumit, in 12000km am completat 450g ulei(nu stiu daca e bine sau nu)

 

 

87300km(din care 12800km am facut eu cu ea)

Super multumit, in 12000km am completat 450g ulei(nu stiu daca e bine sau nu)

[/quota

am uitat:Model E46=320D/2002/150cai

Link to comment
Share on other sites

Votat > 210.000

 

Am luat-o cu 86.000 la bord dar eram ferm convins ca are lejer peste 100 k, insa masina era intr-o stare generala foarte buna (motor, suspensii, curata, etc ...).

Am aflat apoi de la reprezentanta ca ultima intrare oficiala intru-un service BMW era cu 5 luni inainte de vanzare si avea 206.000 km :) De atunci am mai facut eu vreo 35k ... deci am peste 240 k garantat !

 

Probleme am avut, poate si ghinion insa am bagat bani si le-am rezolvat pe toate:

-a picat un senzor ABS

-apoi am schimbat un rulment spate (nu mai citea bine senzorul de ABS de pe rulment si intra ABS prea devreme uneori....mult le-a luat pana am identificat buba...am schimbat intre timp TOTI senzorii de ABS...imi venea sa o vand :) )

-placute frana fata + spate (urmeaza set discuri cu tot cu placute fata si spate )

-am schimbat electrovalva care controleaza turbina

-am schimbat toate rolele si curelele si intinzatoarele

-am schimbat farurile cu altele cu xenon (originale erau cu halogen)

-brate inferioare fata (asta in urma unui accident in care am efectiv am sarit peste o bordura ...am ramas foarte placut surprins cat de solida e masina caci in urma accidentului mi s-au "inmuiat" doar bratele inferioare fata, spart complet scut motor, scut cutie de viteze si o janta doar putin indoita - nici un cauciuc spart sau deformat 225/55/R16 )

-recent mi-a picat alternatorul :blink: ... dar am dat piesa veche la schimb si am obtinut un discount de vreo 550ron...

...in rest 3 revizii: filtre de toate neamurile si ulei....schimbat lichid frana...

 

ghinion sau nu, masina e acum in perfecta stare de functionare si sper sa ramana asa!

 

Probabil daca aveam probleme la motor o dadeam repede, insa absolut nici o problema la motor!

Edited by dandrei
Link to comment
Share on other sites

Votat > 120 km

 

Pana acum am schimbat:

 

bucsi

bielete antiruli

pompa de benzina

debitmetru

pompa servo

o supapa de epurare gaze

motoras stergator spare - cred ca voi fi nevoita sa-l schimb :)

 

(ar mai fi bujii de buna voie :) , oglinzi si embleme cumparate obligata de circumstante... :blink: )

 

+ Ulei si filtre la fiecare 8000 - 9000 mii de km.

 

Per total o masina super buna

Link to comment
Share on other sites

Acum are 228.000, ultima revizie in Germania o are la 209.000 + inca o revizie in RO la timp. Din ce am reusit sa deslusesc eu pe nemteste au schimbat o bucsa sau doua si au facut un test de alternator (nu stiu daca l-au si schimbat).

Masina arata impecabil interior si exterior, farurile sunt deja usor matuite din cauza pietricelelor probabil, pabrizul are firicele fine de uzura. In rest totul e ca in prima zi :blink:

 

Avem la lucru un E90 din 2004 sau 2005 si la ~100k km arata jalnic deja interiorul, in afara de scaunele din piele.

Link to comment
Share on other sites

Votat > 120 km

 

Pana acum am schimbat:

 

bucsi

bielete antiruli

pompa de benzina

debitmetru

pompa servo

o supapa de epurare gaze

motoras stergator spare - cred ca voi fi nevoita sa-l schimb :blink:

 

Per total o masina super buna

:) Nici cand aveam dacie 1300 la kilometrii aia (>120 mii) nu schimbasem atatea la ea!

Link to comment
Share on other sites

Votat > 120 km

 

Pana acum am schimbat:

 

bucsi

bielete antiruli

pompa de benzina

debitmetru

pompa servo

o supapa de epurare gaze

motoras stergator spare - cred ca voi fi nevoita sa-l schimb :blink:

 

Per total o masina super buna

:) Nici cand aveam dacie 1300 la kilometrii aia (>120 mii) nu schimbasem atatea la ea!

 

Atatea categoric ca nu ai schimbat....mult mai multe....cu siguranta :)

Link to comment
Share on other sites

Votat > 120 km

 

Pana acum am schimbat:

 

bucsi

bielete antiruli

pompa de benzina

debitmetru

pompa servo

o supapa de epurare gaze

motoras stergator spare - cred ca voi fi nevoita sa-l schimb :blink:

 

Per total o masina super buna

:) Nici cand aveam dacie 1300 la kilometrii aia (>120 mii) nu schimbasem atatea la ea!

pt ca mergeai cu ea ca tot romanu pana murea definitiv

vb unui amic:"se invarte roata?masina merge prea bine"...si la 80 km/h scotea fum din bord....nimeni nu stia de ce

Edited by Tesio
Link to comment
Share on other sites

Are 119k in bord, am aflat ca a fost cu jumatate de an inainte sa o cumpar eu la AB cu 86k, in rest doar Dumnezeu si cel care a umblat (daca a umblat) la ea stiu cu adevarat cati are. Eu o am de 25k timp in care am schimbat bateria (originala), becuri xenon (unul ars), pompa motorina intermediara, bujiile, o rola pe la alternator, 2 revizii (ulei si filtre), mult lichid de parbriz ca suge al dracu. Masina arata si merge perfect si nu-si tradeaza varsta catusi de putin. Sint foarte multumit.
Link to comment
Share on other sites

109000 km am 6000 cu ea, primii 6000 ai ei in RO si deja.....bucsile se cam aud...am schimbat DEBITMETRUL...sunt la al 3-lea 316/318 (2x e46 si compaktu asta) si la toate am schimbat eu debitmetrul :blink: ...in rest revizie completa abia efectuata....masina nu are nici un defect...merge/arata super.

 

 

 

Multumesc...I'll keep U guys updated

Link to comment
Share on other sites

Stiu ca poate sunt off-topic, dar ce inseamna combustibil prost? Motorina furata de tractoristi sau tiristi sau de la pompe dubioase? Sau pur si simplu nu poti avea incredere in pompele de firma, chiar daca scrie euro4 sau euro5?

 

Nu are nimic a face norma euro cu continutul de parafina sau cu cifra cetanica. De asemenea, pachetele de aditivi de multe ori sunt ignorate. Si mai sunt multe de spus.

Link to comment
Share on other sites

Si atunci sa cer buletinul de analiza al statiei? Ce demersuri trebuie sa fac pentru a avea un combustibil de calitate?

 

Statia nu are posibilitatea tehnica sa faca analiza si sa intocmeasca un buletin de analiza, dar orice transport de carburant este insotit de un "buletin de analiza", de fapt un certificat de conformitate al produsului livrat. Dar in acesta nu se va mentiona niciodata continutul de parafina (de exemplu)

Link to comment
Share on other sites

Stiu ca poate sunt off-topic, dar ce inseamna combustibil prost? Motorina furata de tractoristi sau tiristi sau de la pompe dubioase? Sau pur si simplu nu poti avea incredere in pompele de firma, chiar daca scrie euro4 sau euro5?

nu stiu in ce combustibili poti avea incredere dar eu bagam inainte de la mol, petrom, omv si lukoil si nu eram multumit. de cand bag de la rompetrol euro5 sau chiar euro 4 aia adititivata nu mai am probleme si masina merge ceas. de la tractoristi nu stiu pentru ca nu am bagat..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Avea tatal meu mai demult un E34 525i cu motor de 524d...avea 415.000 km... :blink: si inca se tinea relativ bine,probleme avea la directie si la timonerie...aia DA masina ! :)

 

 

Later Edit : nu am votat nimic,pt ca EU nu am BMW,iar cel de mai sus....s-a vandut ! :)

Edited by B M W B M W
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.