Jump to content

Cati km are Bimul tau


aphedrone

Cati km are Bimul tau  

2210 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
Aproape 115.000 Km si o am de la 99.900 (am votat <120K)...Ca garantie a numarului de Km: interiorul nu arata rau, si am schimbat bujiile si valva PCV pe la 110K, iar cele duse erau originalele din fabrica...am mai schimbat bendixul de la electromotor, rola de la intinzatorul compresorului de a/c, cureaua aia mai lunga, senzorul de la axa cu came, si vreo 2 furtunele...

Cred ca si ambreiajul se vrea schimbat dar mai rezista ceva vreme.

 

Per total imi place la nebunie chiar daca e doar un 319i :twoup:, si desi zilele astea am mers cu un TDI de la vag cu 2l/1000 Km :D nu se compara comfortul, pozitia la volan si feelingul general BMW.

 

 

Eu am VAG si imi doream sa trec la BMW datorita fiabilitatii (BMW-ul sta bine la acest capitol in teorie - dar probabil nu in cazul drumurilor noastre). Alt factor determinant (si audi sta f. bine la capitolul fiabilitate) ar fi tinuta de drum si tractiunea spate.

 

Dar ma ingrozesc cand vad atatea probleme la BMW. La km putini din punctul meu de vedere. Un mare neajuns ar fi, ca pe forumul asta nu sunt trecute masinile in semnatura la toata lumea (poate voi vorbiti de masini de 10-20 de ani vechime).

 

Eu la un seat cordoba vandut la 100.000 am schimbat o sonda si un pivot. (pivotul dupa un accident - as putea sa nu il trec; in rest doar consumabile). La un golf IV benzina 1.4 2003 in 55.000 km - 3 bobine de inductie (dar nimic la articulatii). Ar mai fi in familie inca 2 octavii 2, la care nu s-a schimbat nimic pana la ~60.000.

 

Nu pot sa cred ca au toti care au postat aici un stil de condus deosebit de agresiv.

 

Stau cu ochii pe voi oricum pana imi mai clarific eu cateva aspecte; :twoup: (la cat se schimba distributie etc, etc)

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Distributia este pe lant din 1992, nu se schimba decat la masini cu foarte multi km.

 

Problemele tehnice ale BMW-urilor le intalnesti la orice marca premium.

Aceste probleme tin mai ales de marketing dar si de faptul ca este vorba de masini destul de uzate.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

E un lucru bun ca nu ai costuri la fiecare 90.000 cu distributia; Reversul medaliei - e un pic mai zgomotoasa transmisia pe lant. Dar o clasa premium se presupune ca e f. bine antifonata.

 

Din experienta mea - la 3 masini diesel nu am umblat la motor; la cea pe benzina cu care merg de 3 luni am schibat 1 bobina si am reglat clapeta de acceleratie nu vreau sa aud de benzina.

Cand s-au schimbat modelele la seria 3 in perioada 2000-2004 (ma refer la 320 D). La seria 5 nu imi place designul (in aceasta perioada)

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
320i 2001 m54b22 208.000km ;plin de entuziasm marturisesc ca in urma cu cateva minute am incercat testul cu moneda pe motorul pornit;cu o moneda de 1000lei(vechi) am scos din cateva incercari un timp de aprox.6-8 secunde(mentinere moneda in pozitie verticala).
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

am imortalizat momentul trist .....

Attached thumbnail(s)

Reduced 63%

Attached Image

320 x 240 (28.44K)

Reduced 63%

Attached Image

320 x 240 (27.13K)

 

 

 

--------------------

BMW M5,2001 year,400 hp. *** BMW 530 XD ,2006 year,231 hp

 

Pff! Cat m-am tinut si eu sa-i trag poza la al meu la 100000. Dar am ratat momentul cu vreo 7-8km :twoup:

Edited by chrisatotputernicu
Link to comment
Share on other sites

update 198000 km ...poate reusesc sa prind exact momentul schimbarii prefixului :twoup:

Update. Al meu trecut de 200 000 km .Cateva mii de km peste acum. Si aproape 10 ani vechime. O masina buna care imi place mult.

 

update 198000 km ...poate reusesc sa prind exact momentul schimbarii prefixului :twoup:

Update. Al meu trecut de 200 000 km .Cateva mii de km peste acum. Si aproape 10 ani vechime. O masina buna care imi place mult.

Apropo daca se apropie de 10 ani nu trebuia sa-i schimb si eu ceva din lichidele de frina, servo, cutie,diferential?

Link to comment
Share on other sites

Mai, omu` are masina de 10 ani, si din ce a zis se intelege ca nu i le-a schimbat pana acum. Este clar ca nu e genul de om care sa citeasca manualul pana il invata pe dinafara si sa-l respecte intocmai. Si nu zic ca este un lucru rau nici asa nici asa.

 

Ciupanezule, ai ceva cu mine in ultima vreme? Ca asa mi se pare.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc. Sa ma grabesc sa le schimb. Curios e ca la ITP a iesit totul ok.

La ITP iti testeaza frana scurt timp. Lichid de frana atreage apa in cursul timpului, iar apa asta dauneaza franele si scade punct de fierbere al lichidului. Daca amestec de lichid/apa incepe sa fierbe in conductele sau etrier, nu mai o sa ai frane. La test la ITP nu o sa se intampla asa, dar la munte esti expus la risc asta. Eu am patit asa ceva, nu e o senzatia care as vrea sa repet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.