Jump to content

Cati km are Bimul tau


aphedrone

Cati km are Bimul tau  

2210 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Multumesc. Sa ma grabesc sa le schimb. Curios e ca la ITP a iesit totul ok.

La ITP iti testeaza frana scurt timp. Lichid de frana atreage apa in cursul timpului, iar apa asta dauneaza franele si scade punct de fierbere al lichidului. Daca amestec de lichid/apa incepe sa fierbe in conductele sau etrier, nu mai o sa ai frane. La test la ITP nu o sa se intampla asa, dar la munte esti expus la risc asta. Eu am patit asa ceva, nu e o senzatia care as vrea sa repet.

dot4 este lichidul de frina? si un castrol uleiul de srevo. pentru e46 din 1998. sau la toate e cam la fel

Link to comment
Share on other sites

Din cite am citit, s-ar putea ca eu sa fiu printre cei cu nr mic de km - 15k. E luata de noua in aprilie si duce binisor, 118d. 80% din km sunt facuti numai pe autrostrada la viteza de 140-150km/h, sunt navetist de weekend Luxembourg- Brussels (200km).

 

Conduc masina ca pe dacia lu maica-mea, fara plecari, fara frine bruste, fara curbe strinse. Stiu, este BMW si ar putea, dar...de ce daca nu e nevoie?

Probleme? vopseaua. In aprilie cind am inceput cu naveta masina a fost botezata. Cum?

1. Mergind prin Brussels traversind cartierele de arabi, copii au aruncat cu oua de mi-a sarit vopseaua de pe usa dreapta fata. Era proaspata si la 60km/h cit aveam eu au lasat niste urme la impactul cu tabla. Inca nu am reparat usa cu pricina.

2. In aprilie natura revine la viata, si mustele la fel. A iesit insectar pe capota si intre farurile masinii in aprilie-mai. Iarasi, vopseaua era proaspata si insectele au intrat in vopsea si si acum se vad urme dupa toate spalarile facute.

 

La mai multi km in siguranta :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Din cite am citit, s-ar putea ca eu sa fiu printre cei cu nr mic de km - 15k. E luata de noua in aprilie si duce binisor, 118d. 80% din km sunt facuti numai pe autrostrada la viteza de 140-150km/h, sunt navetist de weekend Luxembourg- Brussels (200km).

 

Conduc masina ca pe dacia lu maica-mea, fara plecari, fara frine bruste, fara curbe strinse. Stiu, este BMW si ar putea, dar...de ce daca nu e nevoie?

Probleme? vopseaua. In aprilie cind am inceput cu naveta masina a fost botezata. Cum?

1. Mergind prin Brussels traversind cartierele de arabi, copii au aruncat cu oua de mi-a sarit vopseaua de pe usa dreapta fata. Era proaspata si la 60km/h cit aveam eu au lasat niste urme la impactul cu tabla. Inca nu am reparat usa cu pricina.

2. In aprilie natura revine la viata, si mustele la fel. A iesit insectar pe capota si intre farurile masinii in aprilie-mai. Iarasi, vopseaua era proaspata si insectele au intrat in vopsea si si acum se vad urme dupa toate spalarile facute.

 

La mai multi km in siguranta :twoup:

seria 1 nu seamana cu un bmw asa ca e normal sa mai arunce cu oua mai ales daca o conduci ca pe o dacie sperand la un consum de 4l la suta

Link to comment
Share on other sites

N-am nimic cu tine insa nu shimbi lichidul de frana pentru ca esti mai catolic decat Papa ci pentru ca asa trebuie.

 

Nu este un moft ci o necesitate.

Am schimbat lichidul de servodirectie si acum e peste max la tija capacului. Schimbat lichid de frina si la un sfert de cursa la pedala rotile se blocheaza ceea ce mi se pare anormal. Ma obijnuisem cu jumatate de cursa sau putin mai mult pina la blocarea completa a rotilor. Au rupt si un cablu de la frina de mina daca tot am schimbat si rulmentii pe spate si acum frina de mina are o cursa foarte stransa-cam 5-6 clicuri si rotile spate sunt blocate complet. Explicatia lor in ambele cazuri este ca asa au fost cind era masina noua :twoup:

Link to comment
Share on other sites

N-am nimic cu tine insa nu shimbi lichidul de frana pentru ca esti mai catolic decat Papa ci pentru ca asa trebuie.

 

Nu este un moft ci o necesitate.

Am schimbat lichidul de servodirectie si acum e peste max la tija capacului. Schimbat lichid de frina si la un sfert de cursa la pedala rotile se blocheaza ceea ce mi se pare anormal. Ma obijnuisem cu jumatate de cursa sau putin mai mult pina la blocarea completa a rotilor. Au rupt si un cablu de la frina de mina daca tot am schimbat si rulmentii pe spate si acum frina de mina are o cursa foarte stransa-cam 5-6 clicuri si rotile spate sunt blocate complet. Explicatia lor in ambele cazuri este ca asa au fost cind era masina noua :twoup:

 

Ar trebui sa mergi la alt service.

 

Ti-au aerisit franele dupa ce au schimbat lichidul?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.