Jump to content

fluctuatie turatie, consum mare


Guest Pole

Recommended Posts

Guest poleposition

eu imi bag masina in service pentru revizii si alte maruntisuri, dar am o problema majora si nu vreau sa ma fure astia, asa ca poate aveti ceva idei:

 

mai nou, am o fluctuatie mare la turometru, da sa moara, tremura. a murit motoru o data cand iau maxim de volan... foarte ciudat.

 

consumul arata pe obc acum 22 in oras. Foarte aiurea, ca tocmai ziceam ca nu am avut nici o problema grava.

 

ce poate fi ? asta-i intrebarea...

 

valva de relanti tocmai a fost curatata.

 

E34 520i M50 24v

Link to comment
Share on other sites

Verifica bujiile, sonda Lambda, debitmetru. Cam de aici apare consumul mare, trepidatii si moare motorul la relanti.

Daca toate sunt schimbate, scoate borna de plus pt. 10 min. sa rezetezi putin calculatoarele. Poate-si revine.

 

O intrebare: Cand mergi cu masina, normal nu sportiv si ai ajuns in viteza III si o tii usor accelerat, cat indica consumul instantaneu? Daca e intre 12-15 e debitmetru. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Verifica bujiile, sonda Lambda, debitmetru. Cam de aici apare consumul mare, trepidatii si moare motorul la relanti.

Daca toate sunt schimbate, scoate borna de plus pt. 10 min. sa rezetezi putin calculatoarele. Poate-si revine.

 

O intrebare: Cand mergi cu masina, normal nu sportiv si ai ajuns in viteza III si o tii usor accelerat, cat indica consumul instantaneu?  Daca e intre 12-15 e debitmetru. :blink:

297356[/snapback]

 

 

pai: lambda noua, bujii NGK noi, filtre si alte nebunii noi, injectoare curatate.

 

singurul a ramas debitmetrul, de aia si cautam la mica publicitate unul nou, 12 milioane este un pic cam mult, dar mai mult ca sigur il cumpar, doar vreu sa fiu sigur ca asta e.

 

Am fost la o prostie de tester si ii dadea eroare senzor scaun dreapta airbag, iar eu nici nu am air bag in dreapta, deci... :)

 

Am sa incerc faza cu borna si sa ma uit la consumul instantaneu cum spui tu, dar din ce imi amintesc cam asa arata...

 

thnx :)

Link to comment
Share on other sites

E debitmetru si apropos e ieftin 12mil. unul nou! :blink: Eu la 2,5 am dat 19 doar ca s-o vad ca functioneaza asa cum trebuie. Ai incercat faza cu mufa de la debitmetru? Adica cu motorul in relanti sa o scoti si sa o montezi la loc? Daca intre aceste doua operatiuni, motorul se tureaza inseamna ca debitmetru e bun. Eu asa il verific pe al meu ori de cate ori am ocazia si diferenta de turatie se simte.

 

Misto faza cu senzorul de air-bag la scaunul dreapta! :) :) :)

Sigur nu au crezut cei de la tester ca ai E39? :)

Edited by nt98adu
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

sa ma uit pe ultima factura, ca am impresia ca e schimbat regulatorul.

 

De obicei las masina la service cand am o problema sau o banuiala si ma duc sa o iau cand e gata, daca mai gasesc ceva de schimbat imi schimba acolo.

 

Luni de exemplu o las pt schimb ulei, filtre, fluide, amortizoare, placute frana, plus 2 bucsi care bat undeva pe spate si daca la inspectie mai e ceva schimba.

 

Probabil ca o sa dau comanda si de debitmetru.

 

Am timp acum sa o las cat e nevoie, circul cu Avensisu'.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
E debitmetru si apropos e ieftin 12mil. unul nou! :blink:  Eu la 2,5 am dat 19 doar ca s-o vad ca functioneaza asa cum trebuie.  Ai incercat faza cu mufa de la debitmetru? Adica cu motorul in relanti sa o scoti si sa o montezi la loc?  Daca intre aceste doua operatiuni, motorul se tureaza inseamna ca debitmetru e bun. Eu asa il verific pe al meu ori de cate ori am ocazia si diferenta de turatie se simte.

 

Misto faza cu senzorul de air-bag la scaunul dreapta! :)  :)  :)

Sigur nu au crezut cei de la tester ca ai E39? :)

297867[/snapback]

 

ma, tot e bine, puteau sa imi gaseasca vreo defectiune la i-drive sau la steptronic domne fereste ! :)

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Hmm... dar oare unde se monteaza, astia la service nu cred ca stiu.

 

Cand am fost sa curate valva de relanti am stat cu real oem-u langa mine sa urmarim furtunele care duc in valva si astfel sa o localizeze baietii, deci...

Link to comment
Share on other sites

Este pozitionat exact ca in figura postata de @Ciupanezu. Il poti vedea, daca te uiti in dreptul injectorului nr.1 de la radiator spre parbriz. Este langa sonda ce indica temperatura apei in motor, mascat de suportul filtrului de ulei.

Pt. schimbare, tb. data admisia jos.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.