Jump to content

Un motor de 2.500?


Kali

Recommended Posts

Stie cineva unde as putea gasi un motor M54B25 in apele lui - cu toate alea (eventual cu tot cu cutie de viteze si un autoblocant :blink: ) ? cam la ce scoruri?

As vrea sa schimb motorul M43TU de pe E36 316i compact ...

Link to comment
Share on other sites

Da, m-a marcat destul de rau pisica aia compacta + ca daca tot ma apuc sa bag bani in masina (tb sa schimb debitmetrul, amortizoare, tampoane de motor ...) mai bine sa o fac direct o bombita rutiera ... vreau M54 - ca are tehnologie klumea pe el (e eficient si nu foarte mancacios ..)
Link to comment
Share on other sites

Da, m-a marcat destul de rau pisica aia compacta + ca daca tot ma apuc sa bag bani in masina (tb sa schimb debitmetrul, amortizoare, tampoane de motor ...) mai bine sa o fac direct o bombita rutiera ... vreau M54 - ca are tehnologie klumea pe el (e eficient si nu foarte mancacios ..)

32011[/snapback]

A existat motorul asta pe compact?Nu de alta dar nu e indicat sa faci experimente :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest 2good4u

pisica e a ta :blink: , ala era ditamai cotoiu :))

 

se referea la un e46..

 

pe e36 compact a fost 2.5 dar se chema 323. avea 170 de cai..

Link to comment
Share on other sites

Eu impreuna cu un prieten de al meu patron de service am cumparat un E39 523 din 96 pentru ca sa imi repar 520-ul rasturnat.

Motorul de pe el este M52B25.Este complet,cu instalatie electrica,cutie,diferential,esapament.Daca te intereseaza serios,pot sa iti fac un pret bun.

Link to comment
Share on other sites

Ar mai fi o problema cu omologarea ...

Calin, cum a reusit prietenul tau ?

 

Dupa cum merge topicul cred ca mai bine il mutam la "Tuning" ...

32020[/snapback]

 

 

 

pai treaba e ca era NON-EURO si motoru lui 316 si m3`u asa ceva.....asta a fost anu trecut...acu cica e ceva lege noua......

 

a dus factura de schrott....si restul procedurilor.... :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

pe mine m-a costat sa-l fac cam 27-30mil. Nu ma pune sa-ti scriu ce am luat ca nu mai stiu :) .

In banii aia sunt incluse si consumabilele: ulei, filtru benzina, ulei, aer, bujii, curea distributie, curea servo..

Unul sh e cam 4-500 si nu ai de unde sa stii in ce stare e.

Eu sunt super multumit de cum a iesit. Nu consuma absolut deloc ulei si fuge :blink:

Link to comment
Share on other sites

@silos deci 500 euro+ 30 mil dupa florica

 

vezi ca dau eu urs complet la 1500 inscris :)

motor belea etc.:blink:

 

 

gasesti 2.5 pe la 2-300 euro maxim... iar ca sa il reconditionezi te costa cam 100 segmentii 100 cuzinetii si 150 reconditionat chiulasa.

Edited by beck
Link to comment
Share on other sites

Kali, nu stiu daca e OK sa faci schimbarea asta. Daca ai avea o masina care a trecut printr-un accident serios, sau care e veche de 15+ ani, sau care are probleme serioase de motor - da, ar avea sens.

 

Dar masina ta este in stare buna si, cel mai important, (aproape) asa cum a iesit din fabrica BMW, fara modificari fundamentale. Aceasta inseamna o garantie de autenticitate + o garantie de fiabilitate (deoarece operatiile de asamblare au fost efectuate in fabrica, conform precedurilor originale).

In plus, este foarte posibil ca masina ta sa aibe un plus de valoare tocmai din cauza faptului ca motorul are capacitate redusa - asta in perspectiva costurilor fixe (impozite, asigurari) dar si a consumului.

 

Daca o sa faci schimbarile pe care le intentionezi, arunci la gunoi toate aceste atuuri. Practic, valoarea masinii dupa modificari va fi mai mica decat cea dinainte de modificari, si asta dupa ce ai cheltuit sensibil de mult cu acele modificari. Nu mai luam in calcul gradul de reusita, dpdv tehnic si ergonomic (zgomote "straine", etc.)

 

Este cu siguranta mai simplu si mai sigur, si, posibil, mai ieftin, sa vinzi masina asta si sa-ti iei o alta, care a venit din fabrica cu puterea pe care o vrei.

Link to comment
Share on other sites

535, am renuntat la ideea de a schimba motorul cu unul de 2.5 : masina mea e inca in leasing, si as avea probleme mari la inmatriculare daca as pune pe ea M52 (non-euro 3); pe de alta parte m54 e pre scump pt mine (singura oferta care am vazut-o era la E6.000 - motor + cutie);

pe de alta parte mi-a rasarit ideea de a "dezvolta" motorul existent : mai exact un kit de turbo ... am gasit unul la cca 2.800 care ridica motorul la 163CP - nu stiu inca alte detalii privind cuplul, turatii, etc ... dar kit-ul pastreaza motorul stock

si inca o posibilitate (tot turbo): cu pistoane forjate (creste si capacitatea la 2.100cmc) - kit facut de Hamann - creste puterea motorului la 208CP (am facut adresa la Hamann, dar n-am inca alte detalii, sau pretul conversiei ...)

tot Hamann face pistoane forjate + axa + cip - rezultatul 140CP/5.300rpm, 210Nm/3200rpm (nici la asta nu stiu inca pretul)

PS: tocmai am intrat in posesia unui set nou nout H&R rosii (visinii, mai exact) - abia astept sa-l montez ...

Link to comment
Share on other sites

@ florin : H&R-urile au fost E300; amortizoarele sunt ok - alea de pe spate sunt noi, dar si alea de pe fata sunt deocamdata in stare buna ..

cu jantele - e complicata treaba : am 2 seturi de anvelope noi pe 15 (astea de pe masina, de vara, Pirelli P6 - cu care am facut vre-o 5.000 de km si alea de iarna Pirelli Snowsport 190 - care au tot vre-o 5.000 de km facuti ...) asa ca nu-mi vine deocamdata sa schimb jantele, care oricum sunt in stare foarte bune cu unele pe 17 - la care sa n-am gume si sa mai dau si o gashca de bani pe ele ...

535 - motorul de pe masina e de 1895cmc - adica intra la impozite ca una de 2l, singura chestie ar fi consumul - care, oricum la mine e mare (pt un 316i) ca ma dau destul de dur la ea ..

PS: mi s-a parut mie, sau am trecut unul pe linga altul simbata dimineata, undeva prin Valul lui Traian?

Link to comment
Share on other sites

Posibil. Sambata dimineata ma intorceam de la mare, cu masina lasata pe spate de full de era (4 persoane + portbagaj plin).

38402[/snapback]

cred ca tu erai - cel putin masina e usor de recunoscut .. se vede treaba ca n-ai detector, ca veneai incetisor ...

pe mine m-au luat toti dracii pana am ajuns in Vama - blocaj in Constanta, in Eforie Nord, in Eforie Sud + aglomeratie de nu se poate ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.