Jump to content

Automobile Bavaria


DarKWavE

Recommended Posts

Luna trecut am fost si mi-am pus pe casco cateva mici probleme care le aveam la masina... am primit o usa intr-o parcare in portiera din stanga si dreapta si tot asa... chestii minore care se rezolva relativ repede (cred eu). Dupa o luna (atat a durat programarea) ma duc la Bavaria (cel vis-a-vis de Baneasa)...nou, frumos, stilat cu beculete, costume, domnisoare la receptie si tot tacamul. De aici mai departe...sincer va spun ca nu am vazut nici la reprezentantele Dacia ... din 1995 :) . Prima chestie... programare la 8 jumate, am ajuns la 8:20... bineinteles in fata mea doua persoane...am ajuns la consultant la 9 si un pic. Aici m-am tot intrebat pentru ce draq mai e programarea aia (care a mai si durat o luna). Ma asez la masa, ii dau "docomentele" d-lui consultant (care il tot lua pe unu la misto...cred ca ii era superior sau ceva) am schimbat vreo 2 cuvinte (de genul...am proggramare, ma numesc bla bla bla). Dupa 10 minute de taceri si batut in taste la calculator, imi tranteste in fata un contract sa il semnez. Nu m-am uitat atent stiind ca o copie ramane la mine si l-am semnat.

Dupa asta il intreb cat dureaza reparatia (a doua portiere ffff putin strambe si aripa spate stanga tot asa ciupita putin in parcare la cora de vreo domnisoara presupun) si imi spune ca pe miercuri cam "ashea" (iar ma intreb de ce a durat o luna programarea daca lor le ia 5 zile sa intrepte 2 usi si o aripa + vopsit... sunt sigur ca treaba asta dureaza maxim 3 zile cu tot cu uscat, montat, demontat bla bla bla). De aici, imi spune sa mergem la masina si ca terminam.

Ma duc frumos cu el la masina, se uita pe partea stanga si imi zice... deci avem de reparat usa stanga fata, usa stanga spate si aripa spate stanga. In momentul ala m-am blocat putin... am crezut ca e vreo oferta sa imi faca toata partea gratuit. Ii explic omului ca era vorba de portiere fata stanga si dreapta si aripa spate dreapta, sterge cu pixul pe copia de contract ramasa la el, modifica...si imi spune ca pot sa plec. Aici deja mi-a sarit tandara.

 

Omul nu a notat nicaieri in ce stare e rezervorul, daca am rezerva, telefon, trusa de scule etc. Chestia asta mi s-a parut de cea mai joasa speta. Am impresia ca in imaginatia lor, daca faci ceva pe casco (pe care dam cu sutele de euro in fiecare luna, si de la care ei iau bani cu caruta) ar trebui sa le cadem in genunchi si sa le multumim. Cand l-am intrebat daca nu noteaza...a zis ca nu e cazul... o sa vedem cand ridic masina

 

In alta ordine de idei, cand voi putea sa renunt la bmw... jur ca trec la audi. Am un prieten care lucreaza acolo, si lucrurile se trateaza total diferit. Am mers in Porsche Vest, nici macar nu aveam audi, vw si ce mai vand ei acolo, si am fost tratat de 10 ori mai bine. Se pare totusi ca tara asta isi pune accentul peste tot... si Bavaria nu a scapat de chestia asta. :blink:

 

Am scris cam mult nu?? Banuiesc...ca e din cauza ca ma asteptam la altceva... la Filaret au facut lucrurile ca la carte si m-au tratat cu totul altfel.

 

P.S. Sper sa nu dispara topicul... daca e necesar fac o copie dupa comanda sa vedeti greselile si ca nu e bifat absolut nimic din dotarea masinii.

 

P.P.S. Ma gandesc ca e posibil sa fi fost o chestie care se intampla rar (poate din cauza ca nu m-am dus la costum si sa vorbesc la 3 mobile odata), daca a trecut cineva si prin intamplari "frumoase" cu ei... ii rog sa imi spuna... poate le dau o "sansa" si a doua oara.

Edited by DarKWavE
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 357
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

looooooooool....tare topicu'..auzi cred ca ai mers cam des pe la Porsche Vest si ai deprins treaba cu insemnatul pe comanda..poate nu era cazu...te-ai gandit?poate ca acolo nu se fura ca la porsche sau dacia renault..poate ca au pana si la toaleta camere de supraveghere..si nici nu se pune problema de asa ceva...ma bufneste rasu cand iti citesc postul..esti atat de revoltat..ti-ai luat cumva masina si ti-au reparat ce nu trebuia?..din gri au facut-o roz?..ai ramas fara roata de rezerva?..sincer te grabesti sa critici aiurea fara sa vezi rezultatul..te legi de amanunte atat de putin importante..important e sa-ti faca masina bine si sa fie totul ok...cat despre comanda exista dosar de dauna stai linistit ca nu se greseste...iar datu cu parerea cat dureaza si cum se repara (sindromu vwforum)..stii tu mai bine cum se indreapta o portiera?cat dureaza sa vopsesti? si asta in contextul in care mai sunt alte zeci de masini pe langa a ta?daca da de ce nu ti-ai facut-o singur..asa ca lasa atitudinea asta tipic romaneasca si asteapta rezultatul..sindromul vwforum...offf
Link to comment
Share on other sites

Cred ca de un sindrom suferi tu (unul general de femeie)... ala cand sari pe om fara nici o logica in gandire. Macar eu am dat sansa de a vedea ce se va intampla si daca cineva a patit si lucruri bune sa spuna sa imi schimbe parerea.

In primul rand, daca citeai post-ul care te-a amuzat asa tare...vedeai ca singurul lucru "aiurea" nu era notatul pe comanda a ceea ce are masina. Surprize neplacute au fost de la intrarea pe poarta. In al 2-lea rand, nu imi place sa astept sa se intample kkt-uri ca sa le rezolv dupa aia cand pot sa am grija sa nu se intample din timp (sau macar sa le observ si sa trag o concluzie). In al 3-lea rand, nu cred ca am intrat vreo-data pe vw forum, am fost doar la porsche de cateva ori, si te asigur ca ce fac cei de la Porsche se face peste tot in lumea asta (civilizata)... si de aici cred ca putem exclude Andora, Romania etc.

Poate tu esti genul care asteapta sa vada ce se intampla si dupa aia sa tipe la toti consultantii, managerii, directorii, femeile de servici etc. de la Bavaria (asa cum vedem si prin tramvaie), insa mie personal imi place sa fie totul ok de la inceput, sa duc masina, sa le strang mana, sa o iau si sa nu am ce comenta.... sa le strang mana si sa plec.

 

O seara placuta iti doresc.

Edited by DarKWavE
Link to comment
Share on other sites

si sindromul BMW cum se manifesta ?,,,intr-o grija excesiva pt masina care la unii nu e consumabil ?

 

On topic ..sa speram ca totul va fi bine ..Intr-un final important e sa fie lucrarea buna .., sa pleci cu debitmetrul tau :) ...si sa poti emite un feedback pozitiv ulterior ! :)

 

Eu am patit un eveniment relativ similar la Top Lac Romania ..unde mi-am gasit masina usor atinsa ....Ei nu au facut receptia ....ulterior a urmat un scandal !..

PV de receptie ...in primul rand constata starea optica a masinii .....Nu-mi pare nici o fitza ca @Darkwave a avut pretentia asta ..

Succes!

 

Cat despre eventualele"temeri " in ceea ce priveste anumite parti ale masinii ..de la receptie pana la predare masina trece prin f multe maini ..Este adevarat ca BMW ca marca ar trebui sa fie un simbol al corectitudinii si seriozitatii !..Dar din pacate Ro are deficiente de sistem ..la capitolul educatie oameni ,,si astfel apar prejudecati anticipate ....Eu , acasa , unde am un Vw Bora ..nu mi-as face nici o grija ca niste mecanici care castiga 2500 E plus vreo 10 beneficii in urma serviciului s-ar preta la vreo "combinatie" ...daca las masina la reprezentanta !...Dar e alta tara !.. :blink:

 

ca un mic exemplu vis a vis de reprezentante ..a fost de curand prezentat la tv cazul cu Mazda parca ..intrata in service cu 3500 Km ..si iesita dupa 2 zile cu 5600 ...Reactia directorului de service era cel putin puerila si abstracta , paralela ..

Edited by myxage
Link to comment
Share on other sites

Am uitat sa adaug ceva legat de reprezentante in general. Am fost azi la un service, si am stat de vorba cu un inginer cat timp s-a umblat la masina. Lucrase inainte la o reprezentanta, si l-am intrebat de ce a plecat de acolo, gandindu-ma ca probabil era salariul mai mare si chiar poate mai avantajos. Mi-a zis printre altele, ca s-a saturat de fitzele clientilor care il tratau ca pe o sluga. Interesant punct de vedere, nu?
Link to comment
Share on other sites

Am uitat sa adaug ceva legat de reprezentante in general. Am fost azi la un service, si am stat de vorba cu un inginer cat timp s-a umblat la masina. Lucrase inainte la o reprezentanta, si l-am intrebat de ce a plecat de acolo, gandindu-ma ca probabil era salariul mai mare si chiar poate mai avantajos. Mi-a zis printre altele, ca s-a saturat de fitzele clientilor care il tratau ca pe o sluga. Interesant punct de vedere, nu?

298182[/snapback]

 

Da..chiar e interesant... daca e sa generalizam... probabil chiar are dreptate. Insa daca privesti din mai multe puncte de vedere, si nu doar din cel al consultantului sau al clientului, vei observa ca, cel putin, treaba cu notatul pe hartie a problemelor masinii si cu ce e dotata, scuteste de nervi atat consultantul cat si clientul. Daca eu ma duc sa iau masina, totul e acolo, si eu ma apuc sa fac scandal ca cine stie ce mi-a disparut...inseamna bataie de cap pentru consultant. Daca chiar imi lipseste ceva...atunci e bataie de cap pentru mine (dar si pentru el banuiesc).

 

Printre principiile mele de viata nu se afla si spusul ca ceea ce fac eu e cel mai greu, sau ca e cea mai importanta munca etc etc. Incerc intotdeauna sa vad lucrurile din toate pdv-urile. Iar mie nu mi se pare normal ca 7 zile (cu tot cu week-end) sa stau sa ma intreb.... oare o sa fie ok masina cand o iau, sau trebuie sa ma cert cu lumea pe acolo. Nu imi sta in fire sa fac scandal si tocmai aici e problema... daca il putem evita...de ce sa nu o facem... doar pentru ca le e lene sa completeze o hartie?

Edited by zixx
Link to comment
Share on other sites

daca iti place sa fie totul ok de la inceput de ce nu ai rezolvat temerea ta acolo...atunci...adica sa-l fi intrebat pe consilier de ce nu noteaza ce mai ai prin masina..si daca vedeai ca nu o face sa-l fi rugat pt linistea ta sufleteasca sa o faca..plus ca acel contract de reparatie ti s-a dat sa-l semnezi..trebuia sa-l citesti intai sa-l semnezi...so? ar fi fost mai bine sa fi rezolvat nedumeririle astea acolo pe loc nu sa iti versi supararea pe un forum..trebuia sa reactionezi pe moment eu asa fac si asa mi se pare normal..ma informez,citesc si apoi ma dau cu parerea sau imi spun nemultumirile..eu zic ca nu e greseala lor..e a ta in primul rand si apoi a lor..e bunul tau si interesul tau si tu trebuie sa ti-l gestionezi..cat despre service-uri civilizate sa inteleg ca ar fi fost mai civilizat din partea cons. cand te vedea sa-i ridice pe cei 2 de pe scaun si sa te puna pe tine la masa ca deh esti la 8.30 programat..nu?
Link to comment
Share on other sites

cat despre service-uri civilizate sa inteleg ca ar fi fost mai civilizat din partea cons. cand te vedea  sa-i ridice pe cei 2 de pe scaun si sa te puna pe tine la masa ca deh esti la 8.30 programat..nu?

298193[/snapback]

 

Tie nu ti s-ar parea mai civilizat? Eu traiam cu impresia ca de aceea se cheama programare... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Se pare ca la tinichigerie la AB e mare aglomeratie. :blink: Vreau sa vopsesc si eu capota(am tot felul de urme de la pietricele),insa cred ca o las pentru primavara.

In alta ordine de idei,lucrurile s-au mai schimbat in bine fata de perioada cand era doar service-ul de pe centura.

Ar fi nevoie insa de exemplu de scurtarea intervalului petrecut in sala de asteptare pentru o revizie.Eu de obicei las masina acolo si o iau a doua zi :)

Link to comment
Share on other sites

Da..chiar e interesant... daca e sa generalizam... probabil chiar are dreptate. Insa daca privesti din mai multe puncte de vedere, si nu doar din cel al consultantului sau al clientului, vei observa ca, cel putin, treaba cu notatul pe hartie a problemelor masinii si cu ce e dotata, scuteste de nervi atat consultantul cat si clientul. Daca eu ma duc sa iau masina, totul e acolo, si eu ma apuc sa fac scandal ca cine stie ce mi-a disparut...inseamna bataie de cap pentru consultant. Daca chiar imi lipseste ceva...atunci e bataie de cap pentru mine (dar si pentru el banuiesc).

 

Printre principiile mele de viata nu se afla si spusul ca ceea ce fac eu e cel mai greu, sau ca e cea mai importanta munca etc etc. Incerc intotdeauna sa vad lucrurile din toate pdv-urile. Iar mie nu mi se pare normal ca 7 zile (cu tot cu week-end) sa stau sa ma intreb.... oare o sa fie ok masina cand o iau, sau trebuie sa ma cert cu lumea pe acolo. Nu imi sta in fire sa fac scandal si tocmai aici e problema... daca il putem evita...de ce sa nu o facem... doar pentru ca le e lene sa completeze o hartie?

298187[/snapback]

 

 

dragule stai linistit ca nu-ti va lipsi nici macar musca prinsa din greseala in interiorul masinii..si ca sa dormi linistit in urmatoarele 7 zile au fost (si sunt cazuri in continuare )cand clientul si-a lasat si 10.000euro + tel VERTU in torpedou si masina a stat 2 sapt la noi si a trecut prin "multe maini"..si nu a lipsit nici elasticul de la bani...asa ca nu-ti fa griji de trusa ta RAR..e safe!

Link to comment
Share on other sites

looooooooool....tare topicu'..auzi  cred ca ai mers cam des pe la Porsche Vest si ai deprins treaba cu insemnatul pe comanda..poate nu era cazu...te-ai gandit?poate ca acolo nu se fura ca la porsche sau dacia renault..poate ca au pana si la toaleta camere de supraveghere..si nici nu se pune problema de asa ceva...ma bufneste rasu cand iti citesc postul..esti atat de revoltat..ti-ai luat cumva masina si ti-au reparat ce nu trebuia?..din gri au facut-o roz?..ai ramas fara roata de rezerva?..sincer te grabesti sa critici aiurea fara sa vezi rezultatul..te legi de amanunte atat de putin importante..important e sa-ti faca masina bine si sa fie totul ok...cat despre comanda exista dosar de dauna stai linistit ca nu se greseste...iar datu cu parerea cat dureaza si cum se repara (sindromu vwforum)..stii tu mai bine cum se indreapta o portiera?cat dureaza sa vopsesti? si asta in contextul in care mai sunt alte zeci de masini pe langa a ta?daca da de ce nu ti-ai facut-o singur..asa ca lasa atitudinea asta tipic romaneasca si asteapta rezultatul..sindromul vwforum...offf

298166[/snapback]

lucrezi la AB de le iei apararea???...iti dau eu alta speta daca nu te-au saturat colegii nostri de pe forum...sincer , tu nu vezi cita lume se vaita ? nu mi-as permite sa te enervez inutil ca si asa avem colege putine , dar fii si tu realista...

Link to comment
Share on other sites

Tie nu ti s-ar parea mai civilizat? Eu traiam cu impresia ca de aceea se cheama programare...  :blink:

298194[/snapback]

aha deci sa inteleg ca nu ai nimic impotriva daca sa presupunem ca esti pr la o anumita ora si intarzii 10-15 min deh traficul...dar spre fericirea ta ai gasit consilierul liber si te-ai asezat la birou sa-i zici pasu cu masina..si mai iti aduci aminte si de nu stiu ce zgomot etc si in plina discutie despre masina ta si pr tale pt care ti-ai facut pr sa-l vezi pe consilier "ma scuzati,va rog sa va ridicati continuam mai tarziu ca a venit clientul de la fara un sfer"..a? eu am impresia ca asta se cheama educatie si a-l respecta pe cel de langa tine..

Edited by bimmer_girl
Link to comment
Share on other sites

eu am impresia ca asta se cheama educatie si al respecta pe cel de langa tine..

298198[/snapback]

 

Pai despre asta vorbesc si eu, dar se pare ca va cam lipseste acolo, la AB. Nu te intinzi la povesti cu clientul, pentru ca ai alt client (sau asta micu' e mai putin important ?) care a avut bunul simt sa ajunga mai devreme cu 10 min la ora programata (desi tot prin acelasi trafic a venit si el, nu cred ca aterizase cu elicopterul in curtea AB). Insasi atitudinea ta virulenta si modul de gandire denota atmosfera de la AB... ma felicit inca o data ca am ales sa nu am de-a face cu voi.

Link to comment
Share on other sites

dragule stai linistit ca nu-ti va lipsi nici macar musca prinsa din greseala in interiorul masinii..si ca sa dormi linistit in urmatoarele 7 zile au fost (si sunt cazuri in continuare )cand clientul si-a lasat si 10.000euro + tel VERTU in torpedou si masina a stat 2 sapt la noi si a trecut prin "multe maini"..si nu a lipsit nici elasticul de la bani...asa ca nu-ti fa griji de trusa ta RAR..e safe!

298196[/snapback]

 

S-a intamplat... hai acum sa nu ne dam in petec. Probabil ca nu a vazut nimeni aia 10.000 de euro. S-au in cel mai bun caz au fost vazuti de consultant care i-a luat si i-a pus undeva. Poti sa imi trambitezi cat vrei... daca stateau 10.000 de euro langa un mecanic sau femeie de servici sau roice alt om care nu isi risca postul in mod direct pentru suma aia... nu cred ca e nevoie sa explic ce se intampla cu ei. Mai ales ca scrie clar ca Bavaria nu raspunde de OBIECTELE PERSONALE uitate in masina. SI iti garantez ca daca uitam ochelarii de soare si ii lua cineva...nu faceam nici un scandal. Eu vorbesc despre chestiile clare ale masinii. Cat despre asa zisa mea "greseala"... parerea mea e un pic diferita. I-am spus consultantului sa noteze si a spus ca nu e nevoie ca raspunde el si m-a expediat. Puteam la fel de bine sa fiu pentru prima data intr-un service si sa nu stiu care sunt regulile... Nu scrie nicaieri ca eu ca si client trebuie sa stiu ROF-ul si RI-ul de la Bavaria. Cat despre citirea contractului, intr-adevar trebuia sa il citesc inainte sa il semnez, insa chestia aia s-a rezolvat pana la urma (cu putin noroc)...si chiar daca nu vedeam atunci vedeam cand am ajuns la birou si m-am uitat in detaliu.

Si da, daca sunt programat la 8:30, ma astept sa nu fie nimeni pe scaunul pe care trebuie sa stau la ora aia...sau macar cu o intarziere de 15 minute. Insa a durat mai mult de atat pana am ajuns la consilier.

Link to comment
Share on other sites

"ma scuzati,va rog sa va ridicati continuam mai tarziu ca a venit clientul de la fara un sfer"..a? eu am impresia ca asta se cheama educatie si a-l respecta pe cel de langa tine..

298198[/snapback]

 

 

adevarul e ca asta e chiar SF .... :blink:

Link to comment
Share on other sites

S-a intamplat... hai acum sa nu ne dam in petec. Probabil ca nu a vazut nimeni aia 10.000 de euro. S-au in cel mai bun caz au fost vazuti de consultant care i-a luat si i-a pus undeva. Poti sa imi trambitezi cat vrei... daca stateau 10.000 de euro langa un mecanic sau femeie de servici sau roice alt om care nu isi risca postul in mod direct pentru suma aia... nu cred ca e nevoie sa explic ce se intampla cu ei. Mai ales ca scrie clar ca Bavaria nu raspunde de OBIECTELE PERSONALE uitate in masina. SI iti garantez ca daca uitam ochelarii de soare si ii lua cineva...nu faceam nici un scandal. Eu vorbesc despre chestiile clare ale masinii. Cat despre asa zisa mea "greseala"... parerea mea e un pic diferita. I-am spus consultantului sa noteze si a spus ca nu e nevoie ca raspunde el si m-a expediat. Puteam la fel de bine sa fiu pentru prima data intr-un service si sa nu stiu care sunt regulile... Nu scrie nicaieri ca eu ca si client trebuie sa stiu ROF-ul si RI-ul de la Bavaria. Cat despre citirea contractului, intr-adevar trebuia sa il citesc inainte sa il semnez, insa chestia aia s-a rezolvat pana la urma (cu putin noroc)...si chiar daca nu vedeam atunci vedeam cand am ajuns la birou si m-am uitat in detaliu.

Si da, daca sunt programat la 8:30, ma astept sa nu fie nimeni pe scaunul pe care trebuie sa stau la ora aia...sau macar cu o intarziere de 15 minute. Insa a durat mai mult de atat pana am ajuns la consilier.

298200[/snapback]

oricum ROF si RI nu sint opozabile clientilor , e treaba angajatilor...

Link to comment
Share on other sites

Imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat, din pacate traim in romania si asta se vede peste tot.

Ce e mai dureros e ca unii accepta acest comportament medieval, mai mult ii si condamna pe cei care au decenta sa se planga ca nu au fost tratati NORMAL .

 

BMW girl, sa te iau asa ca pe o fata (nu e nici o discriminare ) spuneai mai sus ca rezultatul conteaza : pai daca il astepti pe sotul tau la 8 cu o cina pregatita indelung, in care ai depus foarte mult efort, sotul vine pe la 9 beat si cu un prieten, mancati toti 3 , aia dau o tabla si pe la 1 vine te trezeste si faceti dragoste cam 6 minute , si adoarme sotul linistit, rezultatul a avut loc, doar ca ...

 

 

dar poate suntem unii prea pretentiosi sa vrem sa fim tratati normal si nu ca la targ si fara sa fiu cioban, pt ca daca mergea dark ... si facea pe smenarul si ii lua si la vreo 2 ... pe aia ii faceau masina in 2 zile , garantez. :blink:

Link to comment
Share on other sites

De aici incolo... vreau sa incheiem discutia pana ridic masina de la ei. Nu am facut decat sa spun ce am observat in neregula. Iar lui bimmer_girl ii garantez ca ce am spus si detaliat in povestea mea, se numesc NEREGULI. Sigur sunt certificati ISO, au anumite proceduri care trebuiesc urmate de toata lumea iar eu cu asta ma ocup.

 

Pana una alta ma abtin de la pareri si voi astepta masina. Pana acum nu mi-am dat cu parerea ci am detaliat neregulile din cadrul AB... iar pe BoBo nu pot decat sa-l felicit pentru decizia luata.... foarte posibil sa optez sa lucrez in continuare cu Filaretul....care e adevarat ca sunt mai mici si mai "murdari" dar unde macar te simti mai bine si nu te simti prost ca le spui tu ce sa faca pe banii tai.

 

Daca se poate, un moderator sa suspende topicul pana miercuri, cand o sa pot sa spun daca temerile mele au fost fondate sau nu.

Link to comment
Share on other sites

Pai despre asta vorbesc si eu, dar se pare ca va cam lipseste acolo, la AB. Nu te intinzi la povesti cu clientul, pentru ca ai alt client (sau asta micu' e mai putin important ?) care a avut bunul simt sa ajunga mai devreme cu 10 min la ora programata (desi tot prin acelasi trafic a venit si el, nu cred ca aterizase cu elicopterul in curtea AB). Insasi atitudinea ta virulenta si modul de gandire denota atmosfera de la AB... ma felicit inca o data ca am ales sa nu am de-a face cu voi.

298199[/snapback]

tu ai avut vreun job in care ai lucrat cu clientii? nu se intinde nimeni la discutii..insa clientul a venit cu niste pr la service si nu toti se pricep la masini fiecare are stilul lui de a descrie defectul etc si trebuie sa-i rezolvi problema..ca sa o rezolvi trebuie ca problema sa fie stabilita f clar..asa ca ce sustii tu e cam absurd ..bv lui ca a venit mai devreme..insa in contexul dat chiar nu avea ce sa faca..plus ca la daune sunt si multe acte de facut ca altfel tot clientul sufera si se trezeste ca ba nu are nu stiu ce semnatura si mai are ceva drumuri de facut...ba ca nu-i da acc de plata asig etc etc..eu zic ca e usor sa arunci cu vb fara sa nu cunosti situatia..cu un posibil client care considera ca e normal sa il dam afara de la masa pe cel de dinaintea lui pt simplu motiv ca e programat..sincer...te felicit si eu !

Link to comment
Share on other sites

Aici ai dreptate...nu ma asteptam sa ridice pe cineva de pe scaun. Dar cat am asteptat acolo, putea sa intrebe, caci persoana care era in fata mea s-a asezat pe scaun cat eram si eu acolo...si nu avea programare... In plus, cei de la AB mi-au spus ca programul incepe la 8:30. Asa ca cei care au fost inainte de 8:20 ... nu stiu cum sa-ti spun, dar nu era problema mea pana la urma.
Link to comment
Share on other sites

:)

Imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat, din pacate traim in romania si asta se vede peste tot.

Ce e mai dureros e ca unii accepta acest comportament medieval, mai mult ii si condamna pe cei care au decenta sa se planga ca nu au fost tratati NORMAL .

 

BMW girl, sa te iau asa ca pe o fata (nu e nici o discriminare ) spuneai mai sus ca rezultatul conteaza : pai daca il astepti pe sotul tau la 8 cu o cina pregatita indelung, in care ai depus foarte mult efort, sotul vine pe la 9 beat si cu un prieten, mancati toti 3 , aia dau o tabla si pe la 1 vine te trezeste si faceti dragoste cam 6 minute , si adoarme sotul linistit, rezultatul a avut loc, doar ca ...

dar poate suntem unii prea pretentiosi sa vrem sa fim tratati normal si nu ca la targ si fara sa fiu cioban, pt ca daca mergea dark ... si facea pe smenarul si ii lua si la vreo 2 ... pe aia ii faceau masina in 2 zile , garantez.  :blink:

298204[/snapback]

prost exemplu ti-ai ales ca sa ma iei asa ca "pe o fata"..nu prea le am cu astfel de exemple si nici nu stiu sa gatesc :) ..eu ce nu am apreciat a fost lipsa lui de incredere si de a se plange de o problema pe care nici macar nu a incercat sa o rezolve la momentul oportun..si nu rezolvi nimic daca faci pe smecheru' loooooool..chiar nimic...eu zic ca nu se intelege ceva..comunicarea nu exista, ideei preconcepute si drobu de sare exista din plin...frustrarile se simt inca de la intrare..@Dake sincer acum stai linistit nu iti va lipsi nimic din masina, se va repara bine..o sa vezi..nu e dracu atat de negru pe cat se zice :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.