Jump to content

Automobile Bavaria


DarKWavE

Recommended Posts

Incredibil, am recitit de 4 ori penultimul post al lui bimmer_girl si nu pot sa cred ca modul de gandire si atitudinea respectiva (l)i se par(e) perfect justificabile (le mai sustine si in ultimul post). Deci voi preferati sa stati la taclale cu un client, care abuzeaza de timpul vostru, in detrimentul unuia cu bun simt si cei 7 ani de acasa care nu numai ca a venit la timp, dar nu a cerut decat RESPECT. Inca o dovada ca doar numele are vagi tangente cu ceea ce inseamna BMW (conducere de origine cu subordonati originali).

 

PS: Activez in consultanta si suport, deci numai cu oamenii am de-a face, niciodata nu vorbesc sa ma aflu in treaba.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 357
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

BMW girl, sa te iau asa ca pe o fata (nu e nici o discriminare ) spuneai mai sus ca rezultatul conteaza : pai daca il astepti pe sotul tau la 8 cu o cina pregatita indelung, in care ai depus foarte mult efort, sotul vine pe la 9 beat si cu un prieten, mancati toti 3 , aia dau o tabla si pe la 1 vine te trezeste si faceti dragoste cam 6 minute , si adoarme sotul linistit, rezultatul a avut loc, doar ca ...

298204[/snapback]

 

 

Am ras foarte bine cand ti-am citit reply-ul =)))) =))))

 

On topic: omul nu a fost tratat corect deloc, dar credeti-ma ca nici in strainatate lucrurile nu sunt prea roz. Am fost la o reprezentanta BMW in Ungaria unde m-a socat indiferenta si lipsa de respect cu care am fost tratat.

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut programare pentru luni dimineata. Ca sa nu ma duc luni, am lasat masina in parcare duminica dupa-masa, am semnat un proces verbal si am plecat. Apoi am trimis actele prin email si am scris ce aveam de facut la masina.

 

Niciodata nu mi-a disparut nimic din masina si nici nu cred ca o sa-mi dispara. Am fost tratat foarte bine si sunt foarte multumit.

 

Sa-mi dispara trusa de scule sau trusa medicala?!? Pai fiecare BMW le are. Roata de rezeva, au foarte putine. Eu cred ca exagerezi.

 

Si nu in ultimul rand, sunt mai multi angajati de acolo, care sunt aici pe forum cu noi.

Link to comment
Share on other sites

da corect, nu o sa-i lipseasca, da corect, nu a murit daca a asteptat, dar de ce??? asta nu e normal, la fel de bine se putea face exact invers, adica ca la carte, de ce sa poti face ceva bine, si tu sa optezi sa nu il faci corect, u asta nu inteleg, mai ales ca facand totul ca la carte, de la ore si terminand cu actele, te respecti pe tine in primul rand, iti usurezi programul si munca, sunt la fel de multe avantaje de ambele parti ... chiar nu inteleg ... :blink:
Link to comment
Share on other sites

Si eu am mai asteptat 10-15 minute. Bei o cafeluta sau un ceai, te mai uiti prin showroom. Si am experienta prin service-uri BMW:

 

- BMW Niederlassung Wien

- BMW Niederlassung Munchen

- BMW Rader und Reifen Centrum Garching

- BMW Hannover

- BMW Bremen

- BMW Salzburg

- BMW Regensburg

 

Crezi ca am cu ce sa compar?

Link to comment
Share on other sites

sa se elucideze  misterul  :blink:  Cine ?

298216[/snapback]

 

Nu e treaba noastra. Ei intra aici in timpul liber si daca au ales sa nu dezvaluie cine sunt, e dreptul lor. Si daca prin absurd as sti, n-as face public asa ceva.

Edited by Romulus
Link to comment
Share on other sites

Ah, si sa nu uit. Am plecat din service Regensburg si am ajuns pana la Sibiu, ca cei de la service, au uitat sa stranga un surub. M-au rezolvat cei de la Citroen din Sibiu. Crede-ma, am vazut si acolo rele si bune si aici. Nu spun, ca nu se poate imbunatati, dar veniti cu critica constructiva si TOTUL se rezolva.

 

PS: Ne mai asteapta in curand un nou service si showroom.

Link to comment
Share on other sites

Incredibil, am recitit de 4 ori penultimul post al lui bimmer_girl si nu pot sa cred ca modul de gandire si atitudinea respectiva (l)i se par(e) perfect justificabile (le mai sustine si in ultimul post). Deci voi preferati sa stati la taclale cu un client, care abuzeaza de timpul vostru, in detrimentul unuia cu bun simt si cei 7 ani de acasa care nu numai ca a venit la timp, dar nu a cerut decat RESPECT.  Inca o dovada ca doar numele are vagi tangente cu ceea ce inseamna BMW (conducere de origine cu subordonati originali).

 

PS: Activez in consultanta si suport, deci numai cu oamenii am de-a face, niciodata nu vorbesc sa ma aflu in treaba.

298212[/snapback]

dragule activeaza si in "consultanta" cu cel care a dat o gramada de bani pe un bun cu care are o problema pt care s-a invoit o zi de la servici ...este constient ca urmeaza sa achite o factura care poate fi si rata de la casa si mai i se spune ca de bunul lui se va mai putea folosi abia peste o sapt din n motive..a? iti garantez ca e cam greu sa-l mai si dai afara de la birou..cred ca tu ai senzatia ca se vb de ce film a fost aseara la pro tv si ce a fost senzational la Diaconescu..si inca ceva nu imi permit sa stau la taclale cu un client pt ca pe langa cel care asteapta in spatele lui mai am inca 5 masini in lucru fiecare masina cu pr ei in parte cu alti 5 clienti care asteapta un rasp un tel..o piesa si cele 5 min de vb ineptii ma costa poate 3 clienti nemultumiti ca nu isi pot lua masina in timp util dinb service..cred ca confunzi cu functionarii de la ghiseu care stau pe scaun iau niste hartii le verifica la pun peste un teanc si striga "urmatorul" ...lool habar n-ai cate trebuie sa faca un consilier si cat de important e timpul lui pt tine si pt masina ta si cat de important e sa si-l consume cat mai eficient in loc sa stea sa vb despre filme asa cum crezi tu..

Edited by bimmer_girl
Link to comment
Share on other sites

Lipsa de respect a celor de la AB nu o contesta nimeni.Poate doar angajatii care au impresia ca sunt "actionari" acolo...

@darkwave : De ce te duci cu un "amarat" de E46 acolo?Daca aveai un E60,E70,E92...poate altfel stateau lucrurile :blink:

Edited by alexandru_83
Link to comment
Share on other sites

da corect, nu o sa-i lipseasca, da corect, nu a murit daca a asteptat, dar de ce??? asta nu e normal, la fel de bine se putea face exact invers, adica ca la carte, de ce sa poti face ceva bine, si tu sa optezi sa nu il faci corect, u asta nu inteleg, mai ales ca facand totul ca la carte, de la ore si terminand cu actele, te respecti pe tine in primul rand, iti usurezi programul si munca, sunt la fel de multe avantaje de ambele parti ... chiar nu inteleg ...  :blink:

298215[/snapback]

nici n-ai sa intelegi

Link to comment
Share on other sites

Aici si fusese adevarata discutie. Nu zisese nimeni ca O SA IAU MASINA busita, fara trusa de prim ajutor sau eu stiu ce tampenie. Nici macar asteptatul aproape o ora nu a fost atat de deranjant. INSA.... felul in care esti tratat si faptul ca lucrurile nu se fac asa cum ar trebui... sunt dezamagitoare... In special cand rostesti BMW. Cu totii stim parerea oamenilor vis-a-vis de marca asta si cu siguranta toata lumea stie ca te astepti la ceva mai mult decat la Dacia sau orice alta firma mai jos de BMW. Prin post-ul meu nu am facut decat sa explic... ca nu e nici o diferenta. Poate ca m-am asteptat eu la prea multe.

 

Iar pentru cel care povestea de intamplarea cu ungaria... mai mult ca sigur a patit ce a patit din cauza ca era roman... nu cred ca trebuie sa ii explic "dragostea" purtata de maghiari romanilor...dar asta e cu totul alta discutie.

 

P.s.: mai repet odata.... nu ma plang de ceva ce nu am incercat sa rezolv pe cale amiabila la fata locului. Mi-am facut "datoria" (care nici macar nu era datoria mea) de a-i spune consultantului care sunt ATRIBUTIILE LUI. A spus ca raspunde el... asa o sa faca... sper sa nu mai aud ca ma plang de ceva ce nu am incercat sau nu am realizat pe loc... mai ales ca nici nu era datoria mea.

Link to comment
Share on other sites

@DarkWave: eu in Germania, cand nu mi-a placut ce au spus cei din service, am discutat prin telefon direct cu BMW Assist si intotdeauna s-au rezolvat lucrurile.

 

Aici daca ai vreo problema, poti face la fel si poti sa te adresezi sefului de service. E un om de nota 10, dedicat trup si suflet marcii. Cine-l cunoaste stie asta.

 

In plus, cunosc majoritatea consultantilor de service si admir rabdarea si dedicatia care o au in conditiile date. Lucrurile se pot imbunatati intotdeauna, dar nu cred ca acum sunt dezastru. Am gasit intotdeauna intelegere si intotdeauna am putut spune ce am pe suflet. Si intotdeauna am fost tratat cu respect.

Link to comment
Share on other sites

dragule activeaza si in "consultanta" cu cel care a dat o gramada de bani pe un bun cu care are o problema pt care s-a invoit o zi de la servici ...este constient ca urmeaza sa achite o factura care poate fi si rata de la casa si mai i se spune ca de bunul lui se va mai putea folosi abia peste o sapt din n motive..a? iti garantez ca e cam greu sa-l mai si dai afara de la birou..cred ca tu ai senzatia ca se vb de ce film a fost aseara la pro tv si ce a fost senzational la Diaconescu..si inca ceva nu imi permit sa stau la taclale cu un client pt ca pe langa cel care asteapta in spatele lui mai am inca 5 masini in lucru fiecare masina cu pr ei in parte cu alti 5 clienti care asteapta un rasp un tel..o piesa si cele 5 min de vb ineptii ma costa poate 3 clienti nemultumiti ca nu isi pot lua masina in timp util dinb service..cred ca confunzi cu functionarii de la ghiseu care stau pe scaun iau niste hartii le verifica la pun peste un teanc si striga "urmatorul" ...lool habar n-ai cate trebuie sa faca un consilier si cat de important e  timpul lui pt tine si pt masina ta si cat de important e sa si-l consume cat mai eficient in loc sa stea sa vb despre filme asa cum crezi tu..

298220[/snapback]

 

Aici asteptam sa si ajungi. Daca o sa citesti unul din posturile mele de mai sus... vei realiza ca faci parte din lumea mediocra care considera ca ceea ce faci tu e cel mai important lucru din lumea. O sa iti dau o veste dureroasa... NU este cea mai importanta iar firmele de autoturisme au supravietuit fara consultanti multa vreme in istorie. Sper sa nu o iei ca o lipsa de respect...insa sunt satul de toti vanzatorii de merdenele care au impresia ca pamantul nu se mai invarte daca isi dau ei demisia. Oricate ar face un consultant...pentru asta e platit...sa multumeasca pe toata lumea. Cine nu poate face fata unui post ... poate sa il schimbe.

 

SI REPET CA NU ASTA A FOST PROBLEMA. CONTINUAM SA O TINEM IN OFF-TOPIC AIUREA. MAI ROG ODATA UN MODERATOR SA SUSPENDE TOPICUL PANA MIERCURI (II REAMINTESC EU MARTI SEARA PRINTR-UN MAIL SA IL REDESCHIDA).

 

Multumesc frumos.

Link to comment
Share on other sites

Ultima oara cand am trecut pe la AB(acum f mult timp) am asteptat 10 minute la casierie,cu factura in mana,mai aveam putin si o fluturam pe acolo,pentru ca "domnisoara" sa isi termine discutia pe care o avea la telefon despre fiul sau...Am zis ca nu e adevarat,nu se poate o asemenea nesimtire...INCREDIBIL!

Asta se intampla cand avea sediul pe centura si a fost ultima oara cand am calcat acolo :blink:

Link to comment
Share on other sites

@DarkWave: eu in Germania, cand nu mi-a placut ce au spus cei din service, am discutat prin telefon direct cu BMW Assist si intotdeauna s-au rezolvat lucrurile.

 

Aici daca ai vreo problema, poti face la fel si poti sa te adresezi sefului de service. E un om de nota 10, dedicat trup si suflet marcii. Cine-l cunoaste stie asta.

 

In plus, cunosc majoritatea consultantilor de service si admir rabdarea si dedicatia care o au in conditiile date. Lucrurile se pot imbunatati intotdeauna, dar nu cred ca acum sunt dezastru. Am gasit intotdeauna intelegere si intotdeauna am putut spune ce am pe suflet. Si intotdeauna am fost tratat cu respect.

298230[/snapback]

 

Nu vreau sa para nu stiu cum...dar probabil alex, care spunea ce spunea mai devreme, avea dreptate... m-am dus cu un amarat de e46... paote daca ma duceam cu un 6...era alta discutia. SI am incheiat ce aveam de spus... va urez o seara buna... si sper sa primesc masina macar cum am lasat-o. Voi puteti sa va dati cu pararea...eu nu am nimic palpapil la mana sa spun ca masina era asa sau asa cand am dus-o, sau ca avea ceva sau altceva. Poate daca aprind o lumanare invers o sa fie ok... Acum puneti-ma la zis ca imi doresc prea multe de la o reprezentanta BMW.

Edited by DarKWavE
Link to comment
Share on other sites

Ultima oara cand am trecut pe la AB(acum f mult timp) am asteptat 10 minute la casierie,cu factura in mana,mai aveam putin si o fluturam pe acolo,pentru ca "domnisoara" sa isi termine discutia pe care o avea la telefon despre fiul sau...Am zis ca nu e adevarat,nu se poate o asemenea nesimtire...INCREDIBIL!

Asta se intampla cand avea sediul pe centura si a fost ultima oara cand am calcat acolo :blink:

298232[/snapback]

 

Posibil, n-am sa te contrazic. Dar hai sa-ti povestesc eu ceva despre clientii BMW...

 

Eram in parcare la Bavaria la Otopeni cu un consultant de vanzari. A venit un 760 si a parcat blocand o masina. Respectuos cel de la vanzari l-a rugat sa mute masina intr-un loc unde nu incurca pe nimeni. Cel cu 7-arul, a aruncat cheia in scarba spunand: "Mut-o tu in p... matii... ca n-am eu timp sa stau sa fac ordine in parcarea ta..." si a plecat inauntru. Eu unul am ramas mut si fara grai.

Link to comment
Share on other sites

@bimmer_girl:

1. Nu sunt dragul tau

2. Vreau sa cred ca in activitatea de consultanta de la AB nu folosesti aceeasi sintaxa a frazei ca pe forum; nu ar face o impresie buna (eventualilor) clienti(lor) folosirea interjectiei "...a?" la sfarsitul unei fraze

3. Daca tu insuti sustii ca un consultant nu are timp sa stea la taclale, spune-mi te rog de ce acel consultant isi permite sa piarda cel putin o jumatate de ora cu lamurirea unui client ? Daca vrea sa fie eficient, face constatarea, incheie actele si lamurirea o lasa in seama inginerilor.

5. Eu nu confund nimic :blink: , nu sunteti primii "consultanti" de la prima reprezentanta auto in Romania. Ceilalti probabil sunt super-oameni sau cum reusesc sa fie amabili si eficienti in acelasi timp, fara a leza clientul (sau fara a-i lasa o impresie negativa, cel mult, sa zicem) ?

4. Pentru mine si masina mea niciodata nu va fi important timpul tau sau al colegilor tai, pentru simplul motiv ca niciodata nu o sa apelez la serviciile voastre.

 

Ironiile ieftine ma lasa rece, si dovedesc inca o data atitudinea voastra fata de client.

O seara placuta iti doresc !

Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa para nu stiu cum...dar probabil cel care spunea ce spunea mai devreme avea dreptate... m-am dus cu un amarat de e46... paote daca ma duceam cu un 6...era alta discutia. SI am incheiat ce aveam de spus... va urez o seara buna... si sper sa primesc masina macar cum am lasat-o. Voi puteti sa va dati cu pararea...eu nu am nimic palpapil la mana sa spun ca masina era asa sau asa cand am dus-o, sau ca avea ceva sau altceva. Poate daca aprind o lumanare invers o sa fie ok... Acum puneti-ma la zis ca imi doresc prea multe de la o reprezentanta BMW.

298234[/snapback]

 

Aici incerci sa fii nerespectuos nu noi. Am fost la bavaria in service si cu E46 si cu seria 1 si cu E90 si cu E60 si cu E64. Imbracat si la costum, dar uzual in blugi. N-a fost nicio diferenta, poate ca sunt eu mai simpatic, dar ma indoiesc.

Link to comment
Share on other sites

ok..gandeste-te ca printre masinile alea e si masina ta atunci si calitatea reparatiei, durata si gestionarea corecta a actelor depinde numai de cat de eficient e acel "om mediocru" asa cum il numesti tu ..ce refuzi sa intelegi tu e ca nu lumea sa invarte in jurul lui si ca se crede el cel mai tare din parcare ci ca el e constient ca eficienta lui conteaza enorm pt binele clientul si desi pare cateodata "lipsa de respect" prefera sa-l injuri ca in loc sa se uite in ochii tai atunci cand vb cu tine prefera sa verifice actele ca sa fie corecte si ca sa iti iei tu masina la timp din service si sa fi multumit..prefera compromisul asta numai ca sa-ti fie bine..insa voi nu vedeti asta..voi vedeti detalii care nu conteaza ..da 10 min intarziere dar si tu si cel din fata ta va veti lua masina la timp..asta facem noi astia mediocrii..acceptam reclamatiile si injuraturile asta e! dar stiu ca in timp ce ma injurai eu ma ocupam sa iti repar masina sau sa-ti caut rpd piesa aia ca sa-ti fac masina si sa pleci acasa cu ea...
Link to comment
Share on other sites

Posibil, n-am sa te contrazic. Dar hai sa-ti povestesc eu ceva despre clientii BMW...

 

Eram in parcare la Bavaria la Otopeni cu un consultant de vanzari. A venit un 760 si a parcat blocand o masina. Respectuos cel de la vanzari l-a rugat sa mute masina intr-un loc unde nu incurca pe nimeni. Cel cu 7-arul, a aruncat cheia in scarba spunand: "Mut-o tu in p... matii... ca n-am eu timp sa stau sa fac ordine in parcarea ta..." si a plecat inauntru. Eu unul am ramas mut si fara grai.

298235[/snapback]

Asta nu inseamna ca sunt toti la fel :blink:

Link to comment
Share on other sites

Aici incerci sa fii nerespectuos nu noi. Am fost la bavaria in service si cu E46 si cu seria 1 si cu E90 si cu E60 si cu E64. Imbracat si la costum, dar uzual in blugi. N-a fost nicio diferenta, poate ca sunt eu mai simpatic, dar ma indoiesc.

298237[/snapback]

 

Esti angajat Bavaria? Nu am indreptat discutia catre tine nici un moment. Insa mi-am adus aminte cand ai povestit intamplarile tale, ce masina conduci. Faptul ca am dat seria 6 ca si exemplu nu are nici o legatura si nu mi-as permite sa fac vreo remarca catre tine, cum nu am facut nici catre consultantii bavaria pana in momentul in care nu s-a sarit calul de catre d-shoara angajata bavaria care imi sustine ca sufar de diverse sindromuri.

Faptul ca mi-ai spus si intamplari "fericite" mi-a raspuns la intamplarea din primul post. Deci... exista posibilitatea sa fie ok.

 

Va cerusem doar niste povestiri vis-a-vis de interactiunea cu angajatii acestei firme si atata tot. Dac aimi ceri sa vorbesc respectuos unei persoane pe care nu o cunosc si ma ia cu "tonul" respectiv din primul post... atunci... raman fara cuvinte.

Link to comment
Share on other sites

ok..gandeste-te ca printre masinile alea e si masina ta atunci si calitatea reparatiei, durata si gestionarea corecta a actelor depinde numai de cat de eficient e acel "om mediocru" asa cum il numesti tu ..ce refuzi sa intelegi tu e ca nu lumea sa invarte in jurul lui si ca se crede el cel mai tare din parcare ci ca el e constient ca eficienta lui conteaza enorm pt binele clientul si desi pare cateodata "lipsa de respect" prefera sa-l injuri ca in loc sa se uite in ochii tai atunci cand vb cu tine prefera sa verifice actele ca sa fie corecte si ca sa iti iei tu masina la timp din service si sa fi multumit..prefera compromisul asta numai ca sa-ti fie bine..insa voi nu vedeti asta..voi vedeti detalii care nu conteaza ..da 10 min intarziere dar si tu si cel din fata ta va veti lua masina la timp..asta facem noi astia mediocrii..acceptam reclamatiile si injuraturile asta e! dar stiu ca in timp ce ma injurai eu ma ocupam sa iti repar masina sau sa-ti caut rpd piesa aia ca sa-ti fac masina si sa pleci acasa cu ea...

298241[/snapback]

 

Asa sa faceti de fiecare data...si promit ca imi voi cere scuze, iar topicul asta se va incheia prin vorbe de bine la adresa AB. Insa eu nu am vorbit din povesti si din ce imi trece mie prin cap... asta am patit...asta am povestit. Cand o sa iau masina de acolo si o sa fie de nota 10+ fi sigura ca la fel o sa spun si de bine...asa cum am spus si de alte service-uri (vezi Filaret) atunci cand a fost cazul ,sau invers, de rau (vezi "rompetrol").

Edited by DarKWavE
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.