Jump to content

Automobile Bavaria


DarKWavE

Recommended Posts

@bimmer_girl:

1. Nu sunt dragul tau

2. Vreau sa cred ca in activitatea de consultanta de la AB nu folosesti aceeasi sintaxa a frazei ca pe forum; nu ar face o impresie buna (eventualilor) clienti(lor) folosirea interjectiei "...a?" la sfarsitul unei fraze

3. Daca tu insuti sustii ca un consultant nu are timp sa stea la taclale, spune-mi te rog de ce acel consultant isi permite sa piarda cel putin o jumatate de ora cu lamurirea unui client ? Daca vrea sa fie eficient, face constatarea, incheie actele si lamurirea o lasa in seama inginerilor.

5. Eu nu confund nimic  :blink: , nu sunteti primii "consultanti" de la prima reprezentanta auto in Romania. Ceilalti probabil sunt super-oameni sau cum reusesc sa fie amabili si eficienti in acelasi timp, fara a leza clientul (sau fara a-i lasa o impresie negativa, cel mult, sa zicem) ?

4. Pentru mine si masina mea niciodata nu va fi important timpul tau sau al colegilor tai, pentru simplul motiv ca niciodata nu o sa apelez la serviciile voastre.

 

Ironiile ieftine ma lasa rece, si dovedesc inca o data atitudinea voastra fata de client.

O seara placuta iti doresc !

298236[/snapback]

deci aici pe forum vb cum vreau eu si imi asum cele spuse..d'aia exista moderatori..de la pc 1. tin sa-ti precizez ca nu sunt pe acest forum ca rep al AB ci ca user pc.2 ma repet...ma exprim absolut cum vreau pe acest forum si n-ai decat sa-ti faci ce imagine vrei eu sunt in timpul meu liber si ma manifest cum vreau job e alta mancare de peste..pc.3. clar habar n-ai cu ce se manaca service-ul si nici nu trebuie, ce trebuie e sa nu te dai cu parerea despre lucruri pe care nu le cunosti..pc.4. inca o data TE FELICIT! ...nu inteleg de ce totusi iti exprimi parerea despre un loc pe care nici nu-l frecventezi.Spor!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 357
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Asta nu inseamna ca sunt toti la fel :blink:

298243[/snapback]

 

Dac-as crede asta un singur minut, n-as mai cumpara niciodata BMW. Si nici n-am incercat sa spun asta. Doar ca procentul de indivizi ca cel de mai sus, e destul de mare la BMW, din pacate...

 

Esti angajat Bavaria? Nu am indreptat discutia catre tine nici un moment. Insa mi-am adus aminte cand ai povestit intamplarile tale, ce masina conduci. Faptul ca am dat seria 6 ca si exemplu nu are nici o legatura si nu mi-as permite sa fac vreo remarca catre tine, cum nu am facut nici catre consultantii bavaria pana in momentul in care nu s-a sarit calul de catre d-shoara angajata bavaria care imi sustine ca sufar de diverse sindromuri.

Faptul ca mi-ai spus si intamplari "fericite" mi-a raspuns la intamplarea din primul post. Deci... exista posibilitatea sa fie ok.

 

Va cerusem doar niste povestiri vis-a-vis de interactiunea cu angajatii acestei firme si atata tot. Dac aimi ceri sa vorbesc respectuos unei persoane pe care nu o cunosc si ma ia cu "tonul" respectiv din primul post... atunci... raman fara cuvinte.

298244[/snapback]

 

Inteleg... Si partea cu seria 6 nu-mi era dedicata mie, nu? Atunci ai dat cel mai prost exemplu care-l puteai da si mie mi s-a parut ca vrei pur si simplu sa ma ataci. Poate ma insel...

 

Despre ca sunt angajat Bavaria, mi s-a mai spus de multe ori si nu vad nici un lucru rau, doar ca n-as castiga suficienti bani...

Link to comment
Share on other sites

Ah, si sa nu uit. Am plecat din service Regensburg si am ajuns pana la Sibiu, ca cei de la service, au uitat sa stranga un surub. M-au rezolvat cei de la Citroen din Sibiu. Crede-ma, am vazut si acolo rele si bune si aici. Nu spun, ca nu se poate imbunatati, dar veniti cu critica constructiva si TOTUL se rezolva.

 

PS: Ne mai asteapta in curand un nou service si showroom.

298219[/snapback]

care e opinia ta fata de un angajat ABcare nu raspunde la un mail ce solicita lamuriri privind pretul si conditiile de livrare pt o piesa ? sint curios sa vad cum gindeste si altul , poate sint eu mai ciudat....(scuze ca te-am tutuit , nu ne cunoastem...)

Link to comment
Share on other sites

Dac-as crede asta un singur minut, n-as mai cumpara niciodata BMW. Si nici n-am incercat sa spun asta. Doar ca procentul de indivizi ca cel de mai sus, e destul de mare la BMW, din pacate...

Inteleg... Si partea cu seria 6 nu-mi era dedicata mie, nu? Atunci ai dat cel mai prost exemplu care-l puteai da si mie mi s-a parut ca vrei pur si simplu sa ma ataci. Poate ma insel...

 

Despre ca sunt angajat Bavaria, mi s-a mai spus de multe ori si nu vad nici un lucru rau, doar ca n-as castiga suficienti bani...

298249[/snapback]

 

:blink: Asta e tare...dar chiar nu e treaba mea daca esti angajat sau nu... iar exemplul cu seria 6 a fost chiar un exemplu aleatoriu... my bad. Cititi seria 7 de acum inainte...chiar nu a avut nici un substrat, si nici nu stiam ca te-a intrebat cineva ceva de bavaria. noi 2 am interactionat foarte putin pe forum si putin mai mult la munte... asa cum am spus... nu te cunosc si nu imi dau cu parerea sau vin cu aluzii la persoane car enu le cunosc.

 

Lui bimmer_girl ii mai spun odata... nu frecventez locul. Am fost odata si daca le iau procedurile si instructiunile de lucru la mana, ii garantez ca ceea ce a facut consultantul a fost o neregula. Nu trebuie sa ma duc de 100 de ori sa spun ca daca nu a trecut ca masina e dotata cu telefon atunci au o problema.

 

LE: e un simplu exemplu...sa nu treaca discutia pe telefonul meu din masina. Cititi primul post daca vreti toata lista de "probleme" mai mici sau mai mari.

LE2: ce face ea in timpul liber...e problema ei. Nu o cunosc si nu am vb cu ea nici 2 sec la AB. Pana una alta nu am impresia decat ca "apara" locul de munca. In timpul liber... mergi in disco, stai cu prietenul/sotul/amantul...nu te certi cu clientii nemultumiti.

Edited by DarKWavE
Link to comment
Share on other sites

care e opinia ta fata de un angajat ABcare nu raspunde la un mail ce solicita lamuriri privind pretul si conditiile de livrare pt o piesa ? sint curios sa vad cum gindeste si altul , poate sint eu mai ciudat....(scuze ca te-am tutuit , nu ne cunoastem...)

298250[/snapback]

 

Sa am eu cate un euro pentru toate emailurile mele ramase fara raspuns...

 

Nu stiu, incearca sa suni. Mi s-a intamplat sa nu mi se raspunda de cineva de la Bavaria la emailuri, de multe ori. Am sunat si am spus: "V-am trimis un email si n-am primit raspuns referitor la"... Functioneaza... Spune-le politicos ca ai fi apreciat un raspuns prin email. Eu cred in oameni si n-am prea fost dezamagit.

Link to comment
Share on other sites

deci aici pe forum vb cum vreau eu si imi asum cele spuse..d'aia exista moderatori..de la pc 1. tin sa-ti precizez ca nu sunt pe acest forum ca rep al AB ci ca user pc.2 ma repet...ma exprim absolut cum vreau pe acest forum si n-ai decat sa-ti faci ce imagine vrei eu sunt in timpul meu liber si ma manifest cum vreau job e alta mancare de peste..pc.3. clar habar n-ai cu ce se manaca service-ul si nici nu trebuie, ce trebuie e sa nu te dai cu parerea despre lucruri pe care nu le cunosti..pc.4. inca o data TE FELICIT! ...nu inteleg de ce totusi iti exprimi parerea despre un loc pe care nici nu-l frecventezi.Spor!

298248[/snapback]

Deci obraznicia, aroganta si atitudinea asta constituie o atitudine normala?

Vorbesti de parca forumul e proprietatea ta privata si noi tb sa te suportam...

 

Nu inteleg de ce atata agresivitate, aroganta in primul tau raspuns avand in vedere ca nu te-a atacat pe tine personal si nu te-a jignit cu nimic..

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Atitudinea spune totul. Eu in locul lui bimmer_girl (chiar si in situatia in care as fi vorbit ca simplu membru al forumului, nu ca si reprezentant al AB), as fi inceput prin a-mi cere scuze lui DarkWave. Nu conta daca un coleg de-al meu ar fi fost de vina sau daca DKW ar fi venit cu 15 minute intarziere fata de ora stabilita. Atitudinea face multe, un simplu gest de politete sau scuze ar fi insemnat cat 10 posturi pe forum in care bimmer_girl sa atace ironic sau sa isi arate superioritatea. Gestul ar fi impresionat prin atitudine si atmosfera s-ar fi destins de la inceput; nu foloseste nimanui faptul ca fiecare tine cu dreptatea lui, cu atat mai mult cu cat nu e singurul incident de acest gen din partea AB de care auzim cu totii.
Link to comment
Share on other sites

Doar ca procentul de indivizi ca cel de mai sus, e destul de mare la BMW, din pacate...

298249[/snapback]

Probabil!Dar cred ca procentul celor care nu se incadreaza in exemplul de mai sus este si mai mare...

Se considera profesionisti?Atunci sa accepte toanele clientilor care platesc platesc, niste tarife destul de piperate, pt. serviciile lor...

Pana la urma "clientul nostru,stapanul nostru"...

Edited by alexandru_83
Link to comment
Share on other sites

Atitudinea spune totul. Eu in locul lui bimmer_girl (chiar si in situatia in care as fi vorbit ca simplu membru al forumului, nu ca si reprezentant al AB), as fi inceput prin a-mi cere scuze lui DarkWave. Nu conta daca un coleg de-al meu ar fi fost de vina sau daca DKW ar fi venit cu 15 minute intarziere fata de ora stabilita. Atitudinea face multe, un simplu gest de politete sau scuze ar fi insemnat cat 10 posturi pe forum in care bimmer_girl sa atace ironic sau sa isi arate superioritatea. Gestul ar fi impresionat prin atitudine si atmosfera s-ar fi destins de la inceput; nu foloseste nimanui faptul ca fiecare tine cu dreptatea lui, cu atat mai mult cu cat nu e singurul incident de acest gen din partea AB de care auzim cu totii.

298263[/snapback]

 

Nu sunt de acord cu tine. Ar trebui ca toti sa ne declinam identitatile si locul de munca, ca poate unii dintre noi, interactioneaza cu noi in timpul serviciului. Si sa putem sa ne cerem scuze pentru greselile tuturor colegilor de la locul nostru de munca.

 

Daca bimmer_girl a facut asta, a facut-o ca o defavoare ei si ca o favoare noua, pentru ca ea chiar crede in asta. Eu n-as fi facut asta. Incercati macar sa intelegeti ce situatie ingrata e asta pentru ea. E un pasionat, ca noi toti. Faptul ca munceste intr-un loc sau altul, n-o face mai putin pasionata si nici mai mult...

 

Eu cred ca toate relele online se isca din lipsa de respect fata de un nume scris pe un ecran. Niciodata n-ai face asa ceva fata in fata cu un om.

Link to comment
Share on other sites

Nu sunt de acord cu tine. Ar trebui ca toti sa ne declinam identitatile si locul de munca, ca poate unii dintre noi, interactioneaza cu noi in timpul serviciului. Si sa putem sa ne cerem scuze pentru greselile tuturor colegilor de la locul nostru de munca.

 

Daca bimmer_girl a facut asta, a facut-o ca o defavoare ei si ca o favoare noua, pentru ca ea chiar crede in asta. Eu n-as fi facut asta. Incercati macar sa intelegeti ce situatie ingrata e asta pentru ea. E un pasionat, ca noi toti. Faptul ca munceste intr-un loc sau altul, n-o face mai putin pasionata si nici mai mult...

 

Eu cred ca toate relele online se isca din lipsa de respect fata de un nume scris pe un ecran. Niciodata n-ai face asa ceva fata in fata cu un om.

298271[/snapback]

 

Atitudinea ei e clar o favoare facuta noua. O favoare in a intari convingerea ca nu avem ce cauta la AB.

 

Nu a fortat-o nimeni sa raspunda virulent, nu a fortat-o nimeni sa ia apararea cuiva. Daca tot a intervenit, putea s-o faca mai putin violent si cu un gest de politete (ziceti-i cum vreti, scuza, parere de rau, regret, inclinare spre a rezolva cat mai urgent neintelegerea, etc). Spun doar ca eu as fi inceput cu o scuza, chiar daca nu eu sau colegii mei ar fi fost de vina: asta inseamna aplecare spre client (daca tot vrei s-o faci in afara programului). Vestile bune circula repede, dar si mai repede circula cele proaste. Publicitatea negativa se spune ca e tot publicitate, dar depinde si ce fel de caracter esti: o accepti sau nu.

 

Sa ridice mana (metaforic bineinteles :blink: ) cel care nu crede ca o atitudine adecvata sau o tentativa de scuza din partea AB (reprezentanta de cine vreti pe forum) nu ar fi ridicat-o pe aceasta in ochii nostri, dupa cate rele am auzit ? Ar insemna macar o tentativa de schimbare a atitudinii lor, dar nu se poate pentru ca... asta e mentalitatea.

Link to comment
Share on other sites

Surpinzator, dar de obicei, cei mai virulenti si vehementi, par a fi cei care oricum nu folosesc serviciile celui impotriva caruia predica...

 

Darkwave si-a expus parerea, gresita sau nu. Dar sunt multi altii care striga hotul, dar n-au nici macar vazut portofelul. Nu e paradoxal?

Link to comment
Share on other sites

Atitudinea ei e clar o favoare facuta noua. O favoare in a intari convingerea ca nu avem ce cauta la AB.

 

Nu a fortat-o nimeni sa raspunda virulent, nu a fortat-o nimeni sa ia apararea cuiva. Daca tot a intervenit, putea s-o faca mai putin violent si cu un gest de politete (ziceti-i cum vreti, scuza, parere de rau, regret, inclinare spre a rezolva cat mai urgent neintelegerea, etc).  Spun doar ca eu as fi inceput cu o scuza, chiar daca nu eu sau colegii mei ar fi fost de vina: asta inseamna aplecare spre client (daca tot vrei s-o faci in afara programului). Vestile bune circula repede, dar si mai repede circula cele proaste. Publicitatea negativa se spune ca e tot publicitate, dar depinde si ce fel de caracter esti: o accepti sau nu.

 

Sa ridice mana (metaforic bineinteles :blink: ) cel care nu crede ca o atitudine adecvata sau o tentativa de scuza din partea AB (reprezentanta de cine vreti pe forum)  nu ar fi ridicat-o pe aceasta in ochii nostri, dupa cate rele am auzit ? Ar insemna macar o tentativa de schimbare a atitudinii lor, dar nu se poate pentru ca... asta e mentalitatea.

298276[/snapback]

BoBo nu-mi voi cere scuze pe acest forum in numele firmei la care lucrez..pt ca aici postez ca user...daca tu PERCEPI atitudinea mea pe forum ca rep firma AB in contextul in care am spus clar ca aici postez in TIMPUL MEU LIBER deci este imaginea mea si imi exprim parerea mea..nu fac nici lobby nici reclama..asa cum DarkWave si-a marturisit frustrarile lui sau nemultumirile lui vis-a-vis de service asa si eu mi le pot exprima vis-a-vis de job dar NU in numele AB ci in numele meu...e atitudinea mea din timpul liber si cred ca ai o grava problema..TU ma vezi ca fiind AB iar eu pe acest forum nu voi trata pe ceilalti user NICIODATA ca pe niste clienti de service AB (deci nu te astepta la plecaciuni si discutii diplomatice) si nici tu nu ai dreptu sa ma judeci si sa induci celor din jur ideea ca asa cum vb eu aici asa e si in service si nici nu-ti permit sa ai pretentia din partea mea sa dau dovada de acel respect la care tajesti tu...aici suntem toti egali si fiecare are dreptu sa spuna ce vrea..vrei respectul meu ca simplu user,n-ai decat sa-l castigi..daca vrei AB n-ai decat sa vii la service si atunci DA voi vb cu tine si cu DarkWave exact ca unui client,acolo da poti sa ma judeci..aici am dreptu sa fiu EU..punct si nu datorez scuze nimanui pt nimic....si pot sa pun cate "a"-uri vreau eu aici ...chiar daca sunt si inginer btw..

Edited by Romulus
Link to comment
Share on other sites

no offence Bim dar tu ai starnit flame aici ...l-ai luat pe Dark asa de sus ....cu auzi .... mai vw Forum adica exact niste gratuitati .......Omul s-a plans de o atitudine .......si tu l-ai luat peste picior la maxim ....Nu e frumos ..Pana una alta suntem toti colegi de forum ....puteai face o observatie mai subtila ..sau o incurajare pt ca omul era cam deprimat !

Sau o replica inteligenta ..Asteapta sa iei masina mai Darkwave ....

 

Cel putin asa vad eu ..Ca psiholog !

:blink:

.

 

Hard day at work tday ?

Link to comment
Share on other sites

Pe tine te inteleg oarecum, Romulus. Cateodata e greu sa fii impartial :blink:.

Ma inclin si ma retrag in virulenta mea.

 

O seara buna tuturor !

298285[/snapback]

 

Nu stiu sigur... Eu trebuie sa respect si pe Automobile Bavaria si membri acestui forum, mai mult decat altii. Eu cred ca trebuie sa incerc in permanenta sa intermediez prin intermediul forumului, problemele reale din service-urile BMW din Romania si sa incerc prin intermediul aceluiasi forum sa imbunatatim aceste servicii.

 

Doar ca eu cred ca a fi politicos nu inseamna sa fii fraier. A fi respectuos, nu inseamna sa fii fara verticalitate. Si a nu face afirmatii gratuite, nu inseamna sa ai un pumn in gura.

Link to comment
Share on other sites

da Tesio..iti dau mail-ul prin p.m.? sau poti sa-l iei singur de pe site-ul oficial...

mda...cam asta e..oficial va anunt ca nu voi mai posta pe acest forum..tocmai asa cum a "subliniat" si tesio tot ce zic e perceput ca "oficial"..nu vad de ce sa mai imi exprim parerile mele personale atat timp cat voi avea de a face cu persoane care nu vor sa inteleaga ca sunt personale si vor continua sa imi "judece" atitudinea sau ""mai rau" sa ma spuna "lu' tovarsha!" acest forum din pacate pt mine nu mai reprezinta un mod de relaxare asa cum era pana acum ci din cauza unora a devenit un job "online"...chiar nu vad rostul! Va urez tuturor postarea placuta in continuare!

Link to comment
Share on other sites

da Tesio..iti dau mail-ul prin p.m.? sau poti sa-l iei singur de pe site-ul oficial...

mda...cam asta e..oficial va anunt ca nu voi mai posta pe acest forum..tocmai asa cum a "subliniat" si tesio tot ce zic e perceput ca "oficial"..nu vad de ce sa mai imi exprim parerile mele personale atat timp cat voi avea de a face cu persoane care nu vor sa inteleaga ca sunt personale si vor continua sa imi "judece" atitudinea sau ""mai rau" sa ma spuna "lu' tovarsha!" acest forum din pacate pt mine nu mai reprezinta un mod de relaxare asa cum era pana acum ci din cauza unora a devenit un job "online"...chiar nu vad rostul! Va urez tuturor postarea placuta in continuare!

298305[/snapback]

Hei, hei, hai nu te supara chiar asa usor!

 

Ce, discutia cu 2-3 useri te-a facut sa spui ceat lucru?

 

Sunt oameni aici pe forum ( si nu putini) care chiar doresc sa postezi in continuare ......

 

Eu sunt unul dintre ei... :) :blink:

Link to comment
Share on other sites

dragule stai linistit ca nu-ti va lipsi nici macar musca prinsa din greseala in interiorul masinii..si ca sa dormi linistit in urmatoarele 7 zile au fost (si sunt cazuri in continuare )cand clientul si-a lasat si 10.000euro + tel VERTU in torpedou si masina a stat 2 sapt la noi si a trecut prin "multe maini"..si nu a lipsit nici elasticul de la bani...asa ca nu-ti fa griji de trusa ta RAR..e safe!

298196[/snapback]

 

 

Cum adica la noi? :blink:

 

Am inteles ca nu reprezinti AB in aceasta discutie, nu ar fi rau sa te hotaresti...

 

Observ ca ai foarte mare experienta in relatiile cu clientii(dupa spusele tale :) ), totusi era vorba de o "plangere" pe un forum, nimic oficial.

Daca ai acelasi tact si aceeasi atitudine in relatiile cu clientii, la locul de munca, totul devine foarte promitator in ce priveste imaginea BMW-ului in Romania. :)

Link to comment
Share on other sites

Ne-am obisnuit ata de mult cu anormalitatea incat aceasta ni se pare uneori fireasca, ne impacam cu gandul ca asa e si nu se poate altfel. Ne rupem rotile la masini prin gropi si pantofii pe trotuare sparte si gandim ca se putea si mai rau.

Ne place o marca de masina, dar unii dintre noi nu sunt dispusi pentru asta sa inghita nesimtirea si "superioritatea" unor angajati de service care ar trebui sa inteleaga ca nu e nici o diferenta intre el si chelnerul de la o bodega oarecare: amandoi presteaza un serviciu la care s-au oferit, amandoi sunt platiti din banii pe care ii lasa acolo clientii, indiferent de suma si de cum e imbracat acesta. Mi-e sila de privirea sfidatoare a acestor"genii" care, atunci cand reusesc sa deschida gura, vomita cuvinte si care nu pricep ca trebuie sa iti multumeasca fiindca ti-ai lasat banii in buzunarul lor.

Sunt anti marlanie si smecherie.

Link to comment
Share on other sites

Ne-am obisnuit ata de mult cu anormalitatea incat aceasta ni se pare uneori fireasca, ne impacam cu gandul ca asa e si nu se poate altfel. Ne rupem rotile la masini prin gropi si pantofii pe trotuare sparte si gandim ca se putea si mai rau.

Ne place o marca de masina, dar unii dintre noi nu sunt dispusi pentru asta sa inghita nesimtirea si "superioritatea" unor angajati de service care ar trebui sa inteleaga ca nu e nici o diferenta intre el si chelnerul de la o bodega oarecare: amandoi presteaza un serviciu la care s-au oferit, amandoi sunt platiti din banii pe care ii lasa acolo clientii, indiferent de suma si de cum e imbracat acesta. Mi-e sila de privirea sfidatoare a acestor"genii" care, atunci cand reusesc sa deschida gura, vomita cuvinte si care nu pricep ca trebuie sa iti multumeasca fiindca ti-ai lasat banii in buzunarul lor.

Sunt anti marlanie si smecherie.

298362[/snapback]

 

 

LOL..Bad Management ...nu angajatii sunt problema ! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.