Jump to content

Automobile Bavaria


DarKWavE

Recommended Posts

Cel cu 7-arul, a aruncat cheia in scarba spunand: "Mut-o tu in p... matii... ca n-am eu timp sa stau sa fac ordine in parcarea ta..." si a plecat inauntru. Eu unul am ramas mut si fara grai.

298235[/snapback]

 

Eu unul sunt perfect de acord ca a lasat cheia angajatului. E treaba AB sa-si faca managementul propriei parcari, nu clientul sa tot dea ture pana gaseste un loc liber. Daca nu au parcare suficienta sa mai faca un service si sa trimita si acolo clienti, daca nu, primesc injuraturi. Injuratura pe care a primit-o angajatul, este pe masura pretentiilor de om de ordine ale acestuia. Eu nu as fi injurat dar cine stie ce probleme si nervi avea si cel cu 7-arul.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 357
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest poleposition

@BMW-girl, nu ai avut parte de atentie cand ai fost mica sau ce ? aproape din toate posturile tale rezulta: si tu esti prost si tu esti prost, numai eu sunt destept...

 

observ ca ai suportul persoanelor "de decizie" in acest forum, dar sincer afisezi o aroganta si o infatuare de ceva timp, alimentata si de faptul ca esti un fel de "protejata" aici, probabil dintr-un singur motiv, ca esti femeie, nimic mai mult.

 

interesant cum aproape toti care au intrat in contradictii cu tine si-au luat ori avertisment ori suspend, probabil urmez eu.

Link to comment
Share on other sites

@BMW-girl, nu ai avut parte de atentie cand ai fost mica sau ce ? aproape din toate posturile tale rezulta: si tu esti prost si tu esti prost, numai eu sunt destept...

 

observ ca ai suportul persoanelor "de decizie" in acest forum, dar sincer afisezi o aroganta si o infatuare de ceva timp, alimentata si de faptul ca esti un fel de "protejata" aici, probabil dintr-un singur motiv, ca esti femeie, nimic mai mult.

 

interesant cum aproape toti care au intrat in contradictii cu tine si-au luat ori avertisment ori suspend, probabil urmez eu.

298381[/snapback]

probabil si datorita faptului ca e de la AB in mod sigur...

BTW: de ce naiba m-ati tratat ca pe un fund acum 2 saptamani si jumatate? nu vroiam decat sa cumpar o amarata de masina de companie de la voi din seria "made by bmw, driven by bmw"... e adevarat... nu facea decat vreo 20.000...

Interesant e ca vazusem pe monitorul persoanei cu care discutasem, jos in taskbar, si pagina cu bmwclub deschisa... :blink:

Este foarte interesant ca va tratati clientii cum aveti voi chef chiar de la inceput... asa ca sincer... ii dau dreptate lui Darkwave...

 

PS: De asta am preferat pana la urma alta marca... asta asa... ca pentru aia care se dau mari destepti ca merg in e46 din 99 si vezi Draga Doamne n-am avut eu bani de bmw...

Link to comment
Share on other sites

are dreptate Darkwave cei de la porsche sunt 2 clase mai sus decat cei de ma bmw in materie de service.......de 3 ani fac revizii la porsche si reparatii si mereu am fost servit cu promptitudine....asta poate ca sunt si client fidel [2 vw si un audi] dar nu conteaza......

 

 

acum sa va zic ce nesimtiti sunt astia de la bmw[centura] nu am nimic cu dealeri doar cu cei de la service....

 

1) masina se apropia de 20.000km si imi fac o programare pt schimbat uleiu....ma programez joi la 8:00....vine ziua respectiva ajung acolo pe la 7:50......astept pana la 8:00 intru acolo ma pun pe scaun si astept......vine un domn la birou respectiv ii spun problema imi cere cheia etc etc......dupa vreo 10 min de butonat eu il intreb " nu va suparati cam cat costa" [eu aveam doar vreo 5 mil la mine ca m am gandit ca nu costa mai mult ] ...la care domnu respectiv imi zice 12 mil...si eu zic pai vreau doar schimbu de ulei ca prima revizie am inteles ca trebuie la 30.000.......la care dansu imi spune " da dar cand schimbati uleiu trebuie sa schimbati si nuj ce filtre" in fine il intreb daca poate sa imi deschida un cont si sa imi bage mama niste bani acolo..a zis ca e ok.........trece o ora..intre timp eu am vb cu tata sa vina sa imi aduca el restu de bani sa nu ne mai complicam cu conturi aiurea.....mai trec vreo 2h.....la care vine un domnu " hai sa zici datele firme sa iti deschidem un cont " la are ii explic ca vine tata ....culmea concomitent cand vb cu domnu de la service am vazut ca a ajuns si tata.....si ii zic ca mi a adus tata toti bani ......si ma duc la casierie :blink: cat credeti ca am platit 490RON si uite asa a pierdut data vreo 4h pe drum...din cauza unu nesimtit......porma l am cautat pe ala pe acolo disparuse...in fine......

 

 

2)intr-o frumoasa zi de luni m am trezit cu geamu spart la masina si cotiera rupta....m-am miscat rpd si intr-o zi am reusit sa fac toate politie-casco-bmw constatare....plec acasa fericit cu gandu ca o sa se rezolve foarte repede treaba....cel de la bmw a spus ca ia el leg. cu mine cand vin piesele.....dupa vreo 2 sapt in care am si uitat ca mai am bmw-ul........sun si eu si iau legatura cu domnu respectiv si care imi spune " Da au venit piesele dar nu am rezolvat cu asiguratorul" eu ca un bun crestin spun " bine si cat mai dureaza ca au trecut 2 sapt si a-ti spus ca se rezolva rpd " la care el " a pai incerc sa rezolv azi daca nu maine " .....ii zic OK.....trec 3 zile si nu primesc nici un telefon.....deja incepeam sa cedez nervos il sun iar pe domnu de la bmw.......si ii zic "domnle dar ce s-a intamplat de nu a-ti rez cu asigatorul ce dureaza sa mult un devizi de plata eu cand le platesc lor casco nu zic nimic nu cer nici o socotealea ce tot dureaza".....el " da da da stiu cum este nuj ce incerca sa ma abureasca" si ii zic " ia dati-mi si mie nr de telefon de la asigurator sa vb eu cu el " si el aici a inceput sa o scaldez si ii zic bine lasa-ti ca aflu singru si va sun dupa ce vb cu el .....acum am inceput sa sun pe la bcr leasing si bcr si toate prostiile astea am dat de inspectoru de daune care mi-a deschis dosaru......si intre timp am aflat cu stupoare urmatoarele...... piesele au venit in 3 zile........nesimtitu de la bmw nici nu trimisese devizu de plata si imi zicea ca nu a primit bani de la asigurator.....nervos il sun pe cel de la bmw si am vb cu el pe un ton mai ridicat incep sa il amenint ca ii fac reclamatie .ii spun sa imi trimita pe email devizu ca ma duc eu cu el personal la bcr etc etc .......si de atunci de cand am inceput sa tip sa amenint am reusit sa fac masina m am dus a doua zi la 8 dimineata cu ea si la 11 era gata.........deci nuj dar trebuie ciufuliti putin ......nesimtiti n am cuvinte :) :)

Link to comment
Share on other sites

Dupa o lunga asteptare, ieri am gasit o fereastra in programul meu sa ma duc sa-mi fac o programare la tinichigerie/vopsitorie pt o portiera zgariata si foarte putin infundata...

 

Prima oprire, BMW Filaret: gasit loc parcare, domnisoara de la receptie amabila, imi spune ca lucreaza direct cu Omniasig,baiatul de la receptie tinichigerie amabil, mergem pana in parcare si ne uitam la masina, imi face programare pt luni!!!(22 OCTOMBRIE), face copii dupa acte, totul perfect,imi spune ca dureaza 2-3 zile, eu foarte bucuros...din fericire imi trece prin cap ideea de a-l ruga sa-l cheme pe vopsitor 2 sec sa-mi spuna daca iese nuanta la vopsea( pun si poza la sfarsit)...vopsea originala BMW...vine vopsitorul, se uita la masina de la 20m si-l aud cum ii zice baiatului ca nu iese nuanta si pleaca...am ramas prost...baiatul vine si-si cere scuze, imi explica cum ca ei folosesc vopseluri pe baza de apa si a mea e pe baza de ulei sau nu stiu ce...si nu o sa-mi iasa nuanta dorita la masina...nu ma mai cert cu nimeni si ofticat plec spre noua Mecca AB...si reusesc sa ajung intr-o ora...

 

A doua oprire, AB: cautat loc parcare, lasat masina blocandu-i pe altii( si nu suport sa fac asta)...de la receptie sunt directionat gresit spre biroul unei domnisoare...astept 5 min in fata ei sa-si termine discutia printr-un clasic "mai vorbim fata", sigur era ceva urgent legat de munca...ma redirectineaza spre receptia tinichigerie...astept 10 min, vine cineva, ii povestesc problema, mi se adreseaza politicos cu dumneavoastra, iesim sa vedem masina...ajungem la tractorasul meu iubit, ii arat mica buba de pe portiera, ii arat si bandoul zgariat, culoare originala titan( masina are parca titan line, toate bandourile culoarea titanului dat nu sunt vopsite lucios, e ceva putin zgrumturos...in fine...)...ne intoarcem la birou, brusc ne imprietenim si incepe sa-mi vorbeasca la pertu...i se parea foarte amuzant ca a reusit sa-mi faca programare pt 3 DECEMBRIE...si-mi spune ca dureaza 7 zile....dar ma linisteste ca o sa-mi iasa nuanta la vopsit...ii explic ca n-o sa-mi ridic masina daca nu iese cum trebuie...se apuca sa-mi comande bandoul, noroc ca apuc sa-l intreb ce culoare l-a comandat iar el imi raspunde ca negru...mai mergem inca o data afara, mai studiaza masina si-l fac sa inteleaga ca n-am vopsit eu bandourile, asa sunt ele...plec amarat dupa aproape 1 ora de AB dar cu o programare care suna promitator.... :blink: Ma asteptam sa fiu tratat mai bine, cred totusi ca angajatii care intra in contact direct cu clientii reprezinta o eticheta a firmei respective, e nevoie de amabilitate, diplomatie, profesionalism lipsit de discutii "prietenesti" pt ca sincer, n-am chef sa se traga de sireturi cu mine....iar jegul de sub unghii si halena insuportabila a baiatului de la tinichigerie m-au scarbit peste masura...merita sa facem un schimb de carti de vizita, el repara masina iar eu ii reparam gura....macar oamenii de la front office sa arate si sa se poarte impecabil ca totusi e BMW!!!

Astept orice sugestie pt o reparatie de buna calitate!!! Va multumesc

Link to comment
Share on other sites

Nu am fost in viata mea la Automobile Bavaria in Bucuresti, dar dupa cate am citit aici tind sa le dau dreptate celor nemultumiti de serviciile acestei companii.

De ce cred asta? O sa va povestesc o mica patanie din Oradea si anume la Auto Transilvania - tot dealeri BMW. Dupa cum unii dintre voi stiu de vreo 3 luni sunt prorietarul unui E60. Datorita faptului ca sotia mea este mare fan BMW si Mini, m-am hotarat sa ii cumpar un Mini in leasing.

Am vrut de asemenea sa ii fac o surpriza si am mers la singurul dealer BMW autorizat din Oradea - adica Auto Transilvania. Am parcat in fata reprezentantei si am intrat. Erau vrei 4 consilieri de vanzari. Eu imbracat la costum deoarece eram in timpul programului de lucru si locul de munca imi cere acest lucru. Am dat buna ziua dar nu m-a salutat nimeni. Buuuun! :blink: Am inceput sa ma uit prin showroom. Ce mi-a atras privirea a fost un Mini pe care il aveau expus si un 330i coupe. Am stat in showroom cam 20-25 de minute, timp in care am studiat Mini-ul expus, am intrat in el, l-am intors pe toate partile sa spun asa. In tot acest timp nu am fost salutat, nu m-a intrebat nimeni nimic si in momentul in care am plecat am spus "va multumesc pentru amabilitate! la revedere!". Ce credeti ca mi-au raspuns cei 4?? NIMIC!!! :) :) S-au uitat la mine si nu mi-au raspuns nici macar la salut. Este absolut incredibil ce comportament au!!

De aceea sunt total de acord cu toti cei care au povestit lucrurile neplacute pe care le-au trait la AB. Prin prisma celor traite de mine ii inteleg si m-am cam saturat si eu sa fim tratati ca niste rahati pe bat de orice "insecta" care daca munceste intr-o repreentanta BMW se crede buricul pamantului si uita motivul pentru care a fost angajat acolo din start!

Oricum voi lua legatura cu directorul Auto Transilvania din Oradea si ii voi povesti cele patite de mine in showroom-ul lor. Este clar ca nu voi mai cumpara absolut nimic de la ei.

Link to comment
Share on other sites

Am fost o singura data la AB pana acum si raspunsurile pe care le-am primit erau evident niste aberatii. Lasand la o parte atitudinea (sa zic ca trec cu vederea daca imi fac ce vreau eu la masina), eu am sesizat incompetenta. Ca am avut experiente neplacute si in service-uri BMW din alte tari, asta-i altceva.
Link to comment
Share on other sites

Cum adica la noi? :blink:

 

Am inteles ca nu reprezinti AB in aceasta discutie, nu ar fi rau sa te hotaresti...

 

Observ ca ai foarte mare experienta in relatiile cu clientii(dupa spusele tale :) ), totusi era vorba de o "plangere" pe un forum, nimic oficial.

Daca ai acelasi tact si aceeasi atitudine in relatiile cu clientii, la locul de munca, totul devine foarte promitator in ce priveste imaginea BMW-ului in Romania. :)

298349[/snapback]

 

Hai ca a zis-o cineva pana la urma.

Nu cumva ar trebui ca un asemenea consilier sa dea dovada de mult mai mult tact , sa nu zic mai mult, in discutiile pe care le poarta ? Si aici ma refer la orice discutie, nu numai la cele pe care le are la locul de munca, cu eventualii clienti. Cred ca bimmer_girl ar trebui sa ne dea tuturor un exemplu in privinta asta, indiferent ca scrie pe forum sau ne vorbeste fata in fata.

Fiecaruia dintre noi i se potriveste un anumit gen de meserie, depinde insa de noi daca facem alegerea potrivita sau nu.

Link to comment
Share on other sites

In mare parte, cei mai magari sunt cei de la front-desk, aici intra toti care intra in contact cu clientul, de la boschetarul de portar pana la fufele de la receptie, baietii din service sunt foarte buni din cate am cunoscut eu

298580[/snapback]

 

Lasa ca si pe la service sunt muuulte uscaturi...

Acum vreun an m-am dus cu E34, aveam niste rateuri... mi-au spus ca e de la evacuare si ca e catalizator dus, toba finala cu sitele sparte... si cica mai aveau si pe stoc tot traseul de evacuare si mi-l schimbau pe loc in 2 ore era gata masina... pret: 16 milioane. tot service-ul de la AB era acolo si se jura ca de la evacuare e problema... dimineata fusesem undeva sa-mi verifice un specialist in tobe toata evacuarea si ala imi zisese clar ca nu are nici o prob evacuarea...

am multumit frumos si am plecat... am luat-o babeste (ce vrusesem eu era un tester sa determin unde era probl de aprindere - misfire) am scos fisele una cate una de la bobina si am descoperit-o pe cea vinovata... M-a costat vreo 2 mil una.

So... nici in service nu stii peste cine dai...

Link to comment
Share on other sites

Mai baieti...dar m-ati linistit nu gluma... :) Pana miercuri...pot sa fac haz de necaz... dupa aia... d-zeu cu mila.

 

Am descoperit insa o chestie interesanta in postul cuiva de mai sus... cred ca atitudinea s-a dezvoltat din statutul de angajat al BMW... probabil toti angajatii (sau majoritatea) se cred mari scule... nu ma gandisem la asta pana acum. :blink: Cu cat ma gandesc mai mult...cu atat imi aduc aminte ca toata lumea pe care intreb "lucreaza" la Mercedes, Porsche, Tiriac, Vodafone etc... astia multinationali, dar nimeni nu spune si ce face acolo (maturator, portar etc.)... insa toti sunt cu nasul pe sus :)

Edited by DarKWavE
Link to comment
Share on other sites

... probabil toti angajatii (sau majoritatea) se cred mari scule... nu ma gandisem la asta pana acum.  :blink: Cu cat ma gandesc mai mult...cu atat imi aduc aminte ca toata lumea pe care intreb "lucreaza" la Mercedes, Porsche, Tiriac, Vodafone etc... astia multinationali, dar nimeni nu spune si ce face acolo (maturator, portar etc.)... insa toti sunt cu nasul pe sus  :)

298622[/snapback]

Aceasta este doar o parte a problemei.

Cealalta parte o constituie cei care considera ca daca si-au luat o masina mai de doamne ajuta gata, ceilalti devin niste sclavi care trebuie sa-i slujeasca, sa le parcheze masina, sa le faca toate placerile si asa mai departe.

 

Si da, poate fi vorba de sindromul BMW. Era un topicul de genul asta pe undeva. Altfel nu se explica de ce cel care si-a luat o amarestenie de BMW SH de 5.000 euro vrea sa fie tratat mult mai bine decat cel care si-a luat un Logan nou de 10.000 euro. Deja daca-si ia un septar nou te si injura daca indraznesti sa nu-i parchezi masina.

 

Interesant e ca unii care au postat aici chiar sunt de acord cu acest comportament.

Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate. Intotdeauna respectul trebuie sa fie reciproc, insa asta nu inseamna ca atitudinea unora scuza atitudinea altora.

 

Daca exista unii care-si iau o masina care face peste 10 000 de euro si care numai pentru acest lucru se considera superiori si se poarta ca atare, adica precum niste parveniti, asta nu inseamna ca exista vreo scuza pentru marlania celor care se poarta cu clientii ca si cu niste fraieri care nu merita respect.

Link to comment
Share on other sites

Am eu experienta proaspata cu AB. Marti am luat masina, tot tinichigerie/vopsitorie. Va averitez ca am scris mult, o poveste banala cu bune si rele, doar cine are chef sa citeasca mult e invitat sa-si ia ceva de mestecat sau de baut alaturi. Nici mie nu-mi prea place sa citesc mesaje foarte lungi, dar am simtit nevoia sa povestesc mai in amanunt pentru ca in toata perioada asta sufletul meu s-a perpelit din greu si acum parca simt o usurare. Masinile astea au devenit mult prea importante pentru noi. :blink:

 

Povestea e simpla, aveam de indreptat capota stramba putin in dreptul rinichilor, de schimbat rinichii si un difuzor de plastic din fata radiatorului, un ornament mic de sub far, de vopsit capota si putin spoilerul. M-am dus la constatare/programare, am asteptat politicos pana mi-a venit randul, intram in discutii, acte, mergem la masina, poze, programarea peste 3 saptamani si putin la 8:30.

 

Vine ziua programarii (luni), plec cum stiam eu pe vremuri din Ploiesti un pic cam tarziu, dar lucrurile s-au complicat cu aglomeratiile si lucrarile de care se pare ca nu mai scapam prea curand si ajung pe la 9. Astept politicos sa termine cu cel care era deja acolo, imi cer scuze ca am intarziat, completam un proces verbal (nimic despre km masinii, obiecte, starea ei, etc), mai mergem la masina sa explic ce doresc, ne strangem mana si dupa ce sint anuntat ca pe vineri ar trebui sa fie gata plec agale sa iau o ocazie sa ma intorc la Ploiesti la birou.

 

Se face vineri, ma perpelesc vreo 3 ore la munca si pun mana pe telefon. Masina nu e gata inca, e tot la vopsitorie, probabil marti.

 

Ma perpelesc alte zile, aceleasi framantari, cum o sa gasesc masina, cati km, cum o sa iasa lucrarea, oare o sa fie gata marti?

 

Marti dimineata, inca ma gandeam ca poate o sa primesc un telefon, dar pe la 10:30 nu mai rezist si sun. Mi se spune ca cel care se ocupa de masina mea nu e momentan la birou, dar o sa fiu sunat imediat cum vine. Se face 12 si nimic, sun iar si raspunsul e la fel, nu e la birou dar se intereseaza imediat persoana si chiar o sa fiu sunat imediat. In 2 minute primesc telefonul mult asteptat, masina e gata dar nu au primit acceptul de plata de la asigurator. Ok, ma duc eu la ei si vin cu el in dinti.

 

La asigurator (Omniasig) incercam din greu sa descifram faxul care era greu lizibil, asta se apuca sa modifice pe acolo, sa taie, scrie accept de plata semnat si parafat si mi-l da spunandu-mi sa ma duc sa-mi iau masina linistit.

 

Plec in sfarsit fericit, gasesc un ia-ma nene si o intindem spre Bucuresti, ajung si se uita pe accept. Cam ora 15:00 deja. Nu e bun. Asta de la Omniasig a inteles ca e vorba de ore de manopera, de fapt e vorba de unitati de manopera. Se pare ca mai taiase ore de manopera si incepe circul. Sunam la Omniasig si se lamuresc cum e cu manopera si semnificatia notatiilor, ok sa cerceteze si ei si trimit raspunsul.

 

Ma duc la masina in asteptarea acceptului, o studiez, arata bine, foarte bine. Culoarea perfecta, lucrarea bine executata, deschid capota si ma uit si pe sub ea, totul ok cu exceptia unui amanunt. Capota statea putin inclinata spre stanga in dreptul narilor la luftul cu bara si ma sperii putin. Ii spun ce problema am, se duce o ia si o baga iar in service, e o problema de reglaj si se rezolva imediat.

 

Vine acceptul de plata cu vreo 6 ore de manopera mai putin decat cerea AB. Sunam iar, dom-ne nu putem sa dam mai mult, la nu stiu ce service Dacia capota se indreapta intr-o ora, se vopseste in 3, etc. Asta ii spune ca noi vorbim de BMW, ca toate datele sint scoase dintr-un program, normarea e facuta de BMW AG., ca nu au ce sa bage din burta, etc. Asiguratorul ca stai sa vorbesc cu seful meu si vedem.

 

Astept ce astept, mi se spune ca masina e afara si sa o verific. Ma duc si e OK, totul in regula. Verific amanuntit interiorul, portbagajul. Piesele schimbate sint in portbagaj. Interiorul curat cum am dus-o proaspat spalata, motorul si el curatat, masina arata perfect.

 

Sunam iar dupa o vreme, ni se spune ca ne trimit alt accept, il primim, de data asta doar 3 ore de manopera lipsa. Ce se intampla in cazul asta intreb eu, mi se raspunde ca trebuie sa platesc eu diferenta, vreo 300 RON. Ma enervez, cum adica, platesc full casco si dau bani din buzunar in service? Sun iar la Omniasig si incep circul, am o luna de cand am reinnoit contractul, imi spun pasul, stau de aproape 3 ore si astept sa plec si eu cu masina acasa, platesc atatia bani si ma puneti sa scot altii din buzunar, ok platesc eu 3 mil dar maine reziliez contractul, stati sa vorbiti cu seful, iau povestea de la capat cu seful, da astia sint snapani imi zice, pretul e foarte mare, ii explic ca la momentul constatarii daunelor am intrebat daca am vreo problema daca ma duc la AB si mi s-a spus ca nu exista nicio problema, ce e bataia asta de joc, in fine zice gata dom-ne platim, lasa ca rezolva ei lucrurile nu stiu cum, treaba lor.

 

Primim acceptul, ne strangem mainile si in sfarsit plec acasa. Masina merge la fel de bine, niciun semn de slabiciune, are atatia km cati avea cand am lasat-o, per total in sfarsit fericit ca totul e la locul lui si lucrarea a iesit perfect. Acum sa vedem si daca se mentine bine in timp.

 

Concluzia, lucrurile nu sint perfecte, dar ce ma interesa pe mine in primul rand a fost ca masina sa arate la fel ca inainte de stricaciuni si asta am obtinut. Da, 3 saptamani inseamna mult ca programare, da am fost amanat de vineri pe marti, dar in tot acest timp mi s-a vorbit civilizat si nu m-am simtit neglijat niciun moment. Lucrurile poate se vor schimba si in viitor va fi si mai bine, sa speram.

 

BTW, a costa 3100 RON din care peste 2000 manopera. Nu ma asteptam la asa pret sincer sa fiu, nu-mi trecea prin cap ca sare de 2000....poate chiar 1500 pentru ca nu mi se parea mare smecherie ce era de reparat. Cu siguranta preturile la AB sint exagerate inca, parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

Interesenta povestea lui Vlad... per total a fost ok... asa sper sa fie si la mine. Cat despre off-topicurile vis-a-vis de oamenii care isi iau nu stiu ce masini de nu stiu cati bani si au nu stiu ce comportament...nu le vad rostul. Nu am avut nici un comportament iesit din comun, nici macar nu i-am spus de 5 ori sa noteze ce dotari si in ce stare e masina. Am zis odata si punct. Masina am parcat-o cu mana mea pe un loc de parcare gol.

Daca prin ceea ce au spus nico si ceilalti, au vrut sa dea de inteles ca sunt multi care se comporta urat din cauza "valorii" masinii, eu nu vad asta o scuza. Daca ma purtam eu nerespectuos sau nu stiu cum, atunci era ok, insa nu i-am spus nimic nici de faptul ca am stat o ora sa astept nici ca mi-a gresit comanda. Totul s-a discutat in termeni amiabili si nu a parut deranjat de ceva din ce am spus eu (si dupa comportamentul lui...cred ca il durea undeva si daca ma dadeam cu fundu de pamant).

Fata de vlad, eu nu am simtit nimic de genul ca "sunt bagat in seama" sau ca am venit cu o masina "de-a lor" (chiar daca nu a fost cumparata din parcul lor propriu si personal) si sa ma simt vreun moment binevenit.

Cat despre ce a spus Nico... nu am pornit eu nici un "razboi"... insa toate raspunsurile dinaintea ei/lui... m-au pus pe ganduri daca eu sunt ala dus cu capul sau daca chiar au ei o problema.

Si da...si eu sper sa iasa masina mai mult decat perfect... pot sa trec peste comportament si orice altceva m-a deranjat la consilier daca treaba se face cum trebuie si sa revin... macar data viitoare nu o sa mai am asteptari atat de ridicate de la personalul AB.

Link to comment
Share on other sites

la Baneasa, pentru o inlocuire de piesa care au zis ca dureaza f putin max o ora - trecusera deja peste trei ore, iar omul meu continua sa astepte sa i se dea masina, iar cronometrul continua sa mearga ca sa se mai incarce nitel nota de plata, nu?; cand a inceput sa urle i-au zis ca aaah da... masina e gata, dar tre sa plateasca oricum manopera pt orele scurse
Link to comment
Share on other sites

Nu spun nimic mai mult decat ca in Anglia, de exemplu, un prieten d efamilie avea un Sharan. L-a dus la revizie, si i-au dat masina de schimb pe cat timp ii sta masina in service. ASTA inseamna sa respecti clientul, nu sa-i zici doar "buna ziua", ii iei banii si il trimiti cu rata acasa.

se intampla si in romania gestul cu masina de schimb pe perioada servisarii.

Link to comment
Share on other sites

Pentru orice problema de garantie in perioada de garantie, Automobile Bavaria ofera masina de schimb.

 

Pentru revizii sau reparatii rezultat ale unor accidente, Automobile Bavaria ofera masini la inchiriere cu un pret preferential pentru clienti.

 

Adica exact asa cum se intampla si in Germania.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.