Jump to content

Automobile Bavaria


DarKWavE

Recommended Posts

:blink: mda..cred ca trebuie sa-mi schimb nick-ul in Arabela..versiunea "evil"..nu pot sa ma abtin...mai ales ca si Ciupanezu s-a simtit indatorat sa se dea si el cu parerea..

daca vreti analiza pe text va recomand sa luati acest topic la rasfoit si sa imi spuneti, in afara de tonul ironic pe care mi-l asum, cate adjective si invective v-am adresat..nu am zis ca sunteti nici "vanzatori de merdenele", "prosti", "nesimtiti", "lipsiti de educatie","cu nasul pe sus", "oameni mediocrii"..etc..(si am citat din posturile celor nemultumiti)..cu astfel de "definitii" asteptati scuze? asteptati respect? ma dati exemplu negativ,daca ii intreb pe unii dintre voi habar n-aveti de ce dar vreti si voi sa va alaturati turmei si sa arati si voi cu degetu' fara sa stiti de ce si fara ca scopul sa va prezinte vreun interes..n-am jignit pe nimeni in posturile mele...iar parerile mele nu le expun prin prisma unui angajat AB ci prin prisma unui om care lucreaza in service si cu clientii de aproape 2 ani..marci diferite..standarde diferite..si am o experienta mai mare in ce priveste fenomenul service in Romania decat au unii care nici la Filaret n-au dat si se dau cu parerea..nu pot sa zic decat ca noi romanii suferim de o boala grava..foarte grava..aceea de a pretinde ceva ce noi nu vrem sa oferim la schimb..respect..si eu am fost si sunt client de service..stiu cum e..si eu as avea multe de comentat si reprosat insa m-am pus si in locul celui de dincolo de tejghea si am vazut si cealalata fata a lucrurilor... am vazut pe acest topic membrii noi..de care n-am auzit in cei 3 ani de cand ma "fatzai" p'aci..nu i-am vazut postand vreun sfat, o gluma o poza..ceva care sa aibe de a face cu pasiunea/spiritul BMW...de 5 ani de zile traiesc pe langa aceste masini si le apreciez si admir fiecare muchie, fiecare linie a caroseriei,fiecare sunet al motorului,indiferent daca e din 86 sau 2007..si ca lucrez la AB (cum WLF a simtit nevoia sa dezvaluie de dragul "scandalului"dar ulterior a fost sters din topic) este pt ca aici mi-am dorit sa ajung.. pt ca mi-am dorit sa fiu mereu aproape (antena 1) de ele..si nu fac si nici nu voi face discriminari de model sau de an..insa "spiritul BMW" nu prea se pupa cu caracterul romanesc..si foarte putin apreciaza intr-adevar marca..sau stiu sa intretina o masina..sunt unii care n-au ridicat capota nici macar o data in 2ani de zile..insa vin direct cu scandal ca de ce face motoru asa..(pt ca mai ii trebuie si ulei?!)..in loc sa tipe si sa plateasca reparatia ar fi putut sa puna mana pe manualul ala de utilizare si sa citeasca,insa e mai usor sa suni sau sa faci scandal..si asta e valabil la orice marca,nu numai la BMW..concluzia e ca nu o sa schimbati absolut nimic cu acest topic indiferent cat de revoltati veti fi..nu veti educa pe nimeni si nu veti misca poporul pt o manifestare in masa...niciodata nu vei schimba ceva daca din start astepti sa primesti...ceri...intai dai..oferi si apoi vezi feed-back-ul...de la primul post cereti: dreptate, respect, scuze, reduceri, bun simt, atentie, timp..si dati: "vanzatori de merdenele", prosti, inculti, nesimtiti, fara bun simt, mediocrii,etc...va rog nu ma mai dati exemplu pt ca aici pe forum ma voi adresa in continuare asa cum simt si cum consider, e strict pr mea cum ma comport in timpul meu liber si ce fac in timpul meu liber..dati-ma ex daca veniti la service si va vb acolo urat sau va tratez cu indiferenta(desi nu e cazul, dar nu aveti de unde sa stiti)..insa aici sunt "fan "BMW :) si vb din aceasta ipostaza..nu mai rastalmaciti cuvintele si frazele ca la analiza pe text si despicat firu in 4 nu ma intrece nimeni (deh sunt femeie) si nu e cazu sa ajungem sa aberam in 300 de pag de topic despre ordinea subiectului si a predicatului in fraza si uite cum se schimba sensul si mesajul..zBye!

Edited by bimmer_girl
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 357
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Apreciez mult tonul si decenta postului, nu insa si naivitatea lui.

 

Daca ai solutii reale, nu doar discursuri patriotice, te rog insistent sa ni le prezinti si noua... Poate invatam lucruri noi, la care nu ne-am gandit.

302562[/snapback]

Ai inceput bine dar ai terminat in felul tau caracteristic.Nu gasesc deloc naiv postul lui sigmund 131,si parca nici a discurs patriotic nu seamana,dar cum nu a elogiat serviciile firmei AB nu a fost pe placul tau si ai majoritatii moderatorilor.Am observat ca nimeni nu poate sa faca o remarca impotriva serviciilor acestei societati AB,indiferent daca are dreptate sau nu,este imediat pus la colt,redus la tacere prin orice mod mai mult sau mai putin ortodox.De ce nu ne oferiti voi cei din conducerea acestui forum niste solutii pentru a reusi sa vedem cu alti ochi aceasta firma AB,ori in competentele voastre intra numai combaterea cu orice pret a celor care scot la lumina problemele care se ridica cu aceasta societate ? Cum ar trebui sa sune topicurile pe acest forum ? Trebuie sa fie cumva un fluviu de elogii,multumiri si lacrimi de bucurie ??? Dar de ce nu mergeti voi cei din conducerea forumului BMW la cei de la AB si le spuneti ca aveti o multime de useri care au dificultati si se lamenteaza de serviciile lor,de ce nu nu folositi pozitia care o aveti pentru a fi un pod de legatura intre userii acestui forum si cei de la AB ??? Ori trebuie sa intelegem ca nu acesta este rolul vostru si nici nu poate fi vreodata...Probleme exista la orice service,indiferent de marca,se pot schimba multe lucruri si la AB,au si multe plusuri dar trebuie sa admita ca au si multe minusuri din cele ce se poate citi pe aici...

Link to comment
Share on other sites

:blink: mda..cred ca trebuie sa-mi schimb nick-ul in Arabela..versiunea "evil"..nu pot  va recomand sa luati acest topic la rasfoit si sa imi spuneti, in afara de tonul ironic pe care mi-l asum,

302797[/snapback]

Tocmai aici ai gresit nepermis deoarece ai tratat cu ironie si superioritate un punct sensibil si de care trebuia sa te feresti , parerea mea...ce a urmat a fost un sir de reactii adverse justificate din punctul de vedere al unui client care arata respect unui service -AB in acest caz- achitand contravaloarea serviciilor si pretinzand la randul sau respect din partea voastra prin aceea ca sa-i fie rezolvate problemele la timp si profesionist! M-am lovit de mult prea multe ori de servicii de calitate indoielnica de la reprezentantele din tara si le-am prezentat pe acest forum , insa trebuie sa recunosc si faptul ca am au fost situatii cand mi-am scos palaria in fata unor angajati AB...cu unii dintre ei am ramas chiar in relatii foarte bune si ori de cate ori am ceva de intrebat sunt convins ca primesc un sfat de calitate din partea lor! oricum s-a demonstrat de catre userul rumburak ca se poate si mai bine si ar trebui sa ai in vedre posturile sale si sa tragi unele concluzii...nu te cunosc si nu vreau sa te judec insa undeva exista o problema!

Link to comment
Share on other sites

Tocmai aici ai gresit nepermis deoarece ai tratat cu ironie si superioritate un punct sensibil si de care trebuia sa te feresti , parerea mea...ce a urmat a fost un sir de reactii adverse justificate din punctul de vedere al unui client care arata respect unui service -AB in acest caz- achitand contravaloarea serviciilor si  pretinzand la randul sau  respect din partea voastra prin aceea ca sa-i fie rezolvate problemele la timp si profesionist! M-am lovit de mult prea multe ori de servicii de calitate indoielnica de la reprezentantele din tara si le-am prezentat pe acest forum , insa trebuie sa recunosc si faptul ca am au fost situatii cand mi-am scos palaria in fata unor angajati AB...cu unii dintre ei am ramas chiar in relatii foarte bune si ori de cate ori am ceva de intrebat sunt convins ca primesc un sfat de calitate din partea lor! oricum s-a demonstrat de catre userul rumburak ca se poate si mai bine si ar trebui sa ai in vedre posturile sale si sa tragi unele concluzii...nu te cunosc si nu vreau sa te judec insa undeva exista o problema!

302839[/snapback]

alo...ce este asa greu de inteles ca genul acesta de remarci nu ma intereseaza aici pe forum..pt ca NU rep AB clar?? daca nu, am sa repet chestia asta pana o sa intelegeti..cum sa-ti explic...ironica sunt de felul meu..asa imi este firea..cine ma cunoaste stie lucrul asta..aici cand vb acum cu tine nu vb ca la un client, putin ma intereseaza pe mine daca esti sau nu...pt mine acest forum e un hobby si atat..nu ma mai judecati prin prisma job-ului meu..ca imi recunosc acest defect..mi-l recunosc pt ca stiu ca asa sunt ca OM nu ca angajat AB..e o diferenta..insa prefer ironia e mai "diplomatica" iar daca te simti atunci o sa reactionezi si inseamna ca mesajul a fost receptionat..daca nu,iar e ok cu mine...prefer sa fiu asa decat sa arunc cu tot felul de "denumiri" si caracterizari...si nu ma mai judeca pe mine ca nu am ce concluzie sa trag...nu am de ce..iti aduc nu 10..100 de clienti multumiti care apeleaza cu incredere la mine (si nu numai de la BMW) pt ca job-ul e job...forumul e un simplu mod de ati petrece timpul liber...mi se pare naiv din partea unora sa creada ca poti sa schimbi un om sau politica unei firme prin "puterea" unui forum..faptele conteaza, nu vorbele..asa cand e de criticat si de dat cu parerea multi se strang cand e rost de fapte...loool..e cam greu!

Link to comment
Share on other sites

bimmer_girl : tu privesti clientul in fata cand ii comunici pretul? (in cazul in care masina e facuta pe casco)??

 

scuze dar chiar sunt curios... eu sincer nu as avea stomac sa fac asa ceva zilnic :blink:)

Edited by Sini
Link to comment
Share on other sites

e regretabil dar nu ai inteles nimic! nu obisnuiesc sa fac polemici pe acest forum insa e deranjanta aceasta atititudine! si cu asta am incheiat sa mai scriu pe acest topic...mult succes!

302858[/snapback]

oare de ce e deranjant pt tine aceasta atitudine??..ce astepti de la mine pe acest forum, din moment ce explic de n ori ca nu rep AB? iti explic eu..te deranjeaza tonul si modul de exprimare pt ca nu e "oficial" nu e profesional..nu e ca de la vanzatorul de servicii la client...incerci sa ma convingi de niste treburi care nu au nimic de a face cu mine..ca user de forum..e greu sa percepi ca nu sunt de la AB aici..sunt om ca tine si vb aici in calitate de user "sosit acasa de la job frustrat si cu diverse pr, care intra si el pe forumul marcii lui preferate sa vada ce mai e nou" ...get a grip!

Link to comment
Share on other sites

bimmer_girl : tu privesti clientul in fata cand ii comunici pretul? (in cazul in care masina e facuta pe casco)??

 

scuze dar chiar sunt curios... eu sincer nu as avea stomac sa fac asa ceva zilnic :))

302859[/snapback]

daca vrei sa stii cum privesc si cat de bine stau cu stomacu'..te astept la service (desi nu-ti doresc sa ajungi in astfel de situatii...adik sa lovesti masina..Doamne Fereste!)...aici poti sa ma intrebi chestii "forumiste" iti voi raspunde cu cea mai mare placere... :blink:

Link to comment
Share on other sites

daca vrei sa stii cum privesc si cat de bine stau cu stomacu'..te astept la service (desi nu-ti doresc sa ajungi in astfel de situatii...adik sa lovesti masina..Doamne Fereste!)...aici poti sa ma intrebi chestii "forumiste" iti voi raspunde cu cea mai mare placere... :blink:

302863[/snapback]

 

sunt convins ca esti 100% hardcore :)

Link to comment
Share on other sites

Mai avem offtopic de facut? :)

 

Sini, daca bagi cuvinte complicate, exista posibilitatea ca unii sa inteleaga gresit mesajul tau. De la traducere. Si daca mai au si unelte de moderare la indemana, te poti alege cu ceva concediu. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru feed-back!

Revenind la topic sunt de acceasi parere cu voi, daca incercam sa rezolvam problemele intr-un mod cel putin satisfacator atunci vom avea parte si de reactii pozitive din partea voastra a clientilor. Nu sunt de parere ca trebuie sa arunc pisica moarta in curtea vecinilor asa ca fiecare angajat al acestei firme are o responsabilitate uriasa. Este foarte greu sa lucrezi in domeniul asta, stresul este urias credeti-ma... dar cine vrea sa faca treaba si este om serios va avea parte si de multe satisfactii. In voi sta puterea sa aratati unde este problema iar noi suntem datori sa o rezolvam.

In alta ordine de idei BMW AG a intrat oficial in Romania la 1 Iulie 2007, ceea ce inseamna ca in ceva timp va apare concurenta interna si loiala pe piata. Salut acest fapt fiind constient ca o competitie sanatoasa duce la rezultate imediate. Pana atunci numai bine!

302697[/snapback]

 

felicitari pt "post-uri" @rumburak, chiar daca parca vii dintr-o poveste cu zane, sper ca ai un post de conducere la AB, ca sa poti da bun exemplu

Link to comment
Share on other sites

:) mda..cred ca trebuie sa-mi schimb nick-ul in Arabela..versiunea "evil"..nu pot sa ma abtin...mai ales ca si Ciupanezu s-a simtit indatorat sa se dea si el cu parerea..

 

302797[/snapback]

 

E dreptul meu sa-mi spun parerea chiar daca pe tine te deranjeaza.

Eu consider ca am dreptul sa-mi spun parerea despre AB avand in vedere ca am fost si la AB si la Filaret pentru a-mi rezolva diverse probleme.

Plus ca daca vrei, citeste primul tau reply, apoi reply-ul lui rumburak si tragi concluzile.

Daca ai fi folosit acelasi ton nu as fi avut chiar nimic de comentat.

 

Si sper ca iti dai seama ca nu poti face in asa fel incat sa iau warn cum faci de obicei pt ca tu ai creat flame mentionandu-ma in postul tau.

Puteai sa-i pomenesti si pe ceilalti care au postat pro rumburak si contra ta.

 

oficial va anunt ca nu voi mai posta pe acest forum...

298305[/snapback]

:blink:

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Mi-e teama ca ne abatem de la subiect! Daca nu ma insel intrebarea este: Ce facem ca serviciile ABV sa se imbunatateasca... Raspunsul este foarte simplu. OMUL SFINTESTE LOCUL! Oamenii potriviti vor stii ce sa faca si mai ales cum sa faca ca Service-ul sau orice alt departament sa mearga bine. Spre exemplu, eu vand masina... toate bune si frumoase... clientul are nevoie de Service (sau orice alt serviciu)... ceva nu merge bine... clientul nu mai cumpara alta masina... eu nu mai mananc... Service-ul nu are ce sa repare... End of story! Nimeni nu isi doreste asta. ABV este obligata sa angajeze oameni capabili. Buni mecanici, buni tinichigii, buni vanzatori, buni manageri, etc. Daca va fi oricum dar nu asa, vom pierde cu totii... mai ales ABV!

 

Si DA... ANGAJATII CARE RELATIONEAZA CU CLIENTII TREBUIE SA RESPECTE, SA ZAMBEASCA, SA OFERE SUPORT INFORMATIV, SA SERVEASCA INTERESELE COMPANIEI (Se subintelege ca aceasta serveste interesele CLIENTULUI) IN GENERAL TOATA DEONTOLOGIA CE TINE DE RELATII CU CLIENTII.... ESTE UN MUST!!!

 

Numai bine!

Link to comment
Share on other sites

Si DA... ANGAJATII CARE RELATIONEAZA CU CLIENTII TREBUIE SA RESPECTE, SA ZAMBEASCA, SA OFERE SUPORT INFORMATIV, SA SERVEASCA INTERESELE COMPANIEI (Se subintelege ca aceasta serveste interesele CLIENTULUI) IN GENERAL TOATA DEONTOLOGIA CE TINE DE RELATII CU CLIENTII.... ESTE UN MUST!!!

 

Numai bine!

302898[/snapback]

corect..dar la birou...nu pe un forum unde intri in timpul tau liber..si ai acelasi statut ca restu..plus ca aici intru de 3ani la ab lucrez de cateva luni..

@Ciupanezu: nu am de ce sa ii numesc pe toti cei care au postat aici..te numesc numai pe tine pt ca esti singurul care din punctul meu de vedere nu prezinta credibilitate..si nu vad de ce fac flame-uri atat timp cat tu te-ai referit la mine in postul tau..n-am voie sa "pronunt" Ciupanezu?

Eh uite ca m-am razgandit si am sa postez in continuare,problem?daca da fa reclamatie la AB ca vb urat pe forum si ca fac flame-uri la adresa ta :blink:

Edited by bimmer_girl
Link to comment
Share on other sites

1. Tu i-ai catalogat pe cei care nu-si bat capul cu AB ca fiind niste oameni slabi si nu sunt in stare sa-si sustina punctul de vedere.

 

2. Clientul de BMW este din segmentul premium... Incepe de la micul directoras care isi ia o serie 3 si este vesel cu ea, continua cu executive-ul care isi ia serie 5 si se termina cu CEO care e de rang serie 6 sau 7... Chestia asta cu telefoanele si cu mersul p-acolo este, dupa parerea mea, o mare anomalie.

 

3. Vorba asta cu inteleptul care cedeaza mai repede este cu 2 intelesuri... fiecare intelege ce vrea/poate...

 

De aici deduci tu la ce m-am referit cand am zis de vorba aia

302824[/snapback]

1. Eu nu am catalogat pe nimeni ci doar am incercat sa sugerez o metoda de abordare a diverselor situatii de la AB ca treaba sa mearga mai bine.

2..Prostii, clientii de BMW sunt de tot felul, mai degraba la Mercedes e adevarat ceea ce spui tu. Rar mi-a fost dat sa vad un director cu BMW, majoritatea isi iau Mercedes, in fine, nu vreau sa intru in polemica cu nimeni, e doar punctul meu de vedere si ca sa fii sigur ca nu ai dreptate fa un poll cu functiile celor ce detin BMW, chiar ma pufneste rasul daca stau sa ma gandesc ce meserii au unii si detin BMW. Insa imi revin imediat din acel ras si imi dau seama ca unii si-au dat si camasa de pe ei sa isi cumpere acea masina, eu pe astia ii consider pasionati pur sange si ii respect pentru asta.

Sunt total de acord cu tine la chestia cu telefoanele si mersul pe acolo, din pacate traim in Romania si trebuie sa ne adaptam junglei in care traim.

3. Doua intelesuri zici, fiecare intelege ce vrea, ce poate. Misto, afirmatia ta, gandeste-te un pic la ce ai zis, tu ce intelegi? Asta e ca aia, din neintelesuri s-a creat Universul :blink:

 

Propunere, hai sa nu mai poluam topicul cu pareri aiurea si emanatii filozofice, mai bine sa incercam sa gasim solutia pentru a ne fi mai bine noua, pasionatilor, posesorilor de BMW in relatia cu AB sau alte reprezentante BMW precum Filaret (intr-o mai mica sau mai mare masura).

Parerea mea.

 

@rumburak, masinile BMW se vor vinde oricum, au grija cei de la BMW AG sa faca masini interesante in comparatie cu restul pietei si de aia cumpara omul BMW, altfel, conform starii de fapt din teren ar fi trebuit sa vi se interzica sa vindeti atata timp cat nu sunteti in stare sa asigurati un service si servicii decente. Sa nu o intelegi ca o reclamatie sau ca o critica, este doar definirea, expunerea starii de fapt din Romania.

Din pacate aceasta stare de fapt este generalizata in Romania, totusi sunt alte firme/constructori de masini care nu sunt din segmentul premium si se descurca infinit mai bine ca BMW Ro.

Dar asta e situatia, vanzarea de masini inseamna cel mai mare castig raportat la nivelul investitiei, mult mai avantajos decat raportul servisare/incasari.

Solutia era sa fi existat cineva la fel de puternic ca Automobile Bavaria, cand ma refer puternic ma refer la partea finaciara, relationala cu BMW AG, etc. Din pacate nu exista si AB are putere de monopol.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca clientii pot rezolva ceva... din pdv-ul meu...asta sta in mana celor de la AB. Ramanand la "problema" mea... pot sa spun ca nu am facut nimic gresit si cred ca si-ar dori sa aibe toti clientii ca mine (ma refer la modul de tratare si felul in care vorbesc cu oamenii). Partea cu vanzatorii de merdenele este foarte adevarata... oriunde te duci, fiecare are impresia ca ceea ce face este extrem de greu si ca nimeni altcineva nu ar putea sa faca lucrul respectiv (poate chiar mai bine ca ei). Felul in care a vorbit bimmer_girl a fost extrem de frustant...si a devenit si mai frustrant in momentul in care am aflat unde lucreaza (ca sa nu mai vorbesc de mentalitate).

Din pacate in cazul ei nu e vorba de unde lucreaza sau chestii de genul asta... ci de buna crestere. Nu am schimbat cu ea niciodata un cuvant iar primul ei post la adresa mea mi s-a parut un atac. Diferenta intre ea si consilierul care mi-a luat masina a fost de mod de abordare al problemei. Consilierul a vorbit putin si ok (ca si tonalitate si context) si ca rezultat masina a ramas acolo in conditiile spuse de el si cu speranta mea ca totul va fi bine, bimmer_girl mi-a sarit la gat si i-am raspuns cu aceeasi moneda. Ba chiar a reusit sa traga extrem de multe concluzii dintr-un post de 20-30 de randuri sau cat are. Eu numesc intr-un anumit fel genul asta de oameni...dar prefer sa sarim peste asta acum.

 

In final... daca imi spune cineva ca am avut asteptari prea mari si ca ceea ce s-a intamplat (si la ducerea masinii si dupa o saptamana cand ar fi trebuit sa o iau) promit sa imi cer scuze, raman "fan" AB si nu mai zic nimic despre ei vreo-data. In acest caz o sa ma gandesc ca sunt eu putin dus cu capul ca vreau servicii de calitate pe banii mei. Si da... nu am scos portofelul sa platesc la casieria AB, insa casco-ul il platesc de ani de zile...si credeti-ma (multi stiti pe proprie piele) ca nu costa putin. In plus...cred ca 40-60% din veniturile AB (si majoritatii service-urilor) sunt din aceste asigurari si restul din ce plateste omul "cash" la fata locului.

Link to comment
Share on other sites

Dupa o luna (atat a durat programarea) ma duc la Bavaria (cel vis-a-vis de Baneasa)...nou, frumos, stilat cu beculete, costume, domnisoare la receptie si tot tacamul. De aici mai departe...sincer va spun ca nu am vazut nici la reprezentantele Dacia ... din 1995 . Prima chestie... programare la 8 jumate, am ajuns la 8:20... bineinteles in fata mea doua persoane...am ajuns la consultant la 9 si un pic. Aici m-am tot intrebat pentru ce draq mai e programarea aia (care a mai si durat o luna). Ma asez la masa, ii dau "docomentele" d-lui consultant (care il tot lua pe unu la misto...cred ca ii era superior sau ceva) am schimbat vreo 2 cuvinte (de genul...am proggramare, ma numesc bla bla bla). Dupa 10 minute de taceri si batut in taste la calculator, imi tranteste in fata un contract sa il semnez. Nu m-am uitat atent stiind ca o copie ramane la mine si l-am semnat.

Dupa asta il intreb cat dureaza reparatia (a doua portiere ffff putin strambe si aripa spate stanga tot asa ciupita putin in parcare la cora de vreo domnisoara presupun-n) si imi spune ca pe miercuri cam "ashea" (iar ma intreb de ce a durat o luna programarea daca lor le ia 5 zile sa intrepte 2 usi si o aripa + vopsit... sunt sigur ca treaba asta dureaza maxim 3 zile cu tot cu uscat, montat, demontat bla bla bla-). De aici, imi spune sa mergem la masina si ca terminam.

Ma duc frumos cu el la masina, se uita pe partea stanga si imi zice... deci avem de reparat usa stanga fata, usa stanga spate si aripa spate stanga. In momentul ala m-am blocat putin... am crezut ca e vreo oferta sa imi faca toata partea gratuit. Ii explic omului ca era vorba de portiere fata stanga si dreapta si aripa spate dreapta, sterge cu pixul pe copia de contract ramasa la el, modifica...si imi spune ca pot sa plec. Aici deja mi-a sarit tandara.

 

Omul nu a notat nicaieri in ce stare e rezervorul, daca am rezerva, telefon, trusa de scule etc. Chestia asta mi s-a parut de cea mai joasa speta. Am impresia ca in imaginatia lor, daca faci ceva pe casco (pe care dam cu sutele de euro in fiecare luna, si de la care ei iau bani cu caruta) ar trebui sa le cadem in genunchi si sa le multumim. Cand l-am intrebat daca nu noteaza...a zis ca nu e cazul... o sa vedem cand ridic masina

 

 

P.P.S. Ma gandesc ca e posibil sa fi fost o chestie care se intampla rar (poate din cauza ca nu m-am dus la costum si sa vorbesc la 3 mobile odata), daca a trecut cineva si prin intamplari "frumoase" cu ei... ii rog sa imi spuna... poate le dau o "sansa" si a doua oara.

 

 

Este mare diferenta intre modalitatea de descriere din primul tau post si felul cum pui problema in ultimele posturi...cel putin ultimul e nemaipomenit, ca un baiat cuminte care spune ca a papat totul din farfurie si ca merita sa vina Mosu' la el..zau asa..la modul cum ai descris faptele orice mi-ai spune imi vine greu sa cred ca in realitate comportamentul tau a fost de "client exemplar"..in fine..am dat paste la postul tau pt a iti aduce aminte cum ai descris faptele si cum ai interpretat gesturile..nu mai zic nimic despre presupunerile tale vis-a-vis de modul de reparatie si gradul de avariere al masinii...iti zic ca nu esti atat de cunoscator pe cat crezi si nici in masura sa dai termen..o masina nu e un ou de Paste!

Edited by bimmer_girl
Link to comment
Share on other sites

Coleguto, baiatul asta are dreptate cu anumite chestii, ca este el mai hatru cand povesteste asta e altceva. Felul in care il iei la misto in ultimul post te descalifica, in fine, e problema ta dar iti spun sincer ca nu imi doresc ca sa interactionez cu un astfel de om ca tine, cu un astfel de angajat al AB. Te asigur de tot respectul personal dar aici pe forum ar fi trebuit sa fii respectata, nu esti, din cauza ta si nu a celorlalti.

Dark, nu-mi place nici cum i te adresezi tu. Ti-am zis, cred ca spui adevarul in acest ultim post dar nu e normal sa iti expui asa nerespectuos punctul de vedere mai ales ca nu din cauza doamnei sau domnisoarei colege ai avut tu de suferit in relatia cu AB.

Revin obsesiv la parerea mea, trebuia sa fii mai categoric in discutia cu cel de la AB. Daca simteai o nota de neseriozitate trebuia sa-l pui sa faca un contract ferm cu data de livrare a masinii reparate. Da, nu glumesc deloc. Contract cu clauze si toate alea. O chestie facuta in 10 minute dar care sa-i oblige sa respecte termenul de reparatie.

Cred ca indiferent de ceea ce am patit fiecare la AB sau in alta parte aici pe forum trebuie sa fim respectuosi unul cu altul. CU siguranta exista nivelul de inteligenta necesar indeplinirii acestei minime cerinte.

 

BMW-girl, poate ar fi bine sa arati mai mult ca esti pasionata de BMW, sa incerci mai mult sa ajuti cu un sfat, cu o parere. Mai exact, daca tot ai ridicat voalul si te-ai desconspirat, spune cine esti si ce post detii, asta pentru a incerca sa facem ceva bun pentru noi toti, AB, posesori BMW si mitul BMW in general.

 

Sper sa nu va fi suparat pe niciunul din voi, chiar nu va cunosc si nu am nimic cu niciunul. Cu siguranta putem dialoga si altfel.

 

L.E. scoateti fratilor tampenia asta care editeaza automat cuvantul bim-mer in BMW. La ce va foloseste, bi2mer e un termen global si inseamna pasionat de BMW... te doare capu nene ce idei au unii. Sau va e frica de bimm erf est... tare...

Edited by d-rive
Link to comment
Share on other sites

corect..dar la birou...nu pe un forum unde intri in timpul tau liber..si ai acelasi statut ca restu..plus ca aici intru de 3ani la ab lucrez de cateva luni..

@Ciupanezu: nu am de ce sa ii numesc pe toti cei care au postat aici..te numesc numai pe tine pt ca esti singurul care din punctul meu de vedere nu prezinta credibilitate..si nu vad de ce fac flame-uri atat timp cat tu te-ai referit la mine in postul tau..n-am voie sa "pronunt" Ciupanezu?

N-ai decat sa pronunti ceea ce vrei atata timp cat nu tragi sfori ca sa iau warn cum faci de obicei.

Si ia zi de ce nu prezint eu credibilitate? :)

Chiar sunt curios...

 

 

Eh uite ca m-am razgandit si am sa postez in continuare,problem?daca da fa reclamatie la AB ca vb urat pe forum si ca fac flame-uri la adresa ta :blink:

302944[/snapback]

 

Ai un umor trist...

Eu n-am zis ca daca esti angajata la AB trebuie sa vorbesti cu deplin respect cu orice user. Nu statutul tau de angajat AB te obliga sa faci asta.

Te obliga insa bunul simt sa te porti cu respect cu persoane pe care nu le cunosti.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Si ce legatura are ceea ce povestesc cu ce s-a intamplat la fata locului? Chestiile alea care le-ai ingrosat tu nu sunt un atac la nimeni de pe forum... iar tu daca esti aici ca si persoana fizica fara nici o legatura cu AB...de ce sari asa?

Diferenta intre primele posturi si ultimele este ca m-am resemnat atata timp cat am vazut ca sunt o gramada care considera ca e normal comportamentul angajatilor AB. Si pe orice "ton" am povestit aici intamplarea si ceea ce imi trecea mie prin cap in momentele alea este o mare diferenta...asa cum am spus nu i-am vorbit consilierului nici o clipa nici urat, nici pe cine stie ce ton. In schimb tu continui sa ma iei peste picior la fiecare post... si daca nu sunt eu...sunt altii. Presupun ca daca esti angajata AB.. nu se aplica aceleasi reguli. :blink:

 

Singurul lucru la care puteai sa vi cu o explicatie logica si rationala si sa nu imi dai dreptate era vis-a-vis de "masina ou", si anume sa imi explici ca demontatul, pregatirea, vopsirea si montatul la loc a 3 repere dureaza mai mult de 3 zile... tinand cont ca AB-ul este un service cu adevarat dotat :)

Link to comment
Share on other sites

BMW-girl, poate ar fi bine sa arati mai mult ca esti pasionata de BMW, sa incerci mai mult sa ajuti cu un sfat, cu o parere. Mai exact, daca tot ai ridicat voalul si te-ai desconspirat, spune cine esti si ce post detii, asta pentru a incerca sa facem ceva bun pentru noi toti, AB, posesori BMW si mitul BMW in general.

 

 

303016[/snapback]

mda...ideea e ca nu eu am zis ..s-au trezit persoane bine intentionate sa comunice acest lucru...nu cred ca sunt obligata sa dau alte detalii ..cine si ce sunt...oricum e funny cum unii ati sarit ca dom'le lipsa de respect fata de client...asa vb tu cu un client ..am explicat ca pe forum nu se aplica..si acum o da-ti de garduri cu cei 7ani de acasa...tare...invatzati sa dati buna ziua si pe urma sa dati lectii de moralitate...cat despre respectul celorlalti, d-rive stai calm dorm noaptea f bine chiar daca cei cu care am discutat pe acest topic s-au ofensat ca niste fete mari si de virgula pe care am pus-o si dupa ce ma caracterizeaza in diverse moduri fac apel la bunul simt..ce sa mai zic..astia suntem cu astia defilam...

Cand vrei sa ajuti pe cineva mai trebuie sa si merite ca altfel iti ia toata mana...o stiu pe spinarea mea si n-am nevoie sa dovedesc nici spiritul bmw nici excesul meu de altruism..cat despre Dark pt el se aplica "nici usturoi n-am mancat, nici gura nu-mi miroase"...e tipic sa fii "dur" si pe urma sa faci pe discriminatu'..lool

 

si inca o mica rautate d-rive "Coleguto, baiatul asta are dreptate cu anumite chestii, ca este el mai hatru cand povesteste asta e altceva. Felul in care il iei la misto in ultimul post te descalifica, in fine, e problema ta dar iti spun sincer ca nu imi doresc ca sa interactionez cu un astfel de om ca tine, cu un astfel de angajat al AB. Te asigur de tot respectul personal dar aici pe forum ar fi trebuit sa fii respectata, nu esti, din cauza ta si nu a celorlalti."

adica fa-ma sa inteleg..el e indreptatit sa fie hatru, sa defineasca mediocritatea si comertul cu merdenele, in schimb eu n-am voie sa fiu ironica..deh sunt o fata in lumea barbatilor (care??ma intreb) si in puls ma atribuiti si statutului de angajat ab...si inca o nelamurire d-rive de ce te simti obligat sa faci pe impartitorul de dreptate? nu vad legatura...in fine..@Ciupanezu: tu vb de bun simt???looooooooool

ti-am mai zis sa iti vezi de scoala..

Edited by bimmer_girl
Link to comment
Share on other sites

@bimm_er_girl, nu impart adevarul, nu sunt in masura sa fac asta. Faza e ca unii sau altii ati inceput sa o faceti pe durii si ati pierdut subiectul principal din denumirea topicului. Daca in cazul unui baiat/barbat se mai justifica oarecum limbajul colorat pe o fata nu prea ar trebui sa o caracterizeze treaba asta. Felul in care vorbesti(scrii), duritatea si rigiditatea felulului cum pui problema in general ma lamureste cu multe in ceea ce te priveste. Nu vreau sa insinuez nimic ci doar sa iti dau de gandit cu privire la atitudinea care o ai. Compara-te cu alti pasionati, reprezentanti BMW AB...

Sper ca nu ai de gand sa ne iei pe toti la atacat si incerci sa gasim omeneste o cale de dialog in rezolvarea problemelor care le aveti la AB.

Te asigur de respectul meu, atat ca doamna/domnisoara cat si ca angajata AB si mai ales in calitatea ta de pasionata BMW.

Te-am intrebat de adevarata ta identitate pentru ca sunt oameni in stare sa creeze un fals user si sa loveasca prin invaluire in unii creduli de pe aici, atata tot, m-am explicat tocmai ca sa nu fiu inteles gresit.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.