Jump to content

318i


Leonard

Recommended Posts

Printr-o evacuare completa nu castigi nici un cal in plus.

Evacuarea sport iti poate da cuplu in plus daca e facuta profesionist, datorita constantelor gazelor, presiune, volum si viteza, care depind de diametrul sectiunilor de scurgere. Daca pui tobe de diametru mai mare pierzi cuplu.

 

La un motor aspirat chipul iti da un plus de 10% de putere. E decizia ta daca te poti lipsi de 300 euro ca sa faci o resoftare in mod profesionist.

 

Cat despre evacuare, eu n-as da 1000 de euro cat costa o evacuare completa de firma pt o masina cum ai tu. Mai bine o vinzi si iei una cu motor mai mare.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

am auzit ca daca iti tragi tobe de inox borla castigi ceva caluti si demaraj , plus ca sunt mult mai durabile si arata mai bine.

cam cat costa un set complet si cam cat castigi la performante la un e46 318i 143 hp (ca sa stiu daca merita sa ma gandesc serios)

298549[/snapback]

evacuare catback cu 2 borla te ajunge undeva la 1200-1500ron, o sa iti sune mai agresiv si cam atat... cand ai sa trec i pe strada o sa inceapa sa sune alarmele la masini :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

O mare vrajeala cu esapamentele astea! Ce cai frate, doar zgomot ca te mai ia lumea la injurat cum am patit eu intro dimineata! Vezi draga doamne l-am speriat..... Plus ca toate alarmele suna in parcare. Si tot Borla am.

 

Uneori ma intrebam si eu, de ce se uita unii vecini chioras la mine, dar mai nou am aflat....

Link to comment
Share on other sites

Cand am montat linia, deci esapamentul intermediar si finala, vanzatorul mi-a atras atentia ca in timp datorita puterii motorului si a forjei (cica daca obisnuiesc), sitele se vor arde. Nu prea am crezut, m-am gandit ca e vrajeala, insa am impresia ca acum suna mai tare decat atunci cand le-am montat. Cei drept, finala nu a fost proiectata pt. un 2,5i ci max. pt. un 2,0i, chiar daca intermediara a aduso pe comanda. Toata ,,afacerea" a fost anul trecut in februarie si a costat 10 mil. vechi fara manopera.

Totusi daca ma gandesc ca am luat masina cu un esapament powerfull (format din intermediara goala si in loc de finala un stingator P6 si ala gol), acum sunt supermultumit de zgomotul scos. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Daca schimbi doar finala, nu o sa se auda mare galagie.. se aude putin mai gros si asta doar cand se incalzeste toba. Daca schimbi tot traseul, atunci vei obtine si un sunet mai puternic.. dar si acesta este legat de capacitatea si puterea motorului.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.