Jump to content

Putere 320d


fabio29

Recommended Posts

Sa incep cu inceputul....am simtit ca masina nu impinge cum trebuie si am inceput testele...Debitmetrul defect...am schimbat cu nou . a rezultat o oarecare imbunatatire de cuplu si putere. Am facut update de soft in Germania la BMW pt ca aici nu e bine...o sa explic de ce altadata...( in prealabil am incarcat singur cu KWP 2000 Plus cateva mappe dar tot nu era ok..)

In momentul asta masina merge binisor consumul e bun dar parca tot simt ca lipsesc cativa cai...incepe sa traga pe la 1800-2000 ture si parca ceva ma tine ...

Am verificat si turbina pe stand si testul a dat bine e in parametrii ( inclusiv pasul variabil funct bine )

 

Filtre noi ulei schimbat...

 

Daca cineva are aceeasi problema sa imi dea un pont...

Cei de la BMW Germania au zis ca nu are nici o eroare si totul e ok...

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca te-ai obisnuit cu masina si ai impresia ca nu mai trage, aceeasi impresie o am si eu, si la fel am fost cu ea la service, oameni foarte seriosi, au verificato si rasverificato, si la un moment dat mi-au dat pontul, vindeo si ia-ti alta mai puternica, asta da saraca tot ce poate. Acum ma gandesc la un chip tuning, dar... parca nu as chinuio asa. Edited by test_driver
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca te-ai obisnuit cu masina si ai impresia ca nu mai trage, aceeasi impresie o am si eu, si la fel am fost cu ea la service, oameni foarte seriosi, au verificato si rasverificato, si la un moment dat mi-au dat pontul, vindeo si ia-ti alta mai puternica, asta da saraca tot ce poate. Acum ma gandesc la un chip tuning, dar... parca nu as chinuio asa.

299308[/snapback]

 

:blink: E posibil sa ai dreptate...nu stiu ce sa zic..ideea e ca la inceput nu a fost ok..si poate de aici am ramas cu senzatia asta ...dar ar mai fi ceva care ma pune pe ganduri...

Sa se ia in seama ca sunt fan BMW 100% si ce voi spune e chiar real...nu vreo reclama...

Am un amic care are un A4 de 131 CP 5 viteze.. am condus de mai multe ori acea masina...si vreau sa spun ca e mare diferenta pleaca tare si nu se simte in nici un moment ca ar avea nevoie de putere indiferent de turatie.

Nu stiu ce sa mai zic

 

Ma simt oarecum naspa ca eu mereu slavesc BMW si na,,,acum am ramas fara replica... nu se ia in calcul toata treaba asta comparativ cu Ursuletul...cu ala fac ture in jurul lui A4 ( si asta in timp ce el face plecari de pe loc..:)))))) )

Edited by fabio29
Link to comment
Share on other sites

:D E posibil sa ai dreptate...nu stiu ce sa zic..ideea e ca la inceput nu a fost ok..si poate de aici am ramas cu senzatia asta ...dar ar mai fi ceva care ma pune pe ganduri...

Sa se ia in seama ca sunt fan BMW 100% si ce voi spune e chiar real...nu vreo reclama...

Am un amic care are un A4 de 131 CP 5 viteze..  am condus de mai multe ori acea masina...si vreau sa spun ca e mare diferenta  pleaca tare si nu se simte in nici un moment ca ar avea nevoie de putere indiferent de turatie.

Nu stiu ce sa mai zic

 

Ma simt oarecum naspa ca eu mereu slavesc BMW si na,,,acum am ramas fara replica... nu se ia in calcul toata treaba asta comparativ cu Ursuletul...cu ala fac ture in jurul lui A4  ( si asta in timp ce el face plecari de pe loc..:D))))) )

299309[/snapback]

am si eu un amic cu un A4 2007 2.0tdi 140cp din fabrica cu cip tuning la porsche Romania in prezent 165cp si pe autostrada soarelui al meu 320d 150cp 2004 in linie dreapta de la un start de 100km/h la 190km/h am inceput sa il pierd...cei drept pe 1-a si a 2-a te cam lasa insa la viteza dupa 170 il cam lasi ...

diesel power rulles :) :) :)

apropos de ce BMW s-a hotarat sa faca motoare diesel puternice care sa se ia la intrecere cu multe masini pe benizina :blink: :)

 

p.s. am catalizatorul de mijloc scos pt ca al meu este euro 4 si trecut in talon euro 3 si am zis ca daca e asa de ce sa nu mai castig ceva cai fara catalizator :)

Link to comment
Share on other sites

am si eu un amic cu un A4 2007 2.0tdi 140cp din fabrica cu cip tuning la porsche Romania in prezent 165cp si pe autostrada soarelui al meu 320d 150cp 2004 in linie dreapta de la un start de 100km/h la 190km/h am inceput sa il pierd...cei drept pe 1-a si a 2-a te cam lasa insa la viteza dupa 170 il cam lasi ...

diesel power rulles :)  :)  :)

apropos de ce BMW s-a hotarat sa faca motoare diesel puternice care sa se ia la intrecere cu multe masini pe benizina :blink:  :)

 

p.s. am catalizatorul de mijloc scos pt ca al meu este euro 4 si trecut in talon euro 3 si am zis ca daca e asa de ce sa nu mai castig ceva cai fara catalizator :)

299441[/snapback]

 

 

Am mai auzit versiunea asta.....eu nu am probat

ce am probat a fost cu ambele masini pe rand asa...pana pe la 120 km/h sa vad senzatia AAAAAAAAa luni o sa scot catalizatorul.:D si pun o deosebita teava dreapta in locul lui..:D

Link to comment
Share on other sites

Daca dai jos catalizatorul castigi 2-3 cai, nu prea inteleg de ce sa faci asta avand in vedere ca nici nu vei trece testul de noxe decat cu spaga, si in al doilea rand nu prea o sa-ti mai stea la relanti cum trebuie...

299463[/snapback]

 

 

e de retinut ce mi-ai spus...

As fi curios....oare nu e posibil sa fie catalizatorul colmatat intro oarecare masura de aici rezultand o scadere a puterii????

 

cum oare sa ma lamuresc daca e asa??

Link to comment
Share on other sites

e de retinut ce mi-ai spus...

As fi curios....oare nu e posibil sa fie catalizatorul colmatat intro oarecare masura de aici rezultand o scadere a puterii????

 

cum oare sa ma lamuresc daca e asa??

299489[/snapback]

Vezi si tu in cat scoti 0-100 km/h....daca e demarajul din carte sau apropiat masina nu are absolut nimic, poate un sofer cu pretentii prea mari.

Link to comment
Share on other sites

Vezi si tu in cat scoti 0-100 km/h....daca e demarajul din carte sau apropiat masina nu are absolut nimic, poate un sofer cu pretentii prea mari.

299500[/snapback]

 

 

O sa incerc faza cu 0-100 km/h am tot zis ca o sa cronometrez dar am tot uitat...chiar o sa o fac curand ...Acum ...ma gandesc ca o sa dea mai rau ca pe carte avand in vedere ca am jante pe 18 si clar sunt mai grele si destul de late gumele. ..225/40/18

 

O sa postez rezultatul oricum.. MS

Link to comment
Share on other sites

Vezi si tu in cat scoti 0-100 km/h....daca e demarajul din carte sau apropiat masina nu are absolut nimic, poate un sofer cu pretentii prea mari.

299500[/snapback]

 

 

si daca tot imi sugerati teste care are idee care e turatia maxima (fara sa soliciti prea tare motorul) la care se schimba viteza 1 si viteza 2

La urs nu prea conteaza...dar la Diesel am cam evitat sa ma duc pe la 4500 Rpm

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu de ce comparati Audi care pana la 3000 trage dupa care incepe sa se plafoneze, cu un bmw care de la 2000 rpm incepe sa traga ... normal prafu in ochi e mare la audi...

299498[/snapback]

BINE ZIS ...am mai auzit ca audi se plafoneaza dupa 3 mii . A4....ca la A6 e alta treaba..

Link to comment
Share on other sites

si daca tot imi sugerati teste care are idee care e turatia maxima (fara sa soliciti prea tare motorul)  la care se schimba viteza 1 si viteza 2

La urs nu prea conteaza...dar la Diesel am cam evitat sa ma duc pe la 4500 Rpm

299504[/snapback]

Nici nu ai de ce sa te duci la 4500 pt ca acolo iti taie...

Schimba la 4000 pt a obtine un demaraj bun.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cum testeaza ei cuplul...dar pt Putere testeaza la Autotest dar este o mare gluma....ca iti spune caii de la Roata nu de la Motor...e diferenta

Ma rog...invarte rotile de la 0 pana pe la 180 km/h pe niste role...si schimba toate vitezele...

Pe de alta parte te mai si sperie aia ca nu ai ceva ok ca masina are de exemplu 94 CP la un 318i care are 118 cp (am testat eu una)

Link to comment
Share on other sites

nu am citit tot cr scrie in topi asa ca daca repet ce au scris unii colegi scuze.

 

acu 2 zile am mers cu un passat de 131 cp 4motion. mama ce senyatii de putere am avut in el.......... mai tare de 10x decat al meu 320d facelift, LA INCEPUT. Intradevar mi s/a parut ca trage super, DAR tragea mai putin in km/h pe treapta adica in a 2/a nu mai mult de 70km/h, iar dupa 3000rpm se plafona. LA drum intins e varza, BMW/ul il face muci. asa ca impresiile de putere sunt relative

Link to comment
Share on other sites

nu am citit tot cr scrie in topi asa ca daca repet ce au scris unii colegi scuze.

 

acu 2 zile am mers cu un passat de 131 cp 4motion. mama ce senyatii de putere am avut in el.......... mai tare de 10x decat al meu 320d facelift, LA INCEPUT.  Intradevar mi s/a parut ca trage super, DAR tragea mai putin in km/h pe treapta adica in a 2/a nu mai mult de 70km/h, iar dupa 3000rpm se plafona. LA drum intins e varza, BMW/ul il face muci. asa ca impresiile de putere sunt relative

300241[/snapback]

diferenta audi vw vs. bmw diesel este ca bmw-ul trage atat cat ai pedala... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Dyno test stiu foarte bine ce inseamna, dar nu stiu ce vrea sa zica @cos cu test de cai/cuplu..

300104[/snapback]

 

pai la dino se masoara in primul rand cuplul, si apoi din calcule se afla puterea, cel putin eu asa stiu. banuiesc ca le da automat nu e nevoie de calcul pe foaie, dar ideea principala e cuplul.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu de ce comparati Audi care pana la 3000 trage dupa care incepe sa se plafoneze, cu un bmw care de la 2000 rpm incepe sa traga ... normal prafu in ochi e mare la audi...

299498[/snapback]

BINE ZIS ...am mai auzit ca audi se plafoneaza dupa 3 mii . A4....ca la A6 e alta treaba..

299506[/snapback]

Nu vreau sa intru in polemici (mai ales audi vs bmw pe forumul bmw) dar totusi in speranta unei discutii tehnice obiective si constructive, o sa postez.

 

Va atasez 2 fise dyno pt A4 131CP si 320D 150CP (sunt facute before&after chip, dar ne uitam doar la curbele stock)

 

BMW 320D 150CP (curba verde):

post-7270-1193082024_thumb.jpg

 

Audi 1.9TDI 131CP (curba gri de sus)

post-7270-1193082031_thumb.jpg

 

Ce se observa din cele 2 diagrame:

1. Puterea BMW-ului incepe sa scada de la 4000rpm, in timp ce Audi-ul d-abia de la 4200rpm, deci fazele cu Audi se plafoneaza la 3000rpm -> no comment.

2. Audi-ul livreaza puterea mai brutal in partea de jos (curba de putere mult mai abrupta), ajungand f aproape de puterea maxima pe la 3300-3400, dupa care o mentine pana la 4200. Acest lucru poate da senzatia ca pe la ~3400 masina nu mai trage, deoarece puterea nu mai creste in ritmul in care a crescut pana acolo. Dar este o senzatie total falsa, motorul acum furnizeaza o valoarea f apropiata de puterea maxima.

3. Puterea BMW-ului creste liniar de la 2000rpm la 4000rpm, nedand la nici un moment (decat dupa 4000rpm, evident) senzatia ca se plafoneaza.

 

Ce inseamna asta pentru noi?

1. Audi-ul are o explozie de putere la turatii joase, iar la 3500 poate da senzatia ca nu mai trage. Acest lucru este insa fals. In mod ideal ar trebui atinsa puterea maxima cat mai repede posibil si mentinuta pe toata plaja de turatii.

2. BMW-ul ofera o crestere liniara a puterii, care poate oferi o senzatie placuta gen "trage cat ai talpa", cum am citit mai sus.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.