Jump to content

probleme abs asc,e46,rog ajutor


Recommended Posts

s-au aprins s-au stins apoi la fel de cateva ori si aprinsi au ramas..facut test filaret a iesit cica..pompa abs partea mecanica zic ei..dar nu sunt siguri asa ca m-au trimis la bavaria ptr inca un test si ptra nu comanda pompa degeaba..m-au bagat in ceata oricum.. au zis ca al lor tester face figuri si k nu ar fi de la senzor.dar pe care nu i l-au verificat la propriu.fizic..nu trebuia oare??am sa-i intreb oricum si asta..dk are cineva vreo idee sau a patit ceva asemanator ,rog mult un sfat ,o idee,nu as vrea sa cumpar pompa degeaba,poate e doar senzorul.astept un sfat pana nu vine iarna si ma prinde fara ambele..caci sunt mancat. multumesc frumos. :blink:
Link to comment
Share on other sites

Pai ce erori apar? :blink:

299375[/snapback]

s-au aprins martorii la abs si asc..ms frumos ptr intrebare..ai idee unde naiba e senzorul ala de abs..ca am inteles ca au legatura..abs-ul cu asc-ul..caci sigurantele mi le-au verificat la filaret dar la senzor nu s-au uitat efectiv,sa-l curete sau sa-i faca ceva,doar pe tester s-au uitat,dar repet,au zis ca nu sunt siguri de testerul lor si trebe sa mai merg si la bavaria,ptr a nu comanda jumatatea aia de pompa degeaba,care-i o caruta de bani. stii ceva de stricaciunea asta??astept raspuns .ms

Link to comment
Share on other sites

s-au aprins martorii la abs si asc..ms frumos ptr intrebare..ai  idee unde naiba e senzorul ala de abs..ca am inteles ca au legatura..abs-ul cu asc-ul..caci sigurantele mi le-au verificat la filaret dar la senzor nu s-au uitat efectiv,sa-l curete sau sa-i faca ceva,doar pe tester s-au uitat,dar repet,au zis ca nu sunt siguri de testerul lor si trebe sa mai merg si la bavaria,ptr a nu comanda jumatatea aia de pompa degeaba,care-i o caruta de bani. stii ceva de stricaciunea asta??astept raspuns .ms

299429[/snapback]

 

 

Pai am inteles asta,dar apar erori legate de un senzor de ABS?

Nu stii ce eroare apare pe tester?

Link to comment
Share on other sites

Pai am inteles asta,dar apar erori legate de un senzor de ABS?

Nu stii ce eroare apare pe tester?

299549[/snapback]

eroarea cica ar avea legatura cu pompa abs,partea mecanica,nus daca am zis bine,dar le aparea ceva legat de pompa,dar nu sunt siguri nici ei,asa ca m-au trimis la vecinii de la bavaria.ms pentru suport.ce credeti ca ar putea fi?

Link to comment
Share on other sites

eroarea cica ar avea legatura cu pompa abs,partea mecanica,nus daca am zis bine,dar le aparea ceva legat de pompa,dar nu sunt siguri nici ei,asa ca m-au trimis la vecinii de la bavaria.ms pentru suport.ce credeti ca ar putea fi?

299564[/snapback]

 

 

Pai habar nu am.Nimeni nu iti poate spune fara sa stie ce erori apar acolo.

Link to comment
Share on other sites

Pai habar nu am.Nimeni nu iti poate spune fara sa stie ce erori apar acolo.

299571[/snapback]

scria ceva gen pompa motor ,si mi-au tradus ei ceva de genul...ca ar fi partea de plastic a pompei abs..ceva mecanic sau un motoras ceva de la ea ..oricum jumatate care nu este electronica,acolo cica le datea eroare.acum sa vedem ce spun si cei de la bavaria,ca merg si akolo zilele astea.in caz ca ar fi asta am gasit toata pompa second,la 250,300 euro. avand in vedere k sunt sanse mici sa cada asa ceva(la mine a cazut vad),ce ma sfatuiesti,noua? sau second?ms ptr rabdare,caci sunt nou in ale bmw-ului,dar promit ca am sa ma mai documentez si eu mai mult.pana atunci sunt in pom.bine ca am intrat aici(e prima oara/),mai invat si eu cate ceva. :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
  • 2 weeks later...
Du te si fa ti unghiul de fuga si schimba daca ai ceva care joaca si se va rezolva. Am avut si eu problema asta si mi a zis un baiat de treaba de la bmw sa incerc inainte sa mi ia 150 ron pe tester degeaba :)Sunt foarte sensibile la dereglarile rotilor
Link to comment
Share on other sites

s-au aprins s-au stins apoi la fel de cateva ori si aprinsi au ramas..facut test filaret a iesit cica..pompa abs partea mecanica zic ei..dar nu sunt siguri asa ca m-au trimis la bavaria ptr inca un test si ptra nu comanda pompa degeaba..m-au bagat in ceata oricum.. au zis ca al lor tester face figuri si k nu ar fi de la senzor.dar pe care nu i l-au verificat la propriu.fizic..nu trebuia oare??am sa-i intreb oricum si asta..dk are cineva vreo idee sau a patit ceva asemanator ,rog mult un sfat ,o idee,nu as vrea sa cumpar pompa degeaba,poate e doar senzorul.astept un sfat pana nu vine iarna si ma prinde fara ambele..caci sunt mancat. multumesc frumos. :blink:

 

eu am patit la fel in sensul ca m-am trezit din senin ca s-au aprins martorii ABS ASC + frana de mana

pe tester mi-a iesit senzorul stanga spate defect

la inceput cand mi se stingeau dupa cateva minute de mers pana ce in final pe langa ca mi-au ramas aprinsi constant a cazut si kilometrajul si litrometrul.

dupa schimbarea senzorului totul a revenit la normal

vezi ca daca ti se aprinde si frana de mana pe langa ABS si ASC atunci intodeuna e senzorul stanga spate!

pentru ceilalti 3 senzori se aprind doar ABS si ASC

problema la tine daca prin senzor nu se rezolva poate veni si de la modulul ABS situat in partea stanga fata in compartimentul motor

oricum baza problemei o da eroarea pe tester!

Edited by motorsport
Link to comment
Share on other sites

  • 9 years later...

Salut,

 

Am o problema cu ABS-ul la al meu e46 in sensul ca:

-se aprinde martorul dar intermitent, flashuie destul de repede

-pe diagnoza nu are erori

-ABS-ul si DSC-ul functioneaza normal, am fortat masina si functioneaza ambele

-Cand fortez frana si intra ABS-ul se stinge martoul 2-3 secunde apoi iar se aprinde intermitent...

-Am verificat viteza pe fiecare roata la diferite viteze, cu grafic, nu dau rateuri, merg perfect

-Verificatg senzor unghi volan, merge bine, i-am facut si recalibrare de 0 grade.

-Am generat eu erori scotand mufe senzori, martorul ramane aprins si am eroare pe diagnoza, lucru normal.

 

A ramas unitatea ABS de schimbat, a mai patit cineva ceva similar? Ce sa mai verific inainte de inlocuire?

Astept sugestii cu interes.

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Nu ai fost prea clar.

Diagnoza cu INPA?

 

Apoi, daca tot te-ai ocupat de unghiul de volan, ai si curatat senzorul sau doar recalibrat?

Si pentru recalibrare banuiesc ca ai folosit INPA..

 

Dar deja fac prea multe presupuneri.

 

In general senzorul unghiului are mai mult treaba cu controlul tractiunii decat cu ABS.. dar asta e doar din cr am observat eu.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu ai fost prea clar.

Diagnoza cu INPA?

 

Apoi, daca tot te-ai ocupat de unghiul de volan, ai si curatat senzorul sau doar recalibrat?

Si pentru recalibrare banuiesc ca ai folosit INPA..

 

Dar deja fac prea multe presupuneri.

 

In general senzorul unghiului are mai mult treaba cu controlul tractiunii decat cu ABS.. dar asta e doar din cr am observat eu.

 

Salut, Ms pentru raspuns, nu am folosit INPA, am folosit Launch, instalez azi inpa si fac o diagnoza si cu el

 

M-am gandit si eu sa curat senzorul dar nu stiu cu ce si nu este nici vremea prielnica de bagat pe sub volan, totusi functioneaza ok, am dat si pe grafic si am valori constante in functie de cum rotesc de volan.. sunt in mare dubiu, senzorul este schimbat acum cativa ani, atunci ramasese aprine becurile de DSC OFF si aveam eroare clara pe senzor. :(

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

 

M-am gandit si eu sa curat senzorul dar nu stiu cu ce si nu este nici vremea prielnica de bagat pe sub volan, totusi functioneaza ok, am dat si pe grafic si am valori constante in functie de cum rotesc de volan.. sunt in mare dubiu, senzorul este schimbat acum cativa ani, atunci ramasese aprine becurile de DSC OFF si aveam eroare clara pe senzor. :(

Nu l-ai curatat cum trebuie. Daca ai curatat doar discul nu ai curata tot.

Senzorul e un circuit cu fante foarte apropiate pe el cu o carcasa transparenta pe el tinut de doua suruburi mici in stea.

Alea le desfaci, dai platicul jos si daca te uiti pe el (cu o lupa) sigur o sa gasesti un fir de praf care face ca DDEul sa nu mai inteleaga pozitia volanului. Atentie si la sageata care indica pozitia de zero.

 

Probabil si primul senzor nu l-ai curatat nestiind..

E pe YT unul care stergand discul crede ca scapa de eroare DSC. Complet eronat. Prea putine sanse sa se puna balauri pe discul care se misca si mai mari sa se puna pe fantele (diode optocuploare) de pe senzor, care e fix pe placa, sub disc.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am facut diagnoza si cu INPA, nu am erori pe abs sau senzor volan

-am verificat viteza pe roti.ok

-am decuplat senzorul de pe volan si sau aprins senzorii de la DSC, ABS a ramas tot intermitent, ABS-ul functionand.

-am cuplat alt senzor volan, i-am facut o calibrare, sau stins martorii DSC dar ABS nu a disparut. Dupa acest test exclud acest senzor, el are treaba doar cu DSC, ABS-ul ramane functional si nu ramane aprins (gen avarie), nu am nici erori in INPA la ABS.

-am scos sigurantele de la ABS si ramane aprins, nu mai este intermitent.

-am pus si alt bord de proba, aceeasi situatie... fara erori pe diagnoza dar cu martor intermitent.

 

 

Trimis de pe al meu SM-G970F folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.