Jump to content

Merge inecata cand se incalzeste ...


Recommended Posts

E vorba de un 320 vanos coupe (e36) ... dimineata cu motorul rece merge impecabil dar cum se incalzeste un pic o ia razna si nu mai sta la relati , motorul smuceste cand trage cand nu trage si miroase a benzina pe evacuare .

 

 

In seara asta , am scos mufa de la senzorul de temperatura motor (care duce catre ecu) si nu imi mai murea motorul dar nu mai tragea deloc . Faza penibila a fost ca am plecat asa cu ea de acasa si ma lasat in mijlocul intersectiei unde ia murit motorul si nu a mai pornit deloc .

 

Fierb pana luni cand cumpar sonda respectiva sa vad daca ea este vinovata , voi ce parere aveti ?

Link to comment
Share on other sites

intamplator tura trecuta cand am fost la tester, am intrebat ce se intampla cand curge un injector, si a zis ca primu simptom ca e bai.. e ca ai probleme cu masina la cald, nu sta la relanti, nu porneste la cald, etc, dupa care pasul urmator, e ca nu mai porneste deloc, oricum sa o bagi pe tester nu e o avere si se uita la injectoare si vede parametri si iti poate spune ...
Link to comment
Share on other sites

Dar ce credeti ca ar fi ? Ca zic asa , daca atunci cand e rece merge bine ... si cand e calda merge prost (inecata) automat ceva nu regleaza fluxul de benzina si o da constant in aceeasi cantitate nu ?

 

puteti argumenta ?

299586[/snapback]

 

 

Sonda de temperatura functioneaza tot timpul.

Sonda lambda functioneaza dupa ce se incalzeste,eu as deconecta-o de proba.

 

intamplator tura trecuta cand am fost la tester, am intrebat ce se intampla cand curge un injector, si a zis ca primu simptom ca e bai.. e ca ai probleme cu masina la cald, nu sta la relanti, nu porneste la cald, etc, dupa care pasul urmator, e ca nu mai porneste deloc, oricum sa o bagi pe tester nu e o avere si se uita la injectoare si vede parametri si iti poate spune ...

299587[/snapback]

 

Un injector care curge ar crea probleme la prima pornire,dupa o noapte.

Link to comment
Share on other sites

Eu votez pentru sonda de temperatura coolant. Stiu 3 masini care nu porneau la cald din cauza acestei sonde. Da temperatura eronata la ECU, adica ii zice ca e la fel pe cand era rece, si asta imbunatateste amestecul de il ia mama dracu. Si masinile erau un BMW E34, un E36 si un Audi 100.

 

In 2 din 3 cazuri totul s-a rezolvat cu curatarea mufei si contactorilor sondei. Sunt spray-uri pt. asa ceva. Vezi ca e localizata in principiu pe langa carcasa termostatului; si in general sunt 2 sonde, una pt ECU si alta pt afisajul din bord.

 

Se poate si verifica o sonda d'asta, exista tabele cu valorile in kilo ohmi (e o rezistenta, de fapt) pe care trebuie sa le returneze la diverse temperaturi. La E34 se gasesc in manualul Bentley.

 

Deci inainte sa te apuci de demontat injectoare, incearca asta. Cine stie?

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca-ti curg injectoarele. Eu am avut o problema si-mi curgeau toate 6 injectoarele.

Se manifestau doar la pornirea la cald. Se inneca si pornea foarte greu, cam 25-30 de secunde. La rece ( dupa cateva ore, ca sa aibe timp sa se evapore benzina ) pornea impecabil. Odata pornit, motorul mergea aparent perfect, nu tremura, avea putere.

Link to comment
Share on other sites

 

In 2 din 3 cazuri totul s-a rezolvat cu curatarea mufei si contactorilor sondei. Sunt spray-uri pt. asa ceva. Vezi ca e localizata in principiu pe langa carcasa termostatului; si in general sunt 2 sonde, una pt ECU si alta pt afisajul din bord.

 

299608[/snapback]

 

 

Se poate murdari mufa? :blink:

 

Parca are o garnitura de cauciuc.

Link to comment
Share on other sites

Daca schimbi sonda lambda pune BOSCH. Sa nu pui Febi sau alte marci chiar daca sunt mai ieftine ca pui cam degeaba. Eu am avut aceleasi simptome ca si tine si am pus sonda lambda noua Febi iar la tester mi-a dat din nou eroare la sonda. Am pus apoi Bosch si totul a mers ca uns. Inainte de a schimba ceva iti sugerez sa o pui pe tester ca altfel poate schimbi piese aiurea. Bafta. :blink:
Link to comment
Share on other sites

jupane eu am un 318 is si am aceeasi problema ... la cald imi trage cu intreruperi si vede mai ales cand plec de pe loc zici ca merge in 2 pistoane (din 4)

am fost la mesterii mesterilor cu ea .... am curatzat injectoare .... degeaba, vazi ca pe tester un E36 nu da mare lucru , nu au astia software pentru el calumea , toti se uita ca matza in calendar la ea ... iti iau banul si gata , eu I-am facut pe multi oameni in felul asta si pana la urma m-am lasat la mana mea....

ce pareri am auzit pana acum pe post sunt numai pareri , dar va zic eu ca nu e nici una (le-am incercat eu) mul mai demult. daca cineva s-a lovit concret de aceasta problema sa zica ceva, atfel te vor deruta si vei cumpara juma de masina si intr-un sfarsit ai sa constati ca era ceva banal.... eu cel putin asta caut, ca numai stiu ce sa mai caut.

DECI CAND E RECE MERGE IMPECABIL .... CUM A AJUNS ACU LA CALDURA PE MIJLOC .... GATA NU MA MAI INTELEG CU EA....

Edited by ct-xx-cda
Link to comment
Share on other sites

PROBLEMA REZOLVATAAAA !!! NU IMI VINE SA CRED CE AM GASIT ACOLO ...

 

Nu avea sensorul care citeste roata aia zimtata din fata motorului (cititorul) pur si simplu cred ca avea facut vre-un by-pass ceva de pornea masina , i-am curatat regulatorul de relanti si i-am schimbat chestia aia neagra ca un condensator (cred ca este epuratorul)

 

acum masina trage bine doar ca mai oscileaza un pic la relanti dupa ce o scot din viteze dar asta datorita faptului ca nu are sonda lambda deloc . Urmeaza sa ii cumpar sonda dar nu stiu cam cat ar costa deoarece am ramas cam falit ...

 

 

asa ca aveti grija cand mai cumparati masini de la noi ...

post-2891-1193316679_thumb.jpg

post-2891-1193316686_thumb.jpg

post-2891-1193316700_thumb.jpg

post-2891-1193316707_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

PROBLEMA REZOLVATAAAA !!! NU IMI VINE SA CRED CE AM GASIT ACOLO ...

 

Nu avea sensorul care citeste roata aia zimtata din fata motorului (cititorul) pur si simplu cred ca avea facut vre-un by-pass ceva de pornea masina , i-am curatat regulatorul de relanti si i-am schimbat chestia aia neagra ca un condensator (cred ca este epuratorul)

 

acum masina trage bine doar ca mai oscileaza un pic la relanti dupa ce o scot din viteze dar asta datorita faptului ca nu are sonda lambda deloc . Urmeaza sa ii cumpar sonda dar nu stiu cam cat ar costa deoarece am ramas cam falit ...

asa ca aveti grija cand mai cumparati masini de la noi ...

302083[/snapback]

Sonda cred ca e in jur de 100 de euro daca mai tin eu bine minte. Sa nu iei altceva decat bosch daca si sistemul de injectie e bosch.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.