Jump to content

probleme 524 td


Recommended Posts

va rog ajutati ma...am o problema la un 524 td.de cand au venit ploile am probleme la alimentare,mi se opreste motoru in mers sau daca il turez brusc(tremura motoru,scoate fum negru si se opreste)...

am tot umblat pe la mecanici,nu i da nimeni de cap.toti zic ca e din partea electronica.stie cineva,a patit careva?

e vreun senzor sau...ce e ?am inteles ca acceleratia are un asazis potentiometru...ala sa fie?sau are vreo pompa de motorina in rezervor(pt ca uneori pe furtunul de alimentare pana in filtru de motorina am bule de aer).

am un e 34 din 88.am inteles ca la e 39 exista o pompa de motorina sub scaunul de la sofer...

multumesc

Link to comment
Share on other sites

va rog ajutati ma...am o problema la un 524 td.de cand au venit ploile am probleme la alimentare,mi se opreste motoru in mers sau daca il turez brusc(tremura motoru,scoate fum negru si se opreste)...

am tot umblat pe la mecanici,nu i da nimeni de cap.toti zic ca e din partea electronica.stie cineva,a patit careva?

e vreun senzor sau...ce e ?am inteles ca acceleratia are un asazis potentiometru...ala sa fie?sau are vreo pompa de motorina in rezervor(pt ca uneori pe furtunul de alimentare pana in filtru de motorina am bule de aer).

am un e 34 din 88.am inteles ca la e 39 exista o pompa de motorina sub scaunul de la sofer...

multumesc

299694[/snapback]

 

La E39 sunt doua, una de echilibrare in rezervor si cea de sub sofer.

Link to comment
Share on other sites

al meu e din 85, E28 si acceleratia nu e cu potentiometru

...dar daca la tine pe conducta vin bule de aer e normal ca motorul sa se opreasca in momentul in care pompa de injectie baga aer in loc de motorina

..motorul are doua pompe , una mecanica pe motor si una electrica in rezervor

cea din rezervor la mine e stricata si tre sa am peste 20 litrii de motorina in rezervor ca sa porneasca usor , altfel tre sa dau mult la cheie

..i-ti recomand sa verifici conducta de la rezervor pina la filtru si sa tii rezervorul cu minim 20 litrii de motorina

...nai noroc..

Link to comment
Share on other sites

se poate verifica pompa din rezervor fara sa dau rezervoru jos?pompa aia porneste cand pui contactul sau cand pornesti motorul?

ce intrebare stupida!banuiesc ca ,calculatoru face toate astea intr o ordine...

Edited by terry
Link to comment
Share on other sites

se poate verifica pompa din rezervor fara sa dau rezervoru jos?pompa aia porneste cand pui contactul sau cand pornesti motorul?

ce intrebare stupida!banuiesc ca ,calculatoru face toate astea intr o ordine...

299851[/snapback]

..poti ajunge la acea pompa din portbagaj , nu tre dat jos rezervorul

undeva se afla un senzor de presiune care porneste pompa ca sa nu mearga in suprasarcina (nu stiu unde e)...e posibil ca pompa sa fie functionabila si senzorul stricat...

Link to comment
Share on other sites

am rezolvat problema cu pompa din rezervor,se pare ca nu facea contact ...acum merge.dar problema mea nu a disparut,tot asa mi se opreste motorul in mers.ce poate sa fie?

pompa de injectie are o electrovalva care deschide/inchide alimentarea cu motorina.i am dat un plus sa stea tot timpul deschisa si nu mi se mai oprea motorul dar imi papa bateria(asa ca am renuntat la inventie)...eu zic ca tot din partea electrica este.

aveti vreo idee???

Link to comment
Share on other sites

..pai daca la electrovalva i-ai dat un + si problema s-a rezolvat inseamna ca acolo e problema ..

...inventia e buna , dar sa fie in asa fel incit atunci cind opresti motorul sa se intrerupa curentul care merge la electovalva

..apropo : unde e firul original care se leaga la electovalva ?...ti s-a smuls s-au pur si simplu nu are curent ?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
am rezolvat problema cu pompa din rezervor,se pare ca nu facea contact ...acum merge.dar problema mea nu a disparut,tot asa mi se opreste motorul in mers.ce poate sa fie?

pompa de injectie are o electrovalva care deschide/inchide alimentarea cu motorina.i am dat un plus sa stea tot timpul deschisa si nu mi se mai oprea motorul dar imi papa bateria(asa ca am renuntat la inventie)...eu zic ca tot din partea electrica este.

aveti vreo idee???

salut terry. sunt si eu un proaspat posesor de bmw, asa ca nu lua ce spun ca si litera de baza. am avut si eu o problema asemanatoare cu a ta. daca inca nu ai rezolvat inca, sper sa te ajute. imi vedeam fumul in retrovizoare cand turam motorul iar daca schimbam vitezele intr-un mod sportiv ma dadea "in nas". motorul se oprea daca nu apasam ambreiajul. nimic din toate astea nu se intamplau daca schimbam vitezele lin sau nu porneam din panta accentuata. problema a fost cureaua de distributie. rola era uzata si nu o tinea intinsa . deci cand turam motorul, facea o bucla si se misca putin de la "punct". am avut noroc mare ca nu a cedat. ca si costuri, rola plus curele au fost 420 ron, manopera 250 ron. motorul este un 524 td din 96 pe o caroserie e34 din 93. bafta!

Link to comment
Share on other sites

inca imi mai face dar numai cand merg mai "sportiv"...daca stau sa ma gandesc cand am cumparat masina nu facea,imediat dupa ce am schimbat distributia a inceput sa faca, am curea si rola noi cumparate acum 3 luni si de atunci imi face.o sa verific si daca e asa sunt bun de cinste.eu am crezut ca e din partea electrica.mai vorbim
Link to comment
Share on other sites

E posibil sa nu mai fie la punct distributia!! Cum porneste?

salut manole. la mine pornea "normal", indiferent de temperatura exterioara. probabil de asta nici mecanicii nu si-au dat seama de ce aveam astfel de probleme. initial am banuit ca e limitatorul de turatie dar el ar fi trebuit sa taie alimentarea de la 4500 rpm. inca ceva. dupa ce am schimbat distributia, zgomotul produs de motor sa redus foarte mult.

Link to comment
Share on other sites

salut. am si eu un 524td si am avut aprox.aceeasi problema pornea usor mergea un timp cu max 90 km/h (5- 10 min sau 10-15 km) si apoi se oprea in mers dupa care pornea fff greu. am schimbat: filtru motorina, pompa din rezervor care oricum nu mergea, dupa care am remarcat ca pompa pierdea presiunea prin corpul filtrului de motorina: era fisurat. te sfatuiesc sa verifici toata instalatia de alimentare din rezervor pana la pompa de injectie si fa-i o centicubare pentru condusul mai sportiv. multa bafta.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

salut am si eu un e32 cu motor ca si al tau m21

am avut aceeasi problema ca si tinecand o turam vedeam bule de aer in furtunul de alimentare

am schimbat filtrul si degeaba

desfa surubl de la furtunul care iese din filtrul de motorina

este un surub cu holender(inel pe care intra furtunul)si curatale ca precis sunt pline de mizerie

eu le-am curatat si targe masina

ai nevoie de o cheie fixa de19 si ai rezolvat problema bafta

Link to comment
Share on other sites

salu eu am un 524td 1990 si cred ca la tine pot fii saibele de cupru care etanseaza la filtru(sunt saibe de 14si de10 acolo) si ai zis ca daca iai dat alimentare pe direct la electrovalva tia mers bine tias recomanda sa mergi la un meserias sa iti duca un fir la ea si sa ai alimentare doar cind pui contactul si in momentul cad iei contactul sa se intrerupa alimentarea cu curent. mult noroc Edited by ariciul
Link to comment
Share on other sites

am un mic "bai". la prima pornire din zi, uneori, dau la automat cam un minut, dupa care toata ziua nu am probleme cu pornirea. am inlocuit doua bujii care erau arse dar... problema a ramas. in mers, motorul trage bine. nu intotdeauna se intampla sa am o pornire grea. uneori o ia din prima. aveti idee ce ar putea fi ?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.