Jump to content

BMW E21 318 1976


AlexE21

Recommended Posts

brownshark,problema nu este sa aiba pe ce sa-i dea ci sa stie sa caute piesele.In plus trebuie sa fie persuasiv.Unele piese nu se merita sa le iei second hand.De exemplu ,eu am pus un termostat sh care a fost mai prost decat al meu.Am dat comanda la un magazin de piese auto si mi l-au adus nou,german, la 85 RON.
Link to comment
Share on other sites

da ... momentan problema cea mai mare e ca nu gasesc admisie ... de fapt mai degraba carburator ... ca admisia as reconditiona-o cumva ... modelul original ( din datele de pe Autodata ) are un carburator Solex 32/32 DIDTA post-7345-1193350524_thumb.jpgsi cam asta ar fi femontat bucati post-7345-1193350577_thumb.jpg ... mi-a promis cineva ca imi trimite ceva pentru el dar pe weber ... tot de pe un rechin 318 ( probabil s-au facut si serii cu weber ... nu stiu exact ... poate voi stiti mai bine) tot cam de prin acelasi an ... daca aveti cumva asa ceva si m-ati ajuta v-as fi foarte recunoscator Edited by AlexE21
Link to comment
Share on other sites

Poza aia nu e totuna cu carburatorul din diagrama. Masina ta probabil ca aa vut carburatorul din diagrama, care e intr-adevar Solex 32/32 dar celalalt e simplu nu dublu.

 

O alta varianta pentru tine ar fi sa folosesti un DGV 32/36 care e mai bun si se poate gasi relativ usor (nu stiu cit de usor in Ro). Intra direct pe galerie (sigur tu trebuie sa te ocupi un pic de a ta ca e cam varza) si e mult mai bun si mai simplu (deci mai fiabil) decit Solexurile alea

Link to comment
Share on other sites

da ... momentan problema cea mai mare e ca nu gasesc admisie ... de fapt mai degraba carburator ... ca admisia as reconditiona-o cumva ... modelul original ( din datele de pe Autodata ) are un carburator Solex 32/32 DIDTA post-7345-1193350524_thumb.jpgsi cam asta ar fi femontat bucati post-7345-1193350577_thumb.jpg ... mi-a promis cineva ca imi trimite ceva pentru el dar pe weber ... tot de pe un rechin 318 ( probabil s-au facut si serii cu weber ... nu stiu exact ... poate voi stiti mai bine) tot cam de prin acelasi an ... daca aveti cumva asa ceva si m-ati ajuta v-as fi foarte recunoscator

302392[/snapback]

Nu-ti promit dar in Timisoara sunt sanse destul de mari sa-ti gasesc carburator si _chiulasa_ la preturi bune.Pt. detalii da-mi un p.m. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Nu-ti promit dar in Timisoara sunt sanse destul de mari sa-ti gasesc carburator si _chiulasa_ la preturi bune.Pt. detalii da-mi un p.m. :blink:

303105[/snapback]

 

 

Nu chiulasa imi trebuie ... admisie ... dar cel mai important e carburatorul ...

Pierburg Solex 32/32 DIDTA ...

multumesc oricum :)

Link to comment
Share on other sites

Daca nu gasesti pe acolo, Am eu un DGV 32/36 de care ma pot dispensa, transportul o sa fie cam 50$ estimez eu.

303919[/snapback]

 

multam fain pentru gest dar am gasit ... s-a oferit un domn finut ca tine sa imi faca o donatie si e mult mai aproape ... deci ma costa transportul mai putin ... si mai e si carb original :blink:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

salut

 

trebuie sa caut prin pod sigur am o galerie de admisie sau doua, da-mi un MP cu id-ul tau de messenger.

si eu sunt "fericitul" posesor al unui E21, m-am chinuit sa-l restaurez dar maistorii astia nu-s normali, sfatul meu ar fi sa-ti cumperi un motor de E30 18i. Cu carburatorul vei avea numai probleme.

Link to comment
Share on other sites

DGV ul e mai bun decit solexul original, asa ca s-ar putea sa merite diferneta de pret. Dar desigur, tu decizi. Eu am simtit imediat diferenta si asta cu un motor vechi, fara pretentii. Si asa cum spune amicul de mai sus, s-ar putea sa ai probleme cu Solexul si cu reglajul pentru ca nu stiu de unde faci tu rost de tot ce-ti trebuie (informatii) ca sa-l reglezi ca lumea. Cu DGV-ul e atita literatura pe net, nu mai e nevoie sa cauti altceva. Vezi toate cluburile si forumurile din America in special.

Eu mi-am facut singur conversia, fara nici un fel de ajutor, doar cu explicatiile (foarte bune) de pe site-ul 2002 din america. A mers din prima, fara sa mai fie nevoie sa ating absolut nimic la el. Sia sta dupa ce l-am montat pe masa, in casa, fara incercari, fara tuning la atelier, fara meseriasi, etc, fara nimic. Asta m-a si facut sa fiu un partizan infocat al DGV-ului.

Edited by blue charon
Link to comment
Share on other sites

Deci pana la urma promisiunile sunt facute ca sa fie incalcate :blink: ... sau cel putin asa se pare ... deci mai pe scurt nu mi s-a trimis nici galerie de admisie , nici carburator ... si momentan nu am ce face la masina ...

Intrebare intrebatoare ... galeria de pe E30 primele serii cu motor M10 e aceeasi cu admisia de pe E21 cu motor M10 ? Va intreb asta pentru ca asa ceva s-ar putea sa gasesc .... nu sunt 100% sigur dar sper ... si pentru ca voi sunteti mai in masura sa imi spuneti ....( E30 318 si E21 318 ca am uitat sa specific ... ambele carburator ) . Respect!

Link to comment
Share on other sites

pe e30 e alt carburator(asa zisa injectie monopunct)daca nu imi amintesc gresit galeria e total diferita.Pe mptorul de 1.8 pina in 81 s-a pus carbu cu gura ovala,de care vorbeai mai sus,lant dublu...etc.Si SOLEXul de care aminteai e de 2 feluri,in functie de an(primul tip are ralanti-ul sustinut de o electrovalva,al doilea tip are un jiclor mascat de un capacel-surub)
Link to comment
Share on other sites

Galeria e aceeasi pentru toate motoarele M10 carburate cu exceptia primelor din seria E10 (2002 si asociatele) care au avut carburator monocorp si clasa NK care toate au avut monocorp (cu exceptia absolut rarisimelor 2000Tii care au fost injectate). Bineinteles nu se pun la socoteala masinile cu doua carburatoare duble orizontale (cu "Ti" dupa nume) prezente in ambele serii.

 

Solexul are intr-adevar gura ovala, dar baza e dreptunghiulara si identica la toate variantele, indiferent de electrovalve si alte alea.

Edited by blue charon
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Salut!am si eu de ceva timp un E21,316,si imi trebe un carburator cu o singura camera de ardere sau si cu doua;un filtru aer si cam atat momentan ca nu prea e buget :blink:

din postarile anteriorare am inteles ca ai putea sa faci rost:D

astept un raspuns

 

salut!am si eu nevoie de un carburator cu 1sau 2 camere de ardere,si un filtru aer.

ma poti ajuta?????

mersi

Link to comment
Share on other sites

Vad ca tot mai exista probleme. Eu inca am o galerie si un DGV progresiv aicea, daca cineva e interesat. Posta o sa va coste ceva dar daca merge pe vapor s-ar putea sa fie mult mai putin, si probabil ca pina acuma ar fi si sosit de mult daca as fi trimis-o in noiembrie!

 

Apropo, galeriea e frumos sablata si porturile sunt frezate sa se potriveasca cu carburatorul.

Link to comment
Share on other sites

Salut!am si eu de ceva timp un E21,316,si imi trebe un carburator cu o singura camera de ardere sau si cu doua;un filtru aer si cam atat momentan ca nu prea e buget :blink:

din postarile anteriorare am inteles ca ai putea sa faci rost:D

astept un raspuns

 

salut!am si eu nevoie de un carburator cu 1sau 2 camere de ardere,si un filtru aer.

ma poti ajuta?????

mersi

 

 

eu am ajuns sa renunt la carburator ... am luat carburator ... cu tot cu admisie ... l-am trimis la curatat si la reglat ... mi-a venit ... l-am montat si imi ineaca motorul ... nu stiu de ce ... posibil sa fie din aprindere dar nu am verificat ... momentan astept sa iau injectie sa o montez si atunci vezific si aprinderea ...

daca iau injectia ... te ajut cu cea mai mare placere ... carburatorul cred ca merge pentru ca omul care l-a reglat l-a pus de proba pe un E30 cu acelasi tip de motor si a scos consum bun si a mers bine ... motoul meu e de 1,8 ... daca ti se potriveste nu stiu sigur ... dar ne interesam :)

daca nu e graba ne mai auzim aici pe forum ...

 

 

apropo .. poate are cineva un senzor colant de E30 sa ma ajute si pe mine ... :) ... BMW 4 life

 

la injectie stie cineva ce-mi trebuie ?

 

din cate am inteles eu imi cam trebuie urmatoarele ...

ax cu came de e30 m10b18

delco de e30 ( electronic am inteles ca ii zice ... )

aprindere electronica

instalatie

calculator

admisie + rampa injectoare

senzor colant

pompa alimentare electrica ...

si nu in ultimul rand un mecanic bun

:)

 

corectati-ma daca gresesc cu ceva sa nu investesc banii degeaba :) multumesc .

BMW 4 life

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
DGV ul e mai bun decit solexul original, asa ca s-ar putea sa merite diferneta de pret. Dar desigur, tu decizi. Eu am simtit imediat diferenta si asta cu un motor vechi, fara pretentii. Si asa cum spune amicul de mai sus, s-ar putea sa ai probleme cu Solexul si cu reglajul pentru ca nu stiu de unde faci tu rost de tot ce-ti trebuie (informatii) ca sa-l reglezi ca lumea. Cu DGV-ul e atita literatura pe net, nu mai e nevoie sa cauti altceva. Vezi toate cluburile si forumurile din America in special.

Eu mi-am facut singur conversia, fara nici un fel de ajutor, doar cu explicatiile (foarte bune) de pe site-ul 2002 din america. A mers din prima, fara sa mai fie nevoie sa ating absolut nimic la el. Sia sta dupa ce l-am montat pe masa, in casa, fara incercari, fara tuning la atelier, fara meseriasi, etc, fara nimic. Asta m-a si facut sa fiu un partizan infocat al DGV-ului.

 

 

Salut!Mai ai cumva carburatorul de BMW????Daca da dati-mi un PM cu un nr de tel sau ID mesenger!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.