Jump to content

Discuri frana


Benny

Recommended Posts

Am fost saptamana trecuta la service pentru ca sa schimb placutele de frana, si in momentul in care mi-a masurat discurile a vazut ca cele de pe spate aveau 16mm, cu 1mm sub limita minima acceptata, si mi sa spus ca trebuie schimbate.

 

Am gasit discuri BREMBO, ventilate la 190 RON bucata. Este bun pretul, sa le iau pe astea, sau sa caut altceva? Mentionez ca masina e un 318D 2002.

 

Ce se poate intampla daca continui sa folosesc discurile vechi? Este chiar asa mare uzura tinand cont ca atunci cand erau noi aveau 19mm si acum au 16mm. Ar veni cam 1,5mm pe fiecare parte a discului.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

La ce service ai fost ? Am fost acum vreo 3 saptamani la BMW sa schimb placutele .... la fel mi-au zis ca trebuiesc si discurile schimbate , am schimbat si discurile , nu am idee ce uzura au , la ochi nu par f uzate . Daca esti din Timisoara si te intereseaza niste discuri 2nd poti sa treci sa le vezi . Au fost date jos de pe 320 D e46 cu face lift (cred ca se potrivesc). O sa verific si factura sa vad cat am dat pe cele noi . Bafta !!! :blink:
Link to comment
Share on other sites

Cred ca se face confuzia intre discuri ventilate si discuri perforate. Daca nu ma insel, toate BMW-urile au discuri ventilate. Discurile sport sunt cele cu gaurele prin ele, numite si discuri perforate. Cred ca tu de alea vorbesti. Din cate stiu Brembo nu face perforate, ci doar cu niste santuri asa pe ele, un fel de model.

 

Eu am discuri de frana Zimmerman perforate sport, franeaza incredibil de bine si le recomand cu toata increderea. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Cred ca se face confuzia intre discuri ventilate si discuri perforate. Daca nu ma insel, toate BMW-urile au discuri ventilate. Discurile sport sunt cele cu gaurele prin ele, numite si discuri perforate. Cred ca tu de alea vorbesti. Din cate stiu Brembo nu face perforate, ci doar cu niste santuri asa pe ele, un fel de model.

 

Eu am discuri de frana Zimmerman perforate sport, franeaza incredibil de bine si le recomand cu toata increderea. :blink:

300323[/snapback]

 

 

 

Exista si discuri neventilate pentru BMW, nu toate au ventilate. Cele neventilate sunt mai ieftine. Se merita sa dau 190RON/buc pe BREMBO ventilate? sau sa caut altceva. Pentru astea cum e pretul? mic - mare. Nu stiu cat costa de obicei astfel de discuri, am intrebat pana acum intr-un singur loc, nu am avut timp sa umblu sa caut mai mult. Aici unde am gasit BREMBO aveau si alte tipuri, alea erau mai ieftine, dar nicidecum marci cunoscute. Ma gandeam ca astea ar fi ok, dar vreau sa aflu daca este pretul corect sau le pot lua din alta parte mai ieftin. Apropo, eu sunt din Timisoara... daca stiti mai ieftin astept raspuns

Link to comment
Share on other sites

In Timisoara nu cunosc, eu sunt din Bucuresti si aici sunt o sumedenie de firme de tuning si piese auto. Iti recomand sa cauti la cateva magazine inainte sa cumperi, macar le cauti pe net si dai un telefon sa afli informativ niste preturi.

 

Nu te zgarci la discuri si placute, ia-ti ceva de firma si calitate buna, iti pot salva viata.

 

Incearca sa arunci un ochi si pe la firmele specializate de tuning, nu cred sa fie diferente mari de pret. Asa 190 RON cum zici tu pe astea Brembo pare un pret ok.

Link to comment
Share on other sites

Am pus de curand Ate Power Disc , ventilate , pe fata , 175ron/bucata . Daca tot am pus si placute ATE am zis ca merg bine impreuna ....adica sa fie aceasi firma. Sunt sigur ca intr-un oras mai mare sunt mai ieftine....am facut si un test de frana dupa vreo 3 zile si a iesit super ok . Adica tin precis si exact la fel si stanga si dreapta , 0% dezechilibru intre roti....
Link to comment
Share on other sites

Exista si discuri neventilate pentru BMW, nu toate au ventilate. Cele neventilate sunt mai ieftine. Se merita sa dau 190RON/buc pe BREMBO ventilate? sau sa caut altceva. Pentru astea cum e pretul? mic - mare. Nu  stiu cat costa de obicei astfel de discuri, am intrebat pana acum intr-un singur loc, nu am avut timp sa umblu sa caut mai mult. Aici unde am gasit BREMBO aveau si alte tipuri, alea erau mai ieftine, dar nicidecum marci cunoscute. Ma gandeam ca astea ar fi ok, dar vreau sa aflu daca este pretul corect sau le pot lua din alta parte mai ieftin. Apropo, eu sunt din Timisoara... daca stiti mai ieftin astept raspuns

300352[/snapback]

 

 

Ar fi bine sa verifici intii daca suporta discuri ventilate pe spate

cele ventilate sint mai groase si nu intre pe etrier.

atentie !!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Exista si discuri neventilate pentru BMW, nu toate au ventilate. Cele neventilate sunt mai ieftine. Se merita sa dau 190RON/buc pe BREMBO ventilate? sau sa caut altceva. Pentru astea cum e pretul? mic - mare. Nu  stiu cat costa de obicei astfel de discuri, am intrebat pana acum intr-un singur loc, nu am avut timp sa umblu sa caut mai mult. Aici unde am gasit BREMBO aveau si alte tipuri, alea erau mai ieftine, dar nicidecum marci cunoscute. Ma gandeam ca astea ar fi ok, dar vreau sa aflu daca este pretul corect sau le pot lua din alta parte mai ieftin. Apropo, eu sunt din Timisoara... daca stiti mai ieftin astept raspuns

 

 

Ar fi bine sa verifici intii daca suporta discuri ventilate pe spate

cele ventilate sint mai groase si nu intre pe etrier.

atentie !!

 

Toate E46 au discuri ventilate, all 4.

Edited by CatalinE
Link to comment
Share on other sites

si eu am toate 4 zimmerman si sunt incantat de ele :) si placute de frana trw lucas

 

Sunt perforate si cat te-au costat? Am discurile pe spate aproape de final si ma pregatesc de schimb.

 

in jur de 7 mil discurile , le-am luat de la un baiat de pe forum , vezi la mica publicitate

Link to comment
Share on other sites

discurile sunt sport perforate si placutele sunt normale

 

Deci fata de discurile originalese simte clar ca franeaza mult mai bine? Probabil ca se simte mai bine la franarea la viteze mari pe autostrada, nu?

Sau si la mersul prin oras?

 

eu nu prea merg pe autostrada , dar cel putin in oras pot spune ca se simte o diferenta

Link to comment
Share on other sites

la viteze mici nici eu nu cred ca e vreo diferenta sesizabila cel putin. la mine mi s-a parut un avantaj in special pe serpentine, unde mergand mai sportiv, franele au fost utilizate intens si se racesc mai bine astea perforate, evitand efectul de fading.
Link to comment
Share on other sites

la viteze mici nici eu nu cred ca e vreo diferenta sesizabila cel putin. la mine mi s-a parut un avantaj in special pe serpentine, unde mergand mai sportiv, franele au fost utilizate intens si se racesc mai bine astea perforate, evitand efectul de fading.

 

 

exact. perforatiile nu fac altceva decat sa mareasca suprafata totala a discului , marind capacitatea de convectie micsorand astfel timpul de disipare a temperaturii din discul de frana catre mediul ambiant. mai ajuta , evident si la eliminarea rezuduurilor formate in urma uzurii placutelor. in fond acele perforatii pot fi inlocuite si cu canale radiale ( de diferite forme ) pe suprafata discului de frana.

dar cel mai important lucru este desigur calitatea placutelor de farna.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.