Jump to content

EGR


fabio29

Recommended Posts

As dori sa rog membrii mai Pro sa explice un pic ce anume face valva EGR.

SI in mod special cum ne dam seama daca functioneaza deficitar.

Multumesc

300433[/snapback]

parerea mea e ca nu e prea eficienta si din cauza ei rezulta o gama larga de defecte...i se mai spune si supapa de recircurare gaze...si lucreza pe baza de vaccum pe care il face o electrovalva(se cam arde dupa o perioada de timp)...

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...332&hg=11&fg=45

 

si schita..

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Nu este eficienta sau nu este fiabila, la ce te referi? :)

301377[/snapback]

eficienta ar vrea sa insemne insa ce rezulta nu este deloc eficienta: tremura la rece,la 2000 de rotatii pe minut se balbaie in momentele pe care le considera ea...ideea e ca intra gaze din evacuare in admisie ca sa reincalzeasca amestecul insa la motorina pe care o avem noi formeaza un amestec toxic(fara prea mult oxigen) si la turatii mari (2500rot/min) merge bine...la mine EGR-ul,frutunelul care intra in EGR are un surub in el ca sa nu dea eroare in bord de check engine si de-atunci toate aceste probleme numai exista..masina trage la fel si merge super... :blink:

Link to comment
Share on other sites

eficienta ar vrea sa insemne insa ce rezulta nu este deloc eficienta

301422[/snapback]

 

...la mine EGR-ul,frutunelul care intra in EGR are un surub in el ca sa nu dea eroare in bord de check engine si de-atunci toate aceste probleme numai exista..masina trage la fel si merge super... :)

301422[/snapback]

 

:blink: poti fii un pic mai explicit te rog? :)

Edited by alexandru_83
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca are un rol important, altfel nu vad de ce ar fi pus-o acolo inginerii de la BMW. In general cand se imbacseste , masina da fum, cel putin la mine asa era cand am luat-o, si am curatat valva asta si n-am mai vazut fum de-atunci...

301434[/snapback]

Nu are numai bmw egr...are si opel,vw-audi...etc...masinile din 93 mergeau foarte bine fara rahaturile astea...sa numai vorbim de volanta cu masa dubla...

Link to comment
Share on other sites

Si faceau si ca niste adevarate tractoare :)

301470[/snapback]

si astea noi cum fac ..?! :blink: tin sa te anunt caci de cand am anulat supapa si am pastrat vaccumul in continuare..masina merge mult mai rotund si mai frumos..iar relantiul pe care toata lumea zicea ca e din cauza senzorului de turatie,era din egr...

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

vad ca ai masina din 2004 inseamna ca ai piese ca a mea dupa E90..la mine turbo este actionat electric nu pe vaccum..s-ar putea sa suferi de aceleasi probleme...

301480[/snapback]

 

Stai un pic... vorbim despre EGR sau despre turbo? Sau despre ce?

 

For the record, la 320d E46 de 150 cp (motor M47TU) turbina se numeste GT1749V si este actionata prin vacuum (evident, ma refer la mecanismul vanelor).

Link to comment
Share on other sites

ce supapa ai anulat?

301486[/snapback]

supapa care este actionata de o electrovalva care ationaza ca un vaccum pe Egr.care este defapt o supapa ce se deschide si de inchide actionata de electrovalva si permite intrarea gazelor din evacuare in admisie si le rebaga in motor..cred ca e pt noxe mai mult treaba asta..

Link to comment
Share on other sites

Stai un pic... vorbim despre EGR sau despre turbo? Sau despre ce?

 

For the record, la 320d E46 de 150 cp (motor M47TU) turbina se numeste GT1749V si este actionata prin vacuum (evident, ma refer la mecanismul vanelor).

301488[/snapback]

la mine nu e asa... :) am ramas masca cand am vazut ca turbina este actionata de o chestie electrica gen clapeta de aceleratie....nu are nici un furtun care sa intre in turbo pt vaccum decat o mufa pt instalatia aia...iti dai seam ce presiune pot sa obtin in turbo... :blink: si asta se poate face numai din soft...

Link to comment
Share on other sites

la mine nu e asa... :) am ramas masca cand am vazut ca turbina este actionata de o chestie electrica gen clapeta de aceleratie....nu are nici un furtun care sa intre in turbo pt vaccum decat o mufa pt instalatia aia...iti dai seam ce presiune pot sa obtin in turbo... :blink:  si asta se poate face numai din soft...

301491[/snapback]

 

La turbinele VNT comandate vacuumatic, vacuum-ul aplicat actuatorului este comandat de ECU prin intermediul unei electrovalve (actionata in impulsuri, n-are rost sa intram in detalii pe un topic despre EGR). Vroiam doar sa zic ca posibilitatile de tuning asupra presiunii in turbina sunt exact aceleasi.

Link to comment
Share on other sites

La turbinele VNT comandate vacuumatic, vacuum-ul aplicat actuatorului este comandat de ECU prin intermediul unei electrovalve (actionata in impulsuri, n-are rost sa intram in detalii pe un topic despre EGR). Vroiam doar sa zic ca posibilitatile de tuning asupra presiunii in turbina sunt exact aceleasi.

301492[/snapback]

CUM ZICI TU... :blink: NU intelegi ca nu este actionata vaccumatic?! :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.