Jump to content

EGR


fabio29

Recommended Posts

Salut!Cum tipul care face resoftari a spus ca nu se anuleaza EGR,tipul pe care il cunosc eu spune ca se anuleaza EGR,iar daca o sa cauti un pic mai mult pe net chiar si pe alte forumuri de la alte marci auto o sa gasesti specialisti care fac resoftari si care spun ca se anuleaza DIN SOFT egr-ul.Asa ca atat eu cat si tu(cred)nu suntem 100% siguri ca o varianta sau alta este cea corecta.Un lucru este sigur,parametri ce sunt scrisi din fabricatie in ECU masinii sunt modificati atunci cand se face o resoftare si nu are cum tocmai EGR-ul sa ramana ne modificat in functionare dupa resoftare.Mai vorbim!

 

Salut!Ai facut o mica greseala in ce ai scris,dupa punerea in functiune a EGR gazele de evacuare sunt ceva mai reci decat atunci cand nu functiona EGR-ul(egr introduce gazele arse in cilindru tocmai pentru a cobora temperatura de ardere si a reduce noxele),dar daca gresec te rog sa ma corectezi.

Dupa punerea in functiune a EGR-ului temperatura gazelor creste! In camera de ardere (cilindru) scade temperatura "flacarii" formate, mai exact extremitatea ei unde se formeaza NOx! In pricipiu problema colegului Mario nu e EGR-ul! Ar trebui sa mearga la un mecanic ca pe forum parerile vor fi impartite si majoritatea vorbesc din auzite!

Link to comment
Share on other sites

Dupa punerea in functiune a EGR-ului temperatura gazelor creste! In camera de ardere (cilindru) scade temperatura "flacarii" formate, mai exact extremitatea ei unde se formeaza NOx! In pricipiu problema colegului Mario nu e EGR-ul! Ar trebui sa mearga la un mecanic ca pe forum parerile vor fi impartite si majoritatea vorbesc din auzite!

Salut!Ai mare dreptate cu vorbitul din auzite,asa este,dar cu aceasta ocazie mai invatam si lucruri bune si adevarate,eu aveam impresia dupa ce am citit prin mai multe locuri pe net ca temperatura gazelor este mai mica cand este in functiune EGR,dar acum am invatat ceva nou.Bafta! Edited by botosanibmw
Link to comment
Share on other sites

Si totusi o spui foarte degajat.

Salut!Am scris cea ce am citit prin alte situri,nu am facut rau la nimeni,suntem pe un forum unde scriem ca sa mai si invatam anumite chestii,daca am gresit cu ceva am curajul sa recunosc ca am gresit,sunt degajat pentruca nu am facut rau la nimeni cu ce am scris plus ca nu am jignit pe nimeni de aici de pe acest forum.Eu consider ca scriu si ma aflu intre prieteni care au aceasi pasiune si cand stai de vorba cu un grup de prieteni dupa ce isi spun toti ideile cine vrea trage concluzia corecta.Seara buna!
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

EGR-ul a fost eliminat cel mai probabil pentru a "rezolva" multiplele probeleme generate de acesta, dupa cum spune si @Mario Z.

Eu spre exemplu caut inca o rezolvare pentru micile intreruperi in mers (1800 - 2200rpm) dar si pentru oscilatiile relantiului. Cel mai probabil in jurul EGR-ului trebuie sa existe rezolvarea. Consider insa ca, anulare EGR-ului nu este o solutie sigura.

Daca gasesti rezolvare, PM ca eu nu stiu ce sa ii mai fac.

Link to comment
Share on other sites

Atentie mare la furtunasele de vacuum! Multi pun furtun imbracat in tesatura textila care de fapt este pentru retur de motorina. Nu sunt indicate pentru vacuum. Puneti furtune speciale de vacuum cu diametrul interior de 3.5mm. Eu am pus asa ceva si am scapat de intreruperi. Are interior de 3.5mm si grosime perete de 3mm.

post-25893-0-66965700-1360417066_thumb.jpg

Edited by djtaotao
Link to comment
Share on other sites

Doar furtunasele originale sunt calitative.

Alea care se gasesc la metru sunt de unica folosinta.

Uite aici nu sunt de acord. Furtunele de silicon la metru sunt mult mai rezistente decât cele oe. Asta din experiența vb. Gates face furtune extrem de rezistente. Par exemplu cele de retur de injectoare oe sunt niște mizerii pe când cele gates fără îmbrăcăminte sunt mult mult mai rezistente. Dacă nu am schimbat furtunele alea cu unele oe de mi a venit acru.

Sa numai vb de furtunele mari de la intercoller care după ce am resoftat si modificat turbina bubuiau luna de luna (oe noi) . In final am pus din silicon albastre si de atunci numai au fost probleme.

Ps unica folosință la mine este de peste 4 ani

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Cele Gates sunt calitative.

Din pacate, tu faci aici o confuzie, cel putin asa cred.

Furtunurile originale deja uzate pe care le-ai vazut tu sunt praf, dar cele originale noi sunt foarte bune.

Am montat astfel de furtune chiar pe E39 la returul injectoarelor si erau foarte bune.

Furtunasele pe care le gasesti la metru la cele mai multe magazine de piese sunt foarte proaste, iti zic din experienta.

Am cumparat un metru de furtun si a doua oara cand le-am dat jos deja erau moi.

Link to comment
Share on other sites

Cele Gates sunt calitative.

Din pacate, tu faci aici o confuzie, cel putin asa cred.

Furtunurile originale deja uzate pe care le-ai vazut tu sunt praf, dar cele originale noi sunt foarte bune.

Am montat astfel de furtune chiar pe E39 la returul injectoarelor si erau foarte bune.

Furtunasele pe care le gasesti la metru la cele mai multe magazine de piese sunt foarte proaste, iti zic din experienta.

Am cumparat un metru de furtun si a doua oara cand le-am dat jos deja erau moi.

Aici ai perfecta dreptate. Cele imbracate in panza ( destul de ieftine) la metru sunt ordinare ( pentru ca nu au insertie in furtun ci doar imbracaminte si se inmoaie si cedeaza). Corect. Eu recomand Gates ( destul de scumpe) sau din silicon ( mai scumpe). Mie personal cele originale mi se par mai proaste decat cele Gates.

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am mers vreo 300 km cu Egr nou pus in functiune ca sa curat ce e pe acolo imbacsit dupa 40.000 km fara Egr activ

Avantaje:

Masina trage mai bine,

motorul suna mai rotund

 

Probleme:

Zmuceste daca e treapta mai mare si turatia e mai mica

Oscileaza relantiul

La semafor intra gaze esapament

Daca accelerez pe loc iese fum serios din spate.

 

Daca accelerez masina trage fara intreruperi.

 

Ce sa mai verific? Ce sa curat?

Edited by Mario Z
Link to comment
Share on other sites

Cand o turez serios merge fara intreruperi. Dupa ce ridic piciorul de pe acceleratie , scade din viteza si vreau sa accelerez din nou zmuceste tare la o anumita turatie, ca si cum ai avea apa in motorina, apoi cum creste turatia merge bine.

Daca opresc in loc masina, miroase intepator.

O fi catalizatorul infundat pt ca am merg mult timp cu EGR anulat???

Link to comment
Share on other sites

Nu ai precizat unde miroase intepator, afara, la motor sau in habitaclu?

Poate mirosul intepator e de la gazele de evacuare. Una din cele mai frecvente cauze pentru intrarea gazelor de evacuare in habitaclu este racordul flexibil de pe evacuare care nu mai e etans si lasa sa scape gaze.

Link to comment
Share on other sites

Atentie mare la furtunasele de vacuum! Multi pun furtun imbracat in tesatura textila care de fapt este pentru retur de motorina. Nu sunt indicate pentru vacuum. Puneti furtune speciale de vacuum cu diametrul interior de 3.5mm. Eu am pus asa ceva si am scapat de intreruperi. Are interior de 3.5mm si grosime perete de 3mm.

eu am la fel,furtun imbracat la valca egr,cred ca e cel original,dar am observat ca daca il scot si nu il inchid ca sa faca vid,imi sta aprins martorul check engine,ma gandesc ca daca ar fii in neregula,ar sta tot timpul martorul de la check engine aprins.am si eu mici probleme cu turatia,mai ales cand merg cu viteza a 2,max a 3,si o scot la punctul mort,imi fluctueaza turometrul inainte sa revina la turatia normala,cateodata scade pana in 500rpm si aproape moare motorul,insa revina la normal dupa.cred ca tot egr e de vina :)

Link to comment
Share on other sites

eu am la fel,furtun imbracat la valca egr,cred ca e cel original,dar am observat ca daca il scot si nu il inchid ca sa faca vid,imi sta aprins martorul check engine,ma gandesc ca daca ar fii in neregula,ar sta tot timpul martorul de la check engine aprins.am si eu mici probleme cu turatia,mai ales cand merg cu viteza a 2,max a 3,si o scot la punctul mort,imi fluctueaza turometrul inainte sa revina la turatia normala,cateodata scade pana in 500rpm si aproape moare motorul,insa revina la normal dupa.cred ca tot egr e de vina :)

Daca scoti de tot furtunasul de la EGR si nu astupi acel capat cu ceva, pierzi foarte mult vacuum, ceea ce cauzeaza aprinderea martorului check engine.

Link to comment
Share on other sites

Cand o turez serios merge fara intreruperi. Dupa ce ridic piciorul de pe acceleratie , scade din viteza si vreau sa accelerez din nou zmuceste tare la o anumita turatie, ca si cum ai avea apa in motorina, apoi cum creste turatia merge bine.

Daca opresc in loc masina, miroase intepator.

O fi catalizatorul infundat pt ca am merg mult timp cu EGR anulat???

 

Miroase inauntru, dar mult mai tare decat atunci cand am avut flexibilul dus. Atunci era fum obisnuit, acum mitoase intepator.

Totusi ce nu inteleg sunt bruscarile care apar mereu, cand turatia incepe sa creasca.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.