Jump to content

EGR


fabio29

Recommended Posts

nu am asa ceva pe masina

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...331&hg=11&fg=45

301504[/snapback]

poate au fost extrase :)

eu am toate alea pe masina mai ales piesa cea mai importanta , care este o piesa electronica si la mine a costat cam 205 ron , ehh acea piesa face vaccum si pt turbina si pt EGR , la mine exact la EGR nu mai functiona , am luat una noua si acum merge ceas :blink:

Edited by kretzu_sla
Link to comment
Share on other sites

Ok.

 

am ramas masca cand am vazut ca turbina este actionata de o chestie electrica gen clapeta de aceleratie....nu are nici un furtun care sa intre in turbo pt vaccum decat o mufa pt instalatia aia...iti dai seam ce presiune pot sa obtin in turbo...  si asta se poate face numai din soft...

 

Am vrut sa explic ca SI la turbinele comandate vacuumatic (de care tu nu ai), controlul presiunii se face tot electronic: ECU comanda prin intermediul unor impulsuri electrice, o electrovalva. Aceasta electrovalva combina vacuum-ul produs de motor (pompa de vacuum) cu aer la presiunea atmosferica, in functie de comanda de la ECU, astfel incat sa obina un vacuum mai puternic sau mai slab (presiune negativa mai mica sau mai mare). Vacuum-ul astfel rezultat este aplicat actuatorului vacuumatic de pe turbina, care roteste acele mici palete ale mecanismului VNT.

 

Si al doilea lucru:

Vroiam doar sa zic ca posibilitatile de tuning asupra presiunii in turbina sunt exact aceleasi.

 

Ai afirmat ca ai posibilitati mult mai mari de tuning asupra presiunii datorita sistemului electronic pe care il AI pe E90. Eu am vrut sa explic ca aceste posibilitati nu depind de modalitatea in care se face acest control. Ele depind doar de limitele fizice ale turbinei.

 

Sistemul VNT comandat exclusiv electric s-a introdus numai pentru un control mai precis.

Link to comment
Share on other sites

poate au fost extrase  :)

eu am toate alea pe masina mai ales piesa cea mai importanta , care este o piesa electronica si la mine a costat cam 205 ron , ehh acea piesa face vaccum si pt turbina si pt EGR , la mine exact la EGR nu mai functiona , am luat una noua si acum merge ceas :)

301506[/snapback]

eu am schimbat egr, elecrovalva , furtun,debitmetru aer, senzor turatie ax came...rezultatul..nici unul masina mergea la fel...am anulat supapa egr si totul e ok acum.. :blink:

Link to comment
Share on other sites

eu am schimbat egr, elecrovalva , furtun,debitmetru aer, senzor turatie ax came...rezultatul..nici unul masina mergea la fel...am anulat supapa egr  si totul e ok acum.. :blink:

301514[/snapback]

aha...interesant , n-am mai auzit pana acu sa-si anuleze cineva EGR-ul...nu ca n-ar fi destula poluare :)

Link to comment
Share on other sites

Ok.

Ai afirmat ca ai posibilitati mult mai mari de tuning asupra presiunii datorita sistemului electronic pe care il AI pe E90. Eu am vrut sa explic ca aceste posibilitati nu depind de modalitatea in care se face acest control. Ele depind doar de limitele fizice ale turbinei.

 

Sistemul VNT comandat exclusiv electric s-a introdus numai pentru un control mai precis.

301511[/snapback]

nu am e90 am e46 ultimele luni...

Link to comment
Share on other sites

aha...interesant , n-am mai auzit pana acu sa-si anuleze cineva EGR-ul...nu ca n-ar fi destula poluare  :)

301516[/snapback]

 

Probabil e mai mult o impresie :blink:

 

nu am e90 am e46 ultimele luni...

301520[/snapback]

un fel de baby E90 :)

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

interesant , n-am mai auzit pana acu sa-si anuleze cineva EGR-ul...

301516[/snapback]

 

Eu am mai auzit. Daca o "anulezi"*, obtii un amestec mai bogat in oxigen (nemaifiind recirculate gazele de evacuare), care are avantajul ca va produce mai putine depuneri de funingine pe traseul de evacuare. Insa apare o problema, si anume cresterea temperaturii gazelor de evacuare, cu efecte directe asupra turbinei.

 

*Eu stiu ca EGR-ul se "anuleaza" din soft, nu cu suruburi si alte scamatorii de genul asta, insa poate la BMW e altfel, chiar nu stiu (inca) exact. Dar o sa ma documentez.

Link to comment
Share on other sites

Eu am mai auzit. Daca o "anulezi"*, obtii un amestec mai bogat in oxigen (nemaifiind recirculate gazele de evacuare), care are avantajul ca va produce mai putine depuneri de funingine pe traseul de evacuare. Insa apare o problema, si anume cresterea temperaturii gazelor de evacuare, cu efecte directe asupra turbinei.

 

*Eu stiu ca EGR-ul se "anuleaza" din soft, nu cu suruburi si alte scamatorii de genul asta, insa poate la BMW e altfel, chiar nu stiu (inca) exact. Dar o sa ma documentez.

301523[/snapback]

nustiu daca obtii ceva , ca n-ar fi logic....arderea se va face la fel , cu aceeasi cantitate de aer , numai ca nu se mai recircula gazele si sunt scoase direct :blink: nu e un lucru bun deloc sa anulezi EGR nici din soft nici mecanic.

Link to comment
Share on other sites

Since diesel engines are unthrottled, EGR does not lower throttling losses in the way that it does for SI engines (see above). However, exhaust gas (largely carbon dioxide and water vapor) has a higher specific heat than air, and so it still serves to lower peak combustion temperatures; this aids the diesel engine's efficiency by reduced heat rejection and dissociation. There are trade offs however. Adding EGR to a diesel reduces the specific heat ratio of the combustion gases in the power stroke. This reduces the amount of power that can be extracted by the piston. EGR also tends to reduce the amount of fuel burned in the power stroke. This is evident by the increase in particulate emissions that corresponds to an increase in EGR.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/EGR_valve

 

Cat despre "anularea" lui Poiuyt:

 

In the past, a meaningful fraction of car owners disconnected their EGR systems [citation needed]. Some still do either because they believe EGR reduces power output, causes a build-up in the intake manifold in diesel engines, or believe that the environmental impact of EGR outweighs the NOx emission reductions [citation needed]. Disconnecting an EGR system is usually as simple as unplugging an electrically operated valve or inserting a ball bearing into the vacuum line in a vacuum-operated EGR valve. In most modern engines, disabling the EGR system will cause the computer to display a check engine light. In almost all cases, a disabled EGR system will cause the car to fail an emissions test, and may cause the EGR passages in the cylinder head and intake manifold to become blocked with carbon deposits, necessitating extensive engine disassembly for cleaning.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

http://en.wikipedia.org/wiki/EGR_valve

 

Cat despre "anularea" lui Poiuyt:

301539[/snapback]

........and may cause the EGR passages in the cylinder head and intake manifold to become blocked with carbon deposits, necessitating extensive engine disassembly for cleaning. .........

 

si tare rusine imi este cu egr-ul care iti umple la propriu admisia cu "pamant" si alte depuneri din evacuare...

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

........and may cause the EGR passages in the cylinder head and intake manifold to become blocked with carbon deposits, necessitating extensive engine disassembly for cleaning. .........

 

si tare rusine imi este cu egr-ul care iti umple la propriu admisia cu "pamant" si alte depuneri din evacuare...

301544[/snapback]

Pentru adevaratii mecanici, mult respect de la Zaraza :blink:

Da-le un mail la BMW AG si spuna-le ca valva EGR nu e buna de nimic :)

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Pentru adevaratii mecanici, mult respect de la Zaraza :)

Da-le un mail la BMW AG si spuna-le ca valva EGR nu e buna de nimic :)

301549[/snapback]

pt mine nu e buna...si gata...

masina merge super fara ea.. :blink:

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Ma intreb de ce se mai obosesc cativa ani cu crearea unui motor atatia ingineri.

Iei frumos un baiat de oras, ii pui o muzica pe sufletu' lui si gata, il upgradeaza instant :)

301556[/snapback]

sincer..in ultimul timp se chinuie cam un an la masina si se chinuiesc sa o faca cat mai vulnerabila in ceea ce priveste service-ul pe partea mecanica...si masinile din ziua de azi o confirma.... :blink:

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.