Jump to content

EGR


fabio29

Recommended Posts

Adevarat. Dieselurile din 93 erau foarte fiabile, pe langa performantele de invidiat.

 

Oricum sa dai jos si catalizatorul ca sa fie pachetul complet :blink:

301567[/snapback]

este dat jos.. :lol:tot din cauza egr-ului ca am crezut ca e in fundat catalizatorul

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
I rest my case :)

intelegi de ce am ce am cu egr...?! :blink: cea mai proasta inventie...e problema generala la dieseluri ....oricum cand il vreau reactivat ii bag furtunu si gata..iar catalizatorul nu trebuie decat resudat... :)

 

 

 

ce daca scoti furtunu ala d vacum nu mai finctioneaza egr u si daca il bagi inapoi merge???

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Am avut Egr stricat si l-am anulat si am mers asa 40.000km

Acum cateva zile am luat altul si l-am montat. Am pus si furtunasul la loc pe egr. Rezultatul a fost groaznic!!!

1. Fum in habitaclu de ma ustura ochii

2. Nu trage uniform

3. Trepideaza

4. Da in nas

5. Turatia la relantiu are fructuatii de 200rpm destul de des de parca ar fi proasta motorina

 

Am anulat egr din nou si problemele de mai sus au disparut. Nu mai inteleg nimik.

Link to comment
Share on other sites

Am avut Egr stricat si l-am anulat si am mers asa 40.000km

Acum cateva zile am luat altul si l-am montat. Am pus si furtunasul la loc pe egr. Rezultatul a fost groaznic!!!

1. Fum in habitaclu de ma ustura ochii

2. Nu trage uniform

3. Trepideaza

4. Da in nas

5. Turatia la relantiu are fructuatii de 200rpm destul de des de parca ar fi proasta motorina

 

Am anulat egr din nou si problemele de mai sus au disparut. Nu mai inteleg nimik.

 

Vreo idee?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

stiu ca sunt doua electrovalve pierburg , una comanda turbina cealalta egr-ul.electrovalva egr daca nu ma insel este in dreapta motorului in partea inferioara e prina in 2 suruburi si are doua furtunse care intra in ea , dar daca zici ca se deschide si se inchide egr-ul inseamna ca aceasta functioneaza.cel mai bine bag-o totusi pe un tester , nu e o avere.oricum problema de aici vine , egr , electrovalva , furtunase etc

 

cu egr-ul anulat ti-a crescut consumul sau ti-a scazut?cum l-ai anulat? as incerca sa il anulez si eu sa vad daca e vreo diferenta.

Edited by george_geo1010
Link to comment
Share on other sites

stiu ca sunt doua electrovalve pierburg , una comanda turbina cealalta egr-ul.electrovalva egr daca nu ma insel este in dreapta motorului in partea inferioara e prina in 2 suruburi si are doua furtunse care intra in ea , dar daca zici ca se deschide si se inchide egr-ul inseamna ca aceasta functioneaza.cel mai bine bag-o totusi pe un tester , nu e o avere.oricum problema de aici vine , egr , electrovalva , furtunase etc

 

cu egr-ul anulat ti-a crescut consumul sau ti-a scazut?cum l-ai anulat? as incerca sa il anulez si eu sa vad daca e vreo diferenta.

 

Furtunul nr 5 l-am scos din egr si l-am blocat cu un surub. Masina trage egal, nu afuma. De consumat 8,5-9 in oras si 5,9 autostrada.

Link to comment
Share on other sites

tot e un consum destul de bun zic eu , a mea resoftata la 166 cp cu egr functional imi scoate un consum mediu afisat pe cb , l-am facut si la pompa si e cam acelasi 7,1 la 100 km.o sa incerc si eu sa anulez egr sa vad ce se intampla.

Salut!De regula cand se face o resoftare primul lucru care se urmareste este anularea din soft a EGR-ul,asa ca la masina ta sigur EGR-ul este doar de decor,el nu mai functioneaza,de acea ai acceleratia muuuult mai ferma chiar de la turatii mici,caci EGR-ul este neoperational.

 

cu egr anulat cred ca se incalzeste motorul un pic mai greu si in frana de motor pe distante lungi s-ar putea sa coboare temperatura apei.

SAlut!Da ai dreptate cu EGR anulat motorul se incalzeste mai greu,dar despre faza cu frana de motor si temperatura care scade nu ai dreptate,daca scade temperatura inseamna ca termostatul de pa EGR este defect,se schimba relativ usor,il poti verifica daca il demontezi cand este motorul rece si suflii prin el,daca trece foarte usor aerul prin el este defect.
Link to comment
Share on other sites

nu am stiu ca la o resoftare se anuleaza din soft egr-ul....e prima oara cand aud de asa ceva.

Salut!Da,asa se intampla se anuleaza EGR-ul,uite iti enumar si alte modificari ce se fac la o resoftare:potentiometru pedala,timp injectie,injectie,pre injectie,avans,presiune rail,limitator presiune rail,presiune turbo,limitator presiune turbo,timp de ouverboust control,limitator cuplu (inalte ,joase),limitator fumuri debitmetru,limitator viteza,limitator ture,etc.Cam acestea sunt modificarile.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.