Jump to content

RUN-ul


duxter

Recommended Posts

Pai da, stiu,pe acolo stau eu,poate mai bine... insa admisia asta are efect la m52b28 in principal, datorita faptului ca motorul asta a fost gatuit din fabrica(i-au pus la 2.8 aceasi galerie ca la 2.0), e normal sa-i prinda bine admisia mai permisiva.

Insa la 320i... nu-l gatuie nimeni, nu cred sa aibe vreun efect benefic galeria de m50 la el.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cat de serios vorbeste. Insa e plin netu de fise dyno cu mai mult de 230 de cai pt 328i e36 si asta fara supraalimentare.

 

Si eu cu touringul meu, am facut 330ci din 2005 la liniutze.

Deci tind sa cred ca e din cauza cresterii de putere :)

Stock n-aveam nici o sansa.

Link to comment
Share on other sites

pfiiiuuuu... ma speriasem... incepusem sa-mi para rau ca nu mi-am luat 328 :lol:

 

acum vreo 10 zile era un baiat din c-ta care a pus o fisa dyno cu 190hp la un 520i (e39 M52) :lol:

 

 

@roco: doar cu un 330 te-ai dat? (poate era automat) :)

Edited by io's
Link to comment
Share on other sites

m-am dat cu mai multe masini. asta opc,tt.

Nu fac asta des, doar asa ocazional.

Cu astea am stat in fata.

Am si pierdut rusinos cu un 325 stock o data, fiindca aveam gumele varza pe spate si subtiri, toata a-1a si a doua am piedut-o in burn... la a treia veneam tare din urma, dar nu l-am intrecut pe 400m.

mai pierzi, mai castigi, asta e.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Arghh... My bad.

Credeam ca ma intrebi cu ce alte masini m-am mai dat :))

 

Masina era manuala, 6 trepte, masina foarte ingrijita. Nu e vorba sa fi fost vreo problema sa nu traga.

Cu alt 330i nu m-am dat.

Oricum masina mea acum e mai grea decat 1505 kg cat are un 330ci.Cel putin asa cred.

Link to comment
Share on other sites

Oricum masina mea acum e mai grea decat 1505 kg cat are un 330ci.Cel putin asa cred.

in cazul asta ai mai mult de 231hp :lol: (greu de crezut, trebuie demonstrat) sau soferul de la 330 era .... incepator :lol: :)

 

ce greutate ai in talon?

Link to comment
Share on other sites

Eu nu am vb de putere exacta pe topicum asta al meu...am postat doar ce am gasit si sincer nu ma intereseaza cati cai EXACT castig pe admisie pe serpi pe etc... la final cand am sa montez tot am sa o pun la Iasi pe dyno si am sa postez fisa...
Link to comment
Share on other sites

Oricum masina mea acum e mai grea decat 1505 kg cat are un 330ci.Cel putin asa cred.

in cazul asta ai mai mult de 231hp :lol: (greu de crezut, trebuie demonstrat) sau soferul de la 330 era .... incepator :) :)

 

ce greutate ai in talon?

Ah, nu cred ca am cum sa am mai mult de 230 de cai. Greutatea din talon a fost 1420kg cu motorul de 2000, cand am pus 2.8, s-a mai adaugat grup carcasa mare, cutie de m, ambele cam duble la greutate ca cele de 2.0.

In plus am si eu 110 kg :lol:)

El nu stiu daca avea 55-60kg.

Ne-am dat si din mers,tind sa cred ca avantajul meu a fost jantele pe 15 de tabla, el avea 17 style 68.

E si link pe youtube.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
Eu nu am vb de putere exacta pe topicum asta al meu...am postat doar ce am gasit si sincer nu ma intereseaza cati cai EXACT castig pe admisie pe serpi pe etc... la final cand am sa montez tot am sa o pun la Iasi pe dyno si am sa postez fisa...

 

 

O sa astept cu nerabdare proiectul tau, pentru ca am un 323ci si e acelasi M52B25TU, de 170 de cai, si tot incerc sa-i scot mai multi,

Onofrei Gabi m-a sfatuit sa schimb axul cu came, dar inca nimeni nu m-a indrumat cum se cade. Succes!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Eu am facut conversia cu galeria de m50.

Asta la m52b28, absolut NU se mai potrivesc furtunele, decat unu, cel ce vine in cotul de la debitmetru.

restu trebuiesc construite, (atentie furtune pentru uz petrolier, altfel se mananca, sau fac collapse din cauza vacuumului)

La conectarea TB pe galerie, ai sa observi ca nu se potriveste, in sensul ca garnitura nu o sa fie suficienta, trebuie ori doua, ori una mai groasa.

In rest, nu e mare bataie de cap, vezi ca rampa de injectoare de m52 nu se va mai aseza perfect pe galeria de m50, nu va mai fi la gauri cu alte cuvinte,aici trebuie improvizat.

Plasticul de pe rampa nu se mai poate pune, cauta unu de m50.

Eu nu ti-as recomanda la motorul tau conversia asta...

Daca mai ai intrebari, baga mare :)

Uite niste poze.

 

Cam asa arata traseul furtunelor mari.

cam totul trebuie construit, nu se va mai potrivi, suportul jojei de ulei, suportul regulatorului de ralanti, al valvei PCV.

 

Eu o sa-mi cumpar kitul din poza 4 sa fie 100% in regula.

 

Numai ca ai multe de desfacut, de potrivit de fabricat, toate astea pot sa dureze 4-8 ore depinde daca ai mai facut asta sau nu.

 

Ce fel de furtune zici ca ai luat ? :lol: Nu gasesc in SV neam sa cumpar furtune si T-uri :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.