Jump to content

cauciucuri de iarna X3


Cosminbad

Recommended Posts

atunci la ce iti mai iei masina inalta si 4x4 daca nu iesi putin macar pe macadam sau prin noroi cat de cat acceptabil sau pietre nu f mari. bine ...sunt bune si pt bordurile din oras :blink: .

309942[/snapback]

 

...sau nu sunt asa de bune. azi am parcat mai aproape de o bordura , am apreciat gresit distanta pana la bordura si in loc sa parchez paralel cu ea am parcat oblic in ea cu cauciucul dreapta fata. rezultatul o gaura in cauciuc care nu se mai poate repara. e o taietura de vreo 5-6 cm pe partea laterala , s-au taiat si atele , sarma , tot. in contractul de garantie e clauza de excludere daca lovesti borduri etc sau orice alta intepatura. deci a trebuit un cauciuc nou. ghinionul si prostia mea. bine ca am avut roata aia de motocicleta de rezerva ca altfel pierdeam timpul. :) . sa aveti grija la borduri.

Link to comment
Share on other sites

bine ca am avut roata aia de motocicleta de rezerva ...

Auuuu.. nasol moment. Erai cu gume de iarna? Din cate stiu astea sunt intarite lateral...

vroiam sa te intreb de roata de rezerva. Ce? Cat? Unde?

Mai exact : De unde ai roata? Cat a costat? Unde o tii?

Link to comment
Share on other sites

Dap a venit incaltat cu RF din fabrica. Fara roata si fara cric. Si acum ca am incalta-to cu unele de iarna, normale... ma cam inteapa inima cand ma gandesc ca pot ramane in creierii muntilor intr-o banala pana de cauciuc..

 

ps:nici eu nu vad caracterele romanesti.

Edited by Maverick
Link to comment
Share on other sites

Dap a venit incaltat cu RF din fabrica.

Banuiesc ca e o chestie specifica tarii unde stai, esti prima persoana cu X3 care zice ca are RF din fabrica ori mai e o explicatie, vin cu RF doar cu jantele M.

Cumpara-ti un spray din ala pentru pana, daca ai ceva relativ minor te ajuta sa stii. Oricum, mi-ar fi frica sa merg fara roata de rezerva si cric. Eu mai intru cu masina si pe drumuri neamenajate si oricand se poate intampla sa dau cu ea in ceva taios sa distrug un pneu... asa ca mi-am luat si am si compresor(Michelin) la ea :)

 

Una peste alta, se pare ca eu sunt singurul care ti-am recomandat Continental :blink:

Link to comment
Share on other sites

Mi-au dat spray-ul in cauza cand am luat masina, dar ma indoiesc sincer ca ar face minuni...Oricum mai bine decat deloc. Loc penntru roata de rezerva nu am, decat daca o las in portbagaj si nu mi-ar place sa "alerge" pe acolo in ritmul in care fac eu slalom... Imi place insa programul de asistenta 24/7 BMW. Teoretic, daca se intampla "ceva" (fie ea si o pana de cauciuc), sun la Asistenta si vine un alt bmw, luminat ca un brad de craciun si cu platforma, si-mi repara...ce-o fi de reparat. Si daca ei nu vin pentru oarece motiv, asigurarea acopera si costurile de reparatie/inlocuire pt pneuri... :blink:
Link to comment
Share on other sites

a doua testare pe zapada mai serioasa. in seara asta a inceput iar sa ninga in Brasov . Am dat o fuga pana in Poiana Brasov, era zapada pe jos , -2 grade C si nu era dat cu nimic , nu trecuse nici plugul , o gramada de masini mergeau foarte incet 20-30km/h la urcare , eu am mers cam 30-60km/h , depinde de curbe , etc. concluzii la Nokian WR : sta foarte bine pe traiectorie , nu derapeaza deloc fata de Pirrelli Scorpion . In Poiana am asistat la un spectacol live de cerculete si tot felul de forme geometrice (protagonisti un seat ibiza , un Nissan Navara , Toyota Landcruiser , Logan , un atv , un Bmw seria 1. in parcarea aia mare de la intrare in Poiana Brasov. ) nu m-am incumetat la nimic deoarece tin la cauciucuri si nu doream sa le tocesc inutil si tin la masina , o chinui degeaba sa ma invart in cerc . am testat o plecare din rampa si nu patineaza deloc , musca din zapada cauciucul , la fel si la franare in panta . sunt chiar multumit de anvelopele astea pe zapada. la coborare am dat peste o gramada de masini care urcau spre Poiana cu cauciucuri de vara si care d-abia inaintau cu cozi lungi dupa ele pe contrasens sau care se chinuiau sa coboare cu 10km/h :blink: cel mai mult m-a amuzat un Porsche Boxster. Inainte sa intru iar in Brasov , erau vreo 3 masini ciocnite una pe partea dreapta , una pe partea stanga si una mai departe. era alunecus mare si zapada si ningea de nu vedeai in fata. va recomand cauciucuri de iarna la toti vitejii dintre care am facut si eu parte . e diferenta enorma. Nu am facut poze cu cei care se invarteau pe zapada si nici cu accidentul pentru ca nu mi-a dat prin cap. in schimb a facut prietena mea 2 poze in mers cand coboram din Poiana si eu una cand am ajuns acasa in bv ca sa vedeti ce tare ninge e unul din bulevardele principale , sa vedeti ce bine isi fac treaba utilajele de dezapezire.....cand coboram din Poiana abia urca o masina pe contrasens cu plug si sare..
Link to comment
Share on other sites

Eh, la mine nu a ajuns zapada (s-a oprit toata in Austria) asa ca nu ma pot pronunta despre Dunlop-uri.

cat despre cauciucuri de vara pe zapada aia si cu tractiune spate, personal gasesc ca respectivii sunt ori foarte indemanatici ori foarte curajosi... Poate ca si in .ro ar fi cazul ca legea sa prevada cauciucuri de iarna ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.