Jump to content

nu mai porneste :( 525d e39


Recommended Posts

dupa un timp in care credeam ca masina asta nu se va strica niciodata.. iata ca inevitabiliul s-a produs.

 

prima data .. acum vreo o saptamana era dimineata si f frig stateam in fata unei banci sa astept pe cineva... clima+ incalzirea in scaun.. dar mi-era prea cald si cum durata asteptarii s-a prelungit am oprit motorul. dupa ceva timp, cand a aparut persoana respectiva .. si am vrut sa plec.. surpriza: masina nu mai pornea :blink:

 

rasuceam de cheie , masina incerca sa porneasca dar motorul.. pauza.

in bord nici un martor aprins ... decat bateria si uleiul.. cele doua care se sting dupa ce porneste motorul. si evident cel de centura.. dar ala nu conteaza.

am mai incercat de cateveva ori.. intr-un final a pornit. am rasuflat usurat si am plecat.. masina mergea impecabil.. ca de obicei tragea bine nu tremura, statea perfect la relanti.

de atunci, de fiecare data masina am pornit-o la sfert de cheie... pana astazi cand din nou accelasi lucru, nu mai porneste.

 

nu stiu ce poate sa aiba... ma duc sa mai incerc sa o pornesc .. poate o ia cu putin noroc.

 

un lucru ciudat e ca .. sunt cu motorina pe rezerva (becul galben aprins) si data trecuta cand n-a pornit de asemenea eram cu motorila destul de jos.. nu mai retin daca chiar pe rezerva sau nu. e posibil sa am apa pe fundul rezervorului sau ceva de genu asta? prima data cand n-a pornit, chiar in ziua aceea dupa cateva ore am facut plinul azi ma pregateam sa fac accelasi lucru.. dar.....

Link to comment
Share on other sites

Probabil celebra pompa secundara de motorina, cea dinspre rezervor.

("un lucru ciudat e ca .. sunt cu motorina pe rezerva (becul galben aprins) si data trecuta cand n-a pornit de asemenea eram cu motorila destul de jos.. nu mai retin daca chiar pe rezerva sau nu")

Link to comment
Share on other sites

eu din cate stiu cand e dusa pompa secundara de sub rezervor masina se opreste din in mers, dar de pornit porneste. mie nu mi s-a oprit niciodata din mers.

 

poate sa fie senzorul de la axa cu came? si daca da, cat costa daca stie cineva. ms

Link to comment
Share on other sites

Nu prea ma pricep eu la diesel, dar cu bujiile incandescente cum stai? Am un coleg care avea aceeasi pb. dimineata, adica nu pornea sau pornea greu. A observat ca in momentul care pune contactul, becul la bujiile incandescente se stinge prea repede si asa a descoperit releul de la bujii si bujiile bineinteles.
Link to comment
Share on other sites

:blink: pai si unde sa dau plame? sub scaunus soferului :) adevaru-i ca nici io nu credeam in chestii dinastea pana cand am vazut pe un prieten cum aplica o corectie aspra televizoruli din camera... si culmea pana la urma a pornit :))))
Link to comment
Share on other sites

:blink:  pai si unde sa dau plame? sub scaunus soferului  :)  adevaru-i ca nici io nu credeam in chestii dinastea pana cand am vazut pe un prieten cum aplica o corectie aspra televizoruli din camera... si culmea pana la urma a pornit :))))

303276[/snapback]

 

 

Sub masina, langa prag in dreptul scaunului soferului.

Link to comment
Share on other sites

:blink:  pai si unde sa dau plame? sub scaunus soferului  :)  adevaru-i ca nici io nu credeam in chestii dinastea pana cand am vazut pe un prieten cum aplica o corectie aspra televizoruli din camera... si culmea pana la urma a pornit :))))

303276[/snapback]

 

Decat sa iei masina la palme, mai bine o duci la un service :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.