Jump to content

simptome diesel cutie automata - e39 530


Recommended Posts

Daca tot am laudat varianta asta de motorizare si cutia automata aferenta, trebuia sa-mi iau rasplata:

 

- de inceput, am sesizat simptomele specifice acelei pompe de motorina de la rezervor. Se oprea masina, pur si simplu, daca aveam in jurul a 15 litri in rezervor. Am patit-o si la semafor, am impins-o, mi-am luat injuraturile si rusinea de rigoare (plus ajutor benevol de la participantii de trafic)

- de atunci, alimentez sa nu scada sub 15. Mi-a mai facut de vreo 2 ori figura, dar am canistra la mine :)

- deci, banuiam pompa secundara, pana cand

- gasesc un furtun rupt, care intra in filtrul de motorina. Picura linistit, gaseam "balta" sub masina. L-am schimbat, am testat pragul celor 15 litri, nu mi s-a mai oprit masina.

- m-a invatat Bavaria :blink: sa fac aerisirea la motor, deoarece pierdeam lichid de racire de la o garnitura lipita de blocul motor. Cu ocazia asta, am sesizat alte simptome interesante: daca acul se apropie de rosu, masina nu se mai tureaza, nu mai accelereaza, oricat ai apasa pedala. Ca o protectie pentru cei ca mine....

- am inceput sa ma apropii de scopul topicului

- cu doua zile in urma, am plecat din localitate. Drum intins, tractoare, camioane. Ma grabeam, asa ca am dat sa depasesc. Si a inceput adevarata problema: masina nu mai facea kick-down...se tura undeva pe la 2700, 3000, si atat. Nici nu mai tragea. Practic, daca eram in treapta a 3-a a cutiei, de ex, si ajungeam pe aproape de 3000 rpm, masina se limita numai la viteza respectiva. Constant. Trebuia sa dau treapta superioara de viteza, iar ajungea la turatia respectiva, accelerand si...gata.

Asa am ajuns acasa.

- am incercat sa vad cum se comporta la relanti. Se tureaza pana la cca 4000 rpm, odata ajuns aici motorul parca ar vrea sa dea rateuri, tremura putin sesizabil, si nu trece de turatia asta. De precizat ar mai fi ca acum, cand pun contactul, se aude un huruit infundat dinspre motor parca, in fata, pe directia soferului...sau dinspre usa din fata stanga?!

- am incercat "la rece" sa vad cum se comporta, in mers: face kick-ul de care vorbeam, odata, de doua ori, dar, cand ajunge la 3500-4000....gata, s-a terminat. Motorul urla, acul sta acolo, masina nu mai trage.

 

Nu scoate fum, la ultima revizie am schimbat (a se citi am platit) si filtrul ala EGR.

 

INTREBAREA: e cazul sa ma gandesc la...cutie? Masina are cam 175.000, am luat-o pe la 120, n-am schimbat uleiul inca. Cineva imi spunea de niste discurri de ambreiaj la cutie... Altcineva imi spunea sa schimb filtrele (am facut 15 mii de la ultimul schimb)

 

Ei, saptamana viitoare o bag in service. Trebuie, mai ales c-am avut si un accident. Eu va rog sa va dati cu parerea, eventual daca cineva a mai avut simptome asemanatoare, intrucat eu nu stiu decat sa cheltui de doua ori X patru si, macar de data asta, parca n-as mai vrea sa arunc banii pe geam.

 

PS : nu avem service specializat in localitate.

 

Orice sugestii sunt primite!

Link to comment
Share on other sites

welcome...aceeasi problema am avut-o si eu (530dA), am banuit electrovalva egr,am schimbat-o, nimic nou, apoi am schimbat si vacuum-ul de la egr, tot asa , nimic nou

dar faza la mine e ca pur si simplu a disparut problema asta si nu a mai aparut pana acu...altceva decat filtre si consumabile nu i-am schimbat

uitasem, pe tester imi aparea eroare la egr, si inca imi apare, desi am sters-o, adr masina merge ok

Edited by russu_e39
Link to comment
Share on other sites

sfatul meu este sa te duci la Broca Service in Galati. Sunt singurii dupa parerea mea care ar putea sa te ajute. Erau acolo cel putin 2 mecanici care se descurcau foarte bine sa repare orice tip de BMW.

Daca vrei, pot sa dau si niste telefoane pe acolo sa vrb cu lumea. N-am mai vrb de ceva timp insa cu nimeni de acolo. Nu stiu exact ce colectiv mai e.

 

PS: Iar, dupa parerea mea de nespecialist, este ceva legat de alimentarea cu combustibil. Repet, e doar o parere. verifica presiunea pe tur si retur la carburant.

Edited by Apple
Link to comment
Share on other sites

Am auzit de ei si eu...numai ca nu stiu unde au sediul. Multumesc de sfat.

305481[/snapback]

 

Sunt la iesirea din Micro 19-20 inspre Movilita, Sendreni, borcanul ala celebru de politie...

 

Cum vii dinspre Mac, Spitalul Judetean, chiar inainte de a iesi din oras, cum ai ajuns la semaforul ala unde la dreapta iesi pe centura. Chiar acolo pe colt sunt pe partea dreapta. inainte de a incepe sa cobori valea.

Patronul de acolo e un om foarte sufletist. Si isi tine angajatii foarte din scurt. Nu misca nimeni in front. Sta cu gura pe ei sa se tina de treaba non-stop.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 3 weeks later...

Ieri am patit o chestie similara.....am ajuns sa se aprinda rezerva.....si bum...s-a oprit motorul in mers nu la stop....dupa care am alimentat si a mers absolut normal....pe drum lung, de la 80 kickdown intra fara probleme, cand ajung ceva mai sus pe la 120-130 masina se comporta de parca ar trage liniar, dar nu mai face kickdown...

 

Care este pretul celor doua pompe? ca prea e similar ce se intampla...

Link to comment
Share on other sites

Dar accelereaza? la mine nu crestea viteza. Si facea si la relanti.

 

Cam 1000 si ceva de lei, luate de la grozadan, nu am luat "originale" ca erau prea scumpe.

 

Verifica si senzorul ala de la axa cu came, s-a mai vorbit de el pe forum, e un contact de plastic nenorocit vinovat de faptul ca, la cald, masina refuza sa porneasca. Eu am patit-o de doua ori, dupa schimbatul pompelor.

Link to comment
Share on other sites

azi a fost un chin....am plecat din Bucuresti cu indicatorul la 15 litrii....si logic ca asta insemna 150 de km lejer....si in momentul in care a inceput sa scada sub 15 litri a inceput sa se opreasca...si la depasiri a fost crima....apasam piciorul la fund pe sport si singurul lucru care il facea era un zgomot de ziceai ca zbor....si viteza crestea foarte greu.....

 

cred ca urmeaza niste pompe noi ca vad ca avem acelasi simtome...si da si mie imi face la relanti.....

 

@izy - cum ai ajuns la 230cp? spune-mi si mie secretul. ce ai folosit?

Edited by Razvan Gavan
Link to comment
Share on other sites

Daca auzi un bazait mai ..gros din dreptul portierei stanga fata, cand pui contactul, pregateste-te s-o schimbi si pe aia de sub prag. Asa s-a manifestat si la mine in perioada cand ma lasa in drum. Astea pica in grup.
Link to comment
Share on other sites

Daca auzi un bazait mai ..gros din dreptul portierei stanga fata, cand pui contactul, pregateste-te s-o schimbi si pe aia de sub prag. Asa s-a manifestat si la mine in perioada cand ma lasa in drum. Astea pica in grup.

 

Il aud.....dupa ce se opreste motorul, cand dau la cheie dau mult si bine si porneste dupa 1000 de ani...deci clar le schimb pe amandoua

 

Care ar fi cele 2 pompe care sa le comand?

 

Sunt cumva astea? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=16&fg=15

Edited by Razvan Gavan
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.