Jump to content

am o problema dupa ce pornesc


rhymes95

Recommended Posts

Sa traiasca toata lumea,mai ales cei care ma pot ajuta cu o problema ce ma enerveaza de vreo saptamana.

Am un E30 316i fabricat in anul 90,si am o problema dupa ce il pornesc:imi trepideaza si nu se accelereaza,nu trage.....dar asta o face timp de cca 40 sec dupa care functioneaza normal.

Asa imi face dupa ce am schimbat un mic furtun de benzina(cel care vine din filtru cu o teava metalica si intra in admisie,intre teava metalica si admisie e un furtun mic de 7-8 cm).Am desfacut partea de deasupra a motorului sa ajung la furtun pt ca era spart si imi picura asa....cate putin dar mirosea puternic in interior.Am reusit intr-un final sa il schimb si sa pun tot inapoi cum a fost.Numai ca dupa aceea,l-am pornit si a inceput sa trepideze cca 40 sec.Problema e ca nici socul nu mai clupeaza.

Nu mai stiu ce sa ii fac,am schimbat asa:

-2 bulbi care vin in bloc pt temperatura;

-bujii;

-fisele;

-filtru de benzina.........

si tot asa imi face. :blink:

Nu stiu fratilor ce sa ii mai fac,dak stie cineva de la ce face asa si poat sa imi spuna o sa ii fiu recunoscator toata viata.

 

Va multumesc anticipat!

 

George

Link to comment
Share on other sites

Nu exista nici un soc.

 

Verifica cu atentie ce ai demontat si nu ai pus la loc cum era.

 

 

 

 

 

Stiu ca nu e soc,adica socul e automat(asa cred eu).

Am uitat sa spun ca am mai schimbat un furtun de la aer cred ca e,unul subtire.

Originalul era de cauciuc si yo am pus de plastic.E foarte posibil sa nu etanseze perfect,dar are vre-o legatura?

Am impresia ca ela are treaba cu vacumul sau ceva de genul asta,nu prea ma pricep.

Ideea e ca am dus-o si la un service si nu au stiut ce sa ii faca.

Asa ca tot yo tre sa rezolv problema dar nu stiu cum.

Oricum va multumesc foarte mult.

Poate o sa isi dea seama cineva ce poate sa aiba.

Multumesc inca odata.

Link to comment
Share on other sites

Nu exista nici un soc.

 

Verifica cu atentie ce ai demontat si nu ai pus la loc cum era.

 

Stiu ca nu e soc,adica socul e automat(asa cred eu).

Am uitat sa spun ca am mai schimbat un furtun de la aer cred ca e,unul subtire.

Originalul era de cauciuc si yo am pus de plastic.E foarte posibil sa nu etanseze perfect,dar are vre-o legatura?

Am impresia ca ela are treaba cu vacumul sau ceva de genul asta,nu prea ma pricep.

Ideea e ca am dus-o si la un service si nu au stiut ce sa ii faca.

Asa ca tot yo tre sa rezolv problema dar nu stiu cum.

Oricum va multumesc foarte mult.

Poate o sa isi dea seama cineva ce poate sa aiba.

Multumesc inca odata.

302992[/snapback]

 

 

Curata regulatorul de relanti.

Verifica cablul ce acceleratie sa nu fie dereglat, sa fie intins prea mult.

Un service ar trebui sa gaseasca problema :blink:

Link to comment
Share on other sites

Salut man,daca ai 316 din 90 inseamna ca este un motor m40 b16,eu am 318i din 88 motor m40 indentic cu al tau ca design,deci man,am schimbat si eu furtunele acelea care vin in filtru de benzina,daca stau bine sa ma gandesc sunt 2 dar parka mai este unul dedasubt acolo e foarte greu vizibil,deci nu inteleg sa faca asa cum spui masina din cauza ca ai schimbat furtunul de benzina,auzi ia sa ai schimbi si filtru de benzina este vreo 30 ron,si vezi man apropo de furtune de benzina mie mi sa spart unul mic anul trecut sub galerie ,era si vara motorul era incins putea sa ia masina fok,deci sub galerie exista 2 furtune mici de vreo 4 cm de tur si retur de benzina,cand ai ocazia sa le schimbi si pe acelea si apropo furtunul acela de gaze l-ai schimbat?ca si eu trebuie sa als schimb pe acela dar am cautat si nu am gasit de gaze pana la urma o sa pun unul de benzina sper ca o rezista,si referitor la service.....trebuie sa a-ti faci niste mecanici asa sa ti personal legatura cu ei,mecanici din astia care stiu despre ce e vb,pt ca astia la serviceurile astea moderne uni spun ca nu se baga ca sunt vechi si cine stie ce complicatii pot aparea si tot asa,altii sunt invatati sa umble cu laptopul la masina deci ti-am spus mai bine ti legatura cu niste mecanici care repara din astea vechi,salut.
Link to comment
Share on other sites

[quote=

Salut.Pai de furtunul ala era vorba ca l-am schimbat,ala mic de sub galerie.Am schimbat si filtru de benzina,asa cum mi-au zis mecanicii aia,dar tot asa face.

Pe la mine in zona nu sunt mecanici specialist pe E30-uri sau pe BMW-uri in general.

Ma gandeam acum sa il duc la un tester sa vad ce imi zice si acolo,dar sincer nu prea cred ca o sa imi vada testerul asta.

iar de furtunasul ala subtire de aer....l-am schimbat si yo dar cu unul de plastic,oare sa aiba ala vre-o legatura cu trepidatia?POate prinde aer fals pe aclo ca nu etanseaza cum trebuie.

Pe mine ce ma enerveaza ca trepideaza cam 40 de sec dupa ce o pornesc si nici nu porneste turat asa cum ar trebuii dac e mai frig afara.

Iti multumesc orkm.

Am sa incerc sa curat si aia de relantii(numai sa o gasesc pe unde e :) ).

Dupa ce fac asta am sa va mai tin la curent cu ce se mai intampla ca poate o sa dea Dumnezeu sa reusesc,sa nu mai faca asa ca ma innebuneste :blink:

De multe ori nici nu mai opresc motorul cand merg la un magazin ceva ca iar tre sa stau pana ce isi revine.

Inca odata multumesc pt sprijinul acordat!

Link to comment
Share on other sites

Man,deci daca este acel furtunas de sub galerie,fi atent,deci ca sa schimbi furtunele acelea trebuie sa dai jos galeria ca sa poti umbla acolo si banuiesc ca asa a fost,galeria se etanseaza pe niste garnituri cand o pui la loc,ma gandesc ,ca se poate ca acele garnituri sa fie ''coapte'' de la caldura si tu in momentul cand ai dat galeria sa fi grapat una din ele si daca a crapat sau sa se fi rupt atunci trage aer pe acolo si deregleaza automat debitmetru si motorul cand al pornesti nu mai are turatia aia a lui normala,daca sunt garniturile acelea de care vb. poti sa desfaci din nou galeria si sa dai cu niste mastic,ori sa comanzi altele noi, sunt vreo 17 ron,salut.
Link to comment
Share on other sites

Aha.Am sa incerc si asta cu garniturile sa cumpar altele.

Ele aratu bine cand am dat galeria jos atunci,dar cine stie cum le-am agatat atunci cand am pus galeria inapoi.

Iti multumesc si maine am sa imi comand alte garnituri iar dupa ce le schimb am sa iti spun cum sta treaba.

 

Inca ceva, ce parere ai de cip-ul +vreo 15 sau 20 cp?freaca motorul asa cum am mai auzit?

Ms tare mult man!

Link to comment
Share on other sites

Maine imi vin garniturile de la galerie + filtru de benzina.

Am sa le schimb maine pe acestea si am sa mai schimb si furtunul ala de la vacum(ala care era de cauciuc si yo i-am pus de plastic)si am sa va spun cum se comporta dupa.

Numa bine si sa dea Dumnezeu sa nu mai trepideze ca nu stiu ce sa ii mai fac.

Multumesc pt tot!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.