Jump to content

Probleme 325I !


Septaru

Recommended Posts

Am o problema ! Am schimbat ambreiajul... mi-au dat jos tobele, inainte de asta mergea tun masina, acum cand o pornesc imi moare motorul, daca il tin un pic turat nu mai moare, dau drumu la acceleratie oscileaza relantiul da sa moara, acum in mers cum las acceleratia la o trecere de pietoni, moare motorul si merge in suturi ! Ce sa ii fac ? Mentionez ca inainte apa nu urca mai mult de jumatate, dupa schimbarea ambreiajului pe la 220-230 KMH urca aproape de rosu ! ce sa ii fac ca ma dispera !!!
Link to comment
Share on other sites

Cineva mi-a spus ca s-ar putea sa fie catalizatoarele infundate si sa nu mai evacueze cum trebuie.... Imi spunea sa dau jos catalizatoarele si sa le curat.. cum, nu stiu. Si se mai aude si un fluierat la motor... nu imi dau seama de unde vine.... dar nu cred ca e de bine. In turatii mari merge bine... la turatii mici face figuri.
Link to comment
Share on other sites

nu prea imi permit sa merg fara catalizatoare, si asa urla ca toti dracii masina... m-a mai putrat pe la rar sefu` de la circulatie ca a zis k nu sunt bune... pana i-am dovedit k sunt tobele originale si sunt in parametri noxele... de-abia asteapta sa ma prinda in offside... e orasu` mic...
Link to comment
Share on other sites

a dus-o la ginecolog si i-a schimbat ambreiajul prin teava de esapament :) si probabil ca a uitat un tampon in catalizator si s-a infundat :)

304768[/snapback]

:) hai ca este tare partea cu teava de esapament. poate a scos ampreajul inainte sa schimbe toba si a ajung mai usor la el. :blink:

Link to comment
Share on other sites

ca sa mai luminam putin cazul : Ce tip de masina e vorba ?? , S-a intamplat dupa ce ai schimbat ambreiajul sau nu ?? (e foarte confuz topicul pt cititor..)...niste detalii strict legate de apartia problemei poate ar ajuta. Edited by user008
Link to comment
Share on other sites

Masina e un BMW 325I din 1991 e36 pisicuta. Am dat jos doar cutia nu si motorul. Dupa ce am schimbat ambreiajul a mers bine dupa aia a inceput sa faca figuri.

304984[/snapback]

Intr-un fel tu dadeai vina pe service , daca a mers bine dupa schimbare nu prea vad legatura.....eu am patit-o cu o benzina proasta , se comporta extrem de ciudat , ralantiul oscila intre 400-800 rpm, nu mai tragea.....

Link to comment
Share on other sites

benzina eu zic ca este buna este de la petrom top99+... si da, dau vina pe service... am impresia ca e un furtun rupt pe undeva... ca se aude un zgomot ciudat aproape de injectoare, inca nu am dus masina la service, am sa merg sa o pun pe tester dar saptamana viitoare... mi-am facut programare pentru vinerea viitoare.. pana atunci... sa vad cum o merge masina...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.