Jump to content

Radiator bmwe34 525i 24v probleme


turbi_driver69

Recommended Posts

Ajutatima fratilor si pe mine k mor de draci....am avut un radiator original de bmw si in fiecare dimineata trebuia sa completez vreo 200 gr de apa k se ducea...nu ma intrebati unde k nu stiu...am urmarit am controlat am verificat tot si nik! in final mi-am luat un radiator nou, pe care l-am montat, am facut aerisirea, tot tacamu, l-am verificat, functioneaza ok dar dimineata tre sa completez 2 litri de apa.......astept sfaturi sau solutionari dk a mai trecut cineva prin asta:(((((k vine iarna si nu prea imi convine k in fiecare dimineata sa completez 2litri de antigel k ma duce la faliment!multumes anticipat!
Link to comment
Share on other sites

Daca e caloriferul...trebuie sa ai aburi puternic pe aerisiri, cand dai drumul la caldura...ca e apa fff fierbinte, si orice scapare e insotita de aburi...verifica sub masina, dupa ce ai oprit motorul, la 5 min...vezi daca ai vreo balta ceva...daca nu...se duce in motor...urca cu masina pe o rampa si cu o lampa verifica...chiar nu mai stim unde sa-ti gasim apa pe care o pierzi...e si destul de multa...
Link to comment
Share on other sites

Daca e caloriferul...trebuie sa ai aburi puternic pe aerisiri, cand dai drumul la caldura...ca e apa fff fierbinte, si orice scapare e insotita de aburi...verifica sub masina, dupa ce ai oprit motorul, la 5 min...vezi daca ai vreo balta ceva...daca nu...se duce in motor...urca cu masina pe o rampa si cu o lampa verifica...chiar nu mai stim unde sa-ti gasim apa pe care o pierzi...e si destul de multa...

305680[/snapback]

AI DREPTATE ....VA ANUNT DUPA CE MAI DESCOPAR CEVA

Link to comment
Share on other sites

E o pb. la E34, pierderea antigelului. Am desfacut un 520i cu supape rupte si am vazut cum arata garnitura de chiulasa. Si omul nu completa decat o data la 4-5 zile cu 500ml. Din cauza turatiilor ridicate la care este supus motorul si o data cu trecerea timpului si aceasta garnitura imbatraneste. De aici apar problemele.

Si eu ma gandesc cu groaza la momentul in care imi v-a face probleme.

 

Nu spun ca pb. @turbi_driver poate fi asta, dar daca nu gaseste alta cauza, e o idee.

Link to comment
Share on other sites

Sa nu confunzi condensul de pe evacuare cu apa care-ti dispare...condensul de pe evacuare de evapora dupa primii km...ala din motor e mai persistent.... :blink: adica vei avea un fum albicios tot timpul...mai ales acum, ca e mai rece afara, se va observa mai bine...
Link to comment
Share on other sites

Oare sa incerci sa bagi stop leak? Sau bobite de mustar? Daca nu merge cu variantele astea, oricum ajungi sa desfaci motorul si-l cureti de mustar....

Oare nu exista nici o solutie care sa faca fum la iesirea din radiator? un carbid ceva :blink: ...odata pus in radiator, pe unde e fisura si ia contact cu aer sarac in vapori de apa (aer de afara...ca mai ai si prin motor aer...) sa coloreze sau sa emita fum ceva...

Succes...

Edited by iulian518i
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.