Jump to content

Please , Help ! Probleme la acceleratie ...


Dr0ps2000

Recommended Posts

Salutare , Am o problema de la un timp (cam 2 saptamani) cu masina . Nu am idee de la ce este dar am sa incerc sa fiu cat mai precis :

 

Cand merg cu masina in treapta a2-a accelerez progreziv , ajung la 2000 rpm si parca atunci incepe sa se acelereze "in suturi" . Am urmarit acul de bord sa vad daca se observa ceva dar turariile nu cresc vizibil ... adika nu este vorba de o crestere de turatie vizibila sau de viteza ...

 

Am senzatia ca nu primeste motorina cum trebuie la turatia aceea ... poate se intampla si in alte trepte si la alte turatii dar nu am urmarit mereu acul de bord.

 

Prima data cand am simtit fenomenul , nu am dat importanta , am crezut ca este de la gropi ca am suspensia rigida .. dar incep sa simt asta din ce in ce mai des si parca ma obsedeaza ....

 

Am uitat sa precizez ca masina trage normal , nu si-a pierdut din putere.

 

Daca stie cineva ce test trebuie sa ii fac . Sau daca a avut cineva probleme asemanatoare ...

 

Va mai dau detalii pe parcurs ..... astept pareri ...

 

Multumesc !!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Salut! Accelasi lucru mi se intampla si mie, tot 2004, tot 320d. In treapta a 2 in jurul turatiei de 2000. Initial am crezut ca are ceva dar tind sa cred ca asa face doar pentru ca e rece. Acest lucru mi se intampla doar cand acul de la apa e pe zona albastra. Oare chiar sa fie o problema ?

 

 

PS : Nu are sens sa citezi un intreg post, mai ales daca este vorba chiar de postul precedent. Este o repetare inutila.

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

Motorina bag doar de la OMV (Premium 5). Filtru de motorina este schimbat cam acum 5000 de km despre EGR nu stiu ce este .... :blink:

 

Poate ca mi se pare mie sau toata treaba a inceput sa se simta dupa ce am schimbat jantele...... aveam de 16" si am pus de 17" tot de BMW dar cele care se pun din fabrica pe 330XD si m-am gandit ca sunt mai grele si afecteaza cumva motorul .... ca il forteaza oarecum .... .....

Link to comment
Share on other sites

Despre o situatie asemanatoare am citit pe un site din strainatate acolo problema a fost cauzata de o pompa de motorina care este situata undeva sub masina,nu ma intreba unde ,si acesta a fost defecta .Tipul spunea ca senzatia pe care a simtit-o era asemanatoare ca la benzinar cand nu primeste scanteie si apar intreruperi.Sper sa-ti ajute la ceva.
Link to comment
Share on other sites

Mersi pentru sfat ... Daca mai are cineva alta parere .....

 

Am observat ca se simte la fel si cand este motorul cald.

Se simte doar la o acceleratie progresiva nu daca turez masina brusc ... incepe cam la 1800-1900 rpm si se termina cam dupa 2300-2400 ... Nu se simte foarte tare , adika un pasager din dreapta nu o poate simti .

 

Nu este foarte grav in situatia de fata dar as vrea sa stiu daca este pe duca vreuna din piese si sa stiu ce ma astepta pe viitor ......

 

Please help cu alte pareri ....

Link to comment
Share on other sites

bai frate, nu am citit topicul, dar incep sa cred ca proprietarii de BMW-uri sunt absolut nebuni, nebuni, nuebuni de tot. Si eu la fel, cum se aude o chestie mica, gata, ce are masina, devine obsesie, sfarsesc in service, se uita aia la mine ca la nebuni, domnu, masina merge perfect, si eu nu si nu, si-i stresez pe aia pana ii inebunesc, o data le-am si zis macar sa puna ceva la misto si sa plec fericit, poate apare fenomenul de autosugestie si scap de obsesie. Suntem nebuni... nu de alta, dar altii au masini noi, si cand ma urc in ele, gasesc o gramada de obsesii, si ei nu sesizeaza nimic, ma si enerveaza uneori.
Link to comment
Share on other sites

am impresia ca toate din 2004 au problema asta...la fel am si eu si de un an ma chinui sa aflu care e faza...am aflat ...e din cauza la egr,daca o sa il deconectazi veti observa ce lin si frumos va merge masina,ideea e ca defapt nu egr-ul e problema si amestecul oxigen,motorina,gaze arse din evacuare si trebuie rescris sofltul de amestec pt calculatorul de injectie ca sa mearga in parametrii corectii,iar electrovalva care deschide clapeta, ca gazele din evacuare sa intre in admisie ,trebuie sa deschida la turatii mai mari...
Link to comment
Share on other sites

am impresia ca toate din 2004 au problema asta...la fel am si eu si de un an ma chinui sa aflu care e faza...am aflat ...e din cauza la egr,daca o sa il deconectazi veti observa ce lin si frumos va merge masina,ideea e ca defapt nu egr-ul e problema si amestecul oxigen,motorina,gaze arse din evacuare si trebuie rescris sofltul de amestec pt calculatorul de injectie ca sa mearga in parametrii corectii,iar electrovalva care deschide clapeta, ca gazele din evacuare sa intre in admisie ,trebuie sa deschida la turatii mai mari...

306090[/snapback]

 

 

Mersi pentru reply dar tot nu m-ai lamurit cu mare lucru ... Prima data spui ca este de la EGR dar dupa aceeas spui ca defapt nu este de la el ..... (ce este EGR-ul ??? ). Si ce trebuie facut ? Ma duc la service si ce le spun ?

 

Pana la urma tu ai rezolvat problema sau nu ? Ce i-ai facut daca ai rezolvato ?

 

Mersi

Link to comment
Share on other sites

Mersi pentru reply dar tot nu m-ai lamurit cu mare lucru ... Prima data spui ca este de la EGR dar dupa aceeas spui ca defapt nu este de la el ..... (ce este EGR-ul ??? ). Si ce trebuie facut ? Ma duc la service si ce le spun ?

 

Pana la urma tu ai rezolvat problema sau nu ? Ce i-ai facut daca ai rezolvato ?

 

Mersi

306159[/snapback]

Anulezi egr-ul si gata ai rezolvat problema...insa exista si un dezavantaj..numai ai forta la peste 150km/h trage ca o benzina.. :blink:

 

p.s. rezolvare in Romania nu ai sa gasesti ...oriunde ai merge ai sa primesti un singur raspuns..."Masina nu are nimic!!!.."

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Am citit intr-o documentatie nepermis de specificat :blink: ca intr-adevar pompa de joasa presiune de sub masina (in dreptul scaunului soferului) ar putea fi de vina pentru eventuale neregularitati in functionarea motorului, in cazul in care nu ar fi capabila sa furnizeze motorina la presiunea necesara.

 

Insa eu sunt de parere ca daca asta ar fi problema, fenomenul ar trebui sa se produca in special la turatii/sarcini mari, ceea ce nu este cazul deloc aici.

Link to comment
Share on other sites

Da , sure . Si sti ce zik ei atunci ? " Poi nu prea stim .... dar sa incepem prin a schimba urmatoare : si iti pun in brate vreo 2 , 3 , 4 piese care cred ei si cand scoti masina din service SURPRIZA (dupa ce platesti pe putin 500-600 Euro ca nu ai sa vezi sa bagi masina in la BMW fara sa pleci cu factura sub 500 - 600 , asta daca schimbi doar uleiul .... ) masina face la fel ca la inceput .... :blink:
Link to comment
Share on other sites

Da , sure . Si sti ce zik ei atunci ? " Poi nu prea stim .... dar sa incepem prin a schimba urmatoare : si iti pun in brate vreo 2 , 3 , 4 piese care cred ei si cand scoti masina din service SURPRIZA (dupa ce platesti pe putin 500-600 Euro ca nu ai sa vezi sa bagi masina in la BMW fara sa pleci cu factura sub 500 - 600 , asta daca schimbi doar uleiul .... ) masina face la fel ca la inceput ....  :blink:

306495[/snapback]

 

 

Asta se intampla daca te duci la un service de colt de strada, incearca la un service autorizat BMW, gen AB :)

Link to comment
Share on other sites

Asta se intampla daca te duci la un service de colt de strada, incearca la un service autorizat BMW, gen AB :)

306512[/snapback]

hai sa iti spun ce am incercat eu...bavaria de la centura si au zis ca nu are nimik masina...am incercat la filaret si mi-au zis schimba filtre,electrovalva,egr,senzor ax came,senzor presiune injectie si in cele din urma debitmetru ...rezultatul nici unul...mi-au zis catalizator infundat...l-am dat jos rezultult niciunul...in final au ajuns la concluzia ca e pompa de injectie...am decuplat egr. si le-am aratat ca merge super pompa de injectie si masina fara egr.. au zis ca daca merge bine asa nu stiu ce are masina...in final a venit mecanicul sef la insistentele mele si a zis ca e din soft si ca ei nu au ce sa imi faca...bani pe manopera si piese cine mi da inapoi?! :blink:

 

p.s. mergi cu ea peste 2000 de turatii si evita zona aceea de turatie si totul este ok :)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

hai sa iti spun ce am incercat eu...bavaria de la centura si au zis ca nu are nimik masina...

306562[/snapback]

 

 

Eu zic ca este vina ta.Ai fost la o reprezentanta BMW, sunt obligati sa iti repare masina.Le explici problema, le demonstrezi daca este cazul, si intrebi cand sa vii sa o iei inapoi :blink:

Nu este o solutie sa dezactivezi un component al injectiei.

Link to comment
Share on other sites

hai sa iti spun ce am incercat eu...bavaria de la centura si au zis ca nu are nimik masina...am incercat la filaret si mi-au zis schimba filtre,electrovalva,egr,senzor ax came,senzor presiune injectie si in cele din urma debitmetru ...rezultatul nici unul...mi-au zis catalizator infundat...l-am dat jos rezultult niciunul...in final au ajuns la concluzia ca e  pompa de injectie...am decuplat egr. si le-am aratat ca merge super pompa de injectie si masina fara egr.. au zis ca daca merge bine asa nu stiu ce are masina...in final a venit mecanicul sef la insistentele mele si a zis ca e din soft si ca ei nu au ce sa imi faca...bani pe manopera si piese cine mi da inapoi?! :blink:

 

p.s. mergi cu ea peste 2000 de turatii si evita zona aceea de turatie si totul este ok :)

306562[/snapback]

 

 

 

Exact ce spuneam mai sus .... daca te duci la service si faci pe prostul adika cu faze de genu : "uite masina nu merge , o las aici si vin deseara " te jupoaie de bani fara sa iti rezolve problema .... DEGEABA TE DUCI LA UN SERVICE BMW.

Link to comment
Share on other sites

Mersi pentru sfat ... Daca mai are cineva alta parere .....

 

Am observat ca se simte la fel si cand este motorul cald.

Se simte doar la o acceleratie progresiva nu daca turez masina brusc ... incepe cam la 1800-1900 rpm si se termina cam dupa 2300-2400 ... Nu se simte foarte tare , adika un pasager din dreapta nu o poate simti .

 

Nu este foarte grav in situatia de fata dar as vrea sa stiu daca este pe duca vreuna din piese si sa stiu ce ma astepta pe viitor ......

 

Please help cu alte pareri ....

305474[/snapback]

 

ai mare dreptate.asa patesc si eu la cel mai mic zgomot sau vibratie sun mecanicul si ma face nebun de fiecare data.

:blink:

Link to comment
Share on other sites

Am aceeasi problema , am postat mai sus .

Nu cred ca este de la EGR . Eu l-am dat jos si l-am curatat de l-am facut bec . Zici ca era nou .

L-am pus inapoi si parca masina mergea mai bine dar problema nu s-a rezolvat .

 

Am pilot automat si aseara mergeam linistit si la 2000 de turatii si se simtea cum dadea in nas rau de tot .

 

Pe partea cu service .... la problemele acestea te rupe , iti schimba mai multe piese si .... nimic .

 

Cred ca este ceva de la alimentare , ori motorina proasta ori ceva infundat .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.