Jump to content

Please , Help ! Probleme la acceleratie ...


Dr0ps2000

Recommended Posts

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Masina este Euro 4. Motorina Premium 5 are o ardere mai buna pentru ca este mai aditivata.

 

Pana la urma urmelor ce treaba are catalizatorul cu injectoarele ???

 

Am uitat ... Motorina Sprint Diesel de la OMV nu este din Austria ... este motorina provenita din Romania de la Rompetrol mi se pare .... Doar Premium 5 Diesel este din Austria de la OMV .... Bag Premium 5 pentru calitatea superioara. :blink:

Link to comment
Share on other sites

nu e nici un reglaj, asa se intampla cand circuli la 2000 rpm unde intervine turbo..plus acceleratia electronica care se decide ce vrei sa faci.. mai bine spus este indecisa.. in privinta intentiilor tale si nu stie daca sa accelereze sau nu Edited by Buck50
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
nu e nici un reglaj, asa se intampla cand circuli la 2000 rpm unde intervine turbo..plus acceleratia electronica care se decide ce vrei sa faci.. mai bine spus este indecisa.. in privinta intentiilor tale si nu stie daca sa accelereze sau nu

Cam la aceeasi concluzie am ajuns si eu, deci am avut aceeasi problema. Acum evit sa fiu indecis in zona de 2k si masina se comporta exemplar.

Drum bun !

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

320cd din 2004 adus in august '07 din germania si la cateva luni a inceput... simptome: in a 2a si a 3a - la turatie mica, daca o accelerez constant, indiferent de temperatura motorului dar preponderent la rece, se simte cum accelereaza "in suturi".

i-am facut revizie completa - ulei+filtru, filtru aer+polen+motorina, epurator, test injectie care a iesit flawless. inainte de revizie era mult mai sesizabil, dupa - tot n-a disparut. ce-am observat acum cu frigul asta - dimineata se observa cel mai bine, la ralanti, cum oscileaza acul de la turometru. imi pare rau sa vad ca suntem asa multi cu problema asta si ca service-urile de aici ne spun "masina nu are nimic", cum mi-au spus si mie la filaret dupa testul de injectie si refuz sa cred ca nu exista o solutie.

@POIUYT - pana acum vad ca tu te-ai interesat cel mai tare de rezolvarea problemei... te-ai oprit? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Cel mai probabil este pompa de motorina de sub masina. Am gasit multe post-uri pe diferite forumuri straine in care se prezinta schimbarea pompei respective drept rezolvare a problemei.

 

Din pacate, am inteles ca este destul de scumpa, in jur de 270 EUR la ei.

 

Codul este 16117165590.

 

Se pare ca va trebui sa o schimb si eu, am exact aceleasi simptome ca si cele descrise aici.

Link to comment
Share on other sites

Cel mai probabil este pompa de motorina de sub masina. Am gasit multe post-uri pe diferite forumuri straine in care se prezinta schimbarea pompei respective drept rezolvare a problemei.

 

Din pacate, am inteles ca este destul de scumpa, in jur de 270 EUR la ei.

 

Codul este 16117165590.

 

Se pare ca va trebui sa o schimb si eu, am exact aceleasi simptome ca si cele descrise aici.

atunci ce sa mai zic ..te asteptam cu un raspuns pozitiv bafta :blink: eu unul am schimbat pe masina de m-am plictisit si tot nu i-am dat de cap...ca idee de referinta iti pot spune caci cu e.g.r. anulat masina numai face la 2000 nici o problema ...in schimb numai are sprint ca sa zic asa

Link to comment
Share on other sites

eu sper sa o rezolv cu o garnitura pe care am comandat-o deja ,este vorba de piesa 7

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=40

acolo la imbinarea aia furtun - intercooler se pare ca se formeaza o umezeala si parca nu este etans ...sper caci cu ganitura se va rezovla

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

si uite asa se mai adauga niste cheltuieli in plus pentru motorina. ca sa nu mai zic ca s-a facut mai scumpa ca benzina :blink: .

ma mananca degetele. sa iau linkul asta si sa il arunc in topicurile "motorina vs benzina" ???? :) :)

 

 

desi s-ar putea sa nu cred nici eu ce spun ...nu sunt dezamagit deloc de masina...urmatoare masina va fi tot diesel si asta o spun pt ca imi place cuplul diesel sau cum imi place mie sa spun "diesel power"... la motoarele mici chiar impreioneaza...un 330d ideaal

Link to comment
Share on other sites

320cd din 2004 adus in august '07 din germania si la cateva luni a inceput... simptome: in a 2a si a 3a - la turatie mica, daca o accelerez constant, indiferent de temperatura motorului dar preponderent la rece, se simte cum accelereaza "in suturi".

i-am facut revizie completa - ulei+filtru, filtru aer+polen+motorina, epurator, test injectie care a iesit flawless. inainte de revizie era mult mai sesizabil, dupa - tot n-a disparut. ce-am observat acum cu frigul asta - dimineata se observa cel mai bine, la ralanti, cum oscileaza acul de la turometru. imi pare rau sa vad ca suntem asa multi cu problema asta si ca service-urile de aici ne spun "masina nu are nimic", cum mi-au spus si mie la filaret dupa testul de injectie si refuz sa cred ca nu exista o solutie.

@POIUYT - pana acum vad ca tu te-ai interesat cel mai tare de rezolvarea problemei... te-ai oprit? :blink:

Pai nu e bine sa accelerezi tare dintr o data la turatie sub 2000 rpm la dieselu tau,cu a2a si cu a3a ar trebui sa o tii numai in cuplu maxim iti consuma si mai putin,in cazul tau la 2000 rpm ai cuplu maxim.

Incearca sa vezi daca dupa 2000 rpm mai merge in suturi.

Link to comment
Share on other sites

daca mergi progresiv nu stimti nici la 4500, insa daca urci in turatie pana la 2000 si acolo te opresti ,esti in a 3-a la 2000 cu freo 50-60km ca asa e traficul ,din cand in cand mai face ,pana sa schimb atatea pe masina facea urat acum nu prea mai simt si oricum o ameliorare majora a fost cand am schimbat injectoarele,oricum nu se poate spune suturi se poate spune ezitare

 

p.s. posibil sa fie si din pedala de acceleratie..incep sa o suspectez si p-asta(desi, nu iese pe tester)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Pai nu e bine sa accelerezi tare dintr o data la turatie sub 2000 rpm la dieselu tau,cu a2a si cu a3a ar trebui sa o tii numai in cuplu maxim iti consuma si mai putin,in cazul tau la 2000 rpm ai cuplu maxim.

Incearca sa vezi daca dupa 2000 rpm mai merge in suturi.

nu merge deloc in suturi si daca vedeti un dement ca face s-uri printre masini in trafic, eu sunt. am si spus ca in sarcina nu-i pot reprosa nimic, se comporta excelent. problema este cea pe care am descris-o mai devreme, cu alte aspecte sunt ok. si de ce sa nu fie bine sa accelerez tare dintr-o data la turatie mica sub 2000rpm?

Link to comment
Share on other sites

Pai nu e bine sa accelerezi tare dintr o data la turatie sub 2000 rpm la dieselu tau,cu a2a si cu a3a ar trebui sa o tii numai in cuplu maxim iti consuma si mai putin,in cazul tau la 2000 rpm ai cuplu maxim.

Incearca sa vezi daca dupa 2000 rpm mai merge in suturi.

nu merge deloc in suturi si daca vedeti un dement ca face s-uri printre masini in trafic, eu sunt. am si spus ca in sarcina nu-i pot reprosa nimic, se comporta excelent. problema este cea pe care am descris-o mai devreme, cu alte aspecte sunt ok. si de ce sa nu fie bine sa accelerez tare dintr-o data la turatie mica sub 2000rpm?

Motoarele turbo contin o turbosuflanta care lucreaza la parametri optimi numai in cuplu, de aceea nu se accelereaza brutal sub cuplu,in cazul tau 2000 rpm.

Link to comment
Share on other sites

Motoarele turbo contin o turbosuflanta care lucreaza la parametri optimi numai in cuplu, de aceea nu se accelereaza brutal sub cuplu,in cazul tau 2000 rpm.

stiu foarte bine ce e aia turbina, ce defineste un cuplu maxim, etc. e al 2lea motor diesel care il am si n-am mai auzit pana acum ca nu e bine sa-i dai blana decat de la o anumita turatie in sus. oricum pana intra turbo e puturos motorul asta, ma enerveaza. un 330 in schimb...

si gata cu offtopic-ul

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.