Jump to content

Recommended Posts

side-topic

Plimbandu-ma aseara pe Net am dat peste site-ul unui tip care are un Audi A4 1.8T, caruia a trebuit sa-i schimbe cureaua de distributie. Uitati-va putin pe cele 4 poze din partea de jos a paginii de la acest link.

Procedura pare super complexa, si ganditi-va ca vorbim de o banala curea de distributie care, nefiind lant, va trebui schimbata din nou peste cca 100.000 Km. Costul schimbarii trebuie sa fie descurajant - cel cu Audi spune ca l-au taxat 8 ore de munca.

 

Ideea este ca sunt convins ca problema aceasta - reparatii foarte dificil de efectuat din cauza "aglomerarii" peste masura a compartimentului motor - exista la toate modelele de masini moderne, fie ele Audi, BMW, Mercedes, etc.

 

Asa ca, (cine pana mea?!?), schimbarea unui culbutor la cilindrul #6 al motorului M20 al domniei tale se pare ca este un vis frumos, comparat cu ceea ce va avea de facut, peste 15 de ani, posesorul unui E46 330i, pentru a inlocui un tachet hidraulic la cilindrul #6 al motorului M54, de exemplu...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.