Jump to content

Va cer ajutorul!


LoLa

Recommended Posts

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

e bullshit de cand trebuie omul sa isi justifice alegerea de masina ? daca omu vrea masina mai inalta care e problema ? nu avem optiunea de allroad ca la audi... si atunci alege omu x5.. sa dau un exemplu, am de mers si prin "noile cartiere in constructii de prin oras unde nu este drum asfaltat si chiar si pe uscat cu o masina normala freci de pamant, si ma gandesc ce bine ar prinde un x5 daca nu vreau sa trec la alta marca.. ce e asa greu de priceput.. ?
Link to comment
Share on other sites

cat despre motiv, aia ziceam si eu, sa nu ne ascundem dupa motive false, siguranta, alea alea, se stie bine ca suv-urile nu-s asa de sigure, si ma repet, am dat exemplu, masina de 3 ori mai ieftina si mai sigura, daca asta cauti, SIGURANTA.

309633[/snapback]

 

Conform Euro NCAP : Adult occupant protection

 

Large Off-Road 4X4

 

BMW X5 (2003) 5 stele

Hyundai Santa Fe (2002&2006) 4 stele

Jeep Cherokee (2003) 4 stele

Jeep Grand Cherokee (2005) 4 stele

Kia Sorento (2003) 4 stele

Land Rover Discovery (2006) 4 stele

Land Rover Range Rover (2002) 4 stele

Mercedes Benz M Class (2002) 4 stele

Nissan Pathfinder (2006) 4 stele

Opel/Vauxhall Frontera (2002) 3 stele

Suzuki Grand Vitara (2002) 3 stele

Volvo XC90 (2003) 5 stele

VW Touareg (2004) 5 stele

 

Small Off-Road 4x4

 

Honda CR-V (2002&2007) 4 stele

Hyundai Tucson (2006) 4 stele

Land Rover Freelander (2007) 5 stele

Mitsubishi Outlander (2007) 4 stele

Nissan X Trail (2002) 4 stele

Suzuki Grand Vitara (2007) 4 stele

Toyota RAV4 (2006) 4 stele

VW Tiguan (2007) 5 stele

 

De unde reiese de aici ca SUV-urile nu-s asa sigure?

Si de remarcat ca la multe modele testele au fost facute prin 2002 - 2003 si deatunci am mai facut facelifturi si imbunatatiri , deci posibil sa fi imbunatatit si siguranta.

Singuru loc unde stau slab este la protectia pietonilor, dar asta este cam de inteles si cam greu posibil sa asigure o buna protectie pietonilor o masina mare.

Link to comment
Share on other sites

Conform Euro NCAP : Adult occupant protection

 

Large Off-Road 4X4

 

BMW X5 (2003)  5 stele

Hyundai Santa Fe (2002&2006) 4  stele

Jeep Cherokee (2003)  4 stele

Jeep Grand Cherokee (2005)  4 stele

Kia Sorento (2003)  4 stele

Land Rover Discovery (2006)  4 stele

Land Rover Range Rover (2002)  4 stele

Mercedes Benz M Class (2002)  4 stele

Nissan Pathfinder (2006)    4 stele

Opel/Vauxhall Frontera (2002)  3 stele

Suzuki Grand Vitara (2002)  3 stele

Volvo XC90 (2003)  5 stele

VW Touareg (2004)  5 stele

 

Small Off-Road 4x4

 

Honda CR-V (2002&2007)  4 stele

Hyundai Tucson (2006)  4 stele

Land Rover Freelander (2007) 5 stele

Mitsubishi Outlander (2007)  4 stele

Nissan X Trail (2002)  4 stele

Suzuki Grand Vitara (2007)  4 stele

Toyota RAV4 (2006)  4 stele

VW Tiguan (2007)  5 stele

 

De unde reiese de aici ca SUV-urile nu-s asa sigure?

Si de remarcat ca la multe modele testele au fost facute prin 2002 - 2003 si deatunci am mai facut facelifturi si imbunatatiri , deci posibil sa fi imbunatatit si siguranta.

Singuru loc unde stau slab este la protectia pietonilor, dar asta este cam de inteles si cam greu posibil sa asigure o buna protectie pietonilor o masina mare.

309929[/snapback]

Am vazut o emisiune pe Discovery unde demonstrau ca esti mai in siguranta intr-un sedan decat intr-un 4x4 si asta mai ales la impact lateral.

Link to comment
Share on other sites

Mda, eu mi-am luat X5 sa fac ciuda la amici, sunt un taran, asta e.  Care e problema sa vezi cum crapa de invidie unu la stop langa tine cu un Logan tunat?  Eu zic ca e OK sa o ai mai mare, we are men after all :blink:

309919[/snapback]

 

 

de obicei, aia care o au mica isi cumpara masina mare.... prelungirea pu*ii.... :)

 

LE glumesc.....

Edited by blue6
Link to comment
Share on other sites

Ciupanezu si tu crezi mai mult o emisiune de pe Discovery decat Euro NCAP ?

309960[/snapback]

 

Da! Nu toate rezultatele EuroNCup sunt demne de incredere, prea e Renault bine cotata in teste.

 

Plus ca e si logic... Intr-un impact lateral, un SUV are mari sanse de a se rasturna daca impactul este cu un sedan.

 

P.S Ce cauta Logan-ul ala la avatar? :blink: :)

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Logic sau nu rezultatele spun altceva, si deocamdata cele mai credibile, mult mai credibile decat o emisiune tv, care poate fi chiar sponsorizata de un fabricant auto. Nu zic ca la euro ncap nu or lua "spaga" sa mai puna o stea, da mai degraba ia un producator. Deci mai credibil Euro Ncap decat altceva.

Renault din cate stiu io colaboreaza cu Volvo la partea de siguranta si acorda o mare importanta acestui lucru.

 

PS Loganul din avatar este masina mea personala.

Edited by CuTzU
Link to comment
Share on other sites

Era o simpla idee numai.

Daca vrei o ipoteza uite: in emisiunea respectiva banuiesc ca erau prezentate un sedan si un SUV pe care le buseau, nu ? sedanul si SUV-ul aveau acelasi fabricant? de ex. sedan BMW seria 3 Suv BMW X5 , in situatia asta pica ipoteza, dar daca sedanul era de ex Renault (ca tot am vb de el) si SUV BMW , din asta reiese ca renault mai bun ca bmw (conform emisiunii) , deci este loc de reclama (spaga).

Link to comment
Share on other sites

:blink: voi macar stiti cat e de safe X5 ...dar in aproape 4 ani nu s-a gandit nimeni sa testeze si X3 la impact.

309966[/snapback]

Au testat americanii. Nu le-a iesit prea bine. Insa nu pune mare baza pe ce ziceau aia, era o facatura totala.

Nu ai de ce sa iti faci griji, probabil ca X3 este una dintre cele mai sigure masini din clasa ei si probabil ar obtine 5*... probabil :)

Link to comment
Share on other sites

cu toate ca intentia topicului nu era decat o comparatie intre doua suv-uri X5 si Touareg :blink: ma bucur "sa-mi lergesc orizonturile"!

 

la capitolul siguranta, poate sa aiba 5 stele si la volan sa fie o vita de sofer...

cat despre SUV contra masina "obisnuita", cand m-am urcat sa conduc SUV Lexus, ca tot scolarul silitor, am citit mai intai din manual: m-a "blocat" repetarea obsesiva a atentionarilor cu privire la stabilitatea in curbe, la vant etc ACESTEI CLASE de automobile in comparatie cu automobilele obisnuite

Link to comment
Share on other sites

Am mers si cu X5 asta nou si mai ales cu X3-ul meu multe zeci, chiar sute de km la viteza maxima si era si drumul valurit, si viraje (largi) si vant si nu am simtit nicio secunda vreo senzatie de nesiguranta.

Japonezele si americanele au suspensii moi si de aceea apar acele probleme. BMW face masini de sosea si e firesc ca pe sosea sa fie cele mai bune sau dintre cele mai bune.

Daca la acele SUV-uri trebuie sa citesti romane intregi cu ce sa faci si ce sa nu faci, chiar la Hyundai SUV scrie pe prima pagina ca masina aceea nu poate merge pe drumuri nemodernizate, la BMW, just get up and drive.

Link to comment
Share on other sites

Am mers si cu X5 asta nou si mai ales cu X3-ul meu multe zeci, chiar sute de km la viteza maxima si era si drumul valurit, si viraje (largi) si vant si nu am simtit nicio secunda vreo senzatie de nesiguranta.

Japonezele si americanele au suspensii moi si de aceea apar acele probleme. BMW face masini de sosea si e firesc ca pe sosea sa fie cele mai bune sau dintre cele mai bune.

Daca la acele SUV-uri trebuie sa citesti romane intregi cu ce sa faci si ce sa nu faci, chiar la Hyundai SUV scrie pe prima pagina ca masina aceea nu poate merge pe drumuri nemodernizate, la BMW, just get up and drive.

310744[/snapback]

 

stii, nu erau romane intregi, dar eu asa fac, daca am timp: incep cu citirea "prospectului"; era vorba de atentionari repetate cu privire la diferentele de comportament fata de o masina "joasa"; adevarul e ca era totul explicat ca pentru "prosti", deci foarte pe intelesul meu, de aceea am si citit atata! :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
De catva timp varul meu N. ma chinuieste cu obsesia lui pentru VW Touareg; experienta si cunostintele mele in domeniu nu-mi permit sa-l reduc la tacere, de aceea va cer voua sfatul: X5 poate "bate" Touareg-ul?

 

sper ca varul tau nu e userul gtk te aici :blink:

De curiozitate am incercat sa vad ce-a postat baiatu asta de gtk sau cum l-o fi chemand. Nu va suparati dar tanaru e cel putin idiot si ingust la minte! Tuaregul e o masina vanduta doar pt ca e ieftina! Se potriveste perfect cu mentalitatea romanului ca orice e mare, diesel, si vw e foarte bun! Discuta de zor pustiul ala, acolo, de borduri imbracate in piele si tavan nu stiu de care, etc cand de fapt 95% din tuaregii vanduti in rom nu trec de 45.000 euro cip! In general, dupa stiinta mea, x5 sub 65.000 cip nu prea s-au vandut! deci, ce discutam noi aici???

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.