Jump to content

Mi-am luat masina - 520 E12


liviu_redline

Recommended Posts

Salut

 

Mi-am achizitionat proaspat un BMW E12 520 din 1979

 

Masina are numere vechi , nu este mearsa in Romania din 1995, tinuta in garaj.

 

Am luat-o la sufa am adus-o acasa si au inceput operatiunile de pornire.

 

Am verificat punerea la punct a distributiei (capacul scos parea suspect), am pus ulei nou, am inlocuit delcoul hall cu unul cu platina deoarece masina nu mai avea modului de a.e. pe ea.

 

a luat-o la sfert de cheie . . .uimitor

 

motorul merge superb, nu da fum nici la 6000 de ture, suspensia e super mai putin amortizoarele pe fata.

trebuie vopsita

 

masina nu are pic de rugina, vopseaua este originala.

 

maine ma apuc sa ii fac franele si sa-i reglez carburatorul (Solex 4A1)

 

cam atat . . .

 

P.S. cine mai are e12 pe aici ????

Link to comment
Share on other sites

deci fi atent cum e treaba cu aprinderile

eu am avut una si i-am dat-o lu coobra si i-am ceruto inapoi imprumut ca sa i-o montez lu MAD-u

un amic are 3 cand vine de la mare le iau si ii dau una lu stefan si una tie, sa vedem ce pretentii are, ok? >:blink:<

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Salut

 

Mi-am achizitionat proaspat un BMW E12 520 din 1979

 

Masina are numere vechi , nu este mearsa in Romania din 1995, tinuta in garaj.

 

Am luat-o la sufa am adus-o acasa si au inceput operatiunile de pornire.

 

Am verificat punerea la punct a distributiei (capacul scos parea suspect), am pus ulei nou, am inlocuit delcoul hall cu unul cu platina deoarece masina nu mai avea modului de a.e. pe ea.

 

a luat-o la sfert de cheie . . .uimitor

 

motorul merge superb, nu da fum nici la 6000 de ture, suspensia e super mai putin amortizoarele pe fata.

trebuie vopsita

 

masina nu are pic de rugina, vopseaua este originala.

 

maine ma apuc sa ii fac franele si sa-i reglez carburatorul (Solex 4A1)

 

cam atat . . .

 

P.S. cine mai are e12 pe aici ????

32927[/snapback]

salut,

am eu unul din 81 tot cu motor de 2000, tot cu carb. dublu. porneste greu si nu-si pastreaza relantiul. m-a disperat. vreau sa-i pun mot. pe injectie. ce zici?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 months later...
Salut

 

Mi-am achizitionat proaspat un BMW E12 520 din 1979

 

Masina are numere vechi , nu este mearsa in Romania din 1995, tinuta in garaj.

 

Am luat-o la sufa am adus-o acasa si au inceput operatiunile de pornire.

 

Am verificat punerea la punct a distributiei (capacul scos parea suspect), am pus ulei nou, am inlocuit delcoul hall cu unul cu platina deoarece masina nu mai avea modului de a.e. pe ea.

 

a luat-o la sfert de cheie . . .uimitor

 

motorul merge superb, nu da fum nici la 6000 de ture, suspensia e super mai putin amortizoarele pe fata.

trebuie vopsita

 

masina nu are pic de rugina, vopseaua este originala.

 

maine ma apuc sa ii fac franele si sa-i reglez carburatorul (Solex 4A1)

 

cam atat . . .

 

P.S. cine mai are e12 pe aici ????

32927[/snapback]

 

salutare,

am si eu E12 , 520 din 81

carburator la fel ca al tau

numai ca...e cam varza; furtunase lipsa, nu-si pastreaza relantiul cand e rece

belea! tu poti sa-i dai de cap sau stii pe cineva?

as vrea sa-i pun injectie numai sa scap de solex-ul asta cat galeata de mare.

merci.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
deci fi atent cum e treaba cu aprinderile

eu am avut una si i-am dat-o lu coobra si i-am ceruto inapoi imprumut ca sa i-o montez lu MAD-u

un amic are 3 cand vine de la mare le iau si ii dau una lu stefan si una tie, sa vedem ce pretentii are, ok? >:)<

33064[/snapback]

 

 

posesor de E-12...da-mi si mie o aprindere...pe bani :blink:

Link to comment
Share on other sites

Salut

 

Mi-am achizitionat proaspat un BMW E12 520 din 1979

 

Masina are numere vechi , nu este mearsa in Romania din 1995, tinuta in garaj.

 

Am luat-o la sufa am adus-o acasa si au inceput operatiunile de pornire.

 

Am verificat punerea la punct a distributiei (capacul scos parea suspect), am pus ulei nou, am inlocuit delcoul hall cu unul cu platina deoarece masina nu mai avea modului de a.e. pe ea.

 

a luat-o la sfert de cheie . . .uimitor

 

motorul merge superb, nu da fum nici la 6000 de ture, suspensia e super mai putin amortizoarele pe fata.

trebuie vopsita

 

masina nu are pic de rugina, vopseaua este originala.

 

maine ma apuc sa ii fac franele si sa-i reglez carburatorul (Solex 4A1)

 

cam atat . . .

 

P.S. cine mai are e12 pe aici ????

32927[/snapback]

 

 

bafta la carburator...e o operatiune cu care trebuie sa te obisnuiesti :)...eu deja il desfac cu ochii inchisi, mi-am facut garnituri ''home made'' o sa-ti traga aer fals, o sa-ti rupa filetele de la suruburile capacului...ai un jigler sub un capacel lateral cu o gaura in el cat firu' de par(o sa-ti ia ceva timp pana il gasesti) cand ti-e lumea mai draga o sa-ti ''pice in cap'' si nu se mai tureaza, o sa stai prin oras cu capota deschisa si tu calare pe motor cu surubelnita in carb...sa-ti mai zic?:)...cu toate astea eu il ador !:blink: bafta inca o data si sa-l porti sanatos

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...
Salutare am si eu de ceva vreme un E12 din 1980 carburator dublu corp, am avut si eu in cap sa schimb motorul cu unu pe injectie dar am hotarat sa reconditionez acest motor, acum e desfacut bucati am dus chiar azi _chiulasa_ la rectificat (rectificat scaune la supape, rectificat supape si plan) apoi o sa ii pun si un set nou de segmenti si urmeaza bataia de cap cu reglajul carburatorului :D am nevoie de 2 aripi fata daca ma poate ajuta cineva as fi recunoscator. am vrut sa le comand noi dar sincer nu prea ma incadrez un buget, mersi
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.