Jump to content

318is vs 320i E36


Bebe

Recommended Posts

Da, buna intrebare. Oare motoarele BMW in 6 cilindri au vreun avantaj fata de cele in 4 <_< ?. Trecand peste partea cu frumusetea sunetului la 6 cilindri, sunt mai grele, mai lungi, mai scump de intretinut.

Putem pune problema si invers : este un 4 cilindri inferior unui 6 cilindri?

 

 

FOARTE BUNA INTREBARE DAR DIN PACATE VEI PRIMII ACELEASI RASPUNSURI EVAZIVE........CA CICA SUNETUL E ALTFEL.......HA HA HA. SUNETUL IL POTI SCOATE DINTR-O TOBA SI UN FILTRU DE AER SPORT.......MARE SMECHERIE....MIE CHIAR IMI PLACE SUNETUL IN 6CIL DAR SINCER LA UN DRUM LUNG DEVINE OBOSITOR. E INTERESANT ASA PRIN CARTIER SA TE AUDA VECINII CIND PORNESTI MASINA SI SA SE UITE FETELE DUPA TINE SA ZICA" VAI CE MASINA ARE ASTA SIGUR E 320I IN 6 PISTOANE".....HA HA HA.......IN REST NU E CU NIMIK MAI BUN

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 377
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

salutari din nou tuturor

sincer imi pare rau ca sa ajuns la vorbe urate ,unele mi-au fost adresate shi mie dar sa lasam deoparte chestia cu jignirile

Acum sa va spun shi parerea unuia care are 32 de ani shi a avut shi in 6 cilindrii shi acum am in 4 chiar is

Deci da motoarele in 6 au un sunet mai aliniat decat cele in 4 dar shi vreau sa subliniez dar motorul de is nu este dus la maxim asa cum sustin unii da este ajutat sa aiaba o putere mai mare dar nu dus la maxim daca vreit sa vedeti motoare de is duse sus uitativa pe youtube,iar in legatura cu sunetul mie unu imi place foarte mult cum suna is-ul meu la peste 4000 de ture

avand in vedere ca eu am terminat ambreajul shi am schimbat in 6000 pina l-am terminat

dar asa cum spuneam motoarele sunt relativ egale ca performante dar partea mai buna la is o vad ca are acele piese forjate shi ce mai are el in plus

Iar i legatura cu banii mai toti ne confruntam cu nevoia de banisau ma rog sunt foarte multi sa nu imi spuna mie cineva ca sia luat mashina cu motor mic din pasiune

eu ama vut e32 benzinar si ma rupt am pus diesel si sa simtit

asa ca in font si la urma urmei fiecare cu parerile lui nu trebuie sa ne jignim sau sa ne facem troaca de porci

aporpo eu ascult depeche mode de 20 de ani mai bag shi cate o manea da sa nu ma vada nimenishi nici sa ma auda nevastamea ca ma scoate afara din casa

iar in mashina nu se asculta manele ca se strica mashina shi mor caluti

BAFTA MULTA TUTROR SHI NU VA MAI BALACARITI DE POMANA CA DOAR DISCUTAM NU DAM CU PARi

Link to comment
Share on other sites

PENTRU TRAIAN 80 .......IMI PARE RAU CA TE-AI SIMTIT MANELIST NU AM VRUT SA JIGNESC PE NIMENI IN NICI UN CAZ UN BMW-IST CARE ASCULTA SI MUZICA BUNA. DAR NU DESPREA ASTA E VORBA....E VORBA CA AM ADUS DESTUL ARGUMENTE SI EU SI ALTII CU 318IS CHIAR SI TECHNICE DE LA INCEPUTUL POSTULUI.......DAR PROBLEMA ERA CA M-AU PROVOCAT UNII CA ROCO123.......SI ALTII CARE AU DATO CU SUNETUL IN 6.....ASTA MA ENERVAT CEL MAI TARE....MI SE PARE O PROSTIE SA ALEGI O MASINA DUPA CATI CILINDRII ARE/.......
Link to comment
Share on other sites

Da, buna intrebare. Oare motoarele BMW in 6 cilindri au vreun avantaj fata de cele in 4 <_< ?. Trecand peste partea cu frumusetea sunetului la 6 cilindri, sunt mai grele, mai lungi, mai scump de intretinut.

Putem pune problema si invers : este un 4 cilindri inferior unui 6 cilindri?

 

sunt mai bine echilibrate cele in 6....da cateva pagini inapoi la postul lui ct-xx-cda care a avut pe mana un 318is si un 320i si poate sa spuna concret care e diferenta, a incercat ambele modele, citeste si tu parerea lui despre cele 2 modele dupa ce le-a avut pe mana.

Link to comment
Share on other sites

of....bavaria....nu cred ca ai avut rabdare sa citesti toata discutia pana acum si ai dat direct la ultimele posturi....iar eu m-am saturat si sunt prea obosit sa mai aduc argumente....la fel si restul de 7 insi care sustin la ora asta acelasi lucru in topic-ul asta....era vorba de 318is si 320i....4 cilindrii si 6 cilindrii....argumente am scris mai sus daca le vrei....sau sunt disponibile la un search in google datele tehnice ale celor 2 motorizari si implicit argumentele....pe care sunt convins ca le stii prea bine....nu inteleg interventia ta....intrebarea era....ce ai alege, 318is sau 320i. eu, impreuna cu altii de pe la ora asta am spus 320i, bmwiscoupe a spus 318is....si a venit cu argumente gen...prefer un motor in 4 cilindrii si cu o muzica buna decat un motor in 6 cilindrii cu manele si house....adica ne-a facut manelari pe toti cei cu 6 cilindrii, idiotii de noi care am facut alegerea proasta in a lua un 2.0 in loc de 1.8is(tot cuvintele lui au fost ca am avut proasta inspiratie sa alegem 320i in defavoarea lui 318is)......in rest, ceva concret, argumente, date tehnice, nu am vazut la el, decat ca a afirmat ca raportul capacitatea motorului/putere e mai bun la 1.8is ceea ce e foarte adevarat....e un motor reusit....dar e un motor "impins spre limita" pentru a se putea apropia de un 2.0, si e un motor care nu are cum sa bata un 2.0.....iar deviatii pe tema "consuma cu 1-2l mai putin la 100km" sunt iara discutii fara sens....daca te uiti dupa consum nu iti iei nici 1.8is nici 2.0, iti iei un diesel si gata.

Eu cred ca pana la urma nu ai citit, tu, atent ce a scris unul si altul.

Link to comment
Share on other sites

Daca imi permiteti asi vrea sa-mi spun si eu parerea. Am avut 1.8iS ce-i drept l-am luat din romania de la un flacau, care la randul lui l-a luat de la 2 frati de pe la valcea. Poate ca iS-ul meu nu era in toate mintile lui, ptr ca am avut cateva probleme cu el pe care le-am rezolvat in timp, se vedea clar ca cineva l-a exploatat calumea sau ca sa zicm pe romaneste a scos untu din el. L-am vandut chiar cand am reusit sa-i rezolv toate problemele.

Acum am un 320i Automat, asa l-am gasit, asta e m-am obisnuit cu el este splendit. Ideea la care vreau sa ajung este ca niciodata, dar niciodata, nu va exista termen de comparatie intre un motor in 4 pistoane si unul in 6 asta referindu-ma la marca BMW. motorul cel de iS era un motor fenomenal ptr unul in 4 pistoane, mergea ok, nu batea nimic, ii schimbasem distributia completa, se auzea ca un motoras electric cand ridicai capota, avea o muzica fosrte placuta, schimbasem bujiile, era totul ok, dar motorul in 6 este o adevarata capodopera a inginerilor bavarezi, este dupa parerea mea cel mai echilibrat motor , chiar daca nu are consumul iS-ului, dar pe motorul in 6 pun banul in cant cu el pornit si nu cade, lucru care nu se poate face pe cal de 4.

Pentru mine acest test, care ptr unii dintre voi poate vi se pare ceva irelevant, semnifica foarte mult. Motoarele in 6 au o durata de exploatare mult mai mare ca unul in 4, uzura nu este asa de mareca la cel in 4.

Ca performante vorbind, caci aici este punctul topicului pot sa va zic ca exista diferente, poate mai mici ptr cei care au iS, poate mai mari ptr cei care au 2.0. Prima diferenta este in cuplu. Nu cunosc cifre si nici nu vreau sa ma sparg in talente pe aici sa va zic aiurea cat cuplu ar avea fiecare, eu va spun doar ce am simtit la pedala cand am facut trecerea de pe una pe cealalta.

Diferenta in cai putere pot sa zic ca nu este asa de mare , dar cuplul se observa imediat.

Ar mai fi ceva de spus, dar prefer sa inchei aici. Intr-un fel sau altul ambele motoare au cate ceva care m-au fermecat intr-un mod aparte.

Daca cateodata mai devin meloncolic cu gandul la fostul meu iS, este din cauza consumului pe care il avea.

 

Uite parerea unui om care a avut ambele modele pe mana. Puterea e mai mare. Cuplul e sensibil mai mare. Cum poti sa afirmi ca sunt egale? CUM? Gata a inceput un film horror pe procinema bun, v-am pupat.

 

 

of....bavaria....nu cred ca ai avut rabdare sa citesti toata discutia pana acum si ai dat direct la ultimele posturi....iar eu m-am saturat si sunt prea obosit sa mai aduc argumente....la fel si restul de 7 insi care sustin la ora asta acelasi lucru in topic-ul asta....era vorba de 318is si 320i....4 cilindrii si 6 cilindrii....argumente am scris mai sus daca le vrei....sau sunt disponibile la un search in google datele tehnice ale celor 2 motorizari si implicit argumentele....pe care sunt convins ca le stii prea bine....nu inteleg interventia ta....intrebarea era....ce ai alege, 318is sau 320i. eu, impreuna cu altii de pe la ora asta am spus 320i, bmwiscoupe a spus 318is....si a venit cu argumente gen...prefer un motor in 4 cilindrii si cu o muzica buna decat un motor in 6 cilindrii cu manele si house....adica ne-a facut manelari pe toti cei cu 6 cilindrii, idiotii de noi care am facut alegerea proasta in a lua un 2.0 in loc de 1.8is(tot cuvintele lui au fost ca am avut proasta inspiratie sa alegem 320i in defavoarea lui 318is)......in rest, ceva concret, argumente, date tehnice, nu am vazut la el, decat ca a afirmat ca raportul capacitatea motorului/putere e mai bun la 1.8is ceea ce e foarte adevarat....e un motor reusit....dar e un motor "impins spre limita" pentru a se putea apropia de un 2.0, si e un motor care nu are cum sa bata un 2.0.....iar deviatii pe tema "consuma cu 1-2l mai putin la 100km" sunt iara discutii fara sens....daca te uiti dupa consum nu iti iei nici 1.8is nici 2.0, iti iei un diesel si gata.

Eu cred ca pana la urma nu ai citit, tu, atent ce a scris unul si altul.

 

Exemple? Ca asa sa ma bag si eu in seama pe forum e foarte usor. Ce nu am urmarit? Ma lasati sa urmaresc filmul horror care tocmai a inceput pe procinema? E bun bun <_<

Link to comment
Share on other sites

IAR PENTRU CEI 7 "MAGNIFICI" DE CARE ZICEATI ...SUNT CURIOS DACA A AVUT CAREVA 318IS?........SAU VORBESTE DIN AUZITE?

PRECIZEZ CA AM CONDUS CAM 2 SAPTAMANI ZI DE ZII UN 320 CARE NU ERA AL MEU.....DAR AM FACUT IN ALEA 2 SAPTAMANI PESTE 4000KM.....ASA CA EU CAM STIU CU CE SE MANANCA UN 320

Edited by bmwiscoupe
Link to comment
Share on other sites

ma tu chiar te oftici de poamana

shi acu chiar esti agasant

eu incercamsa destind discutia dar chiar am un vecin care shia luat un e60 cu v12 adica m5shi nu mai fi asa artagos

 

 

HAI MA-I CA AM GLUMIT SI EU......DOAR NU TE-AI SUPARAT SCUZE.....

CRED CA MA DUC SI EU SA MA UIT LA FILM........SAL

Link to comment
Share on other sites

Da, buna intrebare. Oare motoarele BMW in 6 cilindri au vreun avantaj fata de cele in 4 <_< ?. Trecand peste partea cu frumusetea sunetului la 6 cilindri, sunt mai grele, mai lungi, mai scump de intretinut.

Putem pune problema si invers : este un 4 cilindri inferior unui 6 cilindri?

 

sunt mai bine echilibrate cele in 6....da cateva pagini inapoi la postul lui ct-xx-cda care a avut pe mana un 318is si un 320i si poate sa spuna concret care e diferenta, a incercat ambele modele, citeste si tu parerea lui despre cele 2 modele dupa ce le-a avut pe mana.

 

Cum adica sunt mai bine echilibrate?Adica la 318is motorul vibreaza, tremura la ralanti?

Intreb deoarece am condus ambele modele, am asa un pic habar despre ambele motoare si tot nu inteleg de ce cel in 6 este mai bun decat cel in 4.

Dimpotriva, M52 a fost un esec cand a aparut, datorita aliajului, dupa cum stie toata lumea.

Cred ca ar trebui spus clar ce inseamna pentru fiecare "mai bun", deoarece mai fiabil nu este in nici un caz.

Link to comment
Share on other sites

IAR PENTRU CEI 7 "MAGNIFICI" DE CARE ZICEATI ...SUNT CURIOS DACA A AVUT CAREVA 318IS?........SAU VORBESTE DIN AUZITE?

PRECIZEZ CA AM CONDUS CAM 2 SAPTAMANI ZI DE ZII UN 320 CARE NU ERA AL MEU.....DAR AM FACUT IN ALEA 2 SAPTAMANI PESTE 4000KM.....ASA CA EU CAM STIU CU CE SE MANANCA UN 320

 

Mda. Interventiile tale se bat cap in cap cu cea a lui ct-xx-cda care la fel ca tine a avut ambele modele pe mana si si-a exprimat parerea ca 2.0 e intr-o liga superioara celui is. Cat despre mine, nu am condus is, dar ma uit pe niste date tehnice date de bavaria. Ma uit la putere.....intr-adevar mica diferenta, insa este. Ma uit la cuplu motor si....surpriza....iara este diferenta. Si nu in favoarea lui 1.8is. Dar nu si nu......ati lua 2.0 este o idiotenie, nu e absolut nici o diferenta.....stii care e chestia? pana la urma, pe langa puterea si cuplul mai mari pe care le are 2.0, mai e si o chestie de atitudine pe care probabil ca nu prea o intelegi.....a avea 4 cilindrii e prea banal...mie unul asa mi se pare....daca vrei sa fii banal....fii banal in continuare......daca vrei sa joci intr-o alta liga si sa te mandresti cu faptul ca ai 6 cilindrii sub capota (nu deschid iara discutia despre zgomotul motorului) atunci iti iei 2.0 sau 2.5 sau chiar 3.0.....dar eu nu m-as intoarce niciodata la un motor in 4 cilindrii....mai degraba invers sa fie migratia, cei cu motoare in 4 cilindrii sa isi ia 6.

Link to comment
Share on other sites

ma eu unuchiar nu sunt suparacios da eu nu mai stiu ce sa cred care cum ca mau facut shi pe mine troaca de porci de asta zic

si am o mare rugaminte catre moderatori

atunci cand sa aduc jjigniri sa se dea avertismente

eu sunt membru de vreo 3 ani shi nu am jignit pe nimeni

mie drag sa intru aici pe forum in fiecare zi cand deschi compu este primul lucru la care ma uit dar cand ma uit ca niste pustani care sunt cu cel putin 10 ani mai mici ca mine ma fac in toate felurile ma apuca toti dracii

de aceea propun sa fie sanctionati cei care jignesc

shi hai sa traim mult shi bine ca eu tot imi iubesc is da sunt mai sarac si astept sa scada taxa sa il inscriu :) <_<

Link to comment
Share on other sites

le are 2.0, mai e si o chestie de atitudine pe care probabil ca nu prea o intelegi.....a avea 4 cilindrii e prea banal...mie unul asa mi se pare....daca vrei sa fii banal....fii banal in continuare......daca vrei sa joci intr-o alta liga si sa te mandresti cu faptul ca ai 6 cilindrii sub capota (

 

Cu asta s-a lamurit totul despre cele doua modele si despre proprietarii lor.

Link to comment
Share on other sites

Da, buna intrebare. Oare motoarele BMW in 6 cilindri au vreun avantaj fata de cele in 4 <_< ?. Trecand peste partea cu frumusetea sunetului la 6 cilindri, sunt mai grele, mai lungi, mai scump de intretinut.

Putem pune problema si invers : este un 4 cilindri inferior unui 6 cilindri?

 

sunt mai bine echilibrate cele in 6....da cateva pagini inapoi la postul lui ct-xx-cda care a avut pe mana un 318is si un 320i si poate sa spuna concret care e diferenta, a incercat ambele modele, citeste si tu parerea lui despre cele 2 modele dupa ce le-a avut pe mana.

 

Cum adica sunt mai bine echilibrate?Adica la 318is motorul vibreaza, tremura la ralanti?

Intreb deoarece am condus ambele modele, am asa un pic habar despre ambele motoare si tot nu inteleg de ce cel in 6 este mai bun decat cel in 4.

Dimpotriva, M52 a fost un esec cand a aparut, datorita aliajului, dupa cum stie toata lumea.

Cred ca ar trebui spus clar ce inseamna pentru fiecare "mai bun", deoarece mai fiabil nu este in nici un caz.

 

Bavaria, in afara de faptul ca consuma mai putin cu 1-2l la 100km mai putin 318is decat 320i, mai poti sa imi spui alte avantaje? Cai putere? Cuplu? Date tehnice ceva? In asta ma refeream ca e mai bun. E mai "sprinten", na ca am spus-o pe intelesul tuturor acum sper. SPER! E mai sprinten sau nu? Cu probleme de fiabilitate eu nu ma confrunt....bine e alt motor cu alte aliaje pe e46 al meu...

 

le are 2.0, mai e si o chestie de atitudine pe care probabil ca nu prea o intelegi.....a avea 4 cilindrii e prea banal...mie unul asa mi se pare....daca vrei sa fii banal....fii banal in continuare......daca vrei sa joci intr-o alta liga si sa te mandresti cu faptul ca ai 6 cilindrii sub capota (

 

Cu asta s-a lamurit totul despre cele doua modele si despre proprietarii lor.

 

Mda...si probabil cu asta sa lamurit si faptul ca conduci probabil un motor in 4 cilindrii nu? Sau incepi si tu acum sa ne faci manelari?

Link to comment
Share on other sites

Mda...si probabil cu asta sa lamurit si faptul ca conduci probabil un motor in 4 cilindrii nu? Sau incepi si tu acum sa ne faci manelari?

 

Nu, intamplator conduc si un BMW mult mai nou decat al tau, tot in 6 cilindrii.Dupa logica ta inseamna ca esti un tip anost, un nimeni, deoarece conduci un amarat de E46 cu motorul de numai 2000cm3.

Link to comment
Share on other sites

IAR PENTRU CEI 7 "MAGNIFICI" DE CARE ZICEATI ...SUNT CURIOS DACA A AVUT CAREVA 318IS?........SAU VORBESTE DIN AUZITE?

PRECIZEZ CA AM CONDUS CAM 2 SAPTAMANI ZI DE ZII UN 320 CARE NU ERA AL MEU.....DAR AM FACUT IN ALEA 2 SAPTAMANI PESTE 4000KM.....ASA CA EU CAM STIU CU CE SE MANANCA UN 320

 

Mda. Interventiile tale se bat cap in cap cu cea a lui ct-xx-cda care la fel ca tine a avut ambele modele pe mana si si-a exprimat parerea ca 2.0 e intr-o liga superioara celui is. Cat despre mine, nu am condus is, dar ma uit pe niste date tehnice date de bavaria. Ma uit la putere.....intr-adevar mica diferenta, insa este. Ma uit la cuplu motor si....surpriza....iara este diferenta. Si nu in favoarea lui 1.8is. Dar nu si nu......ati lua 2.0 este o idiotenie, nu e absolut nici o diferenta.....stii care e chestia? pana la urma, pe langa puterea si cuplul mai mari pe care le are 2.0, mai e si o chestie de atitudine pe care probabil ca nu prea o intelegi.....a avea 4 cilindrii e prea banal...mie unul asa mi se pare....daca vrei sa fii banal....fii banal in continuare......daca vrei sa joci intr-o alta liga si sa te mandresti cu faptul ca ai 6 cilindrii sub capota (nu deschid iara discutia despre zgomotul motorului) atunci iti iei 2.0 sau 2.5 sau chiar 3.0.....dar eu nu m-as intoarce niciodata la un motor in 4 cilindrii....mai degraba invers sa fie migratia, cei cu motoare in 4 cilindrii sa isi ia 6.

 

 

Dej nu mai inteleg nimik.......de unde ai scoso pe asta cu liga superioara?........e cumva alta clasa ?>.........320 joaca cumva in Premiere LEAGUE?.......nu prietene sunt aceeasi clasa, aceeasi liga cum vrei tu sa-i zici.......Dar sincer daca tot vrei in 6 cil de ce nu-ti iei un 2.8, sau 3.0.......sau ce vrei tu. Sincer dcat sa am ce-a mai slaba masina cu 6 cil. Prefer sa am ce-a mai buna in 4 cil.

E ca atunci cand esti cel mai prost jucator de la Steaua.......sau esti celmai bun de la Otelul.........Eu prefer sa fiu cel mai bun de la otelul...........tu ce preferi???????

Link to comment
Share on other sites

Mda...si probabil cu asta sa lamurit si faptul ca conduci probabil un motor in 4 cilindrii nu? Sau incepi si tu acum sa ne faci manelari?

 

Nu, intamplator conduc si un BMW mult mai nou decat al tau, tot in 6 cilindrii.Dupa logica ta inseamna ca esti un tip anost, un nimeni, deoarece conduci un amarat de E46 cu motorul de numai 2000cm3.

 

bavaria masoara-ti cuvintele ca nu te-am jignit......si faptul ca conduc un e46 la ora actuala e o chestie de gust, deoarece imi place foarte mult design-ul acestei caroserii.....iar urmatoarea mea masina va fi un m3 tot e46, si tot vechi nu asa nou ca al tau, deoarece iubesc aceasta caroserie, iar modelele noi nu imi plac, mi se pare ca au stricat linia.....nu pentru ca nu mi-as permite un seria3 nou. dar mai degraba imi iau noile audi decat noile bmw-uri (desi nu am sa fac asta niciodata), nu imi plac design-ul lor, sper sa intelegi ce scriu aici, dar e o chestie de gust. mostenitor de averi nu sunt, sunt cine sunt si ma mandresc cu ce am realizat pana acum, iar faptul ca tu conduci un bmw mai nou nu ma face sa ma simt cu nimic inferior tie. in viata conteaza mult mai mult ce fel de om esti decat ce masina conduci, si ce ai de spus atunci cand deschizi gura. si ramanand ontopic, ca asta ma chinui sa iti explic de o ora incoace....daca ar fi sa alegi intre 318is si 320i, tu ce ai alege? asta era intrebarea acestui topic pe care probabil nu ai avut rabdarea sa il citesti, la care eu am venit cu argumentele pt 320i, iar tu ai venit sa spui ca conduci un bmw mai nou ca al meu. sincer, te stiam de prin alte topic-uri, si am vazut ca esti un baiat cu cap pe umeri si la locul lui, cu cunostinte de mecanica mai bune decat ale mele, dar m-ai dezgustat total in ceea ce ai afirmat mai sus. mai ramane sa ma faci si manelar ca sa fie ecuatia completa, iar eu sa iti dau ignore.

Link to comment
Share on other sites

Bavaria tot o tine aiurea cu faza cu nikasilul....

E aiurea total, am avut un e 36 cu m52 la 410.000 km, FARA INTERVENTII.

Tragea la fel de bine ca inainte.

Al meu are 237.000, compresia buna, putere, buna, pornire buna, totul ok, FARA A FI UMBLAT IN el.

 

 

 

 

Daca te iei dupa problemele avute de motoarele m52 din cauza nikasilului, afla un lucru. NU MAI SUNT DE ACTUALITATE.

Nu mai vorbiti aiurea, daca nu aveti m52 care sa aibe probleme, nu stiti pe nimeni ACUM care are probleme cu m52, de ce aruncati cu rahat in motorul acesta?

fiindca acu 10-15 ani vezi doamne au fost probleme?

Traiti in trecut?

se pare ca da.

 

 

REPET, strict tehnic 320i e mai bun ca 318is..... date tehnice, ele sunt cele care vorbesc, restu e vorbaraie de 2 lei.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.