Jump to content

318is vs 320i E36


Bebe

Recommended Posts

Mda...si probabil cu asta sa lamurit si faptul ca conduci probabil un motor in 4 cilindrii nu? Sau incepi si tu acum sa ne faci manelari?

 

Nu, intamplator conduc si un BMW mult mai nou decat al tau, tot in 6 cilindrii.Dupa logica ta inseamna ca esti un tip anost, un nimeni, deoarece conduci un amarat de E46 cu motorul de numai 2000cm3.

 

bavaria masoara-ti cuvintele ca nu te-am jignitdar m-ai dezgustat total in ceea ce ai afirmat mai sus. mai ramane sa ma faci si manelar ca sa fie ecuatia completa, iar eu sa iti dau ignore.

 

Pai tu judeci oamenii dupa motorul de la masina, pana una alta.Baga ignore linistit.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 377
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

IAR PENTRU CEI 7 "MAGNIFICI" DE CARE ZICEATI ...SUNT CURIOS DACA A AVUT CAREVA 318IS?........SAU VORBESTE DIN AUZITE?

PRECIZEZ CA AM CONDUS CAM 2 SAPTAMANI ZI DE ZII UN 320 CARE NU ERA AL MEU.....DAR AM FACUT IN ALEA 2 SAPTAMANI PESTE 4000KM.....ASA CA EU CAM STIU CU CE SE MANANCA UN 320

 

Mda. Interventiile tale se bat cap in cap cu cea a lui ct-xx-cda care la fel ca tine a avut ambele modele pe mana si si-a exprimat parerea ca 2.0 e intr-o liga superioara celui is. Cat despre mine, nu am condus is, dar ma uit pe niste date tehnice date de bavaria. Ma uit la putere.....intr-adevar mica diferenta, insa este. Ma uit la cuplu motor si....surpriza....iara este diferenta. Si nu in favoarea lui 1.8is. Dar nu si nu......ati lua 2.0 este o idiotenie, nu e absolut nici o diferenta.....stii care e chestia? pana la urma, pe langa puterea si cuplul mai mari pe care le are 2.0, mai e si o chestie de atitudine pe care probabil ca nu prea o intelegi.....a avea 4 cilindrii e prea banal...mie unul asa mi se pare....daca vrei sa fii banal....fii banal in continuare......daca vrei sa joci intr-o alta liga si sa te mandresti cu faptul ca ai 6 cilindrii sub capota (nu deschid iara discutia despre zgomotul motorului) atunci iti iei 2.0 sau 2.5 sau chiar 3.0.....dar eu nu m-as intoarce niciodata la un motor in 4 cilindrii....mai degraba invers sa fie migratia, cei cu motoare in 4 cilindrii sa isi ia 6.

 

 

Dej nu mai inteleg nimik.......de unde ai scoso pe asta cu liga superioara?........e cumva alta clasa ?>.........320 joaca cumva in Premiere LEAGUE?.......nu prietene sunt aceeasi clasa, aceeasi liga cum vrei tu sa-i zici.......Dar sincer daca tot vrei in 6 cil de ce nu-ti iei un 2.8, sau 3.0.......sau ce vrei tu. Sincer dcat sa am ce-a mai slaba masina cu 6 cil. Prefer sa am ce-a mai buna in 4 cil.

E ca atunci cand esti cel mai prost jucator de la Steaua.......sau esti celmai bun de la Otelul.........Eu prefer sa fiu cel mai bun de la otelul...........tu ce preferi???????

 

Nici una nici alta, deoarece nu sunt fotbalist. decat sa fiu un fotbalist prost, mai bine un posesor de 320i cu care sa bat al tau 318is. ca sincer acum, doar nu iti faci iluzii desarte ca ai masina mai puternica....iar chestia cu....de ce nu ti-ai luat 2.5 sau 2.8....ca ai cea mai slaba motorizare in 6 cilindrii....da prietene, dar eu o am.....tu nu.....si stii ce nu mai ai tu? cativa caluti si ceva cuplu motor cu care ai putea sa ma depasesti.....

Link to comment
Share on other sites

@bmwiscoupe

 

Scuze ca te intreb dar ce distributie i-ai schimbat ca M42/44 e pe lant...

 

Ai perfecta dreptate, distributia este pe lant, am schimbat tot la distributie pe lant, inclusiv pinionul de jos de la arbore.

Daca ai dubii in privinta distributiei , o poti schimba si tu , numai ca e de munca, iar capacul de la distributie (cel metalic) nu are ghidaje si e cam greu de pus la loc. Din cate stiu distributia pe lant se schimba la peste 300.000 km sau daca ti se pare ceva ciudat.

Link to comment
Share on other sites

ce sa ii faci, si eu m-am cam aprins prea tare aseara la discutie....eram si putin fumat <_< .....deh acum imi pare rau....eu am sustinut cu argumente motorizarea 320i ca despre asta era vorba in fond si la urma urmei.....bmwiscoupe a sustinut motorizarea 318is....restul sunt aberatii pe tema......
Link to comment
Share on other sites

Acum am un 318is coupe din 93 si colegul de apartament 320i coupe tot din 93.Motoarele sunt in mintile lor si trag amandoua intr-un stil mare.Ca diferente pot sa spun ca 320i mi se pare mai greoi ca manevrabilitate(de fapt si directia e un pic mai tare) pe cand la 318is mi se pare ca este mai bine distribuita greutatea pe cele doua punti.In rest ca performante sunt cam pe acolo insa iti dau senzatii diferite.320i trage mai jos in ture pe cand 318is tre turat mai mult.

Ca sunet 320i este o simfonie dupa 3500 de ture insa cum la a mea am toba sport mai salveaza din rusine si de la 4000 de ture incanta.

 

Daca ar fi sa aleg dupa suflet ar fi 320i daca ar fi sa aleg dupa taxe si circumstante nu as ezita sa iau un 318is(de fapt asta s-a intamplat acum 2 sapt).

Link to comment
Share on other sites

Acum am un 318is coupe din 93 si colegul de apartament 320i coupe tot din 93.Motoarele sunt in mintile lor si trag amandoua intr-un stil mare.Ca diferente pot sa spun ca 320i mi se pare mai greoi ca manevrabilitate(de fapt si directia e un pic mai tare) pe cand la 318is mi se pare ca este mai bine distribuita greutatea pe cele doua punti.In rest ca performante sunt cam pe acolo insa iti dau senzatii diferite.320i trage mai jos in ture pe cand 318is tre turat mai mult.

Ca sunet 320i este o simfonie dupa 3500 de ture insa cum la a mea am toba sport mai salveaza din rusine si de la 4000 de ture incanta.

 

Daca ar fi sa aleg dupa suflet ar fi 320i daca ar fi sa aleg dupa taxe si circumstante nu as ezita sa iau un 318is(de fapt asta s-a intamplat acum 2 sapt).

 

 

Uite un om corect, la subiect si exact cum sta treaba....

Bravo.

Link to comment
Share on other sites

Da nu pornesc nimic, eu apreciez orice motor produs de bmw....imi place la nebunie si 316i.... am mers 190 cu unu <_<)

Prin ultimul post, ii aratam omului ca DEFAPT ASA STA TREABA, el a recunoscut.... multi stiu asta, cine nu stie, e inconstient.

10-20 de cai sa am in plus, TOT VREAU MOTORUL MAI MARE, mai puternic, daca nu ma retin taxele.

Daca nu ar fi taxele si consumul, toti am avea motoare de +3000cmc, cine ar mai lua 316i?

pentru ce, sa nu poata depasi alta masina? ca toti au 3500 V8?

Gandeste un pic...

Link to comment
Share on other sites

Daca ar fi sa aleg dupa suflet ar fi 320i daca ar fi sa aleg dupa taxe si circumstante nu as ezita sa iau un 318is(de fapt asta s-a intamplat acum 2 sapt).

 

Ciudate taxele astea de te opresc sa iti cumperi masina dorita.

Pentru un E36, as alege oricand un 318is sau un 328i, nu mi-as bate capul cu restul motorizarilor.

Link to comment
Share on other sites

Si eu sunt de parere ca 328i e MAI bun ca 325i la orice capitol....

Insa iarasi ne intoarcem la ....

 

Eu nu am spus ca este mai bun, ci ca este mult mai rapid.Din punctul asta de vedere este pierdere de timp un motor sub 3000cm3, restul motoarelor fiind destul de banale.Este adevarat, tot BMW sunt, dar pentru un doritor de performante se merita numai un motor de 3000, eventual un M3.Acum mi-am dat seama ca asta inseamna pe topicul asta un motor bun, deci parerea mea e clara, ambele motoare sunt pierdere de timp.

Repet, daca ar fi totusi sa aleg intre 318i si 320i as alege clar 318-ul.O avea 320-ul 6 in linie dar e doar gura de el, vorba aia.

Motoarele cu traditie de la BMW, in 6, incep de la 3000cm3.Restul sunt discutii, ca domne are 6 si suna nu stiu cum, dar motorul saracul are 2000cm3...

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

cum 2800 e mai rapid ca 2500, 2000 e mai rapid ca 318is.

Nime nu zice ca e cine stie ce, doar e cel mai mic 6 in linie.... rahat pansat, insa e in fata lui 318is.

 

Da, este un pic mai rapid, asta este clar.Dar M52 cu motor de 2000 ar merita luat doar din pasiune, de M50 nu mai zic ca deja e aventura cu motorul ala.La capitolul fiabilitate, M42 este mult mai bun.Pe langa asta motorul in 6 este mai greu de intretinut, consuma mai mult, etc.

Bineinteles, pentru cine nu ar conta asta ar lua direct o masina mai noua sau macar un motor de minim 3000cm3.

Ca asa, doar sa cumperi cel mai mic 6 in linie, sa nici nu fuga, sa si coste mai mult intretinerea, chiar nu vad care este avantajul.

Acum nu mai stiu cum sta treaba, poate pentru unii este o chestie importanta, domne am motor de BMW in 6, pe un E36...

Link to comment
Share on other sites

daca tot sunt asa de performante motoarele de 2000cmc in 6...atunci de ce pe E90 320 ul e in 4 cilindree?

si eu as lua 318 is..."s" ul ala conteaza degeaba ziceti ....

repet 320 ul in oras ma omora la consum...15!!!??? penibil...

Link to comment
Share on other sites

mananca 318i facelift 2003 143 de cai 4 Cilindrii.... 12-14 in oras....

motor cu 8 ani mai nou ca cel de 2000cmc 6 in linie, care cu grup de 3.15 manca 12 in oras.

Ah, DTM, tu ai mai zis ca Timisoara e lejer, nu e trafic.... acuma da, zilele astea, parca nu e lume in oras, dar pana acum ,nebunie....

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.