Jump to content

318is vs 320i E36


Bebe

Recommended Posts

  • Replies 377
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Sunt parĂžial de acord cu tine.

 

Sunt de acord cã un motor cu 6 pistoane este mai fiabil de 4 pistoane Însã 318is-ul nu este un motor cu probleme, nu se poate spune cã un 318is este un motor mai prost decât un 320i.

nu ma pot pronunta in acest sens , sincer 318 is nu am avut

Link to comment
Share on other sites

Motorul de 2000, 6 pistoane, este cel mai premiat motor de la bmw!

Bafta!

cine ti-a zis tie asa ceva???

eu am avut 2.0 si mi se pare cel mai nereusit motor

culmea, alti posesori de 2.0 24v imi impartasesc sentimentul

am mers cu 1.8is si mi s-a parut mult mai vioi decat un 2.0 chiar daca are 10cp in minus

in afara de sunet si ceva cuplu la peste 5.000 rpm (chiar 5.500) nu are nimic

Link to comment
Share on other sites

cine ti-a zis tie asa ceva???

eu am avut 2.0 si mi se pare cel mai nereusit motor

culmea, alti posesori de 2.0 24v imi impartasesc sentimentul

am mers cu 1.8is si mi s-a parut mult mai vioi decat un 2.0 chiar daca are 10cp in minus

in afara de sunet si ceva cuplu la peste 5.000 rpm (chiar 5.500) nu are nimic

 

Mi-a zis o cunostinta de la bmw si un prieten ce are un seria 7 nou ( care e mare fan bmw).. Daca vb prostii imi cer scuze, asta am auzit..... cat despre voiosia motorului, al meu sta bine... suna perfect, nu bate, iar de la 3400 de ture te lipeste de scaun... despre 318is nu pot spune multe k m-am dat doar o data cu unul..asa ca las timpul sa decida..

Bafta!

Edited by alexR
Link to comment
Share on other sites

in acest caz, in mod normal si in relitate este regula. 2 motoare supuse la acelas "stres", cel cu 4 pistoane va "ceda" mai repede decat cel in 6, in special cand cel in 6 are cmc mai multi. cand zic "ceda" adica va da semne mai evidente de "oboseala", "imbatranire". cele in 6, chiar daca din punct de vedere tehnic ambele sufera identic, au un plus de 2 pistoane la care se imparte "stresul", iar "imbatranirea" va fi mai putin evidenta.

 

desigur, acest fapt nu cred ca poate fi luat in considerare in acest caz la luarea unei decizii deoarece cu totii stim ca motoarele produse de bmw duc mult si bine peste 500.000km. iar daca pana la acei km nu se observa o diferenta imi este greu de estimat la cati km "imbatranirea" v-a fi atat de semnificativa.

Edited by S Razvan
Link to comment
Share on other sites

Ceea ce este important e ca motoarele mai vechi facute de bmw sunt net superioare, ca si rezistenta, celor mai noi. Am un prieten cu seria 7, masina are vreo 70.000km si i s-au bulit 2 injectoare, climatronicul la fel, pompa.... etc.. si asta datorita faptului k bmw trebe sa tina pasul, la pret, cu ceilalti producatori, si unde face rabat?... la materiale..

De ex., am o cunostinta in germania care lucreaza la o firma ce proiecteaza piese pe vw, seat si audi, iar anul acesta au proiectat (pt un model de seat) 12 tipuri de pedala, dintre care doar 3 sunt aprobate pt germania... asa ca...

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

daca tot vb de fiabilitate,

am maine rar-ul si azi, ca sa iasa cat mai bine noxele, am bagat petrom 99, ca de obicei, si am turat-o de vreo 3-4 ori pana pe la 6500 rpm, am tinut-o cate un pic.

dupa aia mi-a picat fisa, oare am facut bine? nu am fortat-o prea tare, sa nu se intample ceva.

nu prea ma pricep la mecanica, de-asta intreb, e vb de un e36 318i.

mersi anticipat

Link to comment
Share on other sites

salut

io nu imi dau cu parerea din auzite, am avui 1.8is si iti spun ca nu are treaba cu BMW, in afara de "senzatia" de turbo pe care o da pe la 5000 de rpm este o putoare

la 400 m diferenta dintre motoare este de minim 100m

am icercat tot ce se putea incerca pe motorul ala, de la ambreaj de 240mm(original avand 218mm) axele cu came defazate, alimentare cu aer mai mare ,bujii de toate felurile nu am reusit sa ajung performantele la un 2000 asa ca am schimbat motorul

la inceput am cautat 2000 pentru ca imi place cum trage mult mai egal decat is si pe o plaja mult mai mare ( de la 3500 rpm)

bineinteles ca am bagat 2500 sub capota pentru ca diferenta de bani investiti era foarte mica intre 2000 si 2500

tot ce iti spun aici este din proprie experienta de 3 ani cu is si nu din vorbe

alegerea ramane strict a ta :)

Link to comment
Share on other sites

io nu imi dau cu parerea din auzite, am avui 1.8is si iti spun ca nu are treaba cu BMW, in afara de "senzatia" de turbo pe care o da pe la 5000 de rpm este o putoare

la 400 m diferenta dintre motoare este de minim 100m

am icercat tot ce se putea incerca pe motorul ala, de la ambreaj de 240mm(original avand 218mm) axele cu came defazate, alimentare cu aer mai mare ,bujii de toate felurile nu am reusit sa ajung performantele la un 2000 asa ca am schimbat motorul

 

Dacã motorul avea mulÞi km ºi nu era prea bine ÎntreÞinut, exemplul nu are prea mare relevanÞã.

 

I-ai verificat compresia?

 

CâÞi km crezi cã avea?

Link to comment
Share on other sites

In viziunea mea, problema sta cam asa... daca iei un 318is si un 320i noi, 320-ul e mai bun din din toate pct de vedere(poate nu la consum).... dar problema e, la masinile second, ca nu toate au fost intretinute bine, asa ca poti gasi 318is mai bun ca 320i.... parerea mea
Link to comment
Share on other sites

Dar omul vrea sa isi cumpere o masina nu un motor, eu zic ca un 320 are mai multe dotari decat un 318 fie el si is. Nu trebuie sa priveasca problema numai din prisma motorului, eu motorul de 2000 il consider superior, dar nu numai asta conteaza, caci initiatorul topicului probabil vrea sa se folosesca de masina zi de zi, si putin confort nu strica.
Link to comment
Share on other sites

Dar omul vrea sa isi cumpere o masina nu un motor, eu zic ca un 320 are mai multe dotari decat un 318 fie el si is.

 

Nu neapĂŁrat.

 

MotorizĂŁrile mari au dotĂŁri mai multe incluse ĂŽn standard faĂža de motorizĂŁrile mai mici.

 

320i nu este o motorizare mare faÞã de 318is.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.