Jump to content

318is vs 320i E36


Bebe

Recommended Posts

in acest caz, in mod normal si in relitate este regula. 2 motoare supuse la acelas "stres", cel cu 4 pistoane va "ceda" mai repede decat cel in 6, in special cand cel in 6 are cmc mai multi. cand zic "ceda" adica va da semne mai evidente de "oboseala", "imbatranire".

 

 

Pai sigur ca da, dupa aceeasi teorie daca supui la acelasi stres un M5 cu un 316i, probabil 316-le va ceda mai repede. :)

Nu de alta, dar nu tine pasul cu turatiile M-ului...

Revin cu intrebarea, de ce este mai fiabil un 6 decat un 4?

Ca BMW-ul are traditie pentru motoarele in 6 suna foarte frumos, insa in afara de "traditie" mai exista un argument?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 377
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dar omul vrea sa isi cumpere o masina nu un motor, eu zic ca un 320 are mai multe dotari decat un 318 fie el si is.

 

Nu neapărat.

 

Motorizările mari au dotări mai multe incluse ĂŽn standard faţa de motorizările mai mici.

 

320i nu este o motorizare mare faţă de 318is.

Salut!

 

Aici daca imi dai voie te contrazic...eu am 318 IS, din 97, si eu zic ca este destul de bine dotat : climatronic 2 zone, scaune sport (nu scoica, dar nici normale), oglinzi antiorbire automate, M-Packet din fabrica (automat si volan ,bandouri ///M, suspensie sport, barile stabilizatoare fata si spate de ///M, cu diametru mai mare decat cele normale), geamuri, inchidere, oglinzi electrice astea nu se pun..Si am observat ca majoritatea Is-urilor dupa 96 sunt asa ...

Asta a fost si motivul pentru care am cumparat-o, dotarile si starea in care era...

In ceea ce priveste evacuarea, 318 IS are serpisori din fabrica, si pot spune ca dupa 4000 ture se aude demential, fara nici o alta modificare la evacuare....:)

ce imi place cel mai mult este elasticitatea motorului, pentru un mers normal, nu esti nevoit sa schimbi non-stop treptele...

Sunt convins ca un 2000 6 linie trage mai bine, dar nu stiu daca e diferenta asa mare incat sa fie un argument in achizitionarea masinii respective.

Fiabilitate....Masina mea are 250 mii km, si o am din aprilie, a fost adusa din Germania...Pana acum nu am avut probleme cu ea, si nici nu da semne de "oboseala".Trage bine, nu da fum nici cand e turata peste 4000 ture, in sarcina ma refer..si pot spune ca macar o data pe saptamana schimb 1,2,3 pe rosu...

Eu chiar sunt super multumit de masina, si daca o sa vreau ceva mai puternic, mai mult ca sigur o sa fie 325, nu 320.Chiar ma bate gandul sa schimb doar motorul si anexele, nu masina.

Si dupa parerea mea topicul acesta o sa continue mult si bine, fara sa se ajunga la o concluzie, fiecare "votand" modelul pe care il conduce...

 

Toate bune!

Edited by scara_211084
Link to comment
Share on other sites

in acest caz, in mod normal si in relitate este regula. 2 motoare supuse la acelas "stres", cel cu 4 pistoane va "ceda" mai repede decat cel in 6, in special cand cel in 6 are cmc mai multi. cand zic "ceda" adica va da semne mai evidente de "oboseala", "imbatranire".

 

 

Pai sigur ca da, dupa aceeasi teorie daca supui la acelasi stres un M5 cu un 316i, probabil 316-le va ceda mai repede. :)

Nu de alta, dar nu tine pasul cu turatiile M-ului...

Revin cu intrebarea, de ce este mai fiabil un 6 decat un 4?

Ca BMW-ul are traditie pentru motoarele in 6 suna foarte frumos, insa in afara de "traditie" mai exista un argument?

 

Si nu ti se pare suficient ca are traditie?

Link to comment
Share on other sites

in acest caz, in mod normal si in relitate este regula. 2 motoare supuse la acelas "stres", cel cu 4 pistoane va "ceda" mai repede decat cel in 6, in special cand cel in 6 are cmc mai multi. cand zic "ceda" adica va da semne mai evidente de "oboseala", "imbatranire".

 

 

Pai sigur ca da, dupa aceeasi teorie daca supui la acelasi stres un M5 cu un 316i, probabil 316-le va ceda mai repede. :)

Nu de alta, dar nu tine pasul cu turatiile M-ului...

Revin cu intrebarea, de ce este mai fiabil un 6 decat un 4?

Ca BMW-ul are traditie pentru motoarele in 6 suna foarte frumos, insa in afara de "traditie" mai exista un argument?

 

Si nu ti se pare suficient ca are traditie?

mie nu prea

Link to comment
Share on other sites

Dar omul vrea sa isi cumpere o masina nu un motor, eu zic ca un 320 are mai multe dotari decat un 318 fie el si is.

 

Nu neapĂŁrat.

 

MotorizĂŁrile mari au dotĂŁri mai multe incluse ĂŽn standard faĂža de motorizĂŁrile mai mici.

 

320i nu este o motorizare mare faÞã de 318is.

Salut!

 

Aici daca imi dai voie te contrazic...eu am 318 IS, din 97, si eu zic ca este destul de bine dotat : climatronic 2 zone, scaune sport (nu scoica, dar nici normale), oglinzi antiorbire automate, M-Packet din fabrica (automat si volan ,bandouri ///M, suspensie sport, barile stabilizatoare fata si spate de ///M, cu diametru mai mare decat cele normale), geamuri, inchidere, oglinzi electrice astea nu se pun..Si am observat ca majoritatea Is-urilor dupa 96 sunt asa ...

Asta a fost si motivul pentru care am cumparat-o, dotarile si starea in care era...

In ceea ce priveste evacuarea, 318 IS are serpisori din fabrica, si pot spune ca dupa 4000 ture se aude demential, fara nici o alta modificare la evacuare....:)

ce imi place cel mai mult este elasticitatea motorului, pentru un mers normal, nu esti nevoit sa schimbi non-stop treptele...

Sunt convins ca un 2000 6 linie trage mai bine, dar nu stiu daca e diferenta asa mare incat sa fie un argument in achizitionarea masinii respective.

Fiabilitate....Masina mea are 250 mii km, si o am din aprilie, a fost adusa din Germania...Pana acum nu am avut probleme cu ea, si nici nu da semne de "oboseala".Trage bine, nu da fum nici cand e turata peste 4000 ture, in sarcina ma refer..si pot spune ca macar o data pe saptamana schimb 1,2,3 pe rosu...

Eu chiar sunt super multumit de masina, si daca o sa vreau ceva mai puternic, mai mult ca sigur o sa fie 325, nu 320.Chiar ma bate gandul sa schimb doar motorul si anexele, nu masina.

Si dupa parerea mea topicul acesta o sa continue mult si bine, fara sa se ajunga la o concluzie, fiecare "votand" modelul pe care il conduce...

 

Toate bune!

Nu am zis ca e o regula dar eu am pe masina din 94 ce ai tu pe masina din 97 + incalzire in scaune cu 2 trepte si BC din ala mare. Si la ce m-am uitat pe mobile majoritatea 320-urilor erau mai dotate decat un 318is. Nu vreau sa supar pe nimeni dar asta este ce am observat. Si cu ultima afirmatie a ta sunt total deacord.

Link to comment
Share on other sites

Incalzire in scaune am si eu , dar uitasem de ea...Intr-adevar nu am BC...

Toate bune!

Nu vreau sa te jignesc sau sa zic ca a mea este cea mai cea, ceea ce am zis in privinta dotarilor era o observatie de-a mea. Stai ca acum ma uitam pe alt forum la bmw si era aceiasi discutie 318is vs 320, noi suntem mici copii pe langa ce injurii isi adreseaza aia unul altuia :))

Link to comment
Share on other sites

eh, la injurii apeleaza doar cei care nu au argumente.

iar cand vine vb despre motorizare (da dif dintre 318is si 320i) este NUMAI motorizarea, atunci asta depinde de preferintele soferului.

personal, 318is il vad ca si genul de masina condusa sportiv, parca e un adolescent pe langa 320i. pe cand 320i parca da ceva mai mult stil, e mai puternic dar totusi parca mai subtil.

Edited by S Razvan
Link to comment
Share on other sites

Aici daca imi dai voie te contrazic...

 

PĂŁi Âşi cu ce m-ai contrazis?

 

personal, 318is il vad ca si genul de masina condusa sportiv, parca e un adolescent pe langa 320i. pe cand 320i parca da ceva mai mult stil, e mai puternic dar totusi parca mai subtil.

 

Sunt maÂşini foarte asemĂŁnĂŁtoare, eu nu vĂŁd asemenea diferenĂže.

Link to comment
Share on other sites

io nu imi dau cu parerea din auzite, am avui 1.8is si iti spun ca nu are treaba cu BMW, in afara de "senzatia" de turbo pe care o da pe la 5000 de rpm este o putoare

la 400 m diferenta dintre motoare este de minim 100m

am icercat tot ce se putea incerca pe motorul ala, de la ambreaj de 240mm(original avand 218mm) axele cu came defazate, alimentare cu aer mai mare ,bujii de toate felurile nu am reusit sa ajung performantele la un 2000 asa ca am schimbat motorul

 

Dacã motorul avea mulÞi km ºi nu era prea bine ÎntreÞinut, exemplul nu are prea mare relevanÞã.

 

I-ai verificat compresia?

 

CâÞi km crezi cã avea?

motorul cat a fost la mine a fost super intretinut

compresia la ultima verificare 13

cand a fost scos motorul ceasul din bord arata 186000, dar tinand cont de anul de fabricatie (93) cine stie

Link to comment
Share on other sites

Timpul κi spune Întotdeauna cuvântul.

ConteazĂŁ foarte mult ce proprietari a avut maÂşina ĂŽn cauzĂŁ.

 

Am vĂŁzut maÂşini cu mulĂži km dar foarte ĂŽntreĂžinute Âşi maÂşini cu puĂžini km dar ĂŽn stare proastĂŁ.

foarte posibil dar din punctul de vedere al unui fost posesor de patru pistoane, nu are nici o legatura cu bmw, de la 6 in linie se schimba radical toata povestea, este cu totul altceva

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Am gasit un E 36 din iunie 1993 ce are motor 1.8 IS.

Vreau sa va intreb ce norma de pouluare ar putea avea motorul asta? Proprietarul zice ca scrie E 2 in talon.

Numai bine !

mergi mai intai la rar... ei o sa-ti zica sigur :)

 

stie cineva care este compresia unui motor nou pentru un 316i ?

luni s-ar putea sa merg sa fac si eu testul de compresie... sunt curios :)

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Am gasit un E 36 din iunie 1993 ce are motor 1.8 IS.

Vreau sa va intreb ce norma de pouluare ar putea avea motorul asta? Proprietarul zice ca scrie E 2 in talon.

Numai bine !

mergi mai intai la rar... ei o sa-ti zica sigur :)

 

stie cineva care este compresia unui motor nou pentru un 316i ?

luni s-ar putea sa merg sa fac si eu testul de compresie... sunt curios :)

e un programel numit autodata, cauta acolo, ai toate informatiile necesare

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.