Jump to content

318is vs 320i E36


Bebe

Recommended Posts

  • Replies 377
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

1991-1995 325i - 2.5 L M50B25 I6, 192 PS (141 kW)

1995-2000 328i - 2.8 L M52B28 I6, 193 PS (142 kW

 

 

.....CAre e diferenta?...........1kw????????.......merita???......mai gandestete?......

Diferenta?

45 de nm CUPLU.

si 1 secunda la 100km/h

citeste tot ce scriu

Link to comment
Share on other sites

Bavaria

 

 

 

 

Ce este ala ?>.......ce?????......M?

 

Reformuleaza daca vrei sa inteleg ceva.

 

 

Acum am vazut scuze........nu stiai ce e ala serbing?.......am crzut ca nu stii ce e M.......sorry

 

 

Pai nu stiam ca se numeste serbing.Desi acolo e vorba de alt motor, nu de M42/M44.

Link to comment
Share on other sites

1991-1995 325i - 2.5 L M50B25 I6, 192 PS (141 kW)

1995-2000 328i - 2.8 L M52B28 I6, 193 PS (142 kW

 

 

.....CAre e diferenta?...........1kw????????.......merita???......mai gandestete?......

Diferenta?

45 de nm CUPLU.

si 1 secunda la 100km/h

citeste tot ce scriu

 

 

La fel nu vad nici o diferenta considerabila........probabil la un M.....cu motor 3.0 L S50B30 I6, 286 PS (210 kW) .......asa mai merge......dar deja deviem de la subiect.....

Link to comment
Share on other sites

dar iarasi intram in polemici.

Toti zic ca m52b28 e slab ca motor desi a luat motorul anului in 1996.

in fine.

 

Pai o fi luat motorul anului inainte sa afle aia ca nu tine mai mult de 20.000km.

 

Nu toate m52-urile au avut asemenea probleme, nu am idee de ce generalizati.

Eu am m52b20 carte service in full cand l-am luat din germania, motorul are 234.000 km, nu a fost schimbat nimic in el niciodata.

Majoritatea au avut probleme in UK.

Eu as lua oricand un m52b28 in fata unui m50b25.

daca a ajuns la 150-200k mii km, nu mai are nici pe naiba.

Si in plus, m52b28tu s-a pus si pe e46 pana in 2001, ca urmare este mai nou decat m50b25 care s-a facut ultima data in 1994-1995 parca....

 

1991-1995 325i - 2.5 L M50B25 I6, 192 PS (141 kW)

1995-2000 328i - 2.8 L M52B28 I6, 193 PS (142 kW

 

 

.....CAre e diferenta?...........1kw????????.......merita???......mai gandestete?......

Diferenta?

45 de nm CUPLU.

si 1 secunda la 100km/h

citeste tot ce scriu

 

 

La fel nu vad nici o diferenta considerabila........probabil la un M.....cu motor 3.0 L S50B30 I6, 286 PS (210 kW) .......asa mai merge......dar deja deviem de la subiect.....

pai tu ce esti obisnuit sa compari?

m3 e92 cu bugatti veyron?

316i cu audi rs6?

aia e diferenta? 500 de cai?

numa acolo e diferenta intre ele?

1 secunda e enorm diferenta daca vine vb de performanta....

 

 

ATunci si m3 3.0 286 de cai scoate 100-a in 6 sec. si 328i in 7 sec.

nu e diferenta intre ele asai? deloc

TOT 1 SECUNDA

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Ok........daca pentru tine e important 1Cp..........pentru mine nu este cand ma gandesc ca mai am taxe si asigurare si impozite de platit, eventual si taxa de inmatriculare triplata.......si prefer sa am 1 Cp a mine in creier cand conduc decat in motor......

Iar vad ca tu te tot superi ca oamenii au diverse pareri .....chia si baubau ti-a dat atatea motive sa te faca sa intelegi dar degeaba......ma faci sa cred ca pentru tine 10 CP inseamna o avere.......si acum chir poti sa te enervezi daca vrei ......ca oricum eu raman cu parerea mea si nu incerc sa te conving ca nu are rost. Dar ai putea citii si tu mai cu atentie ce mai stiu altii ca poate nu sunt chiar prosti si poate stiu chiar mai multe ca tine......ca vorba aia doar nu tu ai INVENTAT...BMW.......HAIDE PAA

Link to comment
Share on other sites

Jur ca nu inteleg,

1 secunda mai bun 328i decat 325i.

1 secunda mai bun m3 3.0 secat 328i.

Inseamna ca e mica diferenta intre ele?

NU.

 

Omule, eu nu ridic 320i in slavi, insa E MAI BUN decat 318is.

la fel cum e mai bun 325i fata de 320i

la fel cum e mai bun 328 fata de 325

la fel cum e mai bun m3 decat 328.

 

Am raspuns fiindca ai zis ca ce-i aia, nu-i diferenta, nu se merita.

NIMENI NU O ZIS DE 1 CAL IN PLUS, e vorba de cuplu mai mare, viteza maxima mai mare, prinde suta mai repede.

daca cauti performanta, vezi adevarul,daca te invarti dupa deget, cu taxe, benzina, consum, vezi ce e mai convenabil.

Adica 318is in cazul acesta, care este o alerege corecta.

post-13423-1233346828_thumb.png

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

E mica diferenta deaceea tot incerc sa-ti explic ca nu preale vad rostul la 320.....pentru ca exista 318IS

la 323, 328.......ca este cam tot peacoo 325........iar mai sus e M

Ma bucur ca ti-ai dat seama ......in sfarsit

 

Iar performantele de care zici tu.....nu sunt numai ale masinii iar asta ti-o pot demonstra multi soferi, si tu la randul tau la altii mai putini experimentati ca tine.,,,,,Iar faptul ca pe timpurile astea de criza unu plateste taxa de inmatriculare 1000 euro iar altul 3000 sau poate si mai mult.........nu e o performanta?....

Link to comment
Share on other sites

Ce nu ai inteles tu, este ca eu nu sunt contra 318is, sau motoarelor mai mici in general.

Stiu o honda cu motor de 1.6 are 160 de cai, la vreo 900kg.....

Insa e o diferenta intre mine si altii vad.

Eu regret ca nu am luat motor mai mare, si ma gandesc serios, la turbo sau la motor de 328-m3, in functie de buget.

Tu ca si altii va ganditi la taxe.... care dupa 2000cmc ne omoara, e adevarat...

fiecare cu partea lui, eu vorbeam insa de performante, ca sunt clare in favoarea motoarelor mai mari.

La drumurile noastre de 2 lei vechi, nici n-are rost sa ne amagim cu performantele....

Link to comment
Share on other sites

salutari

nici eu nu ridic 318 is in slavi dar credema ca stiu ce vb cand spun mai sportiv

daca duci u is in limite normale dureaza muuuuuuult mai mult decat un 2.0 tocami din cauza pieselor puse in el

si aci nu are rost sa bagam motoare de m si chestii din astea ca deja ajungem la motoare tuning noi discutam la diferentele dintre un 2.0 si un 1.8 is

iar de ce am spus eu ca este mult mai sportiv sper ca m-am facut inteles dar UN IS SE POATE TUNA MULT MAI USOR SI CU O VIATA MAI LUNGA DECAT UN 2.0 NORMALtocamai din cauza pieselor din motor

asa ca exemplu iti dau mashina mea care are prevazut turbo in viitorul apropiat si il pot pune fara sa mai modific motorul

asa daca imi permiteam imi luam un m5 shi gata aveam destule performante da nu am bani ce drac sa fac

Link to comment
Share on other sites

Aici macar suntem de acord.......in Romania cu M3 nu prea ai ce face,......se rezuma la a face putin senzatie cu el........si cam atat

Ca sunt foarte curios unde mergi cu el cu 250 km/h......sau mai mult.....????

 

Oricum daca vrei sa-ti iei .....bafta......si sper sa te folosesti de el

Oricand se poate mai bine. Nu conteaza prea mult viteza maxima. Conteeaza de exemplu in cate secunde ajungi la 160-180. Si este loc destul.

Link to comment
Share on other sites

Aici macar suntem de acord.......in Romania cu M3 nu prea ai ce face,......se rezuma la a face putin senzatie cu el........si cam atat

Ca sunt foarte curios unde mergi cu el cu 250 km/h......sau mai mult.....????

 

Oricum daca vrei sa-ti iei .....bafta......si sper sa te folosesti de el

Oricand se poate mai bine. Nu conteaza prea mult viteza maxima. Conteeaza de exemplu in cate secunde ajungi la 160-180. Si este loc destul.

 

 

Pai atunci daca asta conteaza iti recomand un fiat coupe cu motor 2000, 20V Turbo.....care scoate ....incredibil 220 CP...si mai incredibil cam 6,5 sec pana la 100h.......cam bate M3 .....din toate pozitiile......numai ca nush cat e de fiabil.....dar asta nu prea conteaza.....sau da? Motor mai mic....CP mai putini,....taxe mai mici.......si performanta MARE.......

Edited by bmwiscoupe
Link to comment
Share on other sites

salutari

nici eu nu ridic 318 is in slavi dar credema ca stiu ce vb cand spun mai sportiv

daca duci u is in limite normale dureaza muuuuuuult mai mult decat un 2.0 tocami din cauza pieselor puse in el

si aci nu are rost sa bagam motoare de m si chestii din astea ca deja ajungem la motoare tuning noi discutam la diferentele dintre un 2.0 si un 1.8 is

iar de ce am spus eu ca este mult mai sportiv sper ca m-am facut inteles dar UN IS SE POATE TUNA MULT MAI USOR SI CU O VIATA MAI LUNGA DECAT UN 2.0 NORMALtocamai din cauza pieselor din motor

asa ca exemplu iti dau mashina mea care are prevazut turbo in viitorul apropiat si il pot pune fara sa mai modific motorul

asa daca imi permiteam imi luam un m5 shi gata aveam destule performante da nu am bani ce drac sa fac

Vezi ca e un coleg pe forum care a pus turbo pe un 320i , fara sa schimbe pistoane si alte chestii, si eu cred ca un 6 cilindrii de 2000 este superior unui 1,8is, ma uitam in catrea tehnica a masinii mele si 2000 este superior la orice capitol, la viteza maxima, la 0-50km/h, la 0-80 km/h, la 0-100 km/h, la 0-120 km/h, la 80-120 in viteza a 4-a, nu sunt diferente mari dar sunt, este diferenta de 15 Nm la cuplu intre un 320 si un 1,8is, si nemtii dau urmatoarele date la consum, IS-6,4l la 90km/h, 7,7l la 120 km/h, si beiStadtfahrt (asta nu stiu ce inseamna) 10,9 l ; 2.0i- 6,5 la 90km/h, 7,9l la 120 km/h, si beiStadtfhart 11,3l. (Consumnul in treapta a 5-a atat la 90 cat si la 120).

Edited by Cosm1n
Link to comment
Share on other sites

Ok....este superior ca are mai multi cm??????? Dar performantele pentru cm aia in plus sau alea 2 pistoane in plus unde sunt???????......Sau datele alea crezi ca sunt chiar exacte?........Adica nu cred ca 1milisecunda la 100km/h e relevanta.....parerea mea....

Si am mai scris mai sus exemplu pentru toti fanii vitezei......de ce nu va luati fiat coupe ????? ca scoate timp mai bun....nu va mai ganditi la fiabilitate......nu????? Hai sa nu exageram cu milisecundele mai bun sau cu nush ce draq de cuplu......IMPORTANTA CELOR 195CM(1991cm-1796cm=195cm) NU SE VEDE IN REALITATE ......LASA CARTILE, CA NU CONDUCEM PE DRUM CU CARTEA IN MANA.!!!!!!

Era sa uit atentie pentru cei ce 320i la motoarele M52 ......ca sunt cu probleme la blocul motor....asta este........la 318IS M42 nu sunt probleme....Asa ca inca un argument ........cred eu.......relevant nu?

Edited by bmwiscoupe
Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg de ce te agiti asa, nu citesc din cartea de biologie sau nu stiu ce carte ci din datele care le dau cei de la bmw si nu sunt chiar milisecunde, repriza 80-120 in treapta 4 1,8is o face in 10,7 secunde pa cand 2.0i, o face in 9,7 secunde, cat ai vrea sa fie diferenta 5 secunde sa fie semnificativ pentru tine? Nu sunt adeptul liniutelor prin oras dar m-am dat cu 2 is-uri pana acum, si si-au cam luat-o, si 15 Nm in plus nu iti zic nimic? Eu cred ca este destul. Si ce probleme la blocul motor sau alte probleme hai fii serios daca schimbi filtrele si uleiul la 20 000 km este normal sa ai probleme. Si in legatura cu fiatul chiar am vrut sa iau unul 2.0 turbo nu eram decis 16v sau 20v dar nu sunt fiabile si au multe probleme la partea electrica. Si uite daca te simti mai bine eu recunosc ca un 1,8Is este mai bun decat un 2.0i E36. Edited by Cosm1n
Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg de ce te agiti asa, nu citesc din cartea de biologie sau nu stiu ce carte ci din datele care le dau cei de la bmw si nu sunt chiar milisecunde, repriza 80-120 in treapta 4 1,8is o face in 10,7 secunde pa cand 2.0i, o face in 9,7 secunde, cat ai vrea sa fie diferenta 5 secunde sa fie semnificativ pentru tine? Nu sunt adeptul liniutelor prin oras dar m-am dat cu 2 is-uri pana acum, si si-au cam luat-o, si 15 Nm in plus nu iti zic nimic? Eu cred ca este destul. Si ce probleme la blocul motor sau alte probleme hai fii serios daca schimbi filtrele si uleiul la 20 000 km este normal sa ai probleme. Si in legatura cu fiatul chiar am vrut sa iau unul 2.0 turbo nu eram decis 16v sau 20v dar nu sunt fiabile si au multe probleme la partea electrica. Si uite daca te simti mai bine eu recunosc ca un 1,8Is este mai bun decat un 2.0i E36.

 

 

Nu e vorba ce trebuie sa ma simt eu mai bine si e vorba de performante ....adica eu cosider ca motorul de 318is este mai mic si scoate o putere aproape egala cu un motor de 320, iar problemele motorului de 320 m52 sunt din cauza nikasil-ului din care e facut blocul motor. Cauta si o s aflii mai multe ca nu le stiu nici eu pe toate....dar stiu ca au avut reccall de la bmw de fabrica........si sunt destui la care le-a crapat motorul....

Link to comment
Share on other sites

Eu am motor m52 pe masina 20 6S 3 mai exact si nu imi fac probleme din cauza acestuia, asa frumos merge pana la 6500, nu mananca ulei, nu picura pe nicaeri, si am un prieten cu un 328 care motorul e la fel din nikasil, si masina aia are acum 220-230 de cai. Multi nu inteleg ca BMW nu este supercar, si nu poti merge incontinu la 6000 de ture.
Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg de ce te agiti asa, nu citesc din cartea de biologie sau nu stiu ce carte ci din datele care le dau cei de la bmw si nu sunt chiar milisecunde, repriza 80-120 in treapta 4 1,8is o face in 10,7 secunde pa cand 2.0i, o face in 9,7 secunde, cat ai vrea sa fie diferenta 5 secunde sa fie semnificativ pentru tine? Nu sunt adeptul liniutelor prin oras dar m-am dat cu 2 is-uri pana acum, si si-au cam luat-o, si 15 Nm in plus nu iti zic nimic? Eu cred ca este destul. Si ce probleme la blocul motor sau alte probleme hai fii serios daca schimbi filtrele si uleiul la 20 000 km este normal sa ai probleme. Si in legatura cu fiatul chiar am vrut sa iau unul 2.0 turbo nu eram decis 16v sau 20v dar nu sunt fiabile si au multe probleme la partea electrica. Si uite daca te simti mai bine eu recunosc ca un 1,8Is este mai bun decat un 2.0i E36.

 

 

Nu e vorba ce trebuie sa ma simt eu mai bine si e vorba de performante ....adica eu cosider ca motorul de 318is este mai mic si scoate o putere aproape egala cu un motor de 320, iar problemele motorului de 320 m52 sunt din cauza nikasil-ului din care e facut blocul motor. Cauta si o s aflii mai multe ca nu le stiu nici eu pe toate....dar stiu ca au avut reccall de la bmw de fabrica........si sunt destui la care le-a crapat motorul....

am si io o intrebare la tine?

un is de la cate ture intra in cuplu si intradevar trage

un 2000 intra de la 3500

Link to comment
Share on other sites

salut

eu nu contest ca sia pus turbo,dar vreau sa stiu pina la ce presiune il duce de curios,daca ai un link sunt tare curios,iar fii tu sigur ca i-au trebuit ceva modificari motorului

cel putin cred ca sia pus serpii pe care mashina nui avea din fabrica

iar in legatura cu fiatul coupe,am avut ocazia sa conduc un fiat coupe 2.0 16 valve turbo

ce pot sa spun :masina da senazatie ca este destul de usoara dar este foarte greu de condus este brutala rau de tot super rigida daca mergi 200 de km ti se ia repede de fiat,iar ca fiabilitate vai mama cxati bani tre sa bagi in masinile alea,te storc de bani

aveam si eu in cap sa imi iau unu dar mia trecut

or fi gagicile italiene muuuuuuuuult mai bune ca nemtoaicele da mashinile sunt mai bune cele nemtesti:))

<_< :bashwall: :)

Edited by baubau
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.