Jump to content

525d Nu prinde mai mult de 165 km/h


Recommended Posts

maine, aaaa, adica azi la ora 1300 am programare, debitmetrul a venit seara si nu am fost sa-i las pe oameni sa se pregateasca psihic pentru maine, ca daca nu merge prevad multa furie, dar si daca se rezolva cu debitmetru vand masina dupa aia, asa de nervi, se pare ca eu sunt piaza rea pentru saraca masina, si cum imi plac BMW-urile ii vreau binele. DUpa aia sa nu mai aud de masina la mana a doua cu mai mult de 30K km. Preferabil noua. Eu am cumparato buna, dar... Daca este debitmetrul, inseamna ca e un debitmetru bun, a mers defect pana acum 2 zile, timp de aproape un an, si doar ma limita la 160 in rest masina mergea bine, acum a murit de tot. Parca vad ca dupa ce-l schimb masina merge si mai bine, si cand ajung la 160 km/h dau cu capul de volan, ca pun bata pe ea. o dau la cimitirul de masini.
Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

S-a rezolvat problema plafonarii la 160 km/h ... ?

 

Daca da, e bine, daca nu atunci va spun si eu din patania mea. Cred ca la un moment dat am si postat problema pe aici,dar nu sunt sigur.

Am un 520d, totul bine si frumos pana intr-o seara cand observa ca nu mai urca peste 120-130 sub nici o forma.

Cat de cat m-a dus capul sa o trag pe dreapta, opresc si pornesc din nou (nici o noutatte, tot se plafona), am scos mufa de la debitmetru(iar, nici o schimbare) asa ca m-am dus cu ea la Boch Car Service (nu sunt ei tatici, nu sunt cei mai cei, dar la operatii de mecanica si macar sa puna un tester pe masina ca sa citeasca erorile stocate se descurca).

Evident ca nu aveam nici o eraore pe computer, dar totusi la o inspectie vizuala a turbinei se parea ca actuatorul ala pneumatic are o cursa foarte scurta - lucru anormal. Am aplicat niste chestii simple de fizica, am pus un furtunas in locul celui care intra la turbina si am creat presiune: surpriza, actuatorul avea o cursa mult mai lunga. Mai departem, am pus alt furtunas la iesirea de la electrovalva care controleaza acel actuator: surpriza iar, presiunea creata era infima (de fapt vidul creat).

Problema s-a rezolvat complet prin inlocuirea electrovalvei cu una noua (~230 RON). Presiunea vidului fiind acum in parametri, asa se deschideau si vanele turbinei in parametri normali si baga presiune la supraalimentare => viteza& putere ptr motor.

Am testat apoi masina in trafic , treceam lejer de 160-170!

 

Propun sa incerci intai si o diagnoza a acelei electrovalve, e ceva simplu de testat si e posibil sa fie aceasta de vina decat debitmetru (parerea mea e ca un debitmetru nu pica de la o zi la alta...dar mai bine nu imi mai dau cu parerea :blink: )

Link to comment
Share on other sites

  • 15 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.