Jump to content

care e cea mai buna motorina?


xavi

Recommended Posts

motorina de petrom e cea mai aproape de adevar , dar nu chiar asa cum ar trebui . oricum gradatiile de euro 3 , 4 , 5 in ro sint impresii de producatori...tineti rezervoarele cit mai pline , mai ales iarna . era normal la intrarea in sezonul rece sa curatati sorbul si eventuala pompa din rezervor . sa verificati daca e apa , condens , pe findul rezervorului , depunere de pulberi metalice...

 

cam off-topic: In legatura cu rezervorul plin... nu stiu cat cantareste un rezervor plin de 63 de litri, dar presupun ca vreo 40-50 kg tot face. Inseamna ca ne caram prietena cu noi tot timpul :) Adica voi, ca eu n-am bmw inca... :blink:

 

off topic o fi pt tine . poti sa pui si motorina de la NASA , daca ai 2-3 linguri de apa in rezervor si e sub 0' C ...try by bus...e singura sansa...

ai grija cu prietenele...sa nu-ti faca resize la aia 12.000 sa-ti ajunga doar de skate...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

1 kg = 1 litru :)

 

Daca mai adaugi si greutatea rezervorului in sine, eu zic ca da peste 63 kg :blink:

 

:)

 

Am citit ca cel mai usor mod de a face economii pe carburant e sa 1: scoti porcariile din portbagaj, 2: sa nu faci intotdeauna plinul, ci doar 20-30% din rez.

 

Nu de parca ar face vreo diferenta la un 325ci... :) zic si eu asa...

Link to comment
Share on other sites

motorina de petrom e cea mai aproape de adevar , dar nu chiar asa cum ar trebui . oricum gradatiile de euro 3 , 4 , 5 in ro sint impresii de producatori...tineti rezervoarele cit mai pline , mai ales iarna . era normal la intrarea in sezonul rece sa curatati sorbul si eventuala pompa din rezervor . sa verificati daca e apa , condens , pe findul rezervorului , depunere de pulberi metalice...

 

cam off-topic: In legatura cu rezervorul plin... nu stiu cat cantareste un rezervor plin de 63 de litri, dar presupun ca vreo 40-50 kg tot face. Inseamna ca ne caram prietena cu noi tot timpul :D Adica voi, ca eu n-am bmw inca... :)

 

off topic o fi pt tine . poti sa pui si motorina de la NASA , daca ai 2-3 linguri de apa in rezervor si e sub 0' C ...try by bus...e singura sansa...

ai grija cu prietenele...sa nu-ti faca resize la aia 12.000 sa-ti ajunga doar de skate...

 

Am inteles treaba cu inghetatu, de aceea am zis ca e off-topic, pentru ca am intrebat altceva (legat de ceea ce ai spus tu, insa pe o alta linie de idei).

 

"ai grija cu prietenele...sa nu-ti faca resize la aia 12.000 sa-ti ajunga doar de skate..." - neah... bmw-ul e pe un alt buget :)

 

1 kg = 1 litru :)

 

Daca mai adaugi si greutatea rezervorului in sine, eu zic ca da peste 63 kg :blink:

 

 

dl student in anul 2...motorina nu e apa...ia vezi cum e cu densitatile...acu' ce-i mai strici cheful cu greutatea rezervorului , poate lui ii plac mai plinute...

 

acum ca spui... :) si ma uit... :)

Link to comment
Share on other sites

Nop .... Alpin Diesel (Premium 5) nu este motorina de la Petrom. Sprint Diesel este cea romaneasca ... Alpin Diesel este de la OMV Austria. Cine nu crede sa intrebe la mai multe OMV-uri sau sa citeasca acolo langa casa de marcat ca scrie despre fiecare produs de la pompa de unde provine .... :blink:

 

ma faci sa rad,cum poti atat de naiv nu stiu!! Opreste tu un sofer de cisterna OMV si ask de unde alimenteaza! Sa VEZI CE O SA ITI PICE ELANUL ALA DE omv!!:))Nu exista import de carburanti!!! Totul e rafinat in ro!

 

super corect !!! mare adevar . de cind exista toate firmele astea de impresii , nu fac decit sa ia din rafinarie si sa care la pompa . sa n-aveti de-aface cu motorina de la modoveni...full de parafina...acu s-a mai potolit smenuiala dar acum vreo 2 ani...

Link to comment
Share on other sites

1 kg = 1 litru :)

 

Daca mai adaugi si greutatea rezervorului in sine, eu zic ca da peste 63 kg :blink:

 

 

dl student in anul 2...motorina nu e apa...ia vezi cum e cu densitatile...acu' ce-i mai strici cheful cu greutatea rezervorului , poate lui ii plac mai plinute...

Sunt la relatii internationale nu la fizica :lo

 

Zi tu exact cat cantareste :)

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

diesel =0,853 sau in jur de in functie de temperatura si sortiment...

 

Si benzina e si mai usoara, daca nu ma insel..

 

"The density of diesel is about 850 grams per litre whereas gasoline (British English: petrol) has a density of about 720 g/L, about 15% les"

Wikipedia, desigur...

Edited by szabi4
Link to comment
Share on other sites

1 kg = 1 litru :)

 

Daca mai adaugi si greutatea rezervorului in sine, eu zic ca da peste 63 kg :blink:

 

 

dl student in anul 2...motorina nu e apa...ia vezi cum e cu densitatile...acu' ce-i mai strici cheful cu greutatea rezervorului , poate lui ii plac mai plinute...

Sunt la relatii internationale nu la fizica :lo

 

Zi tu exact cat cantareste :)

 

poti sa fii si la teatru...asta e cultura generala de liceu , nu-ti trb carte multa

Link to comment
Share on other sites

1 kg = 1 litru :)

 

Daca mai adaugi si greutatea rezervorului in sine, eu zic ca da peste 63 kg :blink:

 

 

dl student in anul 2...motorina nu e apa...ia vezi cum e cu densitatile...acu' ce-i mai strici cheful cu greutatea rezervorului , poate lui ii plac mai plinute...

Sunt la relatii internationale nu la fizica :lo

 

Zi tu exact cat cantareste :)

 

poti sa fii si la teatru...asta e cultura generala de liceu , nu-ti trb carte multa

 

9 din 10 oameni nu stiu (conducatori auto). Noroc cu wikipedia :)

Link to comment
Share on other sites

Pai in cazul asta, 63 de litrii de motorina cantaresc ~ 53 de kg + greutatea rezervorului, se cam ajunge la 60 de kg.

 

poti sa fii si la teatru...asta e cultura generala de liceu , nu-ti trb carte multa

 

Simpatic ca de obicei :blink:

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Simpatic ca de obicei :blink:

 

 

n-o lua personal ca stii bine ca n-am nimic cu tine...iar nu e voie sa glumim ?...

Da..

Dar in alta ordine de idei, dute tu intr-un liceu si intreaba aleatoriu 10 elevi. Pun pariu ca 5 nu stiu ce inseamna densitate. :)

 

Oricum, cat traiesti inveti..

Link to comment
Share on other sites

Si rezervorul de la lichidul de parbriz cum trebuie sa fie? Tot pe la jumatate? Sau hai sa facem un chestionar cu cat cantareste fiecare.

M-am mai gandit. De acum o sa imi pun numai jumatate de farfurie de ciorba (am auzit ca are densitate mare) :blink:

Link to comment
Share on other sites

Simpatic ca de obicei :blink:

 

 

n-o lua personal ca stii bine ca n-am nimic cu tine...iar nu e voie sa glumim ?...

Da..

Dar in alta ordine de idei, dute tu intr-un liceu si intreaba aleatoriu 10 elevi. Pun pariu ca 5 nu stiu ce inseamna densitate. :)

 

Oricum, cat traiesti inveti..

 

ai mare dreptate din pacate...asta e scoala de azi...multe fite ...si mansada mobilata cit mai lejer sa nu traga la cintar...

Link to comment
Share on other sites

Si rezervorul de la lichidul de parbriz cum trebuie sa fie? Tot pe la jumatate? Sau hai sa facem un chestionar cu cat cantareste fiecare.

M-am mai gandit. De acum o sa imi pun numai jumatate de farfurie de ciorba (am auzit ca are densitate mare) :blink:

 

:)

Link to comment
Share on other sites

motorina de petrom e cea mai aproape de adevar , dar nu chiar asa cum ar trebui . oricum gradatiile de euro 3 , 4 , 5 in ro sint impresii de producatori...tineti rezervoarele cit mai pline , mai ales iarna . era normal la intrarea in sezonul rece sa curatati sorbul si eventuala pompa din rezervor . sa verificati daca e apa , condens , pe findul rezervorului , depunere de pulberi metalice...

 

cam off-topic: In legatura cu rezervorul plin... nu stiu cat cantareste un rezervor plin de 63 de litri, dar presupun ca vreo 40-50 kg tot face. Inseamna ca ne caram prietena cu noi tot timpul :) Adica voi, ca eu n-am bmw inca... :blink:

 

off topic o fi pt tine . poti sa pui si motorina de la NASA , daca ai 2-3 linguri de apa in rezervor si e sub 0' C ...try by bus...e singura sansa...

ai grija cu prietenele...sa nu-ti faca resize la aia 12.000 sa-ti ajunga doar de skate...

Nu stiu daca e bine sau nu,dar eu in masina de servici Audi 80 benzina pun iarna la un rezervor 0.5l de spirt sanitar in ideea ca alcoolul se amesteca cu apa si nu ingheata pe conducte iar apoi ori va arde si acesta in timpul combustiei ori se va evapora incet.Ce parere aveti nu ar merge si in motorina ?Sau im notorina de iarna exista deja aditiv care sa amestece cu apa ptr ca nici benzina nici motorina nu se amesteca cu apa?La 60 de litri de motorina 0.5l spirt nu e mult si nici apa n-o fii cu galeata.

Link to comment
Share on other sites

eu sunt fan rompetrol. puneam efix diesel euro4 dar mi-au zis baietii ca e mai buna euro5 (oricum ma gandeam si eu ca aia e mai buna)

asa ca acuma numai superdiesel adica euro5 de la rompetrol

 

sincer nici eu nu cred ca motorina aia super smechera de la omv este adusa din austria. pai hai sa ne gandim. cred ca nu e mai scumpa decat motorina euro5 produsa in ro (sau ma rog cred ca diferenta e mica) si atunci ma intreb costul de productie e la fel (ba chiar un pic mai mare daca motorina e mai buna) + transport din austria in ro.

 

motorina buna este shell V-power sau BP pentru ca au cifra cetanica minim 55 zic ei

din cate am vazut motorina din ro are cifra cetanica pe la 50-52 ceva de genu

mi-am pus de la BP din grecia motorina din asta smechera nu pot sa zic ca am vazut mare diferenta. parca mergea un pic mai bine si mai silentios dar e posibil sa fiu influentat mental de ideea ca am motorina mai buna

 

concluzia mea: rompetrol rulez. alta varianta ar fi mol euro5

petrom sau omv nu agreez (mai mult asa ca nu imi place modu cum ne-au preluat compania nationala)

lukoil nici nu iau in calcul decat daca raman iarna in mijlocul campului si nu e alta solutie

Link to comment
Share on other sites

Motorina din vest e mult mai buna, nu e doar efect placebo. Am simtit diferenta reala cand am intrat in tara si am alimentat. Toata ungaria am mers cu motorina din Austria, mergea brici, tragea excelent.

 

Cum am pus din Ro, demara mai greoi, motorul era putin mai zgomotos...asta e. De ce crezi tu ca la noi tin motoarele mai putin decat in Germania sau Austria de exemplu. Dupa parerea mea combustibilul are o influenta decisiva.

 

Ca sa nu mai zic si ca nemtii schimba pe la 30.000km filtrele de combustibil (cand fac de fapt toata revizia).

Link to comment
Share on other sites

motorina de petrom e cea mai aproape de adevar , dar nu chiar asa cum ar trebui . oricum gradatiile de euro 3 , 4 , 5 in ro sint impresii de producatori...tineti rezervoarele cit mai pline , mai ales iarna . era normal la intrarea in sezonul rece sa curatati sorbul si eventuala pompa din rezervor . sa verificati daca e apa , condens , pe findul rezervorului , depunere de pulberi metalice...

 

cam off-topic: In legatura cu rezervorul plin... nu stiu cat cantareste un rezervor plin de 63 de litri, dar presupun ca vreo 40-50 kg tot face. Inseamna ca ne caram prietena cu noi tot timpul :) Adica voi, ca eu n-am bmw inca... :blink:

 

off topic o fi pt tine . poti sa pui si motorina de la NASA , daca ai 2-3 linguri de apa in rezervor si e sub 0' C ...try by bus...e singura sansa...

ai grija cu prietenele...sa nu-ti faca resize la aia 12.000 sa-ti ajunga doar de skate...

Nu stiu daca e bine sau nu,dar eu in masina de servici Audi 80 benzina pun iarna la un rezervor 0.5l de spirt sanitar in ideea ca alcoolul se amesteca cu apa si nu ingheata pe conducte iar apoi ori va arde si acesta in timpul combustiei ori se va evapora incet.Ce parere aveti nu ar merge si in motorina ?Sau im notorina de iarna exista deja aditiv care sa amestece cu apa ptr ca nici benzina nici motorina nu se amesteca cu apa?La 60 de litri de motorina 0.5l spirt nu e mult si nici apa n-o fii cu galeata.

 

 

:) spirtul sanitar actual nu mai are taria pe care o stiai dinainte . nu mai pune spirt deoarece procentul de alcool e mic , deja pui in rezervor un mix de apa si alcool . daca vrei sa verifici iei o sticla incolora PET 1 litru si pui in ea aprox 100 ml acool sanitar si 500 ml motorina . agita bine si ...vezi singur . verificare suplimentara ; las-o afara la temp ambianta o noapte sa vezi cum se separa . verificare finala ; agiti bine sticla in chestie si o pui intr-un congelator bun , de magazin , sa inghete bine . vb dupa... :) valabil si pt benzina...

Link to comment
Share on other sites

motorina pun de la omv euro 5 alpin , pun de cativa ani buni , acu 2 ani , au fost gerurile alea mari si nu mi-a inghetat motorina , pe cand altora care au alimentat de la luk oil le-a inghetat(un prieten cu un e39 pusese de la petrom si altul cu un audi) . la camioane la fel cineva alimentase tot parcul auto (camioane noi, vre-o 20) a alimentat nush de unde le-a inghetat motorina in rezervoare . chiar eram cu un mecanic de la man si in dimineata aia tot ii suna tel ca le-a inghetat motorina . mi-a zis si el ca cei care au pus motorina de la omv (euro 5) nu le-a inghetat , toti care il sunau sa-l intrebe ce e de facut (camioanele erau in garantie) ziceau ca au alimentat de la luk oil , petrom (atunci nu era petromv).... . eu atunci m-am convins de motorina , de atunci tot de la omv si nu am avut nici o problema (de vre-o 4,5 ani ) . asta e parerea mea :blink:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.