Jump to content

Bmw 325xi


Frank SF

Recommended Posts

saptamina trecuta am dat intr-o groapa destul de rau, pe piatra aia cubica de la CdG la Ambasada Chinei. Nu aveam viteza mare si pare sa nu se fi intimplat nimic, insa sper sa nu fi afectat ceva dedesupt la bucsaraie, directie etc. Cum sunt paranoic mi se pare ca ar avea un joc in directie, insa probabil e doar o impresie....

 

in fiecare zi ii dau o data sau de doua ori o acceleratie pina la 6000 rpm - se duce foarte frumos si se aude superb...

 

consumul mediu pe bord insa sta la 18 litri/100 km....

Link to comment
Share on other sites

saptamina trecuta am dat intr-o groapa destul de rau, pe piatra aia cubica de la CdG la Ambasada Chinei. Nu aveam viteza mare si pare sa nu se fi intimplat nimic, insa sper sa nu fi afectat ceva dedesupt la bucsaraie, directie etc. Cum sunt paranoic mi se pare ca ar avea un joc in directie, insa probabil e doar o impresie....

 

in fiecare zi ii dau o data sau de doua ori o acceleratie pina la 6000 rpm - se duce foarte frumos si se aude superb...

 

consumul mediu pe bord insa sta la 18 litri/100 km....

de ce doar de 2 ori ? :) eu numa cu sound-ul ala as merge non-stop ! :blink:

 

cu privire la groapa aia stai linistit , doar e bmw :) , ma rog este rezistent...dar pana la un punct :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Masina a ajuns la 6000 km si am zis sa ii fac un review general...

 

Probleme:

vopseaua exterioara pe portiunile de plastic foarte fragila

din motive de limitare a cresterii in greutate, geamurile sunt mai subtiri decit la alte masini si mai ales parbrizul este foarte predispus la ciobituri de la cea mai mica piatra (mult mai mult decit la vechea masina, Renault Laguna 2)

pentru o masina premium de 40,000 EUR calitatea unor materiale la interior lasa putin de dorit (de ex. pielea de pe marginea scaunelor, parasolarele)

 

MOTOR: Fara reprosuri, trage bine, suna foarte frumos in mers, ajuta bine in depasiri cu conditia sa il tii in ture. Comparind insa cu un Audi A6 3.0 quattro de generatie veche cu 220 CP, acest 3.0 218 CP este totusi substantial mai lent, de unde impresia ca motorul este special "infrinat" spre a fi mai lent si a crea o diferenta mai mare fata de 3.0 272 CP... pentru relansarea din spatele unui camion de la 40 la ora, daca e nevoie de tisnire rapida, se impune retrogradarea la a 2-a.

Consumul in Bucuresti bate spre 17-18 litri la 100 km, cu toata injectia directa. Datorita injectiei directe motorul suna oarecum ciudat la ralanti, cu un usor iz de diesel...

 

TRANSMISIE: cutie foarte "stricta", rigida in manevrare, pedala ambreiaj tare, un astfel de BMW manual nu e masina de femeie. Mie imi place, senzatia e foarte metalica, aproape simt click-ul cind cupleaza treapta superioara sau inferioara de viteze. La drum lung se poate usor da de la a 4-a direct a 6-a.

 

SUSPENSIE: suspensia e relativ rigida dar asta ajuta la excelenta stabilitate pe curbe. Nu topaie peste denivelari si nici nu scartaie. Cu toate astea, mie nu mi se pare inconfortabila, cu atit mai mult cu anvelopele sunt runflat-uri cu marginile intarite. La trecerea accidentala peste unele gropi se aude o zdruncinatura puternica dind impresia ca se rupa, dar de fapt efectul e mai putin grav decit impresia "artistica" - pina acum masina a rezistat fara nici un fel de problema drumurilor noastre minunate.

 

FRANARE: Excelente, franeaza foarte bine, ABS-ul a intrat pina acuma doar de citeva ori in peste 6 luni de utilizare.

 

EXTERIOR:

vopseaua exterioara pe portiunile de plastic foarte fragila

din motive de limitare a cresterii in greutate, geamurile sunt mai subtiri decit la alte masini si mai ales parbrizul este foarte predispus la ciobituri de la cea mai mica piatra (mult mai mult decit la vechea masina, Renault Laguna 2)

 

INTERIOR: locurile din fata sunt spatioase si comode. Toate butoanele sunt relativ la indemana si pozitia de condus este perfecta, se poate regla scaunul foarte jos, asa cum imi place mie. Locurile din spate nu sunt la fel de spatioase ca la Laguna, dar sunt acceptabile. E usor incomoda comanda de la sofer de deschidere a geamurilor, cam indepartata si inclinata invers decit natural. Pana te obisnuiesti, deschizi geamurile din spate in locul celor din fata.

Computerul de bord e cam sarac in functii si unele comenzi sunt prea complicate (regulatorul de viteza, radio-ul).

De gustibus, portocaliul omniprezent al luminilor a bord nu e prea pe gustul meu - prefer combinatia alb cu rosu de la Renault-ul Laguna 2 si Megane R26

 

SERVICE: In ciuda asteptarilor, Automobile Bavaria au fost OK pina acum. Cam nepasatori la telefon, dar daca te duci acolo, sunt OK si serviabili. Preturile la piese si manopera acceptabile pt o marca premium (mai mici decit la Mercedes sau Volvo de exemplu, iar unele piese chiar mai ieftine decit la Renault).

 

masina imi place mult, insa nu stiu daca merita toti banii pe care i-am dat pe ea si imi lasa putin impresia de "it good but not enough". Sincer, imi pare rau ca din motive de buget corporate nu am mai putut da 4000 EUR + TVA in plus pt a lua 335xi, care era cu totul altceva dpdv dinamic si probabil nici nu mai imi creea nevoia de a lua Megane R26 pt condus sportiv.

 

As mai achizitiona o masina din acest brand ? Da.

 

nota 8.5/10

Link to comment
Share on other sites

hm la mine la 318i ambreiaju este chiar potrivit sa zic asa tine jos si e foarte usor :twoup: asa a fost de la inceput ....a condus o si sormea care are permis de 1 sapt :twoup: si nu i a murit motoru

iti consuma cam mult 18l/km .. mergi numai prin oras si la ore de varf?? sau o calci mai mereu :D

Edited by Allex18
Link to comment
Share on other sites

iti consuma cam mult 18l/km .. mergi numai prin oras si la ore de varf?? sau o calci mai mereu :twoup:

 

amindoua presupunerile sunt adevarate :twoup:

 

in conditiile in care o sa iau anumite decizii si schimbari majore, incep sa ma gindesc la un 335xi....eventual Touring....

Link to comment
Share on other sites

Frank SF, foarte detaliate si corecte review-urile tale.

 

Chestia cu geamurile subtiri ma cam intristeaza... Eu cam la toate masinile am avut probleme cu parbrizul, chiar si acum il am un pic croit. De vina este si stilul de condus, normal :twoup:

Link to comment
Share on other sites

multumesc pentru aprecieri Ciupanezu si exxe. Cred ca am beneficia cu totii daca ar fi mai multe review-uri detaliate pe forum.

 

Dupa mai multa reflectie si in completarea review-ului de mai sus, am ajuns la urmatoarele concluzii privind BMW-ul meu 325xi... Este o masina stralucita ca si "every day car", cu destula polivalenta si sportivitate, dar datorita faptului ca ii lipseste un anumit edge pe care probabil il ofera 335xi si/sau 330xi pare putin not-accomplished si este multumitoare numai daca ai si o arma ascutita suport in garaj pentru momentele in care intr-adevar vrei sa te distrezi la volan (si aceasta este Megane-le R26)... Dilema este daca un up-grade la un BMW 335xi va inlatura sentimentul de "not enough" si ma va face sa nu mai am nevoie de Megane-le R26.... La echipament egal 335xi este cu 5,400 EUR + TVA mai scump decit 325xi...

 

Pareri ?

Edited by Frank SF
Link to comment
Share on other sites

Dilema este daca un up-grade la un BMW 335xi va inlatura sentimentul de "not enough" si ma va face sa nu mai am nevoie de Megane-le R26.... La echipament egal 335xi este cu 5,400 EUR + TVA mai scump decit 325xi...

 

Pareri ?

Pai R26 nu e la nivelul lui 335, "not enough"-ul va aparea cand vei merge cu R26 :twoup: Am auzit ca R26 iti cam zdruncina rinichii, asa e?
Link to comment
Share on other sites

presupun ca asa e ref 335xi versus R26, din pacate din pacate nu exista nici la Automobile Bavaria nici la MHS vreo masina de drive test cu motorul de 3.0 biturbo de 306 CP

 

R26 e foarte sportiva si foarte "involving" la condus, sincer, cred ca pentru a avea o sportivitate similara din gama BMW trebuie minim 135i (sau poate eventual 130i...). Intr-adevar suspensiile sunt destul de tari pe drumurile cu gropi si pe piatra cubica, insa nu insuportabile; reversul e o tinuta de drum exceptionala cu masina lipita de sosea oricit de virajat ar fi drumul.

 

________________________________________________________________________________

________________

 

Am completat review-ul cu niste elemente de care uitasem, din pacate nu mai pot edita post-ul, poate reuseste vreun moderator sa le introduca in post-ul cu review-uri.

 

TRANSMISIE:

Unul din cele mai mari plusuri ale masinii din punctul meu de vedere este tractiunea X-Drive. Impresionant de eficienta, atit la demaraje in forta, mers pe ploaie, condus pe drumuri virajate cu pietris si nisip cit si iarna inclusiv in zapezi mari de pina la 30 cm. Asta iarna la inceputul lui ianuarie cu zapada aia care a blocat Bucuresti-ul mi-am facut loc sa ies din parcare utilizind masina drept plug, mergind inainte cit se poate, apoi inapoi si iar inainte putin mai departe etc. facindu-mi carare. Eficacitatea sistemului a fost impresionanta, totusi, daca intram intr-o situatie mai grea unde masina patina putin, am constatat ca ambreiajul se incinge si se impute foarte foarte repede.

 

INTERIOR:

Iarasi putin meschina este lipsa unor indicatoare si functii prezente la majoritatea masinilor, cum ar fi indicarea nivelului de volum al sistemului audio, indicatorul de temperatura a uleiului in motor, indicatorul cu conturul masinii si usile care sunt deschise etc.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

deci intre timp am cumparat masina de la angajator si este de vinzare, are 14,000 km, livrare 30 Nov 2007, deci are 1 an si 2 luni, revizia de 1 an facuta la Bavaria, pretul cerut 22,000 EUR plus TVA.

 

cei interesati pot contacta: boldfrank@boldfrank.ro sau 0724 333 183.

 

O sa fac si un topic separat la vinzari.

Link to comment
Share on other sites

am cumparat masina de la fostul angajator, la noul loc de munca voi avea alta masina de serviciu si pe de alta parte cind se va debloca piata imobiliara vreau sa cumpar o casa...

offtopic

 

pai.. eu zic ca acum e bine sa cumperi casa, cat crezi ca o sa mai scada preturile.. au inceput deja sa dea drumu la credite si romanii iar incep sa creasca preturile ( sau nu? )

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.