Jump to content

Viteza maxima atinsa


alex230ro

Recommended Posts

Cristiane, eu cred ca nu ar fi nici o problema daca BMW ar face ceva gen Wrc.

 

Un motor de 4 cilindrii nu este complex?Cu 4 supape pe cilindru, racitor inetermediar, filtre de aer si turbo, toate aglomerate acolo, + tractiune integrala???Uitativa la transmisia unui subaru, la complexitatea terenului de rulare, si la modul cum este conceput motorul, este absolut interesant.

 

Nu au fost doar curse ocazionale, iar faptul ca actualmente BMW nu mai participa in astfel de curse(raliuri)este mai mult o chestiune financiara. Oricum , ar fi interesant un BMW seria 1 WRC.Parerea mea.

Edited by jaffar
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 679
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2003 BMW M3 E46 MY2003

$132,900 AUD

http://carpoint.ninemsn.com.au/DesktopDefa...lias=carpointau

 

acu troaca care il rupe in doua pe orice race track, strada etc etc.

 

1995 NISSAN SKYLINE GTR

$39,950 AUD

 

http://carpoint.ninemsn.com.au/DesktopDefa...lias=carpointau

 

nu are prestigiul unui BMW ...adevarat, dar $ / performantza nu te potzi atinge de masinile Japoneze

 

http://carpoint.ninemsn.com.au/DesktopDefa...lias=carpointau

 

daca in masinutza asta bagi 3.000$ AUD le lasa pe alemandoua in urma :blink:

 

Sa nu uitam ce a facut Nissanu in europa cu Primera (care are acelasi motorash de 2Litri SR2DE si SR20DET (T de la Turbo)

Edited by XR6
Link to comment
Share on other sites

Ne certam degeaba....BMW sa fie vindut in Australia are inclus in pretz probabil taxe mari de import si transport pe cind japonezele au taxe mari la noi...de curiozitate am trimis un mail la NISSAN Romania si i-am intrebat daca pot aduce Skyline in RO....binenteles ca nu,probabil daca ar incerca sa-l aduca taxele de import+transport ar ajunge pretul ei cum e M3u in Australia
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

weekendu trecut am luato pe autostrada sa vad ce poate face un NOS cu un jet de 100hp. Am scos firul de la catalitic convertor (asta face ECU sa bage mai multa benzina pentru un fel de mic safety)

 

poza facuta cu Motorola V3, din pacate camera are lagg si eram deja cu picioru sus de pe acceleratzie cand a luat poza :)

 

Masina e 320i al meu, complet standard inafara de Alpine CDA-9827 + KCA-420i si 50kile de amp si subwoofer in portbagaj. NOS nu lam deschis la presiunea maxima si butelia nu a avut incalzitorul pornit, estimez cam 60hp gain. Mia fost frica mai mult deoarece cauciucurile sunt rated pana la 260km/h (Bridgestone Turanza) in scurt timp imi vine niste 18" cu 245x35x18 rated pana la 300km/h (sigur nu ajung acolo dar nah)

 

Enjoy :blink:

Mercu e un amic care sa tzinut de mine in un C200 cu 150HP NOS kit si a trecut pe langa mine

post-223-1112276694_thumb.jpg

post-223-1112276742_thumb.jpg

post-223-1112276791_thumb.jpg

post-223-1112276880_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

da, cu E30... intr-devar dar au fost doar ceva ocazional in timp ce avea concursuri de pista in permanenta... la raliu nu se mai intoarce.

 

un motor de 2 litri... nu poate fi de calitate ori cat ti-ai dori... din d.p.d.v al tehnologiei utilizate este rudimentar... 4 pistoane? 6000rpm ? acum bmw lucreaza sa stabilizeze productia de v8-uri si v10-uri cu peste 8000rpm... cum sa se mai intoarca la 4 pistoane? astea le construieste doar asa de duzina pentru seria 1 si altele...

17773[/snapback]

Honda are Civic Type R 2l 200 de cai aspirat si merge la 8.000 de ture. Type R variante de SUa si Japonia au 220 de cai, tot din 2l/

Si numai 4 cilindri!

Si daca japonezii te plictisesc si ti se par ieftini, vezi ca si la Porsche gasesti patru cilindri de-ti pica plombele.

Si Porsche nu considera o nenorocire sa-ti pui o turbina.

Motoarele BMW sunt minunate, dar mai sunt altii peste.

Corect, insa, de la BMW nu astepti rallycar, ci altceva mai subtil. (Eleganta, stil, confort etc.)

Link to comment
Share on other sites

motoarele Honda VTEC sau acu iVTEC sunt niste perle!

 

Cateva motoare de 2Litri care le fac japonzei si de care europeni nu se pot atinge:

 

Nissan FJ20 - 2 Litri 4 valve pe cilindru, 4 cilindri in line 100kw

Nissan SR20DE - 2 Litri 4 valve pe cilindru, 4 clilindri in line 105kw

Nissan SR20DET - 2 Litri 4 valve pe cilindru, 4 cilindri in line, turbo 168kw (varianta cu 4 trottle bodies are 206kw (asta a fost limita la japonezi))

Subaru EJ20 - 2 litri 4 valve pe cilindru, 4 cilindri boxer 107kw

Subaru EJ20T - 2 litri 4 valve pe cilindru, 4 cilindri boxer 206kw (limita la japonezi)

 

Apoi vin Hondele care stie toata lumea ca scot 90kw pe litru :blink:

 

Daca tot vb de motoare, majoritate de V6'uri care se vor vinde in US si europa de GM sunt facute acum la noi in Australia de Holden. Asta inclusiv motorul V6 de pe toate Alfa Romeo.

 

BMW au traditzie in 6 cilindri nu cred ca se va lasa de ea ushor plus fazee cu V8 ...motorul V8 la BMW e mort, adica developmentul aproape sa inchis in favoarea V10'ului ...asta pana anul viitor cand F1 se va re intalnii cu V8ul si BMW va schimba placa din nou insa nu vad cum BMW poate sa scoata un motor V8 mai bun ca cel de Toyota de pe LS430.

Link to comment
Share on other sites

 

BMW au traditzie in 6 cilindri nu cred ca se va lasa de ea ushor plus fazee cu V8 ...motorul V8 la BMW e mort, adica developmentul aproape sa inchis in favoarea V10'ului ...asta pana anul viitor cand F1 se va re intalnii cu V8ul si BMW va schimba placa din nou insa nu vad cum BMW poate sa scoata un motor V8 mai bun ca cel de Toyota de pe LS430.

20401[/snapback]

Daca nu ma insel noul M3 va avea un V8 derivat din V10-le prezent pe M5 si M6 momentan nu stiu detalii tehnice dar cum gasesc link-ul o sa-l postez aici

Link to comment
Share on other sites

tocmai mi-am batut recordul de viteza de 200 km/h :blink: cu 210 km/h :) acum o juma' de ora cu motoreta. pe brasov - tg. mures am prins o portiune dreapta, fara nici o masina, camp in stanga si in dreapta, nici un caine macar :) am profitat de situatie.
Link to comment
Share on other sites

@ XR6: tu sigur esti fan BMW? sau macar sa-ti placa? Nu mi-as lua toyota decat daca as fi maimuta din reclama :blink: Iar subaru e cu totul altceva, face parte din alta clasa-rally?
Link to comment
Share on other sites

dupa ce am atins 210 sambata, am iesit hotarat si duminica :blink: ca sa ating 220. eram foarte hotarat de la inceput, dar mi-a taiat pofta un matiz de pe contrasens. mi-a dat 2 blitzuri si m-am uitat la numarul lui, am vazut BV xx RIP si mi s-a taiat pe loc pofta de noi recorduri :)
Link to comment
Share on other sites

dupa ce am atins 210 sambata, am iesit hotarat si duminica :blink:  ca sa ating 220. eram foarte hotarat de la inceput, dar mi-a taiat pofta un matiz de pe contrasens. mi-a dat 2 blitzuri si m-am uitat la numarul lui, am vazut  BV xx RIP si mi s-a taiat pe loc pofta de noi recorduri :)

20560[/snapback]

 

Amuzanta coincidenta :)

Sa mai fi fost si negru?

Link to comment
Share on other sites

dupa ce am atins 210 sambata, am iesit hotarat si duminica :blink:  ca sa ating 220. eram foarte hotarat de la inceput, dar mi-a taiat pofta un matiz de pe contrasens. mi-a dat 2 blitzuri si m-am uitat la numarul lui, am vazut  BV xx RIP si mi s-a taiat pe loc pofta de noi recorduri :)

20560[/snapback]

 

Un sfat total dezinteresat: Lasati-o MOARTA cu recordurile pe drum.

 

In cel mai bun caz, incercati pe noua autostrada (a Soarelui), dar pun RADARE!

Mai sunt bucati scurte pe Bucuresti-Pitesti in care poti incerca.

Era buna si bucata Fetesti-Cernavoda, dar asta vara se mergea pe un singur fir. Celalat era complet spart si nu aveau cand sa-l termine, deci, pica.

Pe drumurile pe care sensurile de circulatie nu sunt separate si mai sunt si portiuni in care se intersecteaza cu drumuri laterale, e loterie curata.

 

Eu am incercat cu Volvo S 60R (300 CP) pe Ploiesti-Campina, dar nu am avut timp sau loc pentru mai mult de 2200-230 pe bord.

Iar cu 530i am prins peste 230 pe Pitesti-Bucuresti, dar, iar n-am avut timp si loc de mai mult.

 

Nu merita!

Link to comment
Share on other sites

Se vede ca iubiti viteza!Topicul asta are 15 pagini de raspunsuri...asta spune ceva despre fanii BMW...

Eu am mers cu 200 ,dar doar cativa km,dupa care am franat de bune voie si am hotarat ca cel mai bine e sa merg normal(adica sub 140)...in strainatate evident,ca in Romania o groapa luata la 200 la ora...nu are rost sa vrei sa vezi ce se poate intampla...Prefer sa ma dau pe dreapta si las "smecherii" cu alte masini sa caute pomii...

Link to comment
Share on other sites

Honda are Civic Type R 2l 200 de cai aspirat si merge la 8.000 de ture. Type R variante de SUa si Japonia au 220 de cai, tot din 2l/

Si numai 4 cilindri!

Si daca japonezii te plictisesc si ti se par ieftini, vezi ca si la Porsche gasesti patru cilindri de-ti pica plombele.

Si Porsche nu considera o nenorocire sa-ti pui o turbina.

Motoarele BMW sunt minunate, dar mai sunt altii peste.

Corect, insa, de la BMW nu astepti rallycar, ci altceva mai subtil. (Eleganta, stil, confort etc.)

20382[/snapback]

intr-adevar,ovidiu are dreptate-am avut si masini japoneze chiar daca sunt fan bmw si asa mor

de exemplu in 2002 aveam mitsubishi starion turbo cu motor de 2l si 181 cp fara tuning=o bijuterie de motor care ma facea pe sosea sa ma simt beton-turbina o facea foarte rapida la viteze mari si motorul era fara 16valve

am ingenuncheat multe masini chiar si vu motoare mai mari

-am mai condus si mitsubishi 3000gt biturbo si am ramas masca-avea 300 cp

-admir la japonezi ca au gasit solutii constructive fara ca sa fie necesara marirea in disperare a cilindreei

Link to comment
Share on other sites

Japonezii au obtinut 100cp pe 1000cm3 cu doua turbine.Cei de la BMW au reusit fara nici o turbina :blink:

21258[/snapback]

 

uitate la motorul de la un Honda S2000, uitate catzi cp are si cat e de mare apoi mai citeste odata ce ai scris :) si adevarat Honda nu prea face motoare turbo pentru JDM sau USDM (la indy e alta traba). Nu itzi spun catzi HP scoate si cat de mare e motorul aici ...te las pe tine sa cautzi si sa te minunezi :)

Link to comment
Share on other sites

uitate la motorul de la un Honda S2000, uitate catzi cp are si cat e de mare apoi mai citeste odata ce ai scris :) si adevarat Honda nu prea face motoare turbo pentru JDM sau USDM (la indy e alta traba). Nu itzi spun catzi HP scoate si cat de mare e motorul aici ...te las pe tine sa cautzi si sa te minunezi :)

21292[/snapback]

 

 

Da!Asa este.2,2l ,4cilindrii,240cp,si mai intruneste si normele de poluare din California :blink:

 

Acum este prea tarziu . Tot BMW-ul imi place mai mult :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.