Jump to content

Viteza maxima atinsa


alex230ro

Recommended Posts

problema se pune in felul urmator:

in 2030 vom mai vorbi (merge)cu/de aceste motoare de BMW pe cand honda S2000 va fi doar o poza pe la cineva prin computer.

vreau si eu sa vad cate honde din 79 mai sunt pe strada si dupa aia sa numaram cati rechini gasim. rechimi la care inca poti sa bagi pedala pana in far si sa lase dare pe asfalt fara sa se faca de rusine. si fara sa scartaie din toate incheieturile.

am mers cu un fan honda in masina mea si a ramas :blink: cand a vazut ca am servodirectie, servofrana si ambreiaj hidraulic pe o masina pe care el o considera epava.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 679
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

problema se pune in felul urmator:

in 2030 vom mai vorbi (merge)cu/de aceste motoare de BMW pe cand honda S2000 va fi doar o poza pe la cineva prin computer.

vreau si eu sa vad cate honde din 79 mai sunt pe strada si dupa aia sa numaram cati rechini gasim. rechimi la care inca poti sa bagi pedala pana in far si sa lase dare pe asfalt fara sa se faca de rusine. si fara sa scartaie din toate incheieturile.

am mers cu un fan honda in masina mea si a ramas  :blink:  cand a vazut ca am servodirectie, servofrana si ambreiaj hidraulic pe o masina pe care el o considera epava.

21298[/snapback]

 

hmmm cu toate ca sunt fan BMW pot sa te asigur ca rechinul tau a costat de 10? ori mai mult decat honda aia. Deci hai sa comparam mere cu mere. Pretz la pretz ar veni sa compari un 316i cu un integra Type S, imi pare rau sa te fac sa te simtzi prost dar Integra Type S darama tot ce BMW are in 4 cilindri. Sunt multe filmuletze pe net unde un Honda NSX ishi bate joc de M3 CSL si Carrera, acum gandestete ca Honda NSX are doar 206kw, e un sashiu vechi de 10 ani (a fost tunat de Ayrton Sena). Rechinul tau inradevar la timpul lui cand era nou a fost ceva foarte avansat la un pretz foarte scump insa acum datorita costului de mentzinere si a pieselor (care poata un pretz astronomic) a devenit foarte ieftin.

 

Ce pot sa spun e ca BMW are clasa, se tzine pe drum formidabil, sunt comode si tzin valoare insa din punctul de vedere de performantza unul ar trebui sa fie ingropat cu bani sau un adevarat fanatic si sa investeasca sume enorme de bani in tuning in un BMW sa ajunga ...sa zicem un Nissan 200SX care standard face 5.5 sec pe 100km si costa mai putzin decat un 318i nou.

 

Daca vrei sa compari rechinul tau cu o masina japoneza de pe timpu acela te rog comparo cu un Toyota Crown sau Toyota Cressida, alemandoua au acelasi motor de 3Litri de Supra, alemandoua au servo directzie si frane (Cressida are si ABS), alemandoua au frigider mic in bord pentru cansuri de Cola sau Bere (hehe), alemandoua au absolut totul electric inc scaune, alemandoua au 4 zone de aer conditzionat (clima), alemandoua au acelas superb motor de 2.8L sau 3.0L 6 cilindri, doua came, fuel injected care scoate 158kw si suge 7L pe 100km afara si 12L pe 100km in oras. Daca te mutzi la Honda gasesti Honda Legend, din nou are o perla de motor in V6 care arunca 160kw si e complet inaudibil (astea masini din 79 - 84).

 

Ce ar trebui multzi sa intzeleaga este ca in Europa Japonezi nu au avut market si nici nu vor sa intre in Europa. Deci voi nu atzi avut cum sa gustatzi o Honda Integra Type R cu 178kw cu o greutate de 1180kile. (alta problema e ca in europa si USA masinile japoneze mai ales hondele sunt de-tunate deoarece benzina este prea proasta in comparatzie cu a japonezilor la care minimul este 98 octane)

 

 

PS. Avetzi grija cu viteza maxima, inainte de a incerca verificatziva masinile cat de cat! catzi psi avetz in pneuri, daca pneurile sunt bune de 200+km/h si mai ales avetzi grija pe ce drumuri incercatzi.

Link to comment
Share on other sites

XR6@: Hai sa nu mai vorbim de bmw contra japoneze care nici macar nu exista la noi in tara,si daca exista sunt de ordinul zecilor.Piata pe care o stii tu din Australia nu se poate compara sub nici o forma cu ce avem noi aici,deci orice comparatie nu isi are rostul.
Link to comment
Share on other sites

Oricum in fiecare diminteatza cand ma urc in BMW am un zambet pe buze :) la fel cand il las in parcare ... catzi dintre noi face vro 10 pasi si se uita in spate, vede masina, sambeste si mere la treburile lui?

17617[/snapback]

 

 

 

Aici ai cea mai mare dreptate :blink:

Link to comment
Share on other sites

:blink:

cred ca cuvantul care il cautai era "CUNOSCATORULE" :)

22481[/snapback]

ai mare dreptate-dupa mine modelele de rechin sunt precursorii a tot ce inseamna bmw acum-si sa nu uitam ca s-au pus pe ele injectii si mecanice si electronice cand alte firme la acea vreme nici nu visau

azi a venit la mine la garaj un prieten cu un peugeot din 1994-inchipuie0ti ca avea carburatie la anul respectiv-sa le fie rusine!

sa nu mai vorbim de 323 alpina cu injectie ,aprindere electronica si o herghelie de cai sub capota

bafta-adi

Link to comment
Share on other sites

chiar de ce are BMWul chestia asta care se lipeste de tine atunci cand il parasesti in parcare sau oriunde sa te uitzi odata in spate sau de doua ori sa il admiri? am avut masini de performantza (XR6 Turbo, 840hp) si nu e ca micutzul E36 320i care il conduc acum! nush dar E36 are o forma bestiala! nu ca nu am avut bani sa imi iau un E46 dar imi place la nebunie ursuletzul si pisicutza, cele mai adevarate BMW'uri imho.

 

Intrebarea ramane de ce BMW e singura masina care nu itzi vine sa o parasesti si cine mai e cu mine cand nai chef de somn si pe la 11 noaptea te urici in masina si tai niste curbe la viteze in care daca te prind potzi fii arestat doar de dragul sa auzi cei 6 cilindri cum zbarnaie cu geamurile jos? De cate ori atzi luat drumul cel mai lung doar sa datzi pedale sa vedetzi acu de la economie cum dispare peste 30L/100km ?

Link to comment
Share on other sites

Tocmai mi-am schimbat tapiteria, si azi am observat ca nu sunt singurul care intoarce capul dupa masina mea :) ... :) ... este boala curata sa ai un bmw. Cred ca incurabila pot spune, daca te urci in bmw si dupa aia in alta ... tot in bmw ti se pare mai bine.

Cineva ma intreba ce inseamna dragostea ... nu am stiut sa-i raspund, acum cred ca stiu cum se manifesta :blink:

Link to comment
Share on other sites

Tocmai mi-am schimbat tapiteria, si azi am observat ca nu sunt singurul care intoarce capul dupa masina mea :) ... :) ... este boala curata sa ai un bmw. Cred ca incurabila pot spune, daca te urci in bmw si dupa aia in alta ... tot in bmw ti se pare mai bine.

Cineva ma intreba ce inseamna dragostea ... nu am stiut sa-i raspund, acum cred ca stiu cum se manifesta :blink:

23039[/snapback]

 

Mai perversi mici,asta e topic despre viteza maxima atinsa,voi ce tot va adulati atata masinile aici?Va fac un topic separat daca vreti,aici se discuta altceva.Gata cu offtopic-ul

Link to comment
Share on other sites

aseara a codus un amic masina mea (promis prietenei ca nu mai trec de 200km/h) am avut incalzitorul pornit la butelia de NOS, aproximativ 110HP gain si nu a trecut acul de catziva milimetri de 260km/h insa turatzia a fost la maxim ...cred ca la 260km/h e cutia si diferentzialul la maxim fatza de RPM. Poate cu cun diferentzial de 2.8 ar merge mai rapid dar nu am degand sa modific nimic. Nustiu ce rapoarte are o cutie manuala (eu am 5 viteze auto).

 

Next move e sa gasesc cum sa ridic RPM pana la 8.000RPM, nu stiu daca aprinderea tzine sau daca injectoarele sustzin RPM'ul ala si nici nu stiu daca injectoare de M3 sau cel putzin 328i pot fii inlocuite cu ce am acum fara modificari.

 

Idei ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Si eu dupa ce multa vreme nu am mai iesit din oras cu 535ul,am simtit nevoia sa ii dau talpa.Din pacate nu a fost nimeni de la TgMures la Cluj sa ma provoace,in afara de un A4 nou,dar la 180 s-a cam taiat respectivu.Era 2.0TDi,probabil ca ii lesinase motoru la viteza aia.Recunosc ca am fost foarte nesimtit si nu l-am lasat sa depaseasca,desi era deja in paralel cu mine,chiar m-a uimit un pic ca a mers paralel cu mine de la 100 pana la 180,m-a facut sa ii dau a 3a,ca altfel ma facea.Dupa ce m-am dus pana la 220,am revenit la 100 si l-am lasat sa ma depaseasca.
Link to comment
Share on other sites

da cui ai trebuie proba .te cred.vad ca ai crezut ca am batut apropo la tine .................hihi ai sarit imediat .bravo imi place.dar nu era vb de asa.am zis sa fac o gluma.si apropo bicicleta avea doar un singur reactor pe dreapta si nu am vrut sa merg mai mult ca tragea sstanga.dupa ce il pun pe al 2 lea pe stg sper ca o sa prind mai mult.apropo reactoarele sunt rolls royce.de vre o 18 000 de cp bucata
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.